Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tempura
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

Tulen nyt linjoille. Toivottavasti oot saanut vedettyä jo ne viimeisetkin bisset naamariin. Muuten ei nimittäin ole helppoja matseja luvassa.

Ei ollut luvassa niin. Ensimmäisestä olisin voinut ansaita pisteen tai kaksi, mutta toisessa taas antero imi minkä ehti, enkä saanut oikein mitään aikaan. ei paljoa vituta, aika paljon vaan. kiitoksia peleistä. kusen tuon levyn poikki.

Ei ollut luvassa niin. Ensimmäisestä olisin voinut ansaita pisteen tai kaksi, mutta toisessa taas antero imi minkä ehti, enkä saanut oikein mitään aikaan. ei paljoa vituta, aika paljon vaan. kiitoksia peleistä. kusen tuon levyn poikki.

Juu, ensimmäinen oli todella tiukkaa vääntöä. Tuntui välillä, että ei saanut edes syöttöjä kunnolla omille. Oli tosiaan pienoista teikäläisen hallintaa.

Toisesta matsista ei taas ole paljoa sanottavaa. Meikäläisen hallussa tuo enemmän oli, mutta numerot olivat joka tapauksessa liian rumat pelin tapahtumiin nähden. Nöyrimmät pahoitteluni siitä.

Juu, ensimmäinen oli todella tiukkaa vääntöä. Tuntui välillä, että ei saanut edes syöttöjä kunnolla omille. Oli tosiaan pienoista teikäläisen hallintaa.

Toisesta matsista ei taas ole paljoa sanottavaa. Meikäläisen hallussa tuo enemmän oli, mutta numerot olivat joka tapauksessa liian rumat pelin tapahtumiin nähden. Nöyrimmät pahoitteluni siitä.

Ei mitään pahoitteluja, kyllä jääkiekkopelin paras ominaisuus on se, että sille voi kiukutella.

Ei mitään pahoitteluja, kyllä jääkiekkopelin paras ominaisuus on se, että sille voi kiukutella.

Juuri noinhan se menee:)...

Mullekin näytettiin eilen pelaamisen mallia moikan ja aGiHin toimesta. Ensin pelasin ottelun moikkaa vastaan, jota johdin tiukasti kahden erän jälkeen 1-0. Sen jälkeen alkoi kuitenkin armoton jäähyily. Tästä seurauksena oli se, että useampi häkki helisi omiin ja hallinta siirtyi täysin moikalle. Loppulukemat olivat 3-2.

aGiHia vastaan samat ongelmat vaivasivat. Istuin todella paljon boxissa, jonka ansiosta oma peli meni täysin penkinalle. Komput ansioituivat tässä matsissa komeasti jäähyjen merkeissä. Sain aikamoisen tuurin ja taistelun perusteella roikuttua yllättävän pitkään ottelussa mukana. Menin itseasiassa ottelussa jopa 1-0 johtoon alivoimamaalin jälkeen. Olin myös myöhemmin 2-2 tasatilanteessa. Armoton painostus ja hyvät maalipaikat siivittivät aGiHin kuitenkin vähintäänkin ansaittuun 4-2 voittoon.

Kahden ottelun tappoin jälkeen otin illan lopuksi matsin vielä Zubrua vastaan. Tässäkin matsissa olin lähtökohtien puolesta altavastaajana. Ensimmäinen erä oli aikalailla Zubrun painostusta, jonka seurauksena en itse päässyt paljoakaan hyökkäämään. Sain kuitenkin puolustettua vaarallisimmmat paikat pois. Toisessa erässä homma tasoittui ja sen jälkeen oltiinkin 1-1 tasatilanteessa.

Kolmannessa erässä kummallakin oli sen puoleen väliin mennessä muutamat hyvät tilanteet laittaa limppu verkkoon. Kumpikaan osapuoli ei kuitenkaan viimeistelyssä onnistunut. Erän puolen välin jälkeen aloin taas jäähyilemaan armottomasti. Koko loppuerä olikin sitten Zubrun hallintaa. Vain kova taistelu ja sitä avittanut pieni onni pelastivat meikäläisen jatkoajalle.

