Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WWE Smackdown! Pelit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zacharia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
"Painijoita"..."painikoulutuksen saaneita"...

Te ymmärrätte WWE:stä jotain. Te ymmärrätte SYM:istä enemmän kun minä, se on varma.

Painista te ette ymmärrä y-h-t-ä-ä-n m-i-t-ä-ä-n (tämä ei ole loukkaus ketään eikä mitään kohtaan). Julma totuus - uskokaa nyt kun OIKEA painija sanoo.

WWE ei ole painia. Mikä siinä on niin vaikeeta...? Siellä on ENTISIÄ painijoita, kuten Angle, Lesnar ja tää Team Angle. Mutta ne ei enää ole painijoita! Niinku sanoin, WWE EI OLE painia. Se touhu siellä kehässä on todellakin niin kaukana painista ettei sillä ole mitään tekemistä painin kanssa. Ei kannata puuttua asioihin mistä ei mitään ymmärrä.


----------------------------------------------------
Se on näyteltyä CATCH-AS-CATCH-CAN'ia.
----------------------------------------------------

En jaksa selittää mitä catch-as-catch-can on, ottakaa ite selvää. Se ei ole painia, vaikka "sukulaislaji" onkin. Eikä varsinkaan silloin kun sitä näytellään.


Se ei ehkä ole painia, mutta on siellä silti painijoita. Eihän kaikki WWE:stä ole painijoita, mutta on siellä niitäkin. Karelin on mielestäsi varmaan painija? Kareliniakin yritettiin saada WWE:n. Jos Karelin olisi suostunut, mielestäsi Karelin ei olisi painija, vai? En väitä, että Wrestling on painia, vaan väitän, että superstarojen joukosta löytyy muutama painijakin. Minä jos joku ymmärrän jotain painista.
 
No jos minä lopettaisin painin, en olisi enää painija. Karelin ei ole enää painija, koska se ei enää paini. Se on nykyään poliitikko. Ugh. Niinku aiemmin sanoin, kaikki varmaan jo ymmärtää mistä olen puhunut... Elikkäs painin ja catch-as-catch-canin erot. :D ;) :rolleyes:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
"Painijoita"..."painikoulutuksen saaneita"...

Te ymmärrätte WWE:stä jotain. Te ymmärrätte SYM:istä enemmän kun minä, se on varma.

Painista te ette ymmärrä y-h-t-ä-ä-n m-i-t-ä-ä-n (tämä ei ole loukkaus ketään eikä mitään kohtaan). Julma totuus - uskokaa nyt kun OIKEA painija sanoo.

WWE ei ole painia. Mikä siinä on niin vaikeeta...? Siellä on ENTISIÄ painijoita, kuten Angle, Lesnar ja tää Team Angle. Mutta ne ei enää ole painijoita! Niinku sanoin, WWE EI OLE painia. Se touhu siellä kehässä on todellakin niin kaukana painista ettei sillä ole mitään tekemistä painin kanssa. Ei kannata puuttua asioihin mistä ei mitään ymmärrä.


----------------------------------------------------
Se on näyteltyä CATCH-AS-CATCH-CAN'ia.
----------------------------------------------------

En jaksa selittää mitä catch-as-catch-can on, ottakaa ite selvää. Se ei ole painia, vaikka "sukulaislaji" onkin. Eikä varsinkaan silloin kun sitä näytellään.
Höblää. Mä olen harrastanut tota..kreikkalais-roomalais painia(?)Sen lisäksi olen kilpaillut vapaapaini kilpailuissa. Vapaapaini EI ole show painia, kuten WWE (World Wrestling Entertainment, opettele lukemaan idiootti)Se eroaa tavallisesta painista vain vähän sääntöjensä puolesta. En muista niitä tarkkaan. Ja sitten vielä sanot etteivät WWE läiset ole painioita, ja pedigree sanoi etteivät ole olympia painioita, ovatpas ainakin yksi, Kurt Angle on vuoden 1996 kulta mitalisti, uskokaa tai älkää. Eli: Paini voi olla myös viihde laji, Show paini, ja kaikki jotka sitä harrastavat ovat siis...? Mutta täytyy myös todeta, että suurin osa WWE:n "painijoista" ovat näytteliöitä tavalla, tai toisella. Mutta mua se ei haittaa, mä en katso tahi pelaa WWE hommia sen takia että mä uskoisin kaikkeen mitä ne sanoo, ja siihen että niille sattuu aina oikeesti. Toivon myös ettei kukaan katso sen takia. Mä katson ja pelaan sitä sen takia, koska se on niin helvetin hyvää viihdettä. Jos ei kiinnosta aina voi --->


