Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wreckless!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Code
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Code
Wreckless-previkka ja ainakin osa kuvista oli minulle ennennäkemättömiä:

http://www.gaming-age.com/cgi-bin/previews/preview.pl?sys=xbox&game=wreckless

Pakko-ostos minulle.

Kiitti linkistä! Olihan tuolla pari uutta kuvaa, joista voisi "mainita" tämän: http://www.gaming-age.com/previews/xbox/wreckless/15.jpg
Kun tarkemmin ajattelee, niin olen aina tahtonut tehdä noin. :D

BTW. GameSpot on päivittänyt Wreckless:in previkan, käykääpä katsomassa: http://gamespot.com/gamespot/filters/products/0,11114,475755,00.html

Ja kyllä... tämä peli on myös minulle pakko-ostos (jos Bunkasha Publishing tekee huolella ko. pelin valmiiksi).

Lisää Wreckless nannaa!! :D

http://www.wjdsystems.co.uk/

Siinä etusivulla on juttu "amazing new wreckless footage...", tsekattaa se leffa! Aivan tajuttoman komeaa menoa sillä buggyllä, ihmiset kadulla juoksee paniikissa sekopään alta ja lopussa rysähtää joku sedani persuuksiin :D

Upeita yksityiskohtia koko kaupunki täynnä...nam!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Code
Lisää Wreckless nannaa!! :D

http://www.wjdsystems.co.uk/

Siinä etusivulla on juttu "amazing new wreckless footage...", tsekattaa se leffa! Aivan tajuttoman komeaa menoa sillä buggyllä, ihmiset kadulla juoksee paniikissa sekopään alta ja lopussa rysähtää joku sedani persuuksiin :D

Upeita yksityiskohtia koko kaupunki täynnä...nam!

Whoa!! Olen sanaton.

Ja vielä vähän lisää Wreckless:in screenshotteja:
http://www.coremagazine.com/news/5572.php3

Originally posted by Code

Tämä näyttää erityisen hauskalta!

Ehh... Onkos tuo DeLorean? Siltä näyttää, laatu peli on jos tuo (pienempi auto) on DeLorean :)

ps. "Back to the furute"-leffojen se aikakone-auto on siis DeLorean. Lokinsiipi ovet yms. muuta, legendaarista.

Originally posted by Slaisser

Ehh... Onkos tuo DeLorean? Siltä näyttää, laatu peli on jos tuo (pienempi auto) on DeLorean :)

ps. "Back to the furute"-leffojen se aikakone-auto on siis DeLorean. Lokinsiipi ovet yms. muuta, legendaarista.

Juu sama autohan se siinä! Mutta luulempa että tässä pelissä sillä ei pääse liikkumaan ajassa...

;)

Traileri

Onko kaikki kiinnostuneet jo käyny imuttamassa Wrecklessin trailerin!? Löytyy mm. tuolta
Ihan hyvä meininkihän siinä näyttää olevan! =) Ei muuten ole sitten niin erikoinen, et kandeis modeemilla lähtee imutteleen...mut jos on kiintee putki, ni on se ihan katsomisen arvonen!

Tästä pääsee ainakin tällä hetkellä imuttaan sitä suoraan, ilman mitään jonotuksia =)

Originally posted by Steltti
No nyt tosta wreckelesistä on tullut jo ekat arvostelutkin:
gamepen.com arvostelu ( 3,5/5 )
ja
gaming-age.com arvostelu ( C, average)

Mitä mä nyt noita luin ni grafiikat on hienot ja kaikki muukin tosi hienoo mutta peli on vaan hirvittävän lyhyt.

Jees, peli on kuulemma vähän lyhyt ja free-roam-moodiakaan ei oo, eli ei voi vapaasti vaan kaahailla ja aiheuttaa tuhoa, koska kello koko ajan tikittää. :(

Mutta luulis että jollain cheatilla kellon sais pois...se jo auttais paljon. Noh kyllä mä silti sen ostan vaikka lyhytikäseks haukutaankin, on toi sen verran komeen ja hauskan näköstä kaahailu silti. Toivottavasti peli lähtee jo huomenna tuleen postissa...

asiasta kolmanteen, gamepen on aika kökön saitin maineessa...

