Vastaus: WRC 3 Online-sarja Kausi 3
Sehän meni aikalailla odotetusti. Täydellisellä ajolla olisi ehkä pystynyt pistämään Jinkun tiukoille, mutta eipä tuo toinen sija suuri pettymys ole. Pari jossittelun paikkaa noiden ek-pohjien suhteen toki oli.
Ykkösellä viimeiseen väliaikaan saakka kärkivauhtia, mutta se viimeinen serpo valui pitkäksi edellisen nypyn "hieman" pieleen menneen linjavalinnan vuoksi ja tappiota muutama kymmenys.
Nelosella alussa takkiin (kuten kolmosenkin alkuosuudella, en vain tunnu osaavan tuota), mutta loppua kohden sain kiristetyä ja olin ajamassa kärkivauhtia viimeisen väliaikapisteen isolle hyppyrille...auto keulalleen alas ja ohjattavuuden ollessa nolla lopputuloksena oli äkkipysäys kymmensenttiseen puskaan. Romulla nilkuttaen neljänneksi.
Kutosella tuskin olisi tullut pohjia, mutta aika monta sekuntia hukkui kun iski täydellinen blackout ja laskin nypyltä täysillä suoraan tien kääntyessä semmoiset 90 astetta oikeaan. Mielessäni ajelin jo sitä seuraavaa vähän vastaavan näköistä paikkaa...
Sehän meni aikalailla odotetusti. Täydellisellä ajolla olisi ehkä pystynyt pistämään Jinkun tiukoille, mutta eipä tuo toinen sija suuri pettymys ole. Pari jossittelun paikkaa noiden ek-pohjien suhteen toki oli.
Ykkösellä viimeiseen väliaikaan saakka kärkivauhtia, mutta se viimeinen serpo valui pitkäksi edellisen nypyn "hieman" pieleen menneen linjavalinnan vuoksi ja tappiota muutama kymmenys.
Nelosella alussa takkiin (kuten kolmosenkin alkuosuudella, en vain tunnu osaavan tuota), mutta loppua kohden sain kiristetyä ja olin ajamassa kärkivauhtia viimeisen väliaikapisteen isolle hyppyrille...auto keulalleen alas ja ohjattavuuden ollessa nolla lopputuloksena oli äkkipysäys kymmensenttiseen puskaan. Romulla nilkuttaen neljänneksi.
Kutosella tuskin olisi tullut pohjia, mutta aika monta sekuntia hukkui kun iski täydellinen blackout ja laskin nypyltä täysillä suoraan tien kääntyessä semmoiset 90 astetta oikeaan. Mielessäni ajelin jo sitä seuraavaa vähän vastaavan näköistä paikkaa...