Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tuli juu hommattua silloin, kun taisi kaksi rataa ja pari autoa olla saatavilla. Nettipeliäkään ei silloin ollut vielä. Eli muutaman vuoden tullu hakattua peliä eikä juurikaan kyllästytä, kun päivityksiäkin tulee ajoittain, vaikka harvakseen.Kuinkas moni osti tämän silloin about 3 vuotta sitten ennakkona? Minä ostin ja innolla odotan että kai muistavat koodin lähettää
Hyvin pystyy. Ilman apuja + manuaalivaihteilla voi ajaa hyvin padin kanssa. Enemmän minä peliä niin olen pelannut kuin ratin kanssa.Tähänkin peliin pitää odottaa sitä rattituki listaa ennen osto päätöstä. Fysiikka kun on lähempänä simua kun arcadea
Tässäkään ei varmaan ohjaimella ole mitään palaa pysyä radalla.
Julkaisupäivänä lähettävät koodeja.Kuinkas moni osti tämän silloin about 3 vuotta sitten ennakkona? Minä ostin ja innolla odotan että kai muistavat koodin lähettää
On August 27th, we will send all backers both codes (1x game, 1x pre-order bonus) to the email address they used for backing the game!
Usko tai älä, mutta komeiden sivuluisujen tekeminen onnistuu hienosti jopa näppikselläkin.Tähänkin peliin pitää odottaa sitä rattituki listaa ennen osto päätöstä. Fysiikka kun on lähempänä simua kun arcadea
Tässäkään ei varmaan ohjaimella ole mitään palaa pysyä radalla.
Ok, kiitos tästä. Harmi että vasta silloin. Olisi ollut ihan ok ladata peli valmiiksi ja startata klo 00:01.Julkaisupäivänä lähettävät koodeja.
Ja ohjaimella pystyy helposti käyttämään kytkintä ja manuaalivaihteita, ei todellakaan tarvetta ratille tässä pelissä.Usko tai älä, mutta komeiden sivuluisujen tekeminen onnistuu hienosti jopa näppikselläkin.
Ja tämä siksi koska en ole saanut Dualshock 4:ää toimimaan PC-versiossa.
Onko silmiinne/korviinne osunut tieto, onko konsoliversio 60 fps?
Ei tässä todellakaan törmäillä ilman seurauksia. Esim, mitä pelannut aikoinaan Muro paketin servulla tai kavereiden kanssa niin aina ollut kisaaminen siistiä ilman tahallisia törmäyksiä ja jos pelaat hc damagella niin autokin hajoaa jo muutamasta kolarista.Eiköhän tää lopulta ostoon mee kuitenki. Puhtaita romuralleja ei nykyää hirveesti tehdä. Tässä saa törmäillä ilman seurauksia
Taitaa Burnout sarjakin olla kuopattu.