Zubru oli ottanut kolmannen erän loppupuolella jäähyn, joten jatkoaika alkoi meikäläisen 4-3 ylivoimalla. En kuitenkaan onnistunut käyttämään tuota hyödykseni, vaan Zubru oikeastaan selviytyi tuosta liiankin helposti. Jatkoajan edetessä ote ja maalipaikat siirtyivät taas enemmän vastustajalle. Kumpikaan ei kuitenkaan saanut tehtyä sitä tarvittavaa maalia, joten oli aika siirtyä ampumaan rankkareita. Dramaattisten vaiheiden ja tiukkojen rankkareiden jälkeen voitto oli kuin olikin tullut LA:lle, vaikka pelitilanteiden valossa näin ei olisi välttämättä kuulunut mennäkään. Noh, tälläistä tämä konsolihoki välillä on. Sain katkaistua parin ottelun tappioputken ja pääsin nukkumaan hyvillä mielin:).

Viimeksi muokannut moderaattori:

Olen muutaman päivän poissa. aGiH hoitelee ilmeisesti sitten GM:n hommia jos tarpeen, ja luvallani toki saa muitakin hyväksi katsomakseen henkilöitä GM:ksi asettaa. Eiköhän sitä pelit nappaa taas kun vähän aikaa on reisulla.

Noniin, voisiko joku vaihtaa multa ton Raffi Torresin pois? Kaveri ei sovi omaan pelityyliin ollenkaan, eikä oo vilttiketjustakaan heittää yhtään parempaa kaveria kentälle. Torresin kokonaisuus 79, duunariosaston jätkä. Sopii ihan varmasti jonkun muun kolmos-nelos ketjuun. Veskari osastolta oon miettinyt jos vaihtaisin Millerin johonkin heikompaan maalivahtiin, ja ottaisin tilalle jonkun kovemman kaverin hyökkäykseen. En Milleristä ihan helpolla oo luopumassa, mutta jos hyvän tarjouksen joku iskee niin mikä ettei. Ensisijaisesti kuitenkin lähtis toi Torres pois.

Haussa edelleen hyökkäävä pakki, takasin lähtee Coburnia lukuunottamatta pakeista kuka vaan.

Liigan kärkipaikka tuli tuossa otettua, vaikka ei se kyllä välttämättä kauaa pysy. Joukkueeseen on tullut uusia pelaajia hyökkäykseen Legwand ja Filppula. Molemmat kerenneet jo tehoille :) Lisäksi Heatley on alkanut heräämään, tekee lähes joka pelissä maalin, ja usein voittomaalin.

Mulla tää liiga on ollut aikamoista vuoristorataa. Aina välillä tulee pelattua hyviäkin pelejä, mutta liian usein sen jälkeen tulee suvantovaihe. Tarkoittaen siis käytännössä sitä, että hyvää peliä seuraa liian monesti huonot otteet. Tämän hetkinen recordi kertoo osaltaan siitä. Jos kurssia en saa nyt kohtapuoliin käännettyä, niin silloin noista viimeisistä pleijaripaikoista taisteleminen on ihan täyden työn ja tuskan takana. Koitetaan kuitenkin puksuttaa eteenpäin mahdollisimman positiivisella asenteella.

Itellä olisi treidattavaksi tarjolla mm. Handzus (C) kok 80 ja O`Donnell (D) kok 76.

Lähtevät samassa kaupassa tai erikseen. Riippuu siitä, että miten päästään sopimukseen. Jos joukkueestasi löytyy pelaajia, jotka eivät pelityyliisi sovellu, niin tässä olisi tilaisuus päästä tekemään vaihtoja. Eli jos jollakulla olisi esimerkiksi tarjota tänne suunnalle kokonaisuutensa puolesta parempaa pakkia ja taas vastaavasti heikompaa sentteriä, niin voisimme päästä sopimukseen. Toki muunkinlaiset vaihdot ovat mahdollisia ja olen siis avoin ehdotuksille.