Ja täältä löytyy ign:n arvostelu...
http://forums.teamxbox.com/showthread.php?threadid=66421

Itse en ole vielä aivan varma, että ostanko tämän pelin. Luultavasti e.. tai no grafiikat ovat kyllä aika hyvät, että varm.. mutta peli on todella lyhyt, joten e.. pelattavuus on kuitenkin kohdallaan, jot.. Pitää katsoa. Perkele, kun täällä Suomessa ei voi vuokrata pelejä, sillä tämä kuulostaisi täydelliseltä lainapeliltä. :mad:

Originally posted by Brutal Monkey
Ja täältä löytyy ign:n arvostelu...
http://forums.teamxbox.com/showthread.php?threadid=66421

Itse en ole vielä aivan varma, että ostanko tämän pelin. Luultavasti e.. tai no grafiikat ovat kyllä aika hyvät, että varm.. mutta peli on todella lyhyt, joten e.. pelattavuus on kuitenkin kohdallaan, jot.. Pitää katsoa. Perkele, kun täällä Suomessa ei voi vuokrata pelejä, sillä tämä kuulostaisi täydelliseltä lainapeliltä. :mad:

Niih, mut siis 3.5/5 ei ole mikään aivan surkea. ja IGN insider anto sille 9 pojoo. Ainakin tuolla ulkomaan boardeilla sitä on aika paljon kehuttu tosi hauskaks ja erittäin kauniiksi peliksi. Mulla Wreckless on jo tilattu ja en aio peruuttaa...Varmasti siihen saa jonkun free-roam-cheatin ja kyllä mulle tollanen rymistely aina maistuu. :D Mut se kyllä sukkaa ettei siinä oo kaksinpeliä.

heheh... ei gamespotinkaan arvostelu suuremmin peliä kehunu. grafiikasta se sai plussaa ja samalla haukuttiin jotain blurri efektiä. se siitä hypestä

Originally posted by foeprkl
heheh... ei gamespotinkaan arvostelu suuremmin peliä kehunu. grafiikasta se sai plussaa ja samalla haukuttiin jotain blurri efektiä. se siitä hypestä

Niih entäs IGN:n pisteet, 9? Hypeä?

hype pelin kohdalla oli ja on suurimmaksi osaksi upea grafiikka. Lueppa se arvostelu niin grafiikasta mainitaan vähän enemmän kuin että "se sai plussaa". Vai lankesiko arvostelija siihen mihin jotkut, eli odottivat pelin olevan joku GTA3-klooni? Vaikka pelissä ei koskaan edes pitänytkään päästä jalan liikkeelle.

Tottakai on valitettavaa ettei siinä ole moninpeliä, mutta on Wreckless saanut paljon parempiakin arvosteluja kuin gamespot. Mulla ja monella muulla on jo mennyt aikaa sitten usko Gamespotin Xbox-arvosteluihin, heillä näyttäis olevan pari PS2-fanboyta siellä remmissä. Esimerkiksi NBA Inside Drive sai 6.2, ja graffoista seiskan! ja suosittelivat kaiken kukkuraksi EAn korista enemmin!!! Amped raiskattiin siellä pisteillä 6.7.

Ne Gamespotin Reader Ratingit ovat usein osuvampia ja mielenkiintoisempia, NBA Insidella keskiarvo on 8.2, Ampedilla 8.7. Ampedista on siellä yli 1000 reader arvostelua!

Yleensä gamespotin omat arvosanat ja Reader Ratingit ovat aika lähellä toisiaan, mutta jos eroa alkaa tulemaan lähemmäs kaksi pistettä tai jopa enemmän, alkaa arvostelu ns.haiskahtamaan.

