Gimble
Well-Known Member
Oivoi, pelasin eilen taas uudelleen ja ehkä täytyy hieman korjata puheita. Ehkä tämä peli sittenkin on aika "super" ja ei nuo Steamin Overwhwelmingly positive käyttäjäarviot ole tulleet tuurilla. Oikein hyvin maistuu ja tulee jäämään nyt pidempäänkin käsittelyyn. Koko ajan on nälkä oppia uutta, tulla paremmaksi ja oppia karttojen yksityiskohtia ja niillä opeilla kukistaa vihollinen.
Ei tämä peli kaikille ole ja vaatii paljon ennen kuin edes pääsee opettelemaan. Itestä tuntuu että pääsin "alkuräpellysvaiheesta" vasta nyt yli. Hetki siinä näköjään meni. Vaiheen yli pääseminen edellytti mm. varmaankin yli sata kertaa kuolemista ja kärsivällisyyttä koeteltiin. Kun Sniper scopestakin 1. kerran katsoin läpi, mietin että "kylläpä on hankalaa, miksi tämä on näin hankala. CODissa olisi helpompaa" -> Mutta nii in, se on just se koko pointti haastetta riittää ja snipu on just ihanan haastava ja vinkki ainakin toistaiseksi tullut vastaan vain malleja jossa voi kääntää scopen sivuun ja ampua Simo Häyhä tyyppisesti rautatähtäimellä. Pidemmälle matkalle hyödennetää sitten scopea.
Tässä vielä sama videonmuodossa. Lyhyt GoPro pätkä on eiliseltä.
Tekniikasta vielä hieman, peli pyöri mielestäni paremmin eilen kun aiemmin. En tiedä onko ollut sitten backendissä jotain lastentautia joka aiheutti huonompaa frameratea sekä yksittäisiä pelaajia joilla oli pingit 3000. Eilen oli melkein kaikilla pingit korkeintaa 100 luokkaa ja peli toimii teknisesti aikas täydellisesti. Pelaajiakin riitti mukavasti kahteen täyteen Frontlines peliin jotka on siis 12 vs 12 matseja, otin lopuksi jopa vähän "Rifle deatchmach" pelimuotoa jossa oli muutama pelaaja. Kyllä tästä näköjään sitten ihan hyvä peli tulikin vaikka kauan siinä meni! Kivinen tie ja aikoinaan harmitti kun olisi kiinnostanut pelata, mutta ei pelaa ja olihan siinä silloin paljon vikaa. Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan ehdottomasti ainakin omalle kohdalle olisi kahden kympin väärti jos vaativa ja ja kun vähän realistisempi ote ilman mitään hilavitkuttimia kiinnostaa. Se on vaan sinä, sun ase ja sun tiimi. Tämän lähemmäksi ei WW1 fiiliksiä videopelissä voi päästä.
Ei tämä peli kaikille ole ja vaatii paljon ennen kuin edes pääsee opettelemaan. Itestä tuntuu että pääsin "alkuräpellysvaiheesta" vasta nyt yli. Hetki siinä näköjään meni. Vaiheen yli pääseminen edellytti mm. varmaankin yli sata kertaa kuolemista ja kärsivällisyyttä koeteltiin. Kun Sniper scopestakin 1. kerran katsoin läpi, mietin että "kylläpä on hankalaa, miksi tämä on näin hankala. CODissa olisi helpompaa" -> Mutta nii in, se on just se koko pointti haastetta riittää ja snipu on just ihanan haastava ja vinkki ainakin toistaiseksi tullut vastaan vain malleja jossa voi kääntää scopen sivuun ja ampua Simo Häyhä tyyppisesti rautatähtäimellä. Pidemmälle matkalle hyödennetää sitten scopea.
Tässä vielä sama videonmuodossa. Lyhyt GoPro pätkä on eiliseltä.
Tekniikasta vielä hieman, peli pyöri mielestäni paremmin eilen kun aiemmin. En tiedä onko ollut sitten backendissä jotain lastentautia joka aiheutti huonompaa frameratea sekä yksittäisiä pelaajia joilla oli pingit 3000. Eilen oli melkein kaikilla pingit korkeintaa 100 luokkaa ja peli toimii teknisesti aikas täydellisesti. Pelaajiakin riitti mukavasti kahteen täyteen Frontlines peliin jotka on siis 12 vs 12 matseja, otin lopuksi jopa vähän "Rifle deatchmach" pelimuotoa jossa oli muutama pelaaja. Kyllä tästä näköjään sitten ihan hyvä peli tulikin vaikka kauan siinä meni! Kivinen tie ja aikoinaan harmitti kun olisi kiinnostanut pelata, mutta ei pelaa ja olihan siinä silloin paljon vikaa. Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan ehdottomasti ainakin omalle kohdalle olisi kahden kympin väärti jos vaativa ja ja kun vähän realistisempi ote ilman mitään hilavitkuttimia kiinnostaa. Se on vaan sinä, sun ase ja sun tiimi. Tämän lähemmäksi ei WW1 fiiliksiä videopelissä voi päästä.
Viimeksi muokattu: