Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC: Rally Evolution

Vastaus: WRC: Rally Evolution [Hype]

noh, immortals, joko olette peliä enemmän ehtineet ajeleen? Onko erikoiskokeita vain 3/maa vai onko ne myös reversenä? Itseä nyt ei välttämättä haittaa, vaikkei niitä enempää olisi, eipähän tarvis nii paljo opetella niitä :) Nettipeli: minkäkaisia pelimuotoja, entäpä tilastoja?
 
Vastaus: WRC: Rally Evolution [Hype]

Serverit eivät ole vielä pystyssä.. Ja tällä hetkellä rokkaa SOCOM 3 enemmän. Kohta menty läpi. :)
 
Vastaus: WRC: Rally Evolution [Hype]

Janus sanoi:
Ve hav our veis, mortal.

Kyllä sun on vaan pakko kertoa. Saitko sen joittenkin hyvien yhteyksien kautta maahantuojalta etukäteen?

Ja montas niitä "katastrofi-tilannetta" on per ralli ?

Edit: Niin ja onko RalliCross moodi hyvä ?
 
Vastaus: WRC: Rally Evolution [Hype]

ProBale sanoi:
Kyllä sun on vaan pakko kertoa. Saitko sen joittenkin hyvien yhteyksien kautta maahantuojalta etukäteen?

Itse esim olen Beta testaaja. Testeihin osallistuneiden joukosta aina arvotaan voittajia, jotka voittavat sitten pelin myyntiversion. Itse voitin WRC:n testeissä ja peli tuli postissa viime viikolla. Hyvissä ajoin siis ennen julkaisua.
 
Vastaus: WRC: Rally Evolution [Hype]

XShava sanoi:
Itse esim olen Beta testaaja. Testeihin osallistuneiden joukosta aina arvotaan voittajia, jotka voittavat sitten pelin myyntiversion. Itse voitin WRC:n testeissä ja peli tuli postissa viime viikolla. Hyvissä ajoin siis ennen julkaisua.

Mäkin haluun. Pääseekö ala-ikäinen? Ja mitkä on edellytykset ja mitä siinä sit niinku pitää vähintään tehdä?
 
Vastaus: WRC: Rally Evolution [Hype]

ProBale sanoi:
Mäkin haluun. Pääseekö ala-ikäinen? Ja mitkä on edellytykset ja mitä siinä sit niinku pitää vähintään tehdä?

Playstationin sivuilla on ollut kahteen otteeseen n. kahden vuoden aikana kaksi hakuaikaa. Haut ovat päättyneet jo aikaa sitten ja tällä hetkellä ei ilmeisesti lisää testaajia oteta. Kyllä, beta testaajaksi pääseminen vaatii myös täysi-ikäisyyden.
 
Vastaus: WRC: Rally Evolution [Hype]

