Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WWE Smackdown! vs. RAW 2007

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NviperO
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

NviperO

KonsoliFIN Alumni
Uutisista:
THQ ilmoitti julkaisevansa syksyllä uuden osan suosittuun WWE Smackdown! vs. RAW -sarjaansa. Yllätykselliseksi ilmoituksen teki tieto pelin julkaisusta myös Xbox 360:lle, mikä on ensimmäinen kerta kun kyseinen sarja nähdään muilla kuin Sonyn pelikonsoleilla. 360:n lisäksi peli ilmestyy myös PS3:lle, PS2:lle ja PSP:lle.

Sarjan aikaisempi osa, WWE Smackdown! vs. RAW 2006 keräsi hyviä pisteitä, saaden mm. KonsoliFINin arvostelussa kiitettävät 9-. Tähän mennessähän Microsoftin konsoleilla on nähty vain vähemmän laadukkaita THQ:n painituotoksia.

Vaikka tarkempia tietoja pelistä ei vielä paljastettukaan, on uudistuksissa luvassa ainakin analoginen ohjausjärjestelmä otteiden muodostamiseen, minkä pitäisi tehdä painimisesta "realistisempaa" ja liikkumisesta vaistonvaraisempaa. Kausimoodin puolelle on puolestaan määrä tulla enemmän pelaajasta riippuvaa tarinankehitystä.

Areenoiden puolelle on määrä tulla enemmänkin uudistuksia. Erilaisia "hotspotteja", joita pystyy hyödyntämään vastustajan kurittamiseen, on enemmän kuin aikaisemmin minkä lisäksi taistelun voi tällä kertaa viedä myös katsojien sekaan. Kaiken kruununa areenat ovat tällä kertaa täysin vuorovaikutteisia. Tämän ansiosta painijoihin voi tällä kertaa kohdistua vahinkoa myös sellaisista kohdista mitä ei ole erikseen määritelty. Luonnollisesti aseita on entistä enemmän ja pelaajalla on mahdollisuus hyödyntää areenoilla olevia esineitä entistä vapaammin.

Lisäksi tarjolla on myös kuuden pelaajan nettipeli, HD-grafiikat Xbox 360:llä ja PS3:lla sekä päivitetty rosteri. Peliä kehittää jälleen Yuke's, ja sen on määrä ilmestyä kauppoihin vielä tämän vuoden aikana.
En tiedä muista, mutta itse olen toivonut tätä uutista siitä päivästä kun uuden Xboxin ostin ja samalla pelailin PS2:lla SvR 2006:sta... :)
 
Vastaus: WWE Smackdown! vs. RAW 2007

Kyl... Selkeästi paras sarja tämä. Itse en tosin tuota sarjan uusinta installaatiota omista, tarkoituksella odottelin nextgen versioita. Toivon mukaan varsinkin uramoodiin saataisiin reilusti enemmän potkua, unohtamatta nettipeliä, joka ilmeisesti aiemmissa on aika kökkö. Tässä olisi potentiaalia jonkin asteiseksi livehitiksi...
 
Vastaus: WWE Smackdown! vs. RAW 2007

S vs. Rawin engine alkaa osoittaa tässä vaiheessa aika pahasti vanhentumisen merkkejä. Sääli kun nuo animaatiotkin on tuotu suoraan viime pelistä. :(
 
Vastaus: WWE Smackdown! vs. RAW 2007

Niino, muutenkaan niin taistelupelien ystävä ole, mutta minusta nämä kaikki pellepainipelit on olleet järkyttävää scheissea. Viimeistäkin, tuota 9- arvosteluihmettä, testasin kaverilla. Kammottava. Ukot liikkuvat kuin savet olisi pöksyissä. :D
 
Vastaus: WWE Smackdown! vs. RAW 2007

Odotan itsekin innolla! Eikä pelejä saa kerralla ihan totaalisesti uudistaa, ettei petä vanhoja faneja.

Minua eivät kankeat kontrollit haittaa - kuuluu osana peliin. Vähän tosin näyttää siltä että sulavat grafiikat ja aidonnäköiset tekstuurit saavat skriptatut pökkelöliikkeet näyttämään typeriltä. PS2 "ei niin aidon näköisessä" grafiikassa ei poukkoilu ja warppailu juuri haittaa, kun peli ei nyt niin aidolta näytäkkään.

