Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
unnamed..puhu asioista, joista tiedät jotainLainatun viestin kirjoitti alkujaan unna00
Nö niin clägiys, tämä ei liity tähän myttä, tiedän että tympytät köylyssä äjätellen smäckdöwniä, myönnä se..![]()
no ei vais
Paitti että hanki HL se helpottaa sua ja pääset vaivoistas, ja zacharialle täs ohimennen sanoen: V E D Ä K Ä T E E S ! !
Ei pahalla, Muistele hyvällä luuseri!
multi tap vaan maksaa lähes saman verran kun itse peli..Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Clagius
Jes, sain joululahjaks multitapin.
On muutes aika helvetin kiva matsata kamujen kaa tota Smackdownia multitapilla.![]()
Kannattaa hankkia multitap ehdottomasti.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
multi tap vaan maksaa lähes saman verran kun itse peli..![]()
jiihhaa..tappi matkalla..kiitosLainatun viestin kirjoitti alkujaan Fakesonic
Eipä nyt sentään. Esimerkiksi vanha kunnon
Konsolinet myy Joytechin tappia hintaan 189,-
jiihhaa..tappi matkalla..kiitos![]()
joo, tai neljänLainatun viestin kirjoitti alkujaan Clagius
Jee jee, kokeile 8-man battle royalia kolmen kaveris kaa. Se on helevetin hauskaa.![]()
kannattaa muuten muokata the rockin smackdowneja..esim. laittaa ppls elbowin tilalle angle slam![]()
![]()
näyttää siistiltä ku rock heittää angle slamin..plus se on sillä täys tehosenaLainatun viestin kirjoitti alkujaan Clagius
Miks hitossa?![]()
en ole käyttänyt...Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Crisis
Hmm... oletko kenties käyttänyt korruptoitunutta movesettiä
Mutta tuota jos se olisikin vain että cd on likainen tai sitten vaan
muuten peli sekosi...
no jos sä siihen asti ootat,sulla menee ens viikkoonLainatun viestin kirjoitti alkujaan Peepmaster
jes peli tuli postis tänään. onhan toi loistava peli. ennenäkemättömän hyvä wrestling-peli. story mode on jees! yksityiskohtia on paaaaljon... kohta lissää kommenttia pelistä kun on vähä enemmän päässy ottaa lukuu![]()
hmm..a:liittoumaa ei ole enääLainatun viestin kirjoitti alkujaan Gradeur
Kenet te haluaisitte WWF:stä Liittoutumaaan ja kenet te haluaisitte Liittoutumasta WWF:ään?
Booker T--->WWF
R V D--->WWF
Jericho--->Liittoutuma
Mun mielipide.![]()