Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

Vastaus: X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

Jep tiukka sarja joka sitten päättyi 4-2. Kipru oli aika ohittamaton, ja mun joukkue oli liian huonosti loppupeleis rakennettu, toki nopeutta muttei laukojia sitten ollu juurikaan. Bouwmeester+kiprua voi pitää sarjan ratkaisuna. Pyritään toisessa liigassa pärjäämään paremmin sitten:p. Harmi että menin kauppaamaan ihan alussa Luongon pois kaverialennuksella käytännössä ilmaiseksi Duckseihin. Siinä vaiheessa en edes uskonut että 3 matsin turnausta saataisiin loppuun:)
 
Vastaus: X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

Mennään samalla kaavalla kuin aiemmin, Maiqqi siis jo ehti kertoa sarjan lopputuloksen ja itselleni jää sitten tämä pelitapahtumien jonkunmoinen selostaminen.

Eli otteluun lähdettiin jo kolmatta kertaa koittamaan sarjan katkaisua. Alku oli lupaava, Kiprusoff otti muutaman mukavan kopin ja hyökkäykseen saatiin pari tilannetta. Ensimmäinen erä kääntyi kuitenkin koko ajan vain enemmän Vancouverin hallinnaksi ja sorruin jäähyihin. Aina edellisen jäähyn loputtua lähti seuraava pelaaja istumaan, kaikki tähtipelaajiani (mm. Gagne ja Hemsky). Avauserä saatiin kuitenkin taisteltua 0-0 tilanteessa tauolle. Lauoin koko erässä vain kerran. Toisessa erässä kävi mitä vähän toivoin. Hemsky karvaa kiekon ja Getzlaf laittaa maalin edestä yläkulmaan. Tärkeä, vaikkei ehkä ansaittu avausmaali oli saatu. Vancouver hallitsee peliä lisää, mutta siirretyn rangaistuksen aikana Gagne purjehtii laidasta läpi ja kiekko hallitusti rystyltä verkkoon. Kolmanteen erään lähdettiin näistä lukemista, Vancouverin rakennellessa lisää tilanteita. Kipprusoff ja puolustus Bouwmeesterin johdolla hoitivat kuitenkin pahimmat paikat pois. Kun 20 sekuntia oli jäljellä, pääsin 2-1 ylivoimahyökkäykseen ja Iginla räjäytti kotiyleisön juhlaan. Loppu olikin lähinnä pelailua ja finaalipaikan fiilistelyä.

Ottelun ratkaisevat pelaajat olivat Gagne tehoin 1+1, Kipperi todella hienolla nollapelillä sekä Bouwmeester, joka tuntui aina ehtivän tuhoamaan Vancouverin hyökkäyksen rakentelut. Haluan kiittää Maiqqia todella hyvästä vastuksesta, jos sinulla olisi Luongo ollut maalilla niin olisit todennäköisesti voittanut, mutta turha kai sitä enää tässä vaiheessa jossitella?

Sitten vain katseet kohti finaalia, kannustan Washingtonia yllättämään Edmontonin, jotta saadaan todellinen yllätys finaali!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

11 ja aGiH ovat parhaat nilviäiset mitä vastaan on täältä tullut, joten oletan että nämä isännät finaaleissa myös kohtaavat. Toinenhan on jo varma.

Perhana kun ketuttaa kun en pleijareihin päässyt. Ja tuota Buffalon kokoonpanoa en oikein kykene ymmärtämään. Aivopieruja jotkut saaneet ja pahasti, kun vaikuttaa siltä että siellä on kolme ykköskenttää melkein. hoo.

Mutta komeeta. Ehkä tämä saadaan kuin saadaankin loppuun.
 
Vastaus: X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

Kun se nyt tuntuu kaikkia niin paljon kiinnostavan tuo kokoonpanon kasaaminen niin vastataanpa vähäsen.

Tuo Buffalon joukkue on sinänsä mukava alkuun, koska ykkösketjusta neloseen tai pakkipareissa ei ole suuria eroja kokonaisuuspisteiden valossa, sekä joukkueesta löytyy huippumolari. Tuon takia pääsee hyvin alkuun kun vaihtaa leveyttä laatuun. Otetaan esimerkkinä vaikkapa tälläinen kauppakierre jonka kutakuinkin muistan.