edit: Ja entisiä..ei kannata mennä sanomaan sitä Anglelle, tai "Team Anglelle" :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
Höblää. Mä olen harrastanut tota..kreikkalais-roomalais painia(?)Sen lisäksi olen kilpaillut vapaapaini kilpailuissa. Vapaapaini EI ole show painia, kuten WWE (World Wrestling Entertainment, opettele lukemaan idiootti)Se eroaa tavallisesta painista vain vähän sääntöjensä puolesta. En muista niitä tarkkaan. Ja sitten vielä sanot etteivät WWE läiset ole painioita, ja pedigree sanoi etteivät ole olympia painioita, ovatpas ainakin yksi, Kurt Angle on vuoden 1996 kulta mitalisti, uskokaa tai älkää. Eli: Paini voi olla myös viihde laji, Show paini, ja kaikki jotka sitä harrastavat ovat siis...? Mutta täytyy myös todeta, että suurin osa WWE:n "painijoista" ovat näytteliöitä tavalla, tai toisella. Mutta mua se ei haittaa, mä en katso tahi pelaa WWE hommia sen takia että mä uskoisin kaikkeen mitä ne sanoo, ja siihen että niille sattuu aina oikeesti. Toivon myös ettei kukaan katso sen takia. Mä katson ja pelaan sitä sen takia, koska se on niin helvetin hyvää viihdettä. Jos ei kiinnosta aina voi --->


edit: Ja entisiä..ei kannata mennä sanomaan sitä Anglelle, tai "Team Anglelle" :)

1) Kannattaa lukea mitä on kirjotettu ennen kuin rupeaa mesoamaan... :rolleyes:
2) Mulle ei kannata saarnata niistä painimuodoista... Edelleen: kannattaa ensin lukea mistä on puhuttu. (Allekirjoittanut ei vain harrasta painia, vaan paini on mun koko elämä. Nimim. SM-tasolla yli kymmenen vuotta...)
3) Älä sano minua idiootiksi. (Et varmaan olis edes sanonu jos olisit lukenut muutaman uusimman viestin...)
4) Ja ei kannata ketään muutakaan haukkua idiootiksi, täällä ehdittiin jo päästä yhteisymmärrykseen asian tiimoilta. Lue. Sisäistä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
1) Kannattaa lukea mitä on kirjotettu ennen kuin rupeaa mesoamaan... :rolleyes:
2) Mulle ei kannata saarnata niistä painimuodoista... Edelleen: kannattaa ensin lukea mistä on puhuttu. (Allekirjoittanut ei vain harrasta painia, vaan paini on mun koko elämä. Nimim. SM-tasolla yli kymmenen vuotta...)
3) Älä sano minua idiootiksi. (Et varmaan olis edes sanonu jos olisit lukenut muutaman uusimman viestin...)
4) Ja ei kannata ketään muutakaan haukkua idiootiksi, täällä ehdittiin jo päästä yhteisymmärrykseen asian tiimoilta. Lue. Sisäistä.
Luin kaikki viestit ja päädyin tuohon lopputulokseen, että juuri sinulle pitäisi painimuodoista selittää, ja kaikille jotka sekoittavat vapaapainin tuohon hömppä painiin.
 
MINÄ:
"Ne kun ei edelleenkään ole "painijoita"!!! Prkl.
Tiedän että taistelen tuulimyllyjä vastaan tässä asiassa ihan jo senkin takia että harva tietää mitä todellinen paini on/vaatii, ja lisäksi sen takia että nää sällit on alunperin virheellisesti nimetty "painijoiksi" jo siellä rapakon takana. Mut käyttäkää nyt edes mun mieliksi vaikka "superstaraa" tai "tähteä"..."

MINÄ:
""Painijoita"..."painikoulutuksen saaneita"...
Te ymmärrätte WWE:stä jotain. Te ymmärrätte SYM:istä enemmän kun minä, se on varma.
Painista te ette ymmärrä y-h-t-ä-ä-n m-i-t-ä-ä-n (tämä ei ole loukkaus ketään eikä mitään kohtaan). Julma totuus - uskokaa nyt kun OIKEA painija sanoo.
WWE ei ole painia. Mikä siinä on niin vaikeeta...? Siellä on ENTISIÄ painijoita, kuten Angle, Lesnar ja tää Team Angle. Mutta ne ei enää ole painijoita! Niinku sanoin, WWE EI OLE painia. Se touhu siellä kehässä on todellakin niin kaukana painista ettei sillä ole mitään tekemistä painin kanssa. Ei kannata puuttua asioihin mistä ei mitään ymmärrä.