No niin, nyt on peli hommattu ja pari päivää pelailtu. Erikoiskokeet ovat täysin samoja kuin wrc4:ssä, sillä erolla, että niitä on puolet vähemmän ja ne ovat lyhyempiä. Pisin pätkä taisi olla monten ek2, jolla aikaa vierähti noin 4 min. Lyhimmät on sellaisia parin minuutin mittaisia. Pätkiä on lyhennetty joko alusta, lopusta tai keskeltä. Sitä vastoin yksityiskohtia on lisätty siihen malliin, ettei kaikkia heti huomaa "vanhaksi".
Ajotuntuma on huomattavasti realistisempi kuin aikaisemmin, ainakin ilman ajoapuja. Autoihin on siis lisätty jarruapu, ohjausapu ja luistonesto. Tosikuskit kuitenkin ottavat nämä heti pois päältä ja ajavat rallia niinkuin oikeastikin ;) , joten noiden apujen toiminnasta ei ole tietoa, koskapa otin ne heti ensimmäisenä pois käytöstä. Noista avuista vielä sen verran, että niiden voimakkuutta voi säätää 10 portaisella asteikolla...Mutta ilman apuja siis ajaminen huomattavasti haastavampaa(lue hauskempaa).
Vaikka itselle lähes kaikki pätkät olivat joka mutkaa myöten tuttuja niin nyt kyllä joutuu käyttämään jarruja ihan eri lailla. Monet mutkat, jotka nelosessa pystyi vetään täysillä menevät auttamatta suoraksi jos niihin ei nyt "sido" jarrulla. Virheistä myös rankaistaan suruttomasti ja sen myös tuntee auton tehoissa ja käytöksessä. Myös aidat, joiden yli nelosessa pystyi oikomaan, hidastavat nyt sen verran ikävästi vauhtia, että ne mieluummin kiertää.
Pelitiloja on ne perinteiset: Mestaruussarja, yksittäinen ralli, yksittäinen ek ja pikakisa. Uutena rallicross, jossa pääsee(?) kolistelemaan kolmen muun kuskin kans. Noita ratoja on 1/maa ja niihin voi valita 1-10 kierrosta muistaakseni. Sitten on historiallinen haaste, jossa on noita vahoja b-ryhmän tykkejä esim. peugeot 205 T16. Ne saa käyttöönsä kun voittaa kolmella eri pätkällä haamuajat. Jokaisella autolla siis omat 3 pätkää. Nuo pätkät on eri maista ja lyhennettynä, noin minuutin mittaisia jokainen. Pari autoa avasin ja kyllä tuossa vaikutti jonkin verran haastetta olevan. Sitten on vielä testiek, jossa voi harjoitella ajeleen erilaisilla alustoilla.
Ja nettipeli on sitten samanlainen kuin nelosessa, sillä erolla, että tuo rallicross tila on sinne lisätty.
Itse pidän tässä uusimmasta versiosta siitä, että pätkät ovat lyhyempiä ja niitä on vähemmän(ei mene niin tolkuttomasti aikaa pelata mm-sarjaa läpi) ja että ajotuntuma on realistisempi. Vaikeusastetta tässä varmaankin on ihan riittävästi yksinpeliäkin ajatellen, koska yhtään ennätysaikaa en vielä millekään ek:lle ajanut, vaikka suurimman osan pätkistä osaan ulkoa. Ajelin siis tuon novice-mm:n läpi ja voitin kaikki ek:t lukuunottamatta paria...siinäpä sitä, kertoilen lisää paremmalla ajalla...
 
Vastaus: WRC: Rally Evolution [Hype]

Pelailin tässä peliä hieman.
tuntuisi olevan paras wrc tähän asti, realismi on ainakin minulle juuri sopiva, virheitä ei todellakaan isommin kannata tehdä, mikä on hyvä. nuo satunnaiset tapahtumat ovat plussa, sai hieman säpsähtää, kun tukit vierivät tielle, kun ajelin erästä pätkää. hupaisa tilanne sinänsä, mutta sopii peliin.
 
Vastaus: WRC: Rally Evolution [Hype]

Mielenkiintoinen eventti.

Grönholm karkaamassa. Ajan Solbergilla ja tässä kohdassa rallissa 3s. Pitkällä edessä näkyy pölyä ja sininen auto. Tallin toinen Subbe pysähtyy ennen maalia. Ajan ohi, olen kokeella 2 ja rallin kakkonen. Siinä kun ajan ohi, kartturi tokasee: Talli luottaa meihin..

Tallimääräyksiä?
 
Vastaus: WRC: Rally Evolution [Hype]

Wrc pelisarjan seuraajana ja pelaajana olen mielenkiinnolla laittanut merkille, että sarja on lähestynyt laadultaan cmr-pelejä vuosi vuodelta ja ajanut ohi jo 04-versiollaan. Tämä uusin on ajomallinnuksellaan ja realistisuudellaan sarjan paras, joskin 3 pikataipaletta/ralli on lievä pettymys, jota toki lieventää se seikka, että dynaaminen yllätysmomentti tuo vaihtelua kisoihin. Kuvakulmat ovat myös kohdallaan mutta jos seuraavaan versioon jotain voisi toivoa, niin portaattoman takakameran ottaisin vastaan suurella ilolla. Joka tapauksessa peli on paras rallipeli mitä konsoleille on ilmestynyt ja siten jokaisen rallipelien ystävän ehdoton hankinta.
 
