Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WSC REAL 09 World Snooker Championship [X360]

Kekko

New Member
ALUSTA:
Xbox360, Wii, PC, PS3

PELITYYPI,
Urheilupelit

KEHITTÄJÄ,
Blade Interactive

JULKAISIJA,
Koch Media

JULKAISUPÄIVÄ,
3. huhtikuu 2009

Lisää liitua keppiin, pue liivi päälle ja pelaa pari erää ammattilaisten kanssa.
Pelaa snooker-, pool- ja billiards-pelejä maailman 32 parhaan pelaajan kanssa lajin arvostetuimmissa kisoissa ja paikoissa.

Realistisen grafiikan, yksityiskohtaisten ympäristöjen ja TV-tyylisen toteutuksen ansiosta WSC Real 09 tuntuu yhtä upealta kuin oikeassa Crucible-teatterissa pelaaminen. Uudessa Real-tilassa pääset lähemmäs peliä kuin koskaan ennen: voit tarkastella pöytää ensimmäisen persoonan näkökulmasta aivan kuin tosielämässä.

Verkkopeli, temppulyöntihaasteet ja älykäs valmennus tekevät pelistä täydellisen paketin kaikille biljardifaneille.

Real-tilassa pääset pussittamaan palloja kuin ammattilainen
Suora valmennus määrittää pelityylisi ja jakaa neuvoja sen mukaan
Mukana snooker, pool, billiards, bar billiards ja temppulyöntihaasteita
 
Pleikalla mul toi on ja tullut jostain maaliskuusta asti pelattua aika aktiivisesti :)

Cdon.com tarjosi varattavaksi 10 versiotakin keväällä mut ilmeisesti peli peruttiin, harmi, ois loistava peli pienellä kontrollien fiksaamisella
 
Vastaus: WSC REAL 09 World Snooker Championship [X360]

Pleikalla mul toi on ja tullut jostain maaliskuusta asti pelattua aika aktiivisesti :)

Cdon.com tarjosi varattavaksi 10 versiotakin keväällä mut ilmeisesti peli peruttiin, harmi, ois loistava peli pienellä kontrollien fiksaamisella

Joo cdon:sta just tilasin 19,90 ton 09 version, tiistaina oli lähetetty mut ei tullu viikonlopuksi. Toivottavasti löytyy suomalaistaki seuraa tähän peliin. Joskus on ite tullu livenä tätä lajia pelattua vaikka pool puolella tuli kisattua. Mielenkiinnolla odottelen millanen peli tää o.
 
Vastaus: WSC REAL 09 World Snooker Championship [X360]

Joo cdon:sta just tilasin 19,90 ton 09 version, tiistaina oli lähetetty mut ei tullu viikonlopuksi. Toivottavasti löytyy suomalaistaki seuraa tähän peliin. Joskus on ite tullu livenä tätä lajia pelattua vaikka pool puolella tuli kisattua. Mielenkiinnolla odottelen millanen peli tää o.

Kiinnostaisi kyllä ihan pirusti snooker, mut parin vuoden takaista peliä häiritsi aika pirusti sairaalloinen vaikeustaso (psp). Oli nopeasti taputeltu mun osaltani se peli. Jotenkin syvyys puuttui, ja tatsia ei saanut. Yhtään suomenkielistä revikkaa ei osunut eteen haulla, ni odotetaan kokemuksia muilta, ennen ei innosta ostella. Vaikka tietysti netissä se parhaimmillaan on, ei ole kiva hävitä aina kun on niin huono... :D
 
Vaikeustaso on aivan älyttömän vaikea. Jos virheen teet niin taatusti tulee pöydän putsaus toiselta.

Mut kyl sitä oppii itsekkin tekemään putsauksia, mut en oo päässyt ees turnauksen finaaliin koskaan :D
 
Vastaus: WSC REAL 09 World Snooker Championship [X360]

No niin takana nyt noin 5h itse peliä ja hyvältähän tuo maistuu :)
Vaikeustaso on mielestäni haastava. Top 16 pelaajia vastaan ei paljon paikkoja tuhlailla mutta sitten taas karsinnoissa saa yhdessä framessaki 3-5 paikkaa lopettaa. Tää on mielestäni aika realistisesti tehty. Breakin teko on helppoa jos tietää mitä tekee.

Itse lajia livenä pelannut niin täytyy nostaa hattua sille että pallojen liikkuvuus on aika realistista. Peli perustuu jättöihin ja se on kyllä tässäkin saatu todella merkittävään rooliin.

