Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WWF Smackdown faneja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Clagius
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minä en ikinä, EN IKINÄ, ole nähny noin hyvää komediaa telkusta tai leffoissa. Käsi sydämellä.

Siks se just sitcomia onkin kun niin säälittävän näköstä on. Mut mikäpä minä olen sanomaan kun kerran aika usein tulee katottua - oli näkökulma sitten muista poikkeava tai ei...

Tosin ehkä tota kattoo vähän enemmän huvittuneena kun koko ikänsä on kamppailua SM-tasolla harrastanut...eikä loppua näy. Urheilija, henkeen ja vereen.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Vieläpä erittäin huonoa sellaista.

Onhan se naurettavaa, mutta jos sitä tykkää katsella, niin mitä sitten? Kyllä se mielestäni paljon parempi on kuin Alias tai Dark Angel.

Mun mielestä ei oo yhtään naurettavaa. Wrestling perustuu just tohon näyttelyyn ja ilman tollasta näyttelyä ei sais aikaan tollasia juonikuvioita. Jos tää olis jotain aitoo hakkausta ym painia niin kaikki menis ihan päin ... WWE 4-ever

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pedigree
Mun mielestä ei oo yhtään naurettavaa. Wrestling perustuu just tohon näyttelyyn ja ilman tollasta näyttelyä ei sais aikaan tollasia juonikuvioita. Jos tää olis jotain aitoo hakkausta ym painia niin kaikki menis ihan päin ... WWE 4-ever

Et oo tosissas... Oikein juonikuviot ja kaikki. :rolleyes:

No kunhan muutaman vuoden saat lisää ikää... Itse asiassa varmaan sun ikäsille tollanen uppoaakin kaikkein parhaiten, ei sun kommentissa oo mitään ihmeellistä kun tarkemmin ajattelee. Saat tykätä siitä saippuasta jos haluat.

Edit: Eiköhän tämäkin threadi nykyisessä muodossa kuuluis johonkin ihan muualle kun tähän foorumiin...

Tänne kannattaa muuten tulla haukkumaan WWE:tä. Jos kerta Wrestlingi uppoaa vain pikkuteineihin, niin montakohan vuotta löytyy niiltä ketkä siitä jaksaa aukoa päätä?
Mielipiteen saa sanoa, mutta jossain se senkin raja kulkee.

Kukaan ei oo haukkunu sitä showta. On vain todettu että jotkut ei kato sitä ihan samasta näkökulmasta kun muut... Turha näköjään selittää miksi. Piste.

Jaa vai jaksaa se illu haukkua painia. Siis itse olen 22 v. ja katon tota ihan mielenkiinnolla ja pelaan innolla wwe pelejä. Jos sä et painista välitä niin se ei tarkoita etteikö muut siitä pitäis ja se ei todellakaa katso ikää pidätkö siitä vai et. Veljeni on 28 ja katsoo myös mielenkiinnolla. Kyllä toi on todella hyvää viihdettä, mutta välillä kyllä menee vähän yli noi juonijutut esim. necrofilia jutun ois saannu jättää pois ja Dawn Marian ja Alin naimisiinmeno oli kanssa ihan hanurista. Muuten mainiota viihdettä ja Undertakerhän on numero Uno. :p

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan bryanfury80
Jaa vai jaksaa se illu haukkua painia. Siis itse olen 22 v. ja katon tota ihan mielenkiinnolla ja pelaan innolla wwe pelejä. Jos sä et painista välitä niin se ei tarkoita etteikö muut siitä pitäis ja se ei todellakaa katso ikää pidätkö siitä vai et. Veljeni on 28 ja katsoo myös mielenkiinnolla. Kyllä toi on todella hyvää viihdettä, mutta välillä kyllä menee vähän yli noi juonijutut esim. necrofilia jutun ois saannu jättää pois ja Dawn Marian ja Alin naimisiinmeno oli kanssa ihan hanurista. Muuten mainiota viihdettä ja Undertakerhän on numero Uno. :p

Vielä kerran: minä en ole täällä haukkumassa KETÄÄN enkä MITÄÄN. Lepo. Niinku sanoin, tulee itekin aika usein seurattua - ero on vaan siinä, miltä kantilta sitä katselee.

Mut tosta olin jo aikasemmin sanonutkin, että painiahan se EI OLE. Kyllä painija tietää! Siitä teidän on ihan turha väitellä...sen myönnän ettei se oo kenenkään meidän vika jos se niin on tyhmästi nimetty. (Toi "jos et painista välitä..." kuulosti vaan mun korvissa aika hauskalta :D :D )

Edit: Jos joku vielä luulee, että minä haukun sitä hommaa, niin sanottakoon että multakin se Shut Your Mouth löytyy. Pitäähän sitä komediaa löytyä jokaisen pelihyllystä.

