Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
EC Sim Hardware Advanced physics mod for WRC3 | RaceDepartment Forums
PC:lle uudet fysiikat, tuntuu paljon aidommalta..
Vedinpä Te Hutewaille ajan 2:33.49 vain kaksi sadasosaa hannusalamalle jääneenä.
Oma paras mynnilässä 3:17, parhaat ajelee alle 3:15, evolla karvan verran päälle 3 min. Reeniä vaan!
Edit. ja parhaat ajat näkee netistäkin, jos siis saat tikun toimimaan.
Piinaavan pitkät viikot edessä =D Sen verran upea tuo demo jo oli =)
Sutii?Itse päräytin Mynnilän leaderboardseihin 3:14.03 pähkähullulla ajolla, Te Hutewailla olen nyt toisena ajalla 2:31.99 panciaterralle 0,89 sekuntia jääneenä. Onko kellään muulla automaattivaihteistolla ajavalla ollut tällainen ongelma: kesken ajon moottori alkaa huutaa (samaan tapaan kuin jos ennen liikkeelle pääsyä painaa kaasua lähdössä) ja auton vauhti hidastuu paljon ja ei meinaa kulkea? Tämä on erittäin rasittavaa etenkin onlinessä, esim. äsken tuo vika tuli ilmoille Vallee de Munsterilla ja sitten heti perään Brooksilla, takkiin tuli about 35 sekuntia tuon bugin takia
Sieltä se nelonenkin sitten julkaistiin onneksi. Muuten kelpasi kolmonenkin, mutta EK:t ovat ihan liikaa itseään toistavia, etenkin u-käännöksiä on liikaa.
Perus palikoista kuitenkin rakentavat, niin luulis olevan helppo tehdä editori jolla sais joka ralliin 6, jopa enemmän täysin yksilöllistä pätkää.
On ollut nyt todella kiva ajaa eri autoilla, pikku kisoja isolla vaihtelulla. Lisäksi tajusin, että ajotavan muutos ei riitä, vaan täytyy vaihtaa auton säädöt ajotavan mukaan. Se tehosi, nyt on ollut nautinto ajaa ja pätkäajat parantuneet huomattavasti.
Kolmen pätkän kisassa huomasin, että random säädöllä voitin ekan EK:n 0,5sekunnilla. Sit mietin mikä autossa mätti mun ajotavalle. Säädin sen mukaan ja pätkävoitto tuli 6sekunnilla. Vielä hienosäätöä ja vikalla EK:lla yli 14sek voitto.
Hieno huomata, et kerrankin saan jossain pelissä auton säädöillä noin isot erot.