Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

X-Men Legends

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maskare
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

maskare

New Member
Kyseistä peliä pelanneet voisivat kertoa pelin risut ja ruusut sekä muuta informaatiota. Peliä ei taida suomesta edes saada? Ostettavan arvoinen? Play.com:sta näyttäisi 17.99£ hinnalla saavan, mutta tuntuu aika jykevältä summalta. Mielipiteitä, mielipiteitä!

Vastaus: X-Men Legends

kyllä sen suomesta saa,olen nähnyt ainakin anttilassa(muistaakseni) ja vpdssä oli käytettynä muutaman kerran.

messenjah14 sanoi:
kyllä sen suomesta saa,olen nähnyt ainakin anttilassa(muistaakseni) ja vpdssä oli käytettynä muutaman kerran.

Ahaa, no tarvitsee sitten kytätä kauppojen hyllyjä, jos se sieltä löytyisi ja jos siihen tulokseen tulen, että tuo pitäisi hankkia.

playsta saa kyllä huomattavasti halvemmalla(vpdssä oli muistaakseni 20 euroa se käytetty),kun minusta tuntuu että jos löydät sen niin se on vielä normaalihintainen :D

Ihan ok peli, pienoiseksi puurtamiseksi muuttuu alkuinnostuksen kadottua. Taisteluissa on aina mukana neljä x-miestä (ellei joku kuole, tietysti) ja välillä tuntuukin turhauttavalta kun joku niistä ajautuu kuoleman kieliin. Tappelu ei ole siis ihan vain oman miehensä ohjastusta ja tuo vähän rikkoo sitä mätkettä, kun huomaa Icemanin vaihtavan kohta hiippakuntaa ja täytyy ottaa mies oman käskyvallan alle. Tekoäly ei mun mielestä aina ole mitä parhain ja vähän väiä joku neljästä on levelaamassa ja taas täytyisi käydä valikoista valitsemassa mitä ukkelissa haluaa parantaa. Legends 2:ssa tällainen vapauden tunne on onneksi kuulemma poistettu ja levelaus automaattisesti nostaa pointseja, eikä siihen voi itse vaikuttaa.

Plussina sanoisin, että jopa tällainen ei todellakaan mikään X-Men-fani voi nauttia pelistä, puhumattakaan asiasta paremmin perillä olevista. Pelin sarjakuvamaiset grafiikat ovat hauskat ja tekniseltä puolelta mun kokeman mukaan noita juttuja lukuun ottamatta ihan hyvä. Asiaan on todella panostettu ja tuntuu, että tässä on ollut tarkoituskin tehdä aiheesta hyvä peli. Eiköhän tokassa osassa ole viilailtu kokonaisuutta parempaan. Pahin miinus tulee multa, ettei peliä enää jossain vaiheessa jaksaisi pelata, sillä samaa mättämistähän se periaatteessa on koko ajan.

ShereKhan sanoi:
Ihan ok peli, pienoiseksi puurtamiseksi muuttuu alkuinnostuksen kadottua.

Juuh.... Se peli on paljon muikeampi kun saat edes toisen pelaajan ohjaimen kahvaan. Nelinpelinä se on suorastaan hillitöntä meininkiä. :)

Teppo_Holmqvist sanoi:
Juuh.... Se peli on paljon muikeampi kun saat edes toisen pelaajan ohjaimen kahvaan. Nelinpelinä se on suorastaan hillitöntä meininkiä. :)

Kommenteista päätellen tämä siis voisi olla loistava peli tuonne moninpelien joukkoon :] Tämä pistääkin harkitsemaan hankkimista vakavemmin.. Millaisia moninpelejä siinä on? Vai onko se vain co:ta?

Ylös Bottom