Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

:+:-{wwf Raw - Arvostelu}-:+:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Code
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Code

New Member
::Presentation::
You need cable to get something that looks and feels more like the WWF. The intros alone bring the WWF to life. 10.0
::Graphics::
Outstanding animation and an amazing level of detail on the models carry the look of this game. The great camera work doesn't hurt either. 9.0
::Sound::
The music is authentic and of the highest quality. Sound effects are all effective right down to the steel chairs. 8.0
::Gameplay::
The innovations alone --items, grappling, crowd/energy meters-- make this game fun. Best wrestling engine we've seen yet. 9.0
::Lasting Appeal::
Tough to decide. The create-a-wrestler feature is awesome but we can't forgive the lack of any kind of career mode. 7.0
::OVERALL SCORE (not an average):: 9.1

---------------------------

Lykkäykset näköjään kannattivat, sillä itselläni tuo siirtyi nyt lopullisesti ostoslistalle Halon alapuolelle.

Kiitos Brutal Monkey arvostelusta, se oli mukavaa luettavaa, ja RAW vaikuttaa huippu-peliltä, mutta valitettavasti nuo IGN Insider arvostelut ovat heidän copyrigth-tavaraa ja kaikenlisäksi maksullista joten kokonaisia arvosteluja ei oikein ole hyvä copy&pastettaa.

Jatkossa jos viitsit meitä Insider jutuilla valistaa, niin tee itse oma pieni referaatti arvostelusta ja loppuun sitten voisit kopioida Insiderin oman tiivistelmän pisteineen. Oolrait? :)

-Code

No itse asiassa minä pöllin sen eräältä WWF-pelejä käsittelevältä foorumilta, mutta samapa tuo, sillä pianhan tuon Raw:in arvostelun voi lukea itse ign:stä.

Meinasitko muuten tilata ko. pelin?

Originally posted by Brutal Monkey
No itse asiassa minä pöllin sen eräältä WWF-pelejä käsittelevältä foorumilta, mutta samapa tuo, sillä pianhan tuon Raw:in arvostelun voi lukea itse ign:stä.

Meinasitko muuten tilata ko. pelin?

Olisit sitten laittanut vaan linkin sille toiselle foorumille ;). Heh no ei vaan, mutta IGN on pari saittia laittanut ojennukseen sen takia että siellä on kopsittu insider-aineistoa. Tylsää mutta täysin ymmärrettävää IGN:n kannalta.

En taida peliä ostaa, mä en yksinkertasesti jaksa enää innostua tappelu/taistelupeleistä. DOA3:kin jäi sen takia ostamatta. Soul Calibur 2 vois olla ainoa mistä vielä jaksaisin innostua, tai se tuleva Bruce Lee-peli. Muutenkin noita pelejä on mun ostolistalla ihan liikaa, joten pitää välillä karsia todella hyviäkin pois...

Asiasta kolmanteen, DVDBOX laitto postiin mulle eilen Wrecklesin. :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Code
Olisit sitten laittanut vaan linkin sille toiselle foorumille ;). Heh no ei vaan, mutta IGN on pari saittia laittanut ojennukseen sen takia että siellä on kopsittu insider-aineistoa. Tylsää mutta täysin ymmärrettävää IGN:n kannalta.

En taida peliä ostaa, mä en yksinkertasesti jaksa enää innostua tappelu/taistelupeleistä. DOA3:kin jäi sen takia ostamatta. Soul Calibur 2 vois olla ainoa mistä vielä jaksaisin innostua, tai se tuleva Bruce Lee-peli. Muutenkin noita pelejä on mun ostolistalla ihan liikaa, joten pitää välillä karsia todella hyviäkin pois...

Asiasta kolmanteen, DVDBOX laitto postiin mulle eilen Wrecklesin. :D

Ymmärrän kyllä hyvin ign:ää, sillä pitäähän heidänkin jostain saada rahaa. Pitäisi itsekkin ruveta insideriksi tai lopettaa ainakin noiden laittomien juttujen lueskelu.
Oletteko muuten kuulleet tällaisesta sivusta kuin
"Swc - Wwf Games Coverage".. on muuten helvetin hyvä sivusto. ;)

Itse en ainakaan jättäisi wrestling-peliä ostamatta siitä syystä, että on kyllästynyt beat 'em uppeihin, sillä ne eroavat (IMO) toisistaan kuin yö ja päivä. Jos syy on kuitenkin ostoslistan pituus, niin silloin ymmärrän sinua oikein hyvin.

Pidä hauskaa Wrecklessin parissa ja muista kirjoittaa myös hyvä arvostelu (taas)!

Jees kyllä RAW kiinnostais, mut oon vähän epävarma siitä omalla kohdallani. Pitäis päästä kokeilemaan ennen kuin uskaltaisin ostaa. Nythän kun tilaan DVD Boxista pelit, joutuu tosi tarkkaan miettiin mitä ostaa, ja yrittää ostaa vain just oman maun mukasia pelejä. Eriasia jos sais niitä jostain ilmaseks testiin eikä joutuis omasta pussista maksaan. :)

Originally posted by Brutal Monkey
Pidä hauskaa Wrecklessin parissa ja muista kirjoittaa myös hyvä arvostelu (taas)!

Juu yritetään molempia, pitää hauskaa ja kirjotella! ja kiitos.

:)

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom