Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Vehka, taidat olla Jarnokan kanssa samoissa vauhdeissa ainakin Suomen osalta? Eipä tuo niin tasainen kisa tainnut olla Suomen rallin voittajan mielestä :D Melkoista vauhtia vedit. Varsinkin Evossa.

Juu kiitoksia vaan. Tätä rallia hinkkasin niin paljon että pakkohan sen voiton oli tulla. Tuskin tulen koskaan enään niin paljon harjoittelemaan :) Juu, kahella tai kolmella pätkällä olen jarnokan edellä enkä muillakaan kaukana. Pitää huomenna kattoa Naken videot ja verrata omaan ajoon.

Ja ps. Kiitokset itse mestarille. Täysin Naken säädöillä otettiin tämä voitto :) Tulen kyselee säätöjä jatkossaki jos en osaa ite tehä :) Saa toki kysyä minultakin jos osaisin joskus auttaa :)
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Kyllä meni kärkikolmikko kovaa vehkan johdolla. Pari pätkää luulin tulleeni melkeinpä täydellisesti, mutta pätkän maalissa ero oli silti lähes 10 sekuntia. Tuolksena nelossija jälleen, jos sitä podiumille edes kerran vielä pääsisi tällä kaudella niin olisin tyytyväinen.

Nakke kyllähän sä voisit hostia, mulla yhteys on 10/1.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Juu kiitoksia vaan. Tätä rallia hinkkasin niin paljon että pakkohan sen voiton oli tulla. Tuskin tulen koskaan enään niin paljon harjoittelemaan :) Juu, kahella tai kolmella pätkällä olen jarnokan edellä enkä muillakaan kaukana. Pitää huomenna kattoa Naken videot ja verrata omaan ajoon.

Ja ps. Kiitokset itse mestarille. Täysin Naken säädöillä otettiin tämä voitto :) Tulen kyselee säätöjä jatkossaki jos en osaa ite tehä :) Saa toki kysyä minultakin jos osaisin joskus auttaa :)

Jarnokan kaikki ajat on ajettu onlinessä, mulle se kerran viestitteli noita suomen harjoitusaikoja niin ne oli vielä 2-4sek kovempia:eek: Nuo Jarnokka_rank1 ajat on sit ajettu offline. Ja ei mua noista säädöistä tarvi kiitellä, nekin oli Jarnokan käsialaa, kunnia sille jolle se kuuluu:) Paria juttua ehkä itelle muokannu sopivaksi....

Teppoil, sovitaan niin, hoidatko kuitenkin nuo muut jutut?
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

fee9z9.jpg


Top-3 EK-ajat:

EK1: vehka1, Nakke, Jinkku95
EK2: vehka1, Jinkku95, Nakke
EK3: vehka1, Jinkku95, WRC-Impreza555
EK4: vehka1, Jinkku95, teppoil
EK5: Jinkku95, vehka1, Nakke
EK6: vehka1, Nakke, teppoil
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Pitipä käydä katsomassa tuon toisen sarjan tuloksia ja kyllä se Jarnokka ois varmaankin toiseksi jäänyt tässä kisassa:D Sillä tuli lisäksi vielä dc siinä, mut ne mitkä onnistui niin ei ois silti riittäny Vehkalle:) Voittoaika siinä sarjassa oli 19:03...
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Teppoil, sovitaan niin, hoidatko kuitenkin nuo muut jutut?

Joo tottakai. Sinä pistät pelihuoneen pystyyn, niin minä hoidan muun. Toivottavasti yhteysongelmat jälleen vähenisivät.

Pistetilanne päivitetty. Kärkikaksikolla pieni piste-ero, pystyyköhän vehka vielä liittymään mestaruustaisteluun? Myös sijoilla 5-9 tasainen tilanne. Tiimimestaruudestakin tulee vielä kova kolmintaistelu.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Joo tottakai. Sinä pistät pelihuoneen pystyyn, niin minä hoidan muun. Toivottavasti yhteysongelmat jälleen vähenisivät.

Pistetilanne päivitetty. Kärkikaksikolla pieni piste-ero, pystyyköhän vehka vielä liittymään mestaruustaisteluun? Myös sijoilla 5-9 tasainen tilanne. Tiimimestaruudestakin tulee vielä kova kolmintaistelu.

