X-Box:in rekisteröinti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jalopeno
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Jalopeno

New Member
Onko kukaan saanut minkäänlaista palautetta rekistöröinnin kautta?
Itse laitoin toukokuussa postittaen ko. kortin eikä siitä ole kuulunut mitään sen jälkeen. Laitoin kyllä kaikki tiedot kyllä täyttäen sähköpostiosoitteineen kaikkineen.
Pleikkarin rekistöröinti kyllä kanssa kesti 4 kk., mutta sieltä tuli ihan ok. paketti demoja ja esitteitä.

Ei kai boxin rekisteröinnistä mitään luvatakaan?

Noi rekisteröinnit nyt yleensä on täysin turhaa puuhaa. Käyttäjälle niistä on useimmiten enemmän haittaa kuin hyötyä. Joudut maksamaan postimaksun ja mitä saat vastineeksi? Pääset mainostajien spammayslistalle.

Ei kiitos.

Juu en sitä väittänytkään että olis jotain luvattu mutta luulis niiden tajuavan että se on paras konsti saada suora kontaktiväylä käyttäjiin...

No ei kai niistä mitään haittaa ole jos ei hyötyäkään... joskaan en ole kuullut noista tulleen riesaa kellekkään.
Ja mitä noihin muihin asioihin tulee, niin en ole kenenkään kuullut tulleen spammayslistalle rekistöröityään konsolin. Suurempi riski lienee esim. tilata joku lehti netistä tai liittyä johonkin ulkomaiseen foorumiin.

PS. Jos et ole xbug huomannut, niin niissä rekisteröinti korteissa on postimaksu maksettu valmiiksi ;) , että ei siitä kauheita kuluja tule jos viitsii vaan lukea...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jalopeno
PS. Jos et ole xbug huomannut, niin niissä rekisteröinti korteissa on postimaksu maksettu valmiiksi ;) , että ei siitä kauheita kuluja tule jos viitsii vaan lukea...

Toihan on edistystä sitten! Yleensä vaan kun rekisteröi jotain (pelejä, esimerkiksi), postikulut joutuu itse maksamaan.

Suomessa asuminen tekee rekisteröinnistä vähän turvallisempaa, kun harva firma ryhtyy lähettämään mainospostia ulkomaantaksalla. (Muutaman kerran olen toki sellaista saanut.) Mutta jos asuu pelifirman kotimaassa, saattaa postiluukusta hyvinkin alkaa tunkea enemmänkin kaikenlaista mainossaastaa - sitä vartenhan ne firmat noita osoitteita kerää.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Xbugs
Joudut maksamaan postimaksun ja mitä saat vastineeksi? Pääset mainostajien spammayslistalle.
Nykyajassa elävät ihmiset hoitavat rekisteröinnit internetin kautta, mikä onnistuu myös Xboxin tapauksessa.

En tiedä onko rekisteröinnistä tässä tapauksessa muuta hyötyä, mutta sitä kautta olen ainakin voinut ruksia www.xbox.com:ssa olevani kiinnostunut Xbox Liven beta-testaamisesta. Saa nähdä keräävätkö keväällä eurooppalaisia testaajia jo.

t. tero

Nii jos ei siitä mitään hyötyä ole, ni en jaksa antaa Bilille tietoa(taas vaihteeksi) mun xboxista.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ebo
Nykyajassa elävät ihmiset hoitavat rekisteröinnit internetin kautta, mikä onnistuu myös Xboxin tapauksessa.

Valveutuneet ihmiset eivät tee ylitsevuotavia yleistyksiä - varsinkaan jos ne ovat ilmiselvästi virheellisiä... Toki joidenkin tuotteiden rekisteröinti onnistuu netitsekin, mutta ei läheskään kaikkien.

Mutta vaikka rekisteröinnistä ei mitään joutuisi maksamaankaan, on sen loppusaldo silti useimmiten negatiivinen: yleensä et saa henkilötietojesi luovuttamisesta mitään palkkiota, mutta joudut suoramarkkinoijien postituslistalle.

Ylös Bottom