Vastaus: WRC: Rally Evolution [Hype]

haipakka sanoi:
Kuvakulmat ovat myös kohdallaan mutta jos seuraavaan versioon jotain voisi toivoa, niin portaattoman takakameran ottaisin vastaan suurella ilolla. Joka tapauksessa peli on paras rallipeli mitä konsoleille on ilmestynyt ja siten jokaisen rallipelien ystävän ehdoton hankinta.

Eikös siellä optionsseissa ole tuo takakameran säätö, niin no se kyllä taitaa olla portaallinen...en ole testannut kun ajelen konepelti-kuvakulmalla...

Mestaruussarjassa on muuten hyvä juttu se kun voi aina itse valita maan missä haluaa ajaa. Itse kun en tykkää yhtään noista Kreikan, Kyproksen, Argentiinan ja Meksikon ralleista niin niitä ei tarvitse ajaa ollenkaan, kun varmistaa mm:n ennen noita :)
 
Vastaus: WRC: Rally Evolution [Hype]

No niin peli tuli nyt sitten kuitenkin hommattua ja täytyy kyllä sanoa että yllätyin positiivisesti 4:nen osan totaalisen pettymyksen jälkeen. :)
 
Vastaus: WRC: Rally Evolution [Hype]

Minkäslainen moninpeli pelissä on? Jaetulla ruudulla? Voivatko autot osua toisiinsa vai onko tyyliin CMR haamuautot?
 
Vastaus: WRC: Rally Evolution [Hype]

Kummasti Skoda puskee mutkissa, taitaa vaan olla liian paljon vauhtia :) En ole vielä kokeillut muita autoja, niissäkin taitaa olla eroja.

Ajoavut päällä tuntuu kun ajaisi käsijarru päällä. En käytä niitä ollenkaan. Vauhdin tuntu on todella hyvä. esim. Saksassa. Kokoajan mennään kieli keskellä suuta. Kartturi hokee koko ajan " Jarruta, hyvä mies, Jarruta! " :D Jarrutuksissa auto lähtee helposti käsistä, täytyy vain etsiä säädöt kohdalleen.

Ensisilmäyksellä näin 3 tunnin kokeilun jälkeen, mielestäni paras WRC-sarjan peli.

"Mutkaan tultaessa ei paineta jarrua vaan kaasua"
 
Vastaus: NewsFlash

Oliver sanoi:
Kasariklassikoita WRC: Rally Evolvediin 28.09.2005

WRC: Rally Evolved tulee sisältämään kuluvan kauden virallisten ratojen, kuskien ja autojen lisäksi myös kuusi legendaarista autoa, jotka kaikki kilpailivat mestaruudesta vuonna 1985.

Audi Sport quattro S1 tuli suomalaisille tutuksi jo '83 Hannu Mikkolan ohjastamana. Takavetoinen Lancia Rally 037 ei enää vuonna 1985 pärjännyt nelivetoisille kilpakumppaneille ja Markku Alen siirtyi Lancia Delta S4:n rattiin. Ensimmäisen voiton S4:lle ajoi kuitenkin Henri Toivonen.

Peugeot 205 T16 dominoi Korsikan rallia vuonna 1984 ennen Ari Vatasen kolaroimista. Auto toi kuitenkin mestaruuden Timo Saloselle 1985 ja Juha Kankkuselle 1986. Ford RS 200:n ratissa ei nähty suomalaisia ja tehokas ja nopea auto osoittautui erittäin epäluotettavaksi. Renault 5 Maxi Turbon suurimpana saavutuksena pidetään Korsikan rallin voittoa vuonna '85.

Morjensta jälleen kaikille tasapuolisesti :)

Ihan pakko kysellä tästä pelistä nyt pelin omistajilta muutamia juttuja... B-RYHMÄ herätti suuren kiinnostuksen! Elikkäs onko niin että pelissä on seuraavat B-ryhmäläiset: Audi Quattro Sport S1, LANCIA DELTA S4 (!), Lancia Rally 037, Ford RS200, Renault 5 Maxi Turbo ja Peugeot 205 T16? :D Eli Audilta mukana on lentokonemalli, Peugeotilta Evo 2 kenties vai? Käykää kattoos sivuilta mitkä autot siin itseasiassa on mukana: http://kotisivu.mtv3.fi/bryhma ja kertokaa mulle ne :) Sit, kuunnelkaa Audilta ja Lancioilta ääninäyte ja kertokaa onko peli edes lähellä näitä oikeita ääniä :rolleyes: Ja niin, onko väritykset autoissa oikeat eli esim. Lancioilla Martinin väritys?