Meinasinkin kysyä, että miks et oo tehny edelliskausien tyylistä taulukkoa, mutta nythän se siellä on:) Onpas kyllä tasaista tiimipuolellakin.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

pystyyköhän vehka vielä liittymään mestaruustaisteluun?
Pakko myöntää, että tuskin. Ei se edes ole enään omissa käsissä, vaikka ottaisin voitot joka ikisestä jäljellä olevasta kisasta, ei se välttämättä riitä mestaruteen, vaikka todennäköisesti riittäiskin. Jinkku ja Nakke on ollut kumpikin yhen kisan pois ja se kertoo lisää siittä että ihan ei tällä kaudella vielä taso riittänyt, Italian ja Portugalin harjoittelemattomuuteen se itellä kaatu :(
Mut kuten formulakausi vuonna 2007 osoitti, koskaan ei kannate luovuttaa :)


Jokohan sitä voisi kohta uuden wrc:n ennakkotilata.. :D
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Tässähän alkaa jo innostua tästä uudesta nelososasta, kun gameplaykään ei ole miltään kauhean huonolta näyttänyt. Sellaista tässä kyselisin, että millaisen ajan kuluttua pelin julkaisusta ruvettaisiin pistämään uutta sarjaa pystyyn?
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Tässähän alkaa jo innostua tästä uudesta nelososasta, kun gameplaykään ei ole miltään kauhean huonolta näyttänyt. Sellaista tässä kyselisin, että millaisen ajan kuluttua pelin julkaisusta ruvettaisiin pistämään uutta sarjaa pystyyn?

Joo, kyllähän tuo hyvältä näyttää. Mielestäni kannattaisi odottaa pari viikkoa pelin julkaisun jälkeen, jotta pelin ehtii ostaa ja saada vähän tuntumaa :)
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Joo, kyllähän tuo hyvältä näyttää. Mielestäni kannattaisi odottaa pari viikkoa pelin julkaisun jälkeen, jotta pelin ehtii ostaa ja saada vähän tuntumaa :)
Juu mutta eikös sellainen olisi hyvä, jos pätkät olisivat kaikille suht tuntemattomia? Että vähän vaan tutustuttaisiin auton ajamiseen ettei ihan plörinäksi menisi sitten kisassa :)
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Juu mutta eikös sellainen olisi hyvä, jos pätkät olisivat kaikille suht tuntemattomia? Että vähän vaan tutustuttaisiin auton ajamiseen ettei ihan plörinäksi menisi sitten kisassa :)

Se nyt on se ja sama, toiset opettelevat kuitenkin ek:t ulkoa. Ainut miten saataisiin "pimeitä" ralleja niin hosti vaan arpois jonku rallin hetkeä ennen kisaa. Ja siltikin jotkut osaisivat ne ek:t paremmin, kun toiset vaan pelaavat enemmän.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Mikäköhän päivä tuo WRC 4 julkaistaan? Discshopissa lukee 25.10. ja meidän sarja loppuu 28.10.

Joten pitäisiköhän tiivistää sarjaa, että saadaan ajettua loppuun ennen kuin uusi peli tulee? Eli joko kaksi kisaa yhden illan aikana, tai sitten joku kisa muulle päivälle kuin maanantaille. Mitä mietteitä?
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Ajetaan vaan kerran viikossa, ainakin alustavasti. Ei se haittaa vaikka pari päivää menee yli.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Ei kyllä tiivistys haittaisi, kun varmaan demokin tuosta wrc 4:stä julkaistaan, niin pääsisi keskittymään uusiin ajofysiikoihin...mutta periaatteessa voidaan mennä näinkin, ei se haittaa vaikka uus peli ehtii ilmestyä...
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

No ajaisko vaikka muuten normaalisti kautta eteenpäin, mutta Wales ajettaisiin 24.10? Näin sais kauden loppuun ennen pelin ilmestymistä.
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

No ajaisko vaikka muuten normaalisti kautta eteenpäin, mutta Wales ajettaisiin 24.10? Näin sais kauden loppuun ennen pelin ilmestymistä.

Tuo olisi mielestäni hyvä idea. Torstaina WRC 3 loppuun ja perjantaina uuden pelin kimppuun. Pääsisivätkö kaikki mukaan tuolloin torstaina?
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Tuo olisi mielestäni hyvä idea. Torstaina WRC 3 loppuun ja perjantaina uuden pelin kimppuun. Pääsisivätkö kaikki mukaan tuolloin torstaina?

Torstaisin pitää olla jo 20.00 menossa että jos voidaan kellon aikaa säätää niin käy. Toki ei sarja yhtä miestä kaipaa. ;)
 
Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3

Torstaisin pitää olla jo 20.00 menossa että jos voidaan kellon aikaa säätää niin käy. Toki ei sarja yhtä miestä kaipaa. ;)
No kyllä sitä aikaa voi ainakin mun puolesta aikaistaa, kunhan ei mene ihan iltapäivälle asti. Me tarvitaan sutkin heittämään hyvästit tälle pelille :D

BTW, kokeilisko sopia sellaisen ajan, joka kävis mahdollisimman monelle tässä sarjassa ajaneelle? Ei ole muistaakseni koskaan ollut tässä sarjassa vielä täyttä määrää kuskeja kisassa, sekin vois olla mielenkiintoista. Joku vois vaikka tehdä kyselykierroksen ja käydä kaikki Ooppit, Jarnokat, Mageehhit ja Speltzerit läpi ;)
 
Ylös Bottom