Valikot aika ankeat samotein myös oman pelaajan muokkaus mahdollisuudet. Peli on kyllä touteutettu mielestäni jopa hyvin ja realistisesti.

Oa arvioni pelistä, Tavikset 7+, Snookerista kiinnostuneet ja ymmärtävät saa pelistä paljon enenmän irti 9-. Suosittelen lajista kiinnostuneille!
 
Samoilla linjoilla siis kuin minäkin :) eilenkin tuli taas pistettyä kaks tv:tä vierekkäin, toisesta eurosportilta snookeria ja toisesta pleikkarin kautta pelaten :D

Kontrollit ovat tosiaan se suurin kompastuskivi kun ei saa hienosäädettyä kunnolla lyöntejä. Mut itsekkin snookeria pelailen ja innokkaasti myös seurailen, niin tuon antaa anteeksi
 
Vastaus: WSC REAL 09 World Snooker Championship [X360]

Samoilla linjoilla siis kuin minäkin :) eilenkin tuli taas pistettyä kaks tv:tä vierekkäin, toisesta eurosportilta snookeria ja toisesta pleikkarin kautta pelaten :D

Kontrollit ovat tosiaan se suurin kompastuskivi kun ei saa hienosäädettyä kunnolla lyöntejä. Mut itsekkin snookeria pelailen ja innokkaasti myös seurailen, niin tuon antaa anteeksi

Täytyykin itse kans heittää tv vierekkäin ja pelata :D Mä en itse ole törmännyt ongelmiin ohjauksen kanssa, mitä sä tarkemmin tarkoitat tuolla ongelmalla?
 
Täytyykin itse kans heittää tv vierekkäin ja pelata :D Mä en itse ole törmännyt ongelmiin ohjauksen kanssa, mitä sä tarkemmin tarkoitat tuolla ongelmalla?

Sitä et on todella hankalaa säätää leikkuukulmaa tarkasti. Esim ps3:n hustle kingissä tehdään karkea suuntaus kuten wcs:ssakin, mutta sit pistetään yks nappi pohjaan ja tatilla tehdään tarkempi säätö, välillä on todella hankala saada pussitusta ihan vain kontrollien kankeuden takia
 
Vastaus: WSC REAL 09 World Snooker Championship [X360]

Sitä et on todella hankalaa säätää leikkuukulmaa tarkasti. Esim ps3:n hustle kingissä tehdään karkea suuntaus kuten wcs:ssakin, mutta sit pistetään yks nappi pohjaan ja tatilla tehdään tarkempi säätö, välillä on todella hankala saada pussitusta ihan vain kontrollien kankeuden takia

Jep, mua ei oo viel ainakaan häirinny ohjaus. Mua häiritsee yläkulmas oleva se pallon kuva mis kierteet, force yms on, välillä se meinaa osuu ikävästi kulmapussin päälle kun kattoo pöytää ylhäältä.
 
Joo se on toinen, joka on kyl aina tiellä :)

Mites muuten, ootko niin paljoa jo pelannu et pelaaja ois kehittyny niin et tulee alasivukierrettä? Ite oon parantanu spinniä ja swerveä eikä suostu tekee yhtään "varmaa" alasivaria. Toki se sen tekee koska vaan, mut kohdepallon suunnasta ei tiiä mitään sit
 
Vastaus: WSC REAL 09 World Snooker Championship [X360]

Joo se on toinen, joka on kyl aina tiellä :)

Mites muuten, ootko niin paljoa jo pelannu et pelaaja ois kehittyny niin et tulee alasivukierrettä? Ite oon parantanu spinniä ja swerveä eikä suostu tekee yhtään "varmaa" alasivaria. Toki se sen tekee koska vaan, mut kohdepallon suunnasta ei tiiä mitään sit

Niin paljoo en oo viel kerinny pelaa et olisin merkittävästi kerinny kehittää ominaisuuksia.
Pool peli on kyllä aika helppoa niin kun oikeestikkin snookeriin verrattuna, ekalla yrittämisellä finaaliin ja kontrassa hävisin.
 
Vastaus: WSC REAL 09 World Snooker Championship [X360]

Paljos on suurin break mitä ootte saanu väännettyä? Itellä 99 paras ja ite viel kämmäsin mustan pisteeltä ohi ihan helpolla leikkuulla, oli vaan jättö niin ykkösenä mielessä.
 
Vastaus: WSC REAL 09 World Snooker Championship [X360]

muistaakseni 115 tai 116 tms ja sillon meni sähköt ja mitään ei tallentunu...sen jälkeen saanu 111 kertaalleen


normi breikki on yleensä vaan 30-75 suunnilleen
 
Ylös Bottom