Pääasia että pari ongelmaa tulee korjatuksi, joista päällimmäisenä on 3-4 pelaajan otteluissa häirintä kesken toisten vääntöanimaation, sekä tekoälyn mm. Legend-vaikeustasolla suorittamat epäreilut ja mahdottomista paikoista onnistuvat vastaiskut ja torjunnat.
 
Vastaus: WWE Smackdown! vs. RAW 2007

Itse odotan että selostus paranisi ja huomattavasti. SvsR06:ssa selostajat sanovat muutaman finisherin, vastaliikkeen ja haukkuvat toisiaan. Välissä todetaan painioista tietoja. Selostuksen pitäisi olla kuin jääkiekko tms pelissä, esim. "Benoit strikes once, then sets his opponent to run, and what a clothesline from Rapid Wolwerine!Now his clibming on the top ropes, what he does here? OMG LOOK OUT! HEADBUUUUUUUUUUUUUTTTTTTTTTT CONNECTS!!AND THEN FOR PIN, 1,2,3 THATS THE GAME!" Eikä niin että vain löpistään paskaa, vaa isku iskulta ja potku potkulta niin kuin oikeasti selostavat ei luulis olevan vaikeaa, kyseessä sentään next gen.
 
Vastaus: WWE Smackdown! vs. RAW 2007

Pistän tähän kaikki tyypit jota pelis on.Legendoja ei viel tiedossa.

Painijat
- Batista
- Big Show
- Bobby Lashley
- Boogeyman
- Booker T
- Carlito
- Chavo Guerrero
- Chris Benoit
- Chris Masters
- Daivari
- Edge
- Finlay
- Great Khali
- Gregory Helms
- Hardcore Holly
- JBL
- Joey Mercury
- John Cena
- Johnny Nitro
- Kane
- Ken Kennedy
- Kid Kash
- Kurt Angle
- Lance Cade
- Mark Henry
- Matt Hardy
- Paul Burchill
- Psicosis
- Randy Orton
- Rey Mysterio
- Ric Flair
- Rob Van Dam
- Shawn Michaels
- Shelton Benjamin
- Snitsky
- Super Crazy
- Trevor Murdoch
- Triple H
- Umaga
- Undertaker
- Viscera
- Vito
- William Regal

Divat
- Candice Michelle
- Jillian Hall
- Lita
- Melina
- Mickie James
- Torrie Wilson
- Trish Stratus

Ei pelattavat hahmot
- Jerry Lawler
- Jim Ross
- Jonathan Coachman
- Lilian Garcia
- Michael Cole
- Mike Chioda
- Nick Patrick
- Shane McMahon
- Stephanie McMahon
- Tazz
- Theodore Long
- Tony Chimmel
- Vince McMahon
 
Vastaus: WWE Smackdown! vs. RAW 2007

Mä oon viimeks pelannu pleikka ykkösen jotain know you rolea.Se oli ihan paska.Nyt haluun vähän uudemman version.
 
Vastaus: WWE Smackdown! vs. RAW 2007

^^^Graw^^ sanoi:
Mä oon viimeks pelannu pleikka ykkösen jotain know you rolea.Se oli ihan paska.Nyt haluun vähän uudemman version.

Juuh. WWE pelit ovat tosiaan menneet huomattavasti eteenpäin noista ajoista. Nykyään niitä jaksaa pelata jopa sellainen joka ei vapaapainista niin kauheasti välitä (kuten minä). :)
 
Vastaus: WWE Smackdown! vs. RAW 2007

Pelistä on tippunut demo kauppapaikalle, kokoa 1.06 Gt. Tunnelmia sitten kun pääsee pelaamaan :)
 
Vastaus: WWE Smackdown! vs. RAW 2007

Jälleen demo pelasti hukkaostokselta. Varmaan opettelemalla oppis torjumaan helpommin noita liikkeitä, mutta ei ainakaan tällä hetkellä refleksit riitä noin nopeeseen tahtiin. Ensin peli käskee hakkaamaan jotain nappia, yhtäkkiä ruudussa vaan vilahtaa "press lt for reversal" ja sitten ollaankin jo reippaasti häviöllä. 2 kertaa otin triple h:lla turpiin kanelta ja sitten riitti.