----------------------------------------------------
Se on näyteltyä CATCH-AS-CATCH-CAN'ia.
----------------------------------------------------

En jaksa selittää mitä catch-as-catch-can on, ottakaa ite selvää. Se ei ole painia, vaikka "sukulaislaji" onkin. Eikä varsinkaan silloin kun sitä näytellään."

MINÄ:
"Ähää, ei se oo vapaapainiakaan. Vapaapaini, freestyle wrestling, on ihan samanlainen olympialaji kun greco-roman... Gotcha."
"Koko pointti on se, että shotokan karate on karatea, vapaapaini on painia, sambo on samboa ja muay thai on muay thaita, mutta catch-as-catch-can ei ole painia...vaan catch-as-catch-cania! Helppoa ja yksinkertaista."
"Se vaan kiehuttaa että moni, moni tyhmä sekoittaa oikeasti nyt sen shown painiin."

ZACHARIA:
"Höblää. Mä olen harrastanut tota..kreikkalais-roomalais painia(?)Sen lisäksi olen kilpaillut vapaapaini kilpailuissa. Vapaapaini EI ole show painia, kuten WWE (World Wrestling Entertainment, opettele lukemaan idiootti)Se eroaa tavallisesta painista vain vähän sääntöjensä puolesta. EN MUISTA NIITÄ TARKKAAN."

MINÄ:
"Mulle ei kannata saarnata niistä painimuodoista... Edelleen: kannattaa ensin lukea mistä on puhuttu. (Allekirjoittanut ei vain harrasta painia, vaan paini on mun koko elämä. Nimim. SM-tasolla yli kymmenen vuotta...)"
"täällä ehdittiin jo päästä yhteisymmärrykseen asian tiimoilta"

PEDIGREE:
"Ja mä en väittäny että Angle ei ois olympic painija, väitin että WWE ei oo olympic painia."

ZACHARIA:
"Luin kaikki viestit ja päädyin tuohon lopputulokseen, että juuri sinulle pitäisi painimuodoista selittää, ja kaikille jotka sekoittavat vapaapainin tuohon hömppä painiin."


Hmmm... Niin millähän perusteella toi sun edellinen kommentti nyt olikaan oikeutettu ja todenmukainen...? Älä nyt viitti kun muut on jo asioista samaa mieltä. Sit sieltä pitää tulla vielä laukomaan jotain noin uskomattoman älytöntä. Tassu pystyyn jos joku on zacharian kanssa samaa mieltä... heh.

PS. Siitä "oikeasta" painista voidaan aina keskustella tämän foorumin ulkopuolella. Mut siihen kelkkaan sun ei todellakaan kannata hypätä.

Ollaan nyt ihmisiksi. Mä en enää jaksa jos menee ihan älyttömiksi jutut...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ja mun pitäs olla kaikkien kanssa samaa mieltä? Olen samaa mieltä ainakin yhdestä asiasta: Tämä on ihan typerää. Huomasin että Illu dominoi Taistelu pelien aluetta :O Ainakin tällä hetkellä lähes jokaisessa ketjussa viimeinen viesti on Illulta :)
 
Joo kun ei muut viitti vastata... ;) Eiku olishan se kiva jos mun nimi ei siellä näkyis noin paljon, tää taistelupelit-osio on vähän turhan hiljanen.

PS. Eikä tietenkään pidä olla samaa mieltä kaikkien kanssa. Pöyristyttää vaan jos mulle sanotaan etten tiedä siitä asiasta mitään mikä menee mun elämässä kaiken muun edelle. :) :)
 
No, että pysyttäis aiheessa niin kysyn että tietääkö kukaan sivua josta sais Charlie Haasin & Shelton Benjaminin CAWit? Oon kyllä ettiny googlella mutten löytänyt. Tosin siitä on hieman aikaa..
 
Shut your mouthissa on taas sitä mätön huumaa :D .
Pidän itse pelistä kovasti ja pelaan sitä mielelläni:p .
 
No onhan se hyvä peli mutta tuli sitä JBI:tä jo pelattua sen verran että ei tääkään enää varmaan kovin kauaa jaksa innostaa. Nyttenki jaksan vaan pelata just ja just 3-4 matsia kun alotan ja sitten pitää pitää ainaki 6 tunnin tauko. Sama juttu moninpelillä vaikka sitähän pitäs jaksaa... No, ne matsimuodot siinä vaan kyllästyttää, oikeestaan ainoo mitä jaksaa enää kunnolla on Elimination.
 
Ylös Bottom