Kauppasin Vanekin Vancouveriin Myersin kanssa ja sain takaisin D.Sedinin sekä jonkun pakin. Sedin vaihtui nopeasti Heatleyyn ja Roy+Hecht --> Woywitka ja Richards. Sitten Connolly pois Kingsiin ja Smyth tilalle ja Smythistä seuraavaksi pelaajaksi tuli Stastny. Sitten taas kauppaa Vancouverin kanssa, olisiko ollut Richards ja Heatley sinne, minulle Gagne ja Datsyuk. Datsyukin vaihdoin Iginlaan ja sitten tehtiin joku isompi kauppa Edmontonin kanssa jossa poistuivat joukkueesta mm. Pominville ja Miller, tilalle Hemsky ja Kipprusoff. Viimeinen silaus sitten kun olin tehnyt muutamia vaihtoehdotuksia Calgarylle, niin ennen poistumistaan liigasta oli hyväksynyt kaupat mm. Sharp -> Vanek, Stastny -> Getzlaf sekä Edler -> Bouwmeester. Noilla vaihdoilla nyt kutakuinkin saatiin joukkueen runko kasaan ja lisäksi tein toki pienempiä vaihtoja näistä 3-4 ketjun pelaajista. Mutta pähkinänkuoressa: leveys kun vaihtuu tasaisesti voittavilla kaupoilla laatuun, niin joukkueesta saa aika mukavan näköisen :)

Toivottavasti tuo selostus edes jotenkin auttaa teitä ymmärtämään miten Buffalon joukkueesta saatiin tehtyä tuo voittava joukkue joka se nyt on.
 
Vastaus: X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

Kun se nyt tuntuu kaikkia niin paljon kiinnostavan tuo kokoonpanon kasaaminen niin vastataanpa vähäsen.

Tuo Buffalon joukkue on sinänsä mukava alkuun, koska ykkösketjusta neloseen tai pakkipareissa ei ole suuria eroja kokonaisuuspisteiden valossa, sekä joukkueesta löytyy huippumolari. Tuon takia pääsee hyvin alkuun kun vaihtaa leveyttä laatuun. Otetaan esimerkkinä vaikkapa tälläinen kauppakierre jonka kutakuinkin muistan.

Kauppasin Vanekin Vancouveriin Myersin kanssa ja sain takaisin D.Sedinin sekä jonkun pakin. Sedin vaihtui nopeasti Heatleyyn ja Roy+Hecht --> Woywitka ja Richards. Sitten Connolly pois Kingsiin ja Smyth tilalle ja Smythistä seuraavaksi pelaajaksi tuli Stastny. Sitten taas kauppaa Vancouverin kanssa, olisiko ollut Richards ja Heatley sinne, minulle Gagne ja Datsyuk. Datsyukin vaihdoin Iginlaan ja sitten tehtiin joku isompi kauppa Edmontonin kanssa jossa poistuivat joukkueesta mm. Pominville ja Miller, tilalle Hemsky ja Kipprusoff. Viimeinen silaus sitten kun olin tehnyt muutamia vaihtoehdotuksia Calgarylle, niin ennen poistumistaan liigasta oli hyväksynyt kaupat mm. Sharp -> Vanek, Stastny -> Getzlaf sekä Edler -> Bouwmeester. Noilla vaihdoilla nyt kutakuinkin saatiin joukkueen runko kasaan ja lisäksi tein toki pienempiä vaihtoja näistä 3-4 ketjun pelaajista. Mutta pähkinänkuoressa: leveys kun vaihtuu tasaisesti voittavilla kaupoilla laatuun, niin joukkueesta saa aika mukavan näköisen :)

Toivottavasti tuo selostus edes jotenkin auttaa teitä ymmärtämään miten Buffalon joukkueesta saatiin tehtyä tuo voittava joukkue joka se nyt on.

Hienoja vaihtoja, itsellä näytti olevan ainoat jokseenkin järkevät kaupat+ tuo millerkipru kauppa.
 
Vastaus: X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

Saatiin Jukhahan kanssa toinen kierros aloitettua. Tilanne on tällä hetkellä allekirjoittaneelle 2-0. Matsit tais mennä 6-0 ja 2-1.

Millos Jukhaha jatketaan??
 
Vastaus: X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

Saatiin Jukhahan kanssa toinen kierros aloitettua. Tilanne on tällä hetkellä allekirjoittaneelle 2-0. Matsit tais mennä 6-0 ja 2-1.

Ja seuraavat kaksi peliä päättyi 4-3 ja 2-1 Edmontonille, eli finaalissa siis vastakkain Buffalo ja Edmonton. Hyvin Jukhaha pelasi, mutta kyllä oli muutamassa pelissä kaikki tähdet oikeassa asennossa minun kannalta. Ei olisi suuri vääryys vaikka tilanne olisi tällä hetkellä 2-2, mutta näin tällä kertaa. Kiitos Jukhaha peleistä!!!

Finaalissa olisi siis vastassa Buffalon tähtisikermä, joka on kaatanut matkalla muutaman todella kovan nipun. Meikäläisellä taas on onni ollut aika hyvin mukana muutamassa ottelussa molemmissa sarjoissa, pitänee toivoa ettei kaikki onni ole kulunut jo..:D Edmontonissa on erittäin kovat odotukset joukkueen 2-ketjua (Gogliano-Horcoff-Raymond) kohtaan, joka oli Kingsiä ja