Mut joo, en halua sokeasti puolustaa Wrecklesiä, se on varmaan monelle ns.vuokrattava peli (siis jos suomessa pelejä saisi vuokrata...), eli pelata vain pari päivää ja sitten palauttaa.

Wreckless ensi-mulkasu

Ohoh DVD Box ja posti toimi ripeästi, tänään luukusta kolahti Wreckless. Pelasin sitä noin tunnin äsken ja ajoin kolme ekaa tasoa läpi.

Replay-grafiikat. Siis ei herranjumala, Wrecklesin replayt on jotain aivan uskomatonta. Grafiikka niissä on kuin toiselta planeetalta, todellista next-gen-kamaa jättäen vanhat konsolit k_a_u_a_s taakseen. Replayssa voi käyttää hienoja suodattimia, kuten mustavalko, night-vision, eräänlainen cellshading yms. Wrecklesin replayden grafiikka todella näyttää mihin Xboxin ensimmäisen sukupolven pelit pystyy, Xbox ON se tehokkain konsoli, väitti muuan äänentoistomies mitä tahansa. Leuka lattiassa katselin uusintoja. Jos kaveripiiristä löytyy PS2-miehiä jotka kehuskelevat PS2:sen Xboxia paremmilla grafiikoilla, Wrecklesin replayt ovat erittäin hyvä keino nähdä hämmästyneitä ilmeitä. ;)

Itse pelin grafiikka on myös hyvää, tosin ei replayden tasoa, yleensähän replayssa kuvakulmilla saadaan näyttävyyttä paljon lisää. Mutta ne efektit...eka leveli oli pieni pettymys kun se ajetaan päiväsaikaan, mutta toka ja kolmas ovat öisessä Hong Kongissa...ne neon-valot,kipinät,räjähdykset, ajovalot, kuumuuden tuoma blur-efekti yms yms...Peli on todellista erikoisefektien ilotulitusta ja hidastumisia en vielä haavainnut vaikka kaduilla on kymmeniä autoja ja vielä enemmän ihmisiä säntäilemässä hullun kuskin alta pois. Lievä pehmeys grafiikoissa vähän hämää.

Pelattavuus vaikuttaa OK:lta, puhdasta arcade-mättöä, oikean ajamisen simuloimisesta tässä ei todellakaan ole kyse. Crazy Taxi tulee ensimmäisenä mieleen kun törmäilee Honkkarissa. Peli on haukuttu lyhyeksi, mutta paha vielä tunnin pelaamisen jälkeen on mitään sanoa.

Huonoa mielestäni on surkea musiikki, ja pelissä ei voi edes ripata musiikkia kovolle. Välianimaatiot ovat myös aika kökköjä ja replayden ajaksi olisin kaivannut enemmän optioita kuten kelaukset yms.

Nyt ymmärrän myös miksi jotkut eivät pelistä tykkää, peli on erittäin simppeli ja jos etsii jotain elämää suurempaa pelikokemusta (muutenkin kuin grafiikkojen osalta), Wreckless tuskin on paras valinta. Mutta kai joskus makea karkki sallitaan vaikka se sulaakin suussa liian nopeasti pois? ;) Wreckless ei todellakaan ole Gothamin kaltainen äärimmäisen addiktiivinen autopeli jota tulee pelailtua kuukausien ajan ja useita tunteja kerralla.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ihan hyvältä tuo Wreckless ainakin kuulostaa, vaikka silti taitaa jäädä minulta hankkimatta. :( Se ei kuitenkaan johdu pelin laadusta - tai no, ehkä hieman ko. pelin pituudesta - vaan minun heikohkosta rahatilanteesta. Ehkä tuon voisi sitten joskus tulevaisuudessa ostaa halpiksena/käytettynä, jos se kerta on sen arvoinen.

BTW, milloin "kunnon" arvostelu tulee? :confused:

Ylös Bottom