Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Routa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: WRC 3 [PS3/X360]

neste rally fin. sain ajaksi ekalle pätkälle 3.14.56.
-kysymys saako mitenkään nettitikulla toimiin ps3nettiä.?
---->ollaanpa tarkkana..:cool:

Oma paras mynnilässä 3:17, parhaat ajelee alle 3:15, evolla karvan verran päälle 3 min. Reeniä vaan!

Edit. ja parhaat ajat näkee netistäkin, jos siis saat tikun toimimaan.

Oma paras mynnilässä 3:17, parhaat ajelee alle 3:15, evolla karvan verran päälle 3 min. Reeniä vaan!

Edit. ja parhaat ajat näkee netistäkin, jos siis saat tikun toimimaan.

Itse päräytin Mynnilän leaderboardseihin 3:14.03 pähkähullulla ajolla, Te Hutewailla olen nyt toisena ajalla 2:31.99 panciaterralle 0,89 sekuntia jääneenä. Onko kellään muulla automaattivaihteistolla ajavalla ollut tällainen ongelma: kesken ajon moottori alkaa huutaa (samaan tapaan kuin jos ennen liikkeelle pääsyä painaa kaasua lähdössä) ja auton vauhti hidastuu paljon ja ei meinaa kulkea? Tämä on erittäin rasittavaa etenkin onlinessä, esim. äsken tuo vika tuli ilmoille Vallee de Munsterilla ja sitten heti perään Brooksilla, takkiin tuli about 35 sekuntia tuon bugin takia :(

Piinaavan pitkät viikot edessä =D Sen verran upea tuo demo jo oli =)

Minkähän takia mun ps3 ei toimi toi multiplayer olleenkaan? Herjaa vaan ku valitsen jonku serverin että host is unreachable ja toi tulee joka serverillä... Ps enkä oo kyl ihan varman et kuuluuko tää tähän topiciin mut laitoin ny silti viestiä.

Itse päräytin Mynnilän leaderboardseihin 3:14.03 pähkähullulla ajolla, Te Hutewailla olen nyt toisena ajalla 2:31.99 panciaterralle 0,89 sekuntia jääneenä. Onko kellään muulla automaattivaihteistolla ajavalla ollut tällainen ongelma: kesken ajon moottori alkaa huutaa (samaan tapaan kuin jos ennen liikkeelle pääsyä painaa kaasua lähdössä) ja auton vauhti hidastuu paljon ja ei meinaa kulkea? Tämä on erittäin rasittavaa etenkin onlinessä, esim. äsken tuo vika tuli ilmoille Vallee de Munsterilla ja sitten heti perään Brooksilla, takkiin tuli about 35 sekuntia tuon bugin takia :(
Sutii?

Peli on ruvennut jumahtamaan ihan täysin. Eli PS3-versio kyseessä ja jäätyy täysin aina välillä. Ihan sama pelaako uraa tai onlinea tms. Totaali jäätyminen tulee, eikä auta muu kuin painaa pitkään virtanappia suoraan konsolista. Ohjaimen painamisiin ei reagoi ollenkaan. Olisi muuten kiva pelailla, mutta ei tuota "ominaisuutta" jaksa. Mikä avuksi?

Vastaus: WRC 3

Sieltä se nelonenkin sitten julkaistiin onneksi. Muuten kelpasi kolmonenkin, mutta EK:t ovat ihan liikaa itseään toistavia, etenkin u-käännöksiä on liikaa.

Perus palikoista kuitenkin rakentavat, niin luulis olevan helppo tehdä editori jolla sais joka ralliin 6, jopa enemmän täysin yksilöllistä pätkää.

Sieltä se nelonenkin sitten julkaistiin onneksi. Muuten kelpasi kolmonenkin, mutta EK:t ovat ihan liikaa itseään toistavia, etenkin u-käännöksiä on liikaa.

Perus palikoista kuitenkin rakentavat, niin luulis olevan helppo tehdä editori jolla sais joka ralliin 6, jopa enemmän täysin yksilöllistä pätkää.

Niin eihän se 3 osakaan huono ollut, mutta kyllästyminen iski aika nopeesti juuri sen takia, että pätkät on niin itseään toistavia edelleen. Kyllä nyt kun on jo sitten seuraava osa järjestyksessään 4 osa niin pikkuhiljaa kyllä pitäisi saada tehtyä enemmän erilaisia pätkiä.
Meinaan itse voisin ostaa pelin pelkästään sillä, että olis se 6-8 täysin erilaista pätkää joka rallissa. Mutta eiköhän sieltä tuu taas se 6 (+ mahdollinen yleisö ek) jotka sitten kiertää samoja maisemia ja kyllästyminen iskee alta aikayksikön.

Ja itse olen täysin samaa mieltä, että luulisi tosiaan ettei se nyt niin vaikeaa ja aikaa vievää ole tehdä niitä erilaisia pätkiä.

Ollut pelaamisen kanssa motivaatio ongelmia, ja ainut peli joka kiinnosti (änäri), tilttaili siinä määrin et annoin pois.

Eilen määrin hyllyn pölystä WRC3:n, kun jyskälän rallin jälkitunnelmissa paljon puhuttiin ajotavoista, ja siitä ettei suomalaiset pärjää kun täytyisi ajaa etuveto tyylillä.

Päätin koittaa itsekin, sillä kahva edellä olen aina rallia ajanut. Road to Glory jäi aikanaan kesken, kun himo oli WRC:n rattiin ja sit iski kyllästys.
On ollut nyt todella kiva ajaa eri autoilla, pikku kisoja isolla vaihtelulla. Lisäksi tajusin, että ajotavan muutos ei riitä, vaan täytyy vaihtaa auton säädöt ajotavan mukaan. Se tehosi, nyt on ollut nautinto ajaa ja pätkäajat parantuneet huomattavasti.