Florida ei ole ollut kovin aktiivinen tämän liigan osalta vähään aikaan. Huomiseen mennessä voisi pelejä pelata/ilmoittaa aikooko jatkaa vielä liigassa, kun uusia yrittäjiäkin olisi portin takana tarjolla...

En ole kämpillä vielä, mutta maalivahtia aletaan tarttemaan. Jos joku pystyy niittymäestä antamaan hyvän vahdin ja kohtalaisen hyvän hyökijän, saa Tanguayn.

edit: muusikoiden.netissä hierotaan jo vähän kauppaa, missä Tampaan siirtyisi Khabibulin ja mahdollisesti Lehtinen, vaihdossa Niittymäki ja Tanguay. Jos joku pystyy parempaa ehdottamaan niin päivä olisi aikaa, huomenna hahmotan itseni fyysisesti asunnolleni.

edit: niin, ja saatan olla niin epätoivoinen että voisin, ehkä, jos tarpeeksi hyvää tavaraa tulee tilalle ja vitusti, tehdä niin että Tanguay jäisi, mutta Stlouis lähtisi. siitä kaverista saa sitten jo vähän lähteä hyvää tavaraa takaisin ja ainakin kahtena kappaleena.

Yksi paikka vapautunut liigasta kun sveitsin kaverille tullut ilmeisesti mitta täyteen. Eli St.Louis olisi pelaaja vailla...

Noniin, vähän pelkäsinkin ettei niillä ymmärrys riitä pysyä, olisi pitänyt pitäytyä suomalaisissa vaan. Vaikkei sekään ole mitään taannut. Ties monennenko kerran meni 3 voittoa itseltä pois. huoh.

Voisin vaihtaa Michalekin(83) ja Myersin (81) pois johonkin hieman tasokkaampaan hyökkiin joka osaa laukoa ja johonkin heikkoon pakkiin, joka osaisi kuitenkin luistella. Saapi ehdotella..
e: meni jo gagneen ja carleen, carle voi lähteä legwandin kanssa seuraavaksi :)

Joo kämpillä ollaan, kiitoksia aGiG:ille manageroinnista ja saa sitä vieläkin tässä rinnalla jatkaa.

Kattelen aina välillä koneelta ketä on linjoilla jos pääsisi häviämään.

Tein perusvirheen, eli olin liian jeesjees-mies. Saksanpentu Kris23, joka kyllä on otteluitaan ihme kyllä pelannut, pyysi että kaverinsa saisi liittyä liigaan. Annoin luvan, ja Bluesin sai kun ei muuta ollut. Johdin ottelua häntä vastaan 2-0, kun lopettaa. Itkee viestillä perään että "ei reilua kun joukkueeni sai jäähyjä liikaa" ja inisi perään että saako vaihtaa del-joukkueen itsellensä, mihin en suostunut. Kaippa se pitää potkia ulos, onneksi ei isompaa vahinkoa ehtinyt tehdä. Ärsyttää. Aikuinen mies vielä perhana.

Janikan Anaheimilta tuli sitten pataan paljon. Niittymäen imaisu (taas) katkaisi (taas) selkärangan ja laittoi meikäläisen sellaiseen mielentilaan ettei mikään ole enää mahdollista. Perhana. Maalivahtia tarvitaan nyt. Tanguay tai Stlouis tulee mukana, jos on antaa hyvää kaveria tilalle.

Tein perusvirheen, eli olin liian jeesjees-mies. Saksanpentu Kris23, joka kyllä on otteluitaan ihme kyllä pelannut, pyysi että kaverinsa saisi liittyä liigaan. Annoin luvan, ja Bluesin sai kun ei muuta ollut. Johdin ottelua häntä vastaan 2-0, kun lopettaa. Itkee viestillä perään että "ei reilua kun joukkueeni sai jäähyjä liikaa" ja inisi perään että saako vaihtaa del-joukkueen itsellensä, mihin en suostunut. Kaippa se pitää potkia ulos, onneksi ei isompaa vahinkoa ehtinyt tehdä. Ärsyttää. Aikuinen mies vielä perhana.

