Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC 4 Online-sarja kausi1

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uistin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: WRC 4 Online-sarja kausi1

Hauskaa oli taas! Painoin alusta loppuun sata lasissa, pari peruuttelua mahtui matkalle, mutta ei vauhti riittänyt tänään seiskasijaa korkeammalle.

Kalenteri näyttää siltä, että minun kisailut oli tältä erää tässä. Ei voi muuta kuin kiittää mahtavasta peliseurasta näiden kausien aikana. En voinut kuvitellakaan, kuinka paljon hyviä hetkiä voi rallipeli tarjota, kun sarjan vuosi sitten pistin pystyyn. Ja erityiskiitokset vehkalle, kun otit sarjan hoitaaksesi. :) Toivottavasti ajellaan vielä joskus!
 
Vastaus: WRC 4 Online-sarja kausi1

Tänään on tarkoitus olla mukana. Peli tosin edelleen muoveissa, kun tätä viestiä kirjoitan, että aika vähillä kilometreillä tullaan viivalle :p

Kenet lisään psn:ään, että saa invit laitettua mulle?
Harmi homma, huomasin viestin vasta nyt.. Pahoittelut jos odottelit / olisit tullut mukaan, en minä eikä kyllä hostikaan tainnu huomata tätä viestiä joten et sit kerenny mukaan :( Eli siis hostina on ollu yleensä Nakke tai teppoil, tällä kertaa oli jinkku95 ja ihan hyvin toimi niin voi jinkku minun puolestani jatkaa jatkossakin hostina. Jos lisäilet minut [vehka1] kaveriksi niin sekin riittääi invin saamiseen. Tammikuussa sit jatketaan niin ehit ottaa kilometrejä alle. :D

Ja sitten kisaan. En ala selittelemään mutta ilmaisen ketutukeni tähän nettipelilagaamiseen :D Ihan sama kuinka paljon on ajanut tai kuinka hyvin osaa pätkät niin pari sec per pätkä tulee aina tuon lagin takia lisää aikaan, ei uskalla ottaa niitä riskejä mitä normaalisti pitäs ottaa + jarrutus menee vähän miten sattuu aina. Jinkku ja lucaloeb veti kyllä lujaa, saatiin jinkun kanssa vielä hieno taistelu viimeiselle pätkälle ku tais jinkku tehä virheen vitosella. Hienon taistelun päätteeksi jinkku otti ansaitun kakkossijan ja sain sit tyytyä kolmoissijaan. Luca ajoi hyvää vauhtia, huomaa kyllä että ei ole lagista tietoakaan ku tais viimesellä pätkällä vielä me-ajan ajaa.

Tästä jatketaan sit tammikuussa. Isot kiitokset kaikille mukana olijoille! Kuskeja olis voinu olla enemmänkin mutta hienoa että ollaan saatu kuitenkin hienot kisat aikaan ja uusia kuskejakin on muutama tullu.
 
Vastaus: WRC 4 Online-sarja kausi1

Hauskaa oli taas! Painoin alusta loppuun sata lasissa, pari peruuttelua mahtui matkalle, mutta ei vauhti riittänyt tänään seiskasijaa korkeammalle.

Kalenteri näyttää siltä, että minun kisailut oli tältä erää tässä. Ei voi muuta kuin kiittää mahtavasta peliseurasta näiden kausien aikana. En voinut kuvitellakaan, kuinka paljon hyviä hetkiä voi rallipeli tarjota, kun sarjan vuosi sitten pistin pystyyn. Ja erityiskiitokset vehkalle, kun otit sarjan hoitaaksesi. :) Toivottavasti ajellaan vielä joskus!
ISOT, ISOT KIITOKSET MYÖS SINNE!
Aivan mahtavasti järjestit sarjaa kolmen kauden verran, ite en yhtä hyvin pysty varmasti vetään koskaan. Mahtavia kilpailuja ja vääntöjä on ollut matkalla paljon. En tiedä kuinka paljon reenaat, mutta olen pistänyt merkille että välillä kun tunnet pätkän paremmin olet oikeasti todella kovassa vauhdissa, esim. monet power staget olen ottanut turpaan vaikka ite tulee välillä ajettua vähän liikaakin :D
Ja varmasti ajellaan, en näe sarjan lopettamiselle muuta syytä kuin pelaajakato enkä kyllä siihenkään usko.
 
Vastaus: WRC 4 Online-sarja kausi1

Hauskaa oli taas! Painoin alusta loppuun sata lasissa, pari peruuttelua mahtui matkalle, mutta ei vauhti riittänyt tänään seiskasijaa korkeammalle.

