Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

www.gamer.uk.com

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jussi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan SamiS

Tullilla kestää noiden kirjeiden lähettely PIKKASEN aikaa, mut varmaan ens viikolla saanet sen.
Pelin saat käsittääkseni maksamalla tullissa ALV:n 22%, mutta tullimaksua 3,5% ei tarvitse maksaa (Playn tapauksessa).

No voi jumalauta. Hirveetä säätämistä siis vielä edessä. Mites mä sitten saan sen pelin sieltä tullista? Ei kai Helsinkiin tarvitse pelkästään pelin takia lähteä, vai pystyykö tulli toimittamaan pelin myös postin kautta minulle?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fakesonic
No voi jumalauta. Hirveetä säätämistä siis vielä edessä. Mites mä sitten saan sen pelin sieltä tullista? Ei kai Helsinkiin tarvitse pelkästään pelin takia lähteä, vai pystyykö tulli toimittamaan pelin myös postin kautta minulle?

No tota tietääkseni ne voi toimittaa sen lähimpään tullauspostiin, mutta en tiedä miten tiuhaan niitä on. Eli kannattaa kysellä lähimmästä postista tuosta asiasta.

No eipä tullut! Sain juuri sähköpostia, jossa kerrotaan että PES tulee 3-4 päivän päästä! :mad:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jussi.halkola
No eipä tullut! Sain juuri sähköpostia, jossa kerrotaan että PES tulee 3-4 päivän päästä! :mad:

Ai caramba. Kylläpäs kestää kauan. Mulla itellä on taas tulematta yks DVDBO:n boxi, mut nou hätä vielä. (tai hätä ja hätä, FFX on siinä boxissa ni pikkusen on hätä)

Mutta minä poika sainkin Playlta THPS3:sen tänään! Superb! Eli ei jäänyt tulliin, vaikka oli hintaa 29.99 puntaa. Loistava peli on ainakin kyseessä jos jotain pitäisi kertoa :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fakesonic
Mutta minä poika sainkin Playlta THPS3:sen tänään! Superb! Eli ei jäänyt tulliin, vaikka oli hintaa 29.99 puntaa. Loistava peli on ainakin kyseessä jos jotain pitäisi kertoa :)

You lucky bastard. ;)

Ai caramba. Kylläpäs kestää kauan. Mulla itellä on taas tulematta yks DVDBO:n boxi, mut nou hätä vielä. (tai hätä ja hätä, FFX on siinä boxissa ni pikkusen on hätä)

Ne kai postitti sen mun pelin jollain "super" hitaalla toimituksella. No nyt on ainakin varmaa, että postiluukku kolahtaa torstaina tai perjantaina!:p

Wahuu! Tänään tuli FFX:kin postiluukusta kolisten sisään. :D

Käy kyllä kateeksi;) , mutta nyt odotan "innolla" torstaina/perjantaina, jolloin pelin pitäisi tulla 98% varmasti:D .
Niin tosiaan, onko tuo Final Fantasy odotuksien arvonen? Onko tilattu Jenkeistä (mihin hintaan?).

Enpä päässy pelaamaan kun modaaja ei oo modannu vielä konetta. 360mk oli loppuhintana ja Kanadasta tuli tilailtua.

Käy kyllä kateeksi;) , mutta nyt odotan "innolla" torstaina/perjantaina, jolloin pelin pitäisi tulla 98% varmasti:D .
Niin tosiaan, onko tuo Final Fantasy odotuksien arvonen? Onko tilattu Jenkeistä (mihin hintaan?).

Melkein kateeksi käy pitkää pinnaasi. Itse en moista palvelua sulattaisi, vaan olisin ostanut pelin ajat sitten muualta ja jättäisin paketin postiin. Niin, vai tuleeko se postilaatikosta? Noh, pitkitä ainakin maksua yhtä kauan kuin he lähetystä :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bandicoot

Melkein kateeksi käy pitkää pinnaasi. Itse en moista palvelua sulattaisi, vaan olisin ostanut pelin ajat sitten muualta ja jättäisin paketin postiin. Niin, vai tuleeko se postilaatikosta? Noh, pitkitä ainakin maksua yhtä kauan kuin he lähetystä :)

Ainakin Playssa osto tapahtuu luottokortilla, eli hinta veloitetaan jo oston yhteydessä ja paketti tulee postiluukkuun. Olihan mullakin jo kova himo ostaa se kaupasta. Lauantaina meinakin pelin ostaa. Hyvä että en ostanut, nimittäin maanantainahan se tuli.

Nyt tuli peli! Ei menny kun 47 päivää! Kaiken lisäksi paketista puuttui luvatut 10£ lahjakortti, ja T-paita!

Nyt tuli peli! Ei menny kun 47 päivää! Kaiken lisäksi paketista puuttui luvatut 10£ lahjakortti, ja T-paita!

Miltä nyt tuntuu? ;)
Oliko kaiken vaivan arvoinen?

Joo, no onhan se tosi hyvä peli! Faija ei vaan oikeen tykänny kun niitä oheistuotteita ei tullut. Nyt se laittoi taas "vaihteeks" palautetta Gamerille.;)

Joo, no onhan se tosi hyvä peli! Faija ei vaan oikeen tykänny kun niitä oheistuotteita ei tullut. Nyt se laittoi taas "vaihteeks" palautetta Gamerille.;)

Niinpä. Törkeätä viivyttää peliä kuukausikaupalla, ja sitten vielä jättää luvatut oheiskrääsät pois. Ennemminhän niiden olis pitäny lisätä sinne vielä toiset paidat ja lahjakortit:mad:

Ylös Bottom