Juups, ei tollasta käytöstä tarvitse suvaita tässä liigassa. Suoraan sanottuna aika törkeää käytöstä aikuiselta(?) mieheltä. Sinänsä kuitenkin ihan hyvä homma, että tuo selvisi jo näin alkuvaiheessa kaverin liigataipaletta. Ei tarvitse harmitella tota enää myöhemmin.

Itse olen saanut taas hieman juonesta kiinni ja saanut muutamat voitot vyönalle pienoisen tappioputken jälkeen. Eilen oli tosi tiukat matsit Peconin Floridaa vastaan. Ensimmäisen hävisin rankuissa 3-2. Seuraavan matsin voitin varsinaisella peliajalla 3-1 ja kolmannen matsin voitin sitten 3-2. Ratkaisu syntyi tuossa ottelussa reilu minuutti ennen ottelun loppua. Pääsin 5-3 ylivoimalle enkä jättänyt tilannetta käyttämättä. Johtomaalini jälkeen Peconi koitti painaa vielä kovaa päälle, mutta ei onnistunut saamaan enää hommaa tasoihin. Todella kovat taistot saatiin kuitenkin aikaiseksi ja kiitokset siitä kuuluu erittäin hyvälle vastukselle. Vakuumi pelasi myös oikein mallikkaasti vastustajan maalissa ja nappasi aijoittain tärkeitä torjuntoja.

Tuossa äsken pelasin niin ikään tiukan taiston Phoenixia vastaan. Olin muutamaan otteeseen ottelussa tappioasemassa, mutta sain punnerrettua itseni kummallakin kerralla tasoihin. Jäähyilin tapani mukaan vielä kolmannen erän lopussa ja tarjosin näin vastustajalle ratkaisun avaimia. Jouduin aloittamaan jatkoajan 4-3 alivoimalla. Olin kuitenkin päättänyt, että en ala peruuttelemaan vaan haen jopa tuolla alivoimalla ratkaisua. Sainkin kovan taistelun tuloksena punnerrettua ottelusta 3-2 voiton heti jatkoajan alkupuoliskolla.

Juups, ei tollasta käytöstä tarvitse suvaita tässä liigassa. Suoraan sanottuna aika törkeää käytöstä aikuiselta(?) mieheltä. Sinänsä kuitenkin ihan hyvä homma, että tuo selvisi jo näin alkuvaiheessa kaverin liigataipaletta. Ei tarvitse harmitella tota enää myöhemmin.

Itse olen saanut taas hieman juonesta kiinni ja saanut muutamat voitot vyönalle pienoisen tappioputken jälkeen. Eilen oli tosi tiukat matsit Peconin Floridaa vastaan. Ensimmäisen hävisin rankuissa 3-2. Seuraavan matsin voitin varsinaisella peliajalla 3-1 ja kolmannen matsin voitin sitten 3-2. Ratkaisu syntyi tuossa ottelussa reilu minuutti ennen ottelun loppua. Pääsin 5-3 ylivoimalle enkä jättänyt tilannetta käyttämättä. Johtomaalini jälkeen Peconi koitti painaa vielä kovaa päälle, mutta ei onnistunut saamaan enää hommaa tasoihin. Todella kovat taistot saatiin kuitenkin aikaiseksi ja kiitokset siitä kuuluu erittäin hyvälle vastukselle. Vakuumi pelasi myös oikein mallikkaasti vastustajan maalissa ja nappasi aijoittain tärkeitä torjuntoja.

Tuossa äsken pelasin niin ikään tiukan taiston Phoenixia vastaan. Olin muutamaan otteeseen ottelussa tappioasemassa, mutta sain punnerrettua itseni kummallakin kerralla tasoihin. Jäähyilin tapani mukaan vielä kolmannen erän lopussa ja tarjosin näin vastustajalle ratkaisun avaimia. Jouduin aloittamaan jatkoajan 4-3 alivoimalla. Olin kuitenkin päättänyt, että en ala peruuttelemaan vaan haen jopa tuolla alivoimalla ratkaisua. Sainkin kovan taistelun tuloksena punnerrettua ottelusta 3-2 voiton heti jatkoajan alkupuoliskolla.