Kalenteri näyttää siltä, että minun kisailut oli tältä erää tässä. Ei voi muuta kuin kiittää mahtavasta peliseurasta näiden kausien aikana. En voinut kuvitellakaan, kuinka paljon hyviä hetkiä voi rallipeli tarjota, kun sarjan vuosi sitten pistin pystyyn. Ja erityiskiitokset vehkalle, kun otit sarjan hoitaaksesi. :) Toivottavasti ajellaan vielä joskus!
Kiitokset sinulle, teppoil, erinomaisesta hostaamisesta! Kaikki sujui oikein mallikkaasti kun toimit sarjavetäjänä, mitä nyt välillä oli vähän yhteysongelmia. Tulokset tulivat aina nopeasti ja ajanottokin pelasi. Toivottavasti tosiaan kerkeät vielä joskus ajelemaan :)
 
Vastaus: WRC 4 Online-sarja kausi1

Kiitos kaikille! Mukavaa oli jälleen kerran. Vehkan kanssa oli kyllä jännää viimeisillä ek:illa. Muutenkin tasoittui Naken ja vehkan kanssa, kun jäin taiteilemaan kahdella pyörällä pidemmäksi aikaa. Lucan kanssa muutama ensimmäinen ek hyvää vääntöä mutta pääsi karkaamaan ulottumattomiin virheen takia. Tosin olisi se voitto mennyt muutenkin lucalle, vaikka hurmiossa olisin vetänyt.

Teppoilille isot kiitokset akiivisesta osallistumisesta sarjaan. Kiitokset myös WRC3-hostaamisista sekä tulostaulukoiden tekemisestä.
 
Vastaus: WRC 4 Online-sarja kausi1

Pitäiskö noita tiimijakoja vähän muuttaa, ei huvittaisi joka kisassa edustaa yksin NRT:tä. Ei se heikkikään ole mitään ilmoitellut osallistumisestaan kisoihin...
 
Vastaus: WRC 4 Online-sarja kausi1

Harmi homma, huomasin viestin vasta nyt.. Pahoittelut jos odottelit / olisit tullut mukaan, en minä eikä kyllä hostikaan tainnu huomata tätä viestiä joten et sit kerenny mukaan :( Eli siis hostina on ollu yleensä Nakke tai teppoil, tällä kertaa oli jinkku95 ja ihan hyvin toimi niin voi jinkku minun puolestani jatkaa jatkossakin hostina. Jos lisäilet minut [vehka1] kaveriksi niin sekin riittääi invin saamiseen. Tammikuussa sit jatketaan niin ehit ottaa kilometrejä alle. :D
Sain kyllä parilta tyypiltä invit peliin ja yritin itekin liittyä, mutta aina vaan peli valitti, että menetti yhteyden playstation networkkiin niin sen takia jäi sitten tääkin kisa väliin :(

Mikähän siinä mättää, kun joka ikinen kerta tuli ettei saa yhteyttä?
 
Vastaus: WRC 4 Online-sarja kausi1

Sain kyllä parilta tyypiltä invit peliin ja yritin itekin liittyä, mutta aina vaan peli valitti, että menetti yhteyden playstation networkkiin niin sen takia jäi sitten tääkin kisa väliin :(

Mikähän siinä mättää, kun joka ikinen kerta tuli ettei saa yhteyttä?

Tämän WRC4:n kanssa on minullakin ollut hankaluuksia päästä sisään. Yleensä viidennellä kerralla olen päässyt sisään. Nakke, Jinkku, teppiol ja vehka onneksi jaksavat laittaa pyyntöä niin monta kertaa että pääsen sisälle. Itse luovuttaisin jo toiselle yrittämällä. Tiedän että odottaminen on ärsyttävää...
 
Vastaus: WRC 4 Online-sarja kausi1

Juu, kiitoksia teppoilille kaikista hetkistä! Ja ei muuta ku loma-anomuksia vetämään, sanot vaan, että harjoitteluvapaata pitää saada ja kisoja pukkaa;)

Itse kisasta ei sitten omalta osalta jääny paljon kerrottavaa, perusajelua, ei kardinaalimokia, mutta rytmiin ei päässyt kuin vasta viimeisellä ek:lla, jolle ajoin oman ennätyksen. Häirittee nuo muut harrastukset valmistautumista, kun maanantaisin pääsee pelin ääreen yleensä vasta puol8. Eipä tuo kyllä sijoitukseen vaikuttanu, ehkä ois 2 -sijasta voinu taistella kun muut teki virheitä, mutta voittovauhtiin ei kyllä mitään asiaa. On tuo luca kyllä kova ajeleen, mutta näkyy sillekin virheitä joskus tulevan.
Joulutauon jälkeen varmaan tasoittuu sarja, kun jinkku, vehka ja minä siirretään keskittyminen tuohon pamamimaxin sarjaan, joten hauska nähdä minkälaisia kisoja saadaan jatkossa aikaan:) Ite ehkä Argentiinaan ehdin vielä vähän reenata, mut siitä etenpäin mennään "pimeenä".
 
Vastaus: WRC 4 Online-sarja kausi1

Sain kyllä parilta tyypiltä invit peliin ja yritin itekin liittyä, mutta aina vaan peli valitti, että menetti yhteyden playstation networkkiin niin sen takia jäi sitten tääkin kisa väliin :(

Mikähän siinä mättää, kun joka ikinen kerta tuli ettei saa yhteyttä?
Hidas yhteys. Itse ajan mokkulalla ja aina meinaa pikku paniikki tulla ku ei pääse sisään. Yleensä oon sit aina päässy ku on tarpeeksi monta kertaa yrittäny. Oothan huomannut että voit liittyä ilman inviäkin, salasana on aina sama ja nakke on yleensä ainakin mulle laittamissa inveissä kertonut salasanan.
 