Tota joo siis se ei ole kunnon painia, mutta kyllä se on show painia, ja jotkut liikkeet ovat todella vaarallisia jos niitä ei tehdä oikein. Ennemmin melkeen katon tota kun oikeeta painia vaikka kattosin kyllä molempia. Kyllä esim Aselin matsi sillon joskus sitä kuubalaista vastaan vitutti ihan todella. Moni noista painijoista muutes on sitä paitsi vielä oikeita painijoita, joten kyllä ne siellä myös painivat. Että silleen. No joo... :rolleyes:

Sitä haen takaa että toi touhu on niin kaukana oikeesta painista että hävettää se nimitys "wrestling". Mut eiköhän kaikki nyt silti tajua mistä on kyse. :)

Näin "ammattilaisen" silmillä huomaa vaan loputtomasti sellasia asioita siellä telkkarissa mitä tavalliset ihmiset ei tajua, ja ei sitä voi samalta kantilta siis katellakaan kun ymmärtää enemmän mitä siellä tapahtuu. Kaikki tapahtuu niiiiiin slow motionilla (kyllä, kaikki), suurin osa "liikkeistä" toimii vaan noin kun antaa toisen tehdä ne rauhassa jne. Näistä en viitti ruveta väittelemään, toivottavasti ei kukaan muukaan.

Mut en tosiaan siis hauku WWE-touhua!! Jos senkin ohjelman vois nähdä vaan yhdestä näkökulmasta niin ei kai sillä nii paljon kattojia oliskaan! Ja oon joskus miettiny sitä, että jos se ei olis noin läpinäkyvää showta, sitä ei varmaan sais/kannattais jenkeissä edes näyttää...

PS. Asell pöllytti sen kuubalaisen muutama kuukausi myöhemmin Vantaalla aika selvästi. Herra olympiavoittajahan ei sitä sietänyt, ja rupes tuolit lentelemään matsin jälkeen. Hähää.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
Sitä haen takaa että toi touhu on niin kaukana oikeesta painista että hävettää se nimitys "wrestling". Mut eiköhän kaikki nyt silti tajua mistä on kyse. :)

Näyttelyähän se on, mutta "painijat" ovat silti urheilijoita. Näytteleminenkin on rankkaa hommaa. Sitä paitsi siellähän on mukan painonnoston olympia voittaja Mark Henry. Temput ovat rankkoja ja vaativia, vaikka se onkin ihan täyttä showta. Sanottakoon vielä loppuun, että 2/3 osa jenkeistä ottaa koko touhun ihan tosissaan ja lopuille se on vain viihdettä. Sairasta porukkaa.

Juu kyllä siellä hien pintaan saa. Ja pitää jonkun verran kunnossa olla että kehtaa kehään edes mennä. Paitsi Regal. Ja Goldust. Ja...ja... onhan noita pömppömahoja.

Ja niistä jenkeistä. Jollain gameFAQs.comin foorumin jäsenellä oli muistaakseni signaturessa jotain tällasta:
"Yup, stupid scandinavians that go to america raise the IQ in both places".
Naulan kantaan. No joo, eihän niiden aivot siellä rapakon takana oo sen yksinkertasempia kun täälläkään, se "tyhmyys" vaan johtuu niin sisäänpäin kääntyneestä kultuurista ja koko koulutusjärjestelmästä. Eihän niille lapsiraukoille edes koulussa opeteta mitä USA:n rajojen ulkopuolella on (vähän kärjistetysti sanottu mutta julma totuus joka tapauksessa), ei kai sitä voi syyttää ihmisiä jos ne ei tajua mistään mitään... Hyviä ihmisiä ne on, ehkä vähän tietämättömiä vaan. Toisaalta jos Suomi olis maantieteellisestikin niin iso niin kyllähän sitä kotimaassakin riittäis asiaa jo aika pitkälle.

Illu, en jaksa vastata lainauksella tuonne aikasempaan viestiis, mut sanoit tuola jossain että ''vai muka oiken juonikuviot''. Mitä tarkotit? Kyllä siinä ihan juonikuviot on..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pedigree
No sehän on just hyvä juttu. Ilman niitä se olis sellasta mattopainia jota ei kato hevonenkaan..
Päinvastoin, silloinhan sitä juuri jaksaisi katsoa. Joskus 90-luvun alussa, kun vapaapainissa ei ollut vielä mukana näitä "juonikuvioita" (ainakaan ei muistaakseni ollut, ehkä tämä oli vielä aikaisemmin), jaksoi sitä jopa katsoa.

Niin no se riippuu tietenkin siitä että tykkääkö sellasesta mattopainista enemmän. Mä pidän enemmän tollasesta kickpunch tyylistä ja jos juonikuvioita ei olis mukana, se olis varmaan sellasta normaalia painia...

Niinhän se menee, että mitä enemmän kokemusta tosielämän kamppailulajeista (edes katsomisen muodossa), niin sitä vähemmän sitä kaipaa mitään juonia WWE:hen - vaikka ne matsit pelkkää näyttelyä onkin.
Vaan siinäpä ei mitään järkeä näin bisnesmielessä oliskaan...enemmän sitä löytyy maailmasta porukkaa jota kiinnostaa just juonet ja show. Ja niinku aiemmin tulikin jo todettua, ihan hyvä vaan tyhmien jenkkien kannalta ettei se show oo yhtään ton realistisempaa. :p

Vaikka mä tiedän että se on vain showta, on se mulle silti tärkeää. Se juoni vaan on tempassu mukaan ja kokoajan oikeen odottaa miten missäkin käy...

Ylös Bottom