P.S ihan pakko päästä pätemään eli Audi Quattro Sport S1 ajoi ekan rallin vasta vuonna 1985 ;)
 
Vastaus: NewsFlash

DeltaS4 sanoi:
Morjensta jälleen kaikille tasapuolisesti :)

Ihan pakko kysellä tästä pelistä nyt pelin omistajilta muutamia juttuja... B-RYHMÄ herätti suuren kiinnostuksen! Elikkäs onko niin että pelissä on seuraavat B-ryhmäläiset: Audi Quattro Sport S1, LANCIA DELTA S4 (!), Lancia Rally 037, Ford RS200, Renault 5 Maxi Turbo ja Peugeot 205 T16? :D Eli Audilta mukana on lentokonemalli, Peugeotilta Evo 2 kenties vai? Käykää kattoos sivuilta mitkä autot siin itseasiassa on mukana: http://kotisivu.mtv3.fi/bryhma ja kertokaa mulle ne :) Sit, kuunnelkaa Audilta ja Lancioilta ääninäyte ja kertokaa onko peli edes lähellä näitä oikeita ääniä :rolleyes: Ja niin, onko väritykset autoissa oikeat eli esim. Lancioilla Martinin väritys?

P.S ihan pakko päästä pätemään eli Audi Quattro Sport S1 ajoi ekan rallin vasta vuonna 1985 ;)

Tuossa nuo B-Ryhmän autot, jotka ovat pelissä.


Audi Quattro Sport S1
Audi Sportin väreissä.

Peugeot 205 Turbo 16
Shellin ja Michelinin mainoksilla, muuten valkoinen.

Lancia Rally 037 ja Delta S4
Martinin väreissä kummatkin.

Ford Rs200
Tehdastiimin väreissä (Valk. ja Sini.)

Renault Maxi 5 Turbo
Philipsin väreissä (Sin. ja Pun.)
 
Vastaus: WRC: Rally Evolution

Rupesi uutukainen WRC kiinnostamaan, mutta muutamiin kysymyksiin haluaisin tietoja pelin jo tuntevilta konkareilta. Elikkäs ensimmäiseksi saako noita luonnonmullistuksia pois pelistä, ja jos ei niin tapahtuuko niitä kuinkakin usein?

Pelin virallisilla sivuilla oli autovaihtoehtoja. Mukana oli Kronoksen sitikka ja yksityiskuskien Focus WRC. Tuleeko autojen mukana myös oikeat kuskitkin Stohl, Pons, H. Solberg, Warmbold, Sola jne?
 
Vastaus: WRC: Rally Evolution

Azzurri sanoi:
Rupesi uutukainen WRC kiinnostamaan, mutta muutamiin kysymyksiin haluaisin tietoja pelin jo tuntevilta konkareilta. Elikkäs ensimmäiseksi saako noita luonnonmullistuksia pois pelistä, ja jos ei niin tapahtuuko niitä kuinkakin usein?

Pelin virallisilla sivuilla oli autovaihtoehtoja. Mukana oli Kronoksen sitikka ja yksityiskuskien Focus WRC. Tuleeko autojen mukana myös oikeat kuskitkin Stohl, Pons, H. Solberg, Warmbold, Sola jne?


Luonnonmullistuksia ei saa pois, mutta ne ovat muutenkin vain päällä Maailmanmestaruudessa ja
Yksittäisessä Rallissa. Suunnilleen niitä tapahtuu 1 per ralli. (3 Ek:ta rallissa)

On Kronoksen sitikka ja yksityiskuskien Wrc, mutta yksityistiimien kuskeja ei voi valita. :(
 
Ylös Bottom