Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Inertia
Italia pelia voisi sentaan harkita.
Minä menen ainakin paikan päälle katsomaan Suomea. En sitä toista joukkuetta.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Inertia
Italia pelia voisi sentaan harkita.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Shaban, NaperO & Inertia: Tämä ei ole mikään roska-futis thread, so fuck off!
Lippujen hinnatkin WWE:hen on jo annettu
Ring-Side (Oletan, kun on kallein): 59e
Muut: 29-14e.
Tämä ei ole mikään roska-futis thread, so fuck off!
Yeh Undertaker on mun lempijätkä ja onhan se sama vaikkei saman näkönen enää. Ennen se oli joku pimee satanisti, mutta nykyään hullu motoristiLainatun viestin kirjoitti alkujaan ShereKhan
Jos kaveri tuonne saisi liput järjestettyä niin ehkä voisi harkitakin menemistä. En ole vuosiin seurannut ollenkaan, joten ei siksi ole innostuskaan niin kova... joskus aikoja sitten Sky One:lta katsoin kun siellä paini Hulk Hogan, Doink The Clown, Bret Hart, Ultimate Warrior, Yokozuna, Lex Luthor yms. yms. ilmeisesti touhu on vakavoitunut edes vähän sen jälkeen vai? Kyllä muuten tuo The Undertaker oli silloinkin, hyppäsi aina jostain arkusta matsin alussa, onkohan tämä mies sama kuin silloin?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan bryanfury80
Yeh Undertaker on mun lempijätkä ja onhan se sama vaikkei saman näkönen enää. Ennen se oli joku pimee satanisti, mutta nykyään hullu motoristi![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
En menisi, vaikka maksettais! Suosittelen muitakin säästämään nappulansa johonkin järkevään, kuten lätkäpeleihin...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan bryanfury80
PRKLE! The Rock ei ole kai tulossa Suomeen. Lähtee kuvaa uusinta elokuvaansa. Aika paha menetys. Saa nähä viittiikö lähtä ollenkaa.![]()
Tuossa on ollut jo jonkin aikaa tiedossa WWE:n Suomi-visiitti. Liput tulevat myyntiin 2.9. (vajaan kuukauden päästä) ja itse sirkus tulee 24.10. Eli kysymys kuuluu: Aiotko sinä tulla katsomaan World Wrestling Entertainmentia Hartwall-areenalle?
Itse olen menossa ja piletin varaan jo heti 2.9.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
http://www.welldone.fi/wd/tapahtumat/
WRESTLINGIN SUPERTÄHDET LOKAKUUSSA
Tätä on odotettu! Kohuttu WWE LIVE wrestlingshow tulee lokakuussa ensimmäistä kertaa Suomeen osana neljän esityksen Euroopan kiertuetta.
Luvassa on amerikkalaista vapaapainia parhaimmillaan: suurta draamaa, kovia otteita ja kaiken kestäviä muskelimiehiä, jotka Subtv:n "SmackDown!" on tehnyt suomalaisillekin tutuiksi. Kyseessä on maailmanlaajuinen kansanhuvi -yhdistelmä gladiaattoritaistelua ja rockkonserttia, urheilutapahtumaa ja saippuaoopperaa - ohjelmia esitetään 130 maassa, 12 kielellä.
Euroopan kiertueelle osallistuvat tämän hetkisten tietojen mukaan Kurt Angle (olympiavoittaja Atlantassa), Egde, Brock Lesnar, Rikishi, John Cena, Chris Benoit, Eddie Guerrero, Matt Hardy, Big Valbowski, Mark Henry, Hardcore Holly, Randy Orton, Rey Myesterio, Billy Kidman, The Hurricane, Torrie Wilson, Dawn Marie, Jamie Noble, Nidia, Tajiri, Billy ja Chuck.
TAPAHTUMA
Torstaina 24.10.2002 Hartwall Areenalla, Helsingissä.
Ovet aukeavat klo 18.00, show alkaa klo 19.30.
LIPUT
20,50 / 31,50 / 47,50 / 61,50 euroa Lippupalvelusta
maanantaista 02.09. klo 9.00 alkaen.
Lippuja on myynnissä 14 000 kpl.