Vastaus: WRC 4 Online-sarja kausi1

Sain kyllä parilta tyypiltä invit peliin ja yritin itekin liittyä, mutta aina vaan peli valitti, että menetti yhteyden playstation networkkiin niin sen takia jäi sitten tääkin kisa väliin :(

Mikähän siinä mättää, kun joka ikinen kerta tuli ettei saa yhteyttä?

Tämän pelin syytä kait se on. WRC 3:ssa jos johonkin lobbyyn ei meinannut päästä, niin auttoi kun kävi yrittään muihin lobbyihin välillä, ja kun semmoinen lobby löytyi mihin pääsi, niin palasi sitten kokeilemaan sinne mihin alunperin halusi. Ja kas kummaa, yleensä sitten sinne pääsi.
Ja RTW, ei se ainakaan minua ärsytä, että joudutaan oottaan, se nyt vaan "kuuluu" tähän hommaan.
 
Vastaus: WRC 4 Online-sarja kausi1

Oman yhteyden nopeudesta ei ainakaan pitäis olla kiinni, 50/10 kuitu :)

Joo yritin kyllä liittyä suoraankin jinkun huoneeseen listalta, mutta ei vaan onnistunu.
 
Vastaus: WRC 4 Online-sarja kausi1

Oman yhteyden nopeudesta ei ainakaan pitäis olla kiinni, 50/10 kuitu :)

Joo yritin kyllä liittyä suoraankin jinkun huoneeseen listalta, mutta ei vaan onnistunu.

Joo, ei oo kyllä siitä oo sit kiinni. Iteasiassa sun varmaan kannattais seuraavaksi kokeilla hostaamista, kun tuollainen yhteys löytyy. Onko PS3 langattomassa vai kiinteässä yhteydessä?
 
Vastaus: WRC 4 Online-sarja kausi1

Joo, ei oo kyllä siitä oo sit kiinni. Iteasiassa sun varmaan kannattais seuraavaksi kokeilla hostaamista, kun tuollainen yhteys löytyy. Onko PS3 langattomassa vai kiinteässä yhteydessä?
Ei taida kyllä tuo hostaajan netti vaikuttaa.. Minunkin netillä pystyy hostaamaan niin en usko sen vaikuttavan.
 
Vastaus: WRC 4 Online-sarja kausi1

Tehdäänpä sit oikea tuplatripla postaus :)

Eli nämä kaverit jotka ei ole vähään aikaan ollu paikalla niin voisitteko ilmoittaa ajatteko tulevaisuudessa? Eihän tää niin totinen sarja oo ettei voi pois olla mutta olis kiva tietää ketkä aikoo jatkaa ja pitääkö vaihella nuita tallipareja. Eli janijaakkola ja heikkit nyt lähinnä, aiotteko olla mukana?

Jos ei niin pitää sit alkaa jakaa tallipareja uudestaan... Ja edelleenkin jos jollain kiinnostaa tulla mukaan niin sarjaan mahtuu kuskeja!
 
Vastaus: WRC 4 Online-sarja kausi1

Kannattaa kysyä jätkiltä suoraan PSN:n kautta kun eivät täällä tunnu käyvän.
 
Vastaus: WRC 4 Online-sarja kausi1

Joo, ei oo kyllä siitä oo sit kiinni. Iteasiassa sun varmaan kannattais seuraavaksi kokeilla hostaamista, kun tuollainen yhteys löytyy. Onko PS3 langattomassa vai kiinteässä yhteydessä?
Piuhalla on reitittimessä PS3 kiinni ja pitäis olla tarvittavat portitkin auki. No onhan tässä nyt aikaa testailla ennen seuraavaa kisaa :)
 
Vastaus: WRC 4 Online-sarja kausi1

Millos tuota Pamamimaxin sarjaa ajetaan, vai onko kausi vielä edes alkanut? Olis vähän ajamisen nälkää ja nyt kun itelläkin alkoi joululomat ja seuraava suomiporukan kisa on vasta ensi vuoden puolella, niin mieli tekis tulla vierailemaan sinne toiseen sarjaan... :)
 
Vastaus: WRC 4 Online-sarja kausi1

Millos tuota Pamamimaxin sarjaa ajetaan, vai onko kausi vielä edes alkanut? Olis vähän ajamisen nälkää ja nyt kun itelläkin alkoi joululomat ja seuraava suomiporukan kisa on vasta ensi vuoden puolella, niin mieli tekis tulla vierailemaan sinne toiseen sarjaan... :)
13. päivä vasta alkaa, eli ehtii täälläkin yksi kisa olla ennen sitä. Maanantaisin ajetaan, ensimmäinen ryhmä muistaakseni kello 22 ja toinen 23. En tosin oo varma mahtuuko tonne enään ku on jo 30 kuskia mukana..
 
Ylös Bottom