Kolmen pätkän kisassa huomasin, että random säädöllä voitin ekan EK:n 0,5sekunnilla. Sit mietin mikä autossa mätti mun ajotavalle. Säädin sen mukaan ja pätkävoitto tuli 6sekunnilla. Vielä hienosäätöä ja vikalla EK:lla yli 14sek voitto.

Hieno huomata, et kerrankin saan jossain pelissä auton säädöillä noin isot erot.

On ollut nyt todella kiva ajaa eri autoilla, pikku kisoja isolla vaihtelulla. Lisäksi tajusin, että ajotavan muutos ei riitä, vaan täytyy vaihtaa auton säädöt ajotavan mukaan. Se tehosi, nyt on ollut nautinto ajaa ja pätkäajat parantuneet huomattavasti.

Kolmen pätkän kisassa huomasin, että random säädöllä voitin ekan EK:n 0,5sekunnilla. Sit mietin mikä autossa mätti mun ajotavalle. Säädin sen mukaan ja pätkävoitto tuli 6sekunnilla. Vielä hienosäätöä ja vikalla EK:lla yli 14sek voitto.

Hieno huomata, et kerrankin saan jossain pelissä auton säädöillä noin isot erot.

Millaista säätöjä teit?

Säädin ensinnäkin vetoa siten, että auto on selvästi etuvetoinen (pari pykälää keskikohdasta etuvetoon päin). Lisäksi jarrutasapaino eteenpäin saman verran. Ohjaukseen kajosin siten, että auto kääntyy huomattavasti enemmän, jolloin auto menee rattia kääntämällä keula edellä sinne minne haluaa.
Vaihdoin myös vaihteistoa huomattavasti lyhyemmäksi, jolloin esim hairpinnit pystyy ajamaan kolmosella vaihtamatta.

Ennen vedin mutkaan luisussa, nyt keula edellä minimoiden luisua. Esim montessa jne paikoissa joissa on peräjälkeen monta hairpinniä, voin ajaa ne käyttämättä lainkaan käsijarrua ja vieläpä kolmos vaihteella, vaihtamatta kertaakaan.

Tuli tänään käytyä netissä koittamassa. Viimeksi mitään peliä pelannut netissä noin 2,5v sitten, mutta hyvin tuo meni. Ajoin kaksi EK:ta. Toisen Ruotsissa ja toisen kreikassa. Huoneessa oli 8-9 tyyppiä, joista neljällä oli levelinä 98-100 (en tiedä kertooko tuo mistään loppupeleissä, mutta kaksi niistä oli jossain hall of fame tilastoissa sijoilla 4 ja 7). Ruotsissa olin toinen ja kreikassa voitin EK:n. Oli kyllä hyvä fiilistä kun pärjäsin noinkin paljon netissä ajaneita vastaan. Itse kuitenkin käytän rewindiä jatkuvasti yksinpelissä, tuossa siihen ei ole mahdollisuutta joten nopeudet täytyi suhteuttaa riskiin.

http://www.gamereactor.fi/uutiset/1...t%E4%E4%3F+Katso+ensimm%E4inen+traileri/?noad

Eka traileri nelosesta. (Joku vois koht perustaa ketjun)

Huomiot:
- miten ne kehtaa ekana traileriin ottaa Ruotsin joka on jo oletuksena pelin kauhein betoniränni
-näyttääkin lumipölly ja radat jopa huonommalta kuin ennen?
-ruotsi ei ole muuttunut tippaakaan.

Tästäkin huolimatta, jos edes puolet ek:sta on uusia niin ostan. Toinen mitä toivoisin, on kokonaisen sarjan. Yksittäisen rallin tai ek:n ajamista kaikilla mahdollisilla autoilla. Nyt kun 90% autoista oli vain Road to Gloryssä jossa ei ollut edes kokonaista sarjaa wrc:llä.

Eihän tuo nyt niin pahalta näytä... Mut alkaa vaan pelottaa, eihän ne vaan mee pilaan ohjausta joka on todellakin jo tarpeeksi hyvä!
Tuolla videolla näky jo ihan hyviä osia pätkistä mutta oli siellä kyllä sitä lentokentänkokoista tietäkin, äänet todella perseestä mutta ekalta tralerilta ei vielä kannattanu mitään odottaakkaan. Odotetaan ensimmäistä gameplay videota...

Eipä tuo traileri paljastanut mitään tulevasta pelistä, kuten ei trailerit koskaan. Gameplaytä ja tarkempia tietoja tosiaan odotellessa.

Näyttää samalta paskalta ku 3...

[video=youtube;KQEMYy5tYEU]http://www.youtube.com/watch?v=KQEMYy5tYEU[/video]

RBR.ään kehitellään "real physics" valmiina jo Fiesta wrc, fabia s2000 , sub n14 N ja evo 9

Mut toki tossa wrc pelissäki rattimiehet erottuu tavallisista pelaajista :rolleyes:

Tää on tää jokavuotinen keskustelu. Itsekin RBR:ään siirryn heti kun saan sen ps3 tai ps4 koneeseen sisälle. Siihen asti mentävä wrc sarjalla. Eikä tuo kolmonenkaan ole alkuunkaan huono peli, päinvastoin. Oikeastaan joka maahan 6 erillistä ek:ta niin jo riittäisi. Kaikki loppu ois plussaa

Ainakin tuon trailerin perusteella Ruotsiin on työstetty uutta tiestöä, oli semmoisia mutkia mitä ei oo tähän asti ollu. Toivottavasti kaikki ek:t ois uusia, Suomi, Ruotsi, Saksa ainakin olleet WRC1:stä lähtien samaa tietä...Voi olla kyllä liikaa toivottu...

Ylös Bottom