Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC 3

Vastaus: WRC 3 [PS3/X360 Hype]

Taidan olla ainoa jonka mielestä tuo driftaus jopa näytti ihan kivalta vaihtelulta tuon videon perusteella. Totuus voi tietenkin olla toinen kun itse pelaa, mutta sen näkee sitten.
 
Vastaus: WRC 3 [PS3/X360 Hype]

Taidan olla ainoa jonka mielestä tuo driftaus jopa näytti ihan kivalta vaihtelulta tuon videon perusteella. Totuus voi tietenkin olla toinen kun itse pelaa, mutta sen näkee sitten.

Se siinä onkin, kun nyt on odotettu rallipeliä..puhdasta sellaista. Niitä kun ei liikaa ole tarjolla. Drifti meininkiä kun löytyy lähes jokaisesta muusta ajopelistä niin sitä haluttaisiin kerrankin välttää.
 
Vastaus: WRC 3 [PS3/X360 Hype]

Itse taas petyin demossa siihen asiaan, että ilmeisesti uramoodissa on pakko saada niitä tähtiä tietty määrä jotta uusia maita aukeaa ajettavaksi. Niin monta peliä tullut pelattua jossa on ollut eteneminen tehty juuri noin ja lopussa on saanut tahkota jotain vanhoja kenttiä veren maku suussa jotta saa ne pari puuttuvaa tähteä ja pääsee näkemään seuraavan paikan.
Toivottavasti tässä ei käy noin. Ja kuten aiemmin totesin niin toivon myös, että nettipeli on yhtä hyvä kuin ykkösessä. Yksinpelissä tuollaiset driftailut ja palikoiden rikkomiset on mulle ihan kivaa vaihtelua jos ne on tarpeeksi hyvin tehty ja lyhyitä, mutta netissä tykkään siitä puhtaasta ralli fiiliksestä jossa ei muita ole tiellä edes haamujen muodossa. Eka dirt tuon teki hienosti ja olikos siinä jopa 100 pelaajan maksimi yhdessä "aulassa".
 
Vastaus: WRC 3 [PS3/X360 Hype]

täällä 2EK takana ja tosiaan hyvältä vaikuttaa liikaa kyllä neulansilmii tuos ekas maas monte carlo? jos tääl joku muuki ajaa fanatec csr ratil niin vois laittaa mitä asetuksii käyttää ratista.

EDIT: Meno sen kun paranee ruotsissa saa jo päästää ihan talla pohjas, hienoja ne kapeet kohdat :p Kyllä haastetta löytyy tästä pelistä! Ja eikun jatkamaan lisää!!!!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: WRC 3 [PS3/X360 Hype]

Itse taas petyin demossa siihen asiaan, että ilmeisesti uramoodissa on pakko saada niitä tähtiä tietty määrä jotta uusia maita aukeaa ajettavaksi. Niin monta peliä tullut pelattua jossa on ollut eteneminen tehty juuri noin ja lopussa on saanut tahkota jotain vanhoja kenttiä veren maku suussa jotta saa ne pari puuttuvaa tähteä ja pääsee näkemään seuraavan paikan.

Eikös tuon saa kierrettyä asettamalla ai-kuskien vaikeustason minimiinsä? Sinällään tylsää tehdä niin, mutta käytännössähän ajetaan vain aikaa vastaan. Itse aion kyllä tuota surutta käyttää jos menee liikaa aikaa saman ek:n tahkoamiseen uudestaan ja uudestaan.
 
Vastaus: WRC 3 [PS3/X360 Hype]

Jumaliste ku mexicossa saa veivata rattia :D radat on tosi kapeita ja mutkat tiukkoja. Tämä on kyllä pakko ostos kaikkille jokka pelaa ratilla!
 
Vastaus: WRC 3 [PS3/X360 Hype]

Eikös tuon saa kierrettyä asettamalla ai-kuskien vaikeustason minimiinsä? Sinällään tylsää tehdä niin, mutta käytännössähän ajetaan vain aikaa vastaan. Itse aion kyllä tuota surutta käyttää jos menee liikaa aikaa saman ek:n tahkoamiseen uudestaan ja uudestaan.