Edit: kavereita vastaan tää vois varmaan menetellä ryyppyillan aikana.
 
Vastaus: WWE Smackdown! vs. RAW 2007

Peli ei ole muuttunut mihinkään noista PS2-tekeleistä jotka ostin joskus vuosia sitten (ja jotka ovat edelleen hyllyssäni koska niistä ei pääse eroon!). Mitä nyt pikkusen erilaiset kontrollit ja vähän hienommat hahmomodellit. Animaatiot ovat samaa vanhaa huttua.

Wrestlinki ei vaan jaksa innostaa enää.
 
Vastaus: WWE Smackdown! vs. RAW 2007

SD vs. Raw 2007

Demon vaikeusaste on liian matala. SD vs. Raw 2006 skillseillä voittaa helposti. Live peli ja korkeammat vaikeusasteet toki vievät tämän ongelman pois. Grafiikka on mahtavaa. Vähän vahapintaista, mutta silti erittäin hienoa. Hikipisarat, lihakset, ilmeet, yksityiskohdat ja kaikki muu erottuu hienosti. Animaatio on parantunut, mutta parantamisen varaa riittää vielä. Selostus on täysin samaa kuin aikaisemmassa osassa. Muuttuukohan tämä vielä lopulliseen versioon? Joskus käsi hujahtaa vastustajan jalasta läpi ja niin edelleen.

Ohjausjärjestelmä on muuttunut. En vielä parin matsin aikana päässyt kokeilemaan sen hienouksia, mutta jokatapauksessa ensivaikutelma on erinomainen. Pitänee katsastaa ne tutorial videot jossain vaiheessa. Enemmän kommenttia kunhan olen pelannut peliä enemmän. Nyt pelaamaan!!
 
Vastaus: WWE Smackdown! vs. RAW 2007

koskas tämä nyt sitten ilmestyy,kun demosta tykkäsin ja ajattelin hommata
 
Vastaus: WWE Smackdown! vs. RAW 2007

yliverkko sanoi:
koskas tämä nyt sitten ilmestyy,kun demosta tykkäsin ja ajattelin hommata
10.11.2006.

Kertokaas demoa pelanneet, miten tässä pelissä tehdään Irish Whip. Olen yrittänyt kaikkia näppäimiä ja näppäinyhdistelmiä, mutta ei vain lähde. Liike kuitenkin on mukana, koska vastustaja tekee sitä. Eli miten tehdään Irish Whip?

Kumma juttu, että tuommoinen perusliike on niin vaikea löytää. Edes tutorial videot eivät puhuneet sanallakaan Irish Whipistä.
 
Vastaus: WWE Smackdown! vs. RAW 2007

Solid Snake sanoi:
10.11.2006.

Kertokaas demoa pelanneet, miten tässä pelissä tehdään Irish Whip. Olen yrittänyt kaikkia näppäimiä ja näppäinyhdistelmiä, mutta ei vain lähde. Liike kuitenkin on mukana, koska vastustaja tekee sitä. Eli miten tehdään Irish Whip?

Kumma juttu, että tuommoinen perusliike on niin vaikea löytää. Edes tutorial videot eivät puhuneet sanallakaan Irish Whipistä.
itse en myöskään osaa tehdä irish whipiä kerran onnistuin mutta sekin oli silkkaa säkää
 
Vastaus: WWE Smackdown! vs. RAW 2007

Kontrollit:

Grapple RB + Left,Down,Right,or Up
Power grapple RB+ RS+ Left,Down,Right,or Up
Perform Grapple RS Left,Down,Right, or Up
RS Total Control Moves Start any one of the power grapples and then click the RS down.
Run Y Button
Strikes X Button
Irish Whip RB + A
Power Irish Whip Hold RB + A

Pick up opponent RS or RB + A
Drag Opponent On The Ground, Hold the RS down and move them.
Drag A Standing Opponent, initiate a grapple and then use the LS to walk them where you want, that's also how you start the hot spot animations.
Store Special LT + LB
Use Special LB, and any direction on the LS and hit LB for the second finisher.
Grab weapons, crowd signs etc. A button
Remove the announcing table tops, Press the A button, or drag the opponent over to the table to choke him with the monitor wire.
Climb Scaffolding in the fan area, A Button
 
Ylös Bottom