Lähtipä muakin vastaan 5-2 tilanteessa karkuun, oli peli kylläkin jo 3. erän puolivälissä, ettei haitannut juurikaan..

Joo, kyseinen tyyppi on kaverini. Selitin juuri äsken hänelle sitä että on jämerää, miten hän pystyy haastamaan pelaajia joille yleensä tai aina häviän aika pystyyn, ja taas keskenämme pelit ovat yleensä olleet meikäläiselle päin. Eri tyylejä on kyllä ja se on hienoa. Ko. kaverihan aloitti Bostonilla ja lopetti hermoromahduksen takia, joita itsekin saan 23 päivässä (hoho), mutta aloitti uudestaan Phoenixilla, joka on joukkueena selvästi paskempi, mutta pärjää taas sillä paremmin.

Ei tiedä mistään varmaksi mitään juu.

Niin ja tosiaan, sitä maalivahtia kaivataan. Vaihdossa tulee joko Tanguay tai Stlouis, että semmoista poijjaat. Kuolatkaa, kosketelkaa itseänne nivuseen, ja tehkää tarjous joka tyydyttää mieluiten vaan yhtä osapuolta, eli minua.

Joo, kyseinen tyyppi on kaverini. Selitin juuri äsken hänelle sitä että on jämerää, miten hän pystyy haastamaan pelaajia joille yleensä tai aina häviän aika pystyyn, ja taas keskenämme pelit ovat yleensä olleet meikäläiselle päin. Eri tyylejä on kyllä ja se on hienoa. Ko. kaverihan aloitti Bostonilla ja lopetti hermoromahduksen takia, joita itsekin saan 23 päivässä (hoho), mutta aloitti uudestaan Phoenixilla, joka on joukkueena selvästi paskempi, mutta pärjää taas sillä paremmin.

Ei tiedä mistään varmaksi mitään juu.

Saman asian olen laittanut itsekin merkille. Erilaisia pelityylejä tulee tosiaan aika usein vastaan. Joidenkin tiettyjen pelaajien pelityylejä vastaan on vain huomattavasti vaikeampaa saada omaa hommaa toimimaan. Ei siinä kuitenkaan mitään. Se on tosiaan osittain jopa tämän pelin suola, että peliä voi pelata niin erilaisilla tyyleillä.. Pitää kummasti mielenkiinnon yllä, kun ei läheskään aina tiedä mitä tuleman pitää:). Olen huomannut sen, että omakin pelityyli saattaa vaihdella huomattavasti ihan vastustajasta riippuen.

Itse jaan hienoisesti saman ongelman teikäläisen kanssa. Eli maalivahtipeli ei ole päässyt oikein missään vaiheessa vakuuttamaan. Välillä Quick ottaa ihan hyviäkin koppeja, mutta mukaan mahtuu valitettavan usein myös ihan totaalisia aivopieruja. Esimerkiksi tuossa yhdessä eilisessä tiukassa matsissa Peconia vastaan Quick päätti kauhoa ohi menevän kiekon mailallaan suoraan omaan maaliin. Tuollaiset ratkaisut eivät varsinaisesti lämmitä mieltä siinä vaiheessa, kun jokainen tilanne/paikka/veto saattaa olla ratkaiseva. Noh, tämän kanssa on ilmeisesti vain elettävä.

taotao11 kanssa tehtiin eilen aika muhkea siirto. Buffaloon matkasi: Hemsky, Penner, Nilsson ja Kipperi, kun taas öljykaupunkiin tuli: Pominville, Raymond, Filppula ja Miller. Nyt alkaa hyökkäys ja maalivahti osasto olemaan siinä kunnossa ettei muutoksiin taida olla enää tarvetta...

Ja tosiaan samaa mieltä muiden kanssa että pihalle vaan tommoset pellet jotka ei pelejä pelaa loppuun. San Josella pelaava sveitsin vahvistus lopetti kyllä meikäläistä vastaan kans yhden pelin...

Ylös Bottom