Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WWF Smackdown faneja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Clagius
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Crisis

Tai pitäisikö nykyään sanoa jo WWE fani ;)
Tän threadin nimikin on jo virheellinen. Mitenhän pelit..tuleeko niistä WWE:Smackdowneja. Entä kun tuli se Raw/SD jako, onko ens pelissä vain SD tai raw ukkoja?

Kyllähän peli löytyy E3 messuilta mutta WWE SmackDown!: Shut Your Mouth pelistä löytyy ainakin erittäin pieni previkka ja muutama screenshot
täältä

ja sitten vähän lisää kuvia ja infoa löytynee
täältä

Sitten leffa pätkän ko. pelistä löytää jos sattuu olemaan IGN Insider , jos ei niin Kazaa tai morpheus. Tai sitten myöhemmin täältä

Huh huh. pitääpä sanoa että yks joululahja on jo tiedossa:rolleyes:
Season mode on kuulemma back!!!!! toivottavasti singleissä pystyy tappeleen myös mestaruuksista kuten smackdown1 ja 2:a

Liian helppo

Se on kyllä aivan ylimahtava peli mutta LIIAN HELPPO, mikä varmasti ynseää, teidänkin mielestä .

+ liian lyhyt, vai pääseekö siinä story moodissa sitten sopimaan valmentajien (vai mitä ne nyt on) kanssa pitempiä tai erilaisia otteluita, itse kun en ole hirveästi siellä kehän ulkopuolella harhaillut (paitsi "falls count anywhere" ja "street fightissa") ?

Tällaista tietoa itse olen lukenut eli Season mode kestää max. 2 vuotta joka on ihan hyvin kun ajattelee viimeversiota. Ei niitä niin hirveesti noita kausia jaksa samalla ukolla tahkota. No joka tapauksessa screen shottejen perusteella on tulossa loistava peli. :p

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Crisis
Kyllähän peli löytyy E3 messuilta mutta WWE SmackDown!: Shut Your Mouth pelistä löytyy ainakin erittäin pieni previkka ja muutama screenshot
täältä
Tuon sivun painija listassa ei ollut stone coldia(kai ny.!) mutta screeneissä oli kuva ku se veti stunneria... mitä huijausta..! Toisaalta austin oli omasta mielestä paras wwe painija.

Nykyään seuraan sarjaa. Pelit ovat olleet tähän mennessä hyviä ja uusin tulee kohta ulos joten se on hankittava. Hulk Hogan on paras!!:D

Mäkä on muuten WWE Liven ikäraja? Olen nimittäin 17 v. ja minulla on lippu, mutta jos se on 18 v. niin alkaa vituttamaan.

Juu kyllä se on kai 18, mutta tuskin jos yhtään näytät aikuiselta, niin ne mitään papereita kysy. Eli etköhän pääse sisään. :p

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Mäkä on muuten WWE Liven ikäraja? Olen nimittäin 17 v. ja minulla on lippu, mutta jos se on 18 v. niin alkaa vituttamaan.
Kyllä sä sisälle pääset, ellet sitten kerskaile kaikille olevas 17..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
Kyllä sä sisälle pääset, ellet sitten kerskaile kaikille olevas 17..

Jos en niin on varmaan pakko kokeilla paria Wrestling liikettä vartioihin:D
NYT liitteessä kylläkin sanottiin, ettei SD:ssä ole ikärajaa.

Ylös Bottom