Noin teenkin, mutta demossa oli pari tähteä jota ei pelkästään voittamalla saanut vaan olisi vissiin pitänyt ajaa tietyllä tavalla tai jtn. Toivotaan että nuo tähdet on vain achievement metsästäjien ongelma. Juuri tipahti peli luukusta. Kerrankin netanttilasta tuli peli kuten kuuluu.
 
Vastaus: WRC 3 [PS3/X360 Hype]

Miten paljon on driftailua ja muuta "ei rallia" tossa road to gloryssä?

Mulla nyt takana tuossa Road to Gloryssä tähtiä 27 ja tuohon asti ei ainakaan ole ollut driftailua vielä. Se on sellasta tähtien metsästystä oikeastaan, mutta hauskaa ajamista on ollut. Ja itsellä ainakin on kerran ollu sellanen tilanne, että yhden tähden takia on pitäny aikaisempia ajaa pari kertaa. Mutta eipä tuo ole haitannut.

Ajamista kyllä pelissä riittää kivasti.
 
Vastaus: WRC 3 [PS3/X360 Hype]

huhuh 3.5h takana championship modee:) Vaikeustaso nousee kyllä maa maalta joka on ihan hyvä asia. Mutta tuntuu välil et saa kyl päästää ihan reikäpäässä menemään, vaikka vaikeustasoa olen alentanut:rolleyes:
 
Vastaus: WRC 3 [PS3/X360 Hype]

Tää on upea peli, ja mieletön suoritus Milestonelta ottaen huomioon sarjan aiemmat osat! :p Ajaminen on todellista nautintoa, ja vaikeustasokin on todella kivasti kohdallaan. Tulee ihan WRC Evolved mieleen mut tämä on paljon parempi =)
 
Vastaus: WRC 3 [PS3/X360 Hype]

Hyvältä vaikuttaa parin ek:n ja Road To Gloryn ekan pätkän jälkeen. Viikonlopun jälkeen varmaan enemmän kommentoitavaa.
 
Vastaus: WRC 3 [PS3/X360 Hype]

Hyvältä vaikuttaa, mutta noita hairpinnejä on monessa ek:ssa ihan liikaa :(
 
Vastaus: WRC 3 [PS3/X360 Hype]

Tossa tuli yks Bugi vastaan...Ruotsin 4 EK:lla ja Portugalin 4-5 Ek:lla, muuttu auton äänet ihan totaalisesti...Citikka kuulosti sähköautolta.:confused:
 
WRC 3 [PS3/X360 Hype]

Joku ilta vois konsolifin porukalla ajella, itse sain tänään mutten vielä ole testannut, onko ajatuksia porukoille, milloin ajellaan? . Mäksä, mitkä rattiasetukset sulla on? Mulla on kans G27 ratti.
 
Vastaus: WRC 3 [PS3/X360 Hype]

Dirt 3:sta pelanneena ensivaikutelma on se, että auto liukuu kuin jäällä oli rata sitten mikä tahansa. Muutenkin todella outo tuntuma, niinkun auto leijuisi elottomana radan pinnassa. Ehkä vaatii hiukan totuttelua, mutta tuntuupa huonolta ainakin aluksi.
 
WRC 3 [PS3/X360 Hype]

Joku ilta vois konsolifin porukalla ajella, itse sain tänään mutten vielä ole testannut, onko ajatuksia porukoille, milloin ajellaan? . Mäksä, mitkä rattiasetukset sulla on? Mulla on kans G27 ratti.

Oletuksella muut, mutta deadzone nollissa. Forcet täysillä.

Olipas vaikea se ensimmäinen yleisö ek minillä jossa piti lyödä se vastustaja. Vedin jotain 15 kertaa uusiks ja sai autoa säätää ihan huolella.

Edit: nyt ajettu Road to Gloryä sinne 60 tähteen asti ja sitten aloitin myös sandellin minillä championchipin.

Kyllä tuntuu hyvälle, RtG ei tunnu toistavan liikaa itseään, kun ei tartte etuvetoisella romulla ajaa ensin 20 kisaa. Mestaruussarjassa ensimmäisestä rallista Monte Carlosta sija 7. Tuntui mukavalta huomata, että yksinkertaisesti loppuu monessa paikassa uskallus, ei muut ajotaidot.

Mainintaa täytyy antaa myös valoefekteistä, nimittäin aurinko tulee joissain metsätaipaleissa muodostamaan varjoa loistavasti, jopa niin pahasti että ilman nuotteja ei tiedä minne tie kääntyy. Nuotitkin tulee itselle tarpeeksi ajoissa kun sääti kaikkein aikaisemmalle ne.

Toistaiseksi ei ole oikeastaan mitään sanottavaa. Kunnon rallipeliä onkin odotettu. Tässä on se hyvä, ettei voi AI:tä syyttää, vain omaa ajoa, jolloin nuo huonotkin sijat tuntuvat hyviltä ja jos saa esim. Sektoripohjat vedettyä, on se jo itsensä ylittämistä.

Omalle kohdalle vuoden suurin yllättäjä pahan F1 pettymyksen jälkeen, ja ehkäpä jopa vuoden paras ajopeli. Pelattavaa tuntuu riittävän ja Championshippejä tulen taatusti ajamaan siten, että "nousen parempiin tiimeihin jos näytöt riittää", eli katson miten hyvin menee ja ajan toisella autolla jos ajan tarpeeksi hyvin. Uskoisin myös, että RtG:tä ajelen varmasti ainakin lähes läpi.

Joku valitteli ohjauksen tuntumaa. Ainakin itsellä tuntuu ratilla hyvältä, eikä jäällä ajolta.

Toistaiseksi arvosana 8,5/10.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: WRC 3 [PS3/X360 Hype]

Ihan mahtava peli mitä nyt alkutuntumaa on saanut.Juuri aloittelin championshipin ja montecarlo kyllä saa jo hymyn huulille.Ajotuntuma omasta mielestä ihan huikee.Eteenpäin on kyllä näköjään menty ja kovaa.

Paras tähänastisista ralleista kevyesti mitä olen pelannut.
 
Vastaus: WRC 3 [PS3/X360 Hype]

Hyvältä tuntuu! :p Itse alotin suoraan ajamaan championshippia latvalalla, ja tietty autenttisuus löytyy jos vertaa latvalan alkukauteen =D Kyl saa korva tarkkkana kuunnella kartturia, kun pätkät on kaikki uusia taas vaihteeks.. hiusneulamutkia riittää tarpeeks =) Kunhan saa muutaman kauden alle niin alkaa jo muistamaan pätkät ulkoa, mut ei toi AI todellakaan helpolla meikäläistä päästä vaan yksikin voitettu sektori on kiven alla :p Road To Gloryyn täytyy tutustua jahka kerkiää. =)


Sen verran hyvin AI pistää kampoihin, että ei enää pikkusiidereissä kannata myöhään ajella, keskittymiskyvyn heikentyessä =D Hirvonen näyttää ainakin mun peleissä tähän asti olevan oikea 2.kuskin ruumiillistuma, sillä jää aina joka rallin lopputuloksissa about 1.30 min milloin kustakin voittajasta =D Ja samal eri pätkillä häviää 10-20 sekuntia =) On se jännää!
 
Vastaus: WRC 3 [PS3/X360 Hype]

Ensi tyypit otettu ja ihan hyvät fiilikset. Dfgt:llä ajelen ja Suomen pätkillä vain ottanut tuntumaa. Hyvä on se, että voi ajaa vain ralleja haluamassaan paikassa haluamalllaan autolla. Road to gloryyn taidan jättää myöhemmäksi. Ajotuntuma onkin parempi ratilla, kuin demon perusteella odotin. Säädin alussa demon perusteella ratin asetukset: ratin linearity pykälä kaksi yli puolenvälin, ettei ole liian herkkä, deadzonet nollilla ja kaasu ja jarru linearity täysille, ettei taaskaan ole liian herkät. Hyvältä tuntui. Toinen asia, mitä säädin oli tv:n vihreän minimiiin, oli niiin kirkkaan vihreät puut ja ruoho. Peli ja tuntuma oli oikeastaan sellainen kuin odotti wrc 2010:ltä, mutta mikä ei silloin toteutunut. Graffat voisi edelleen olla paremmat, mutta näiden kanssa hyvin pärjää. Nyt muiden maiden ralleihin.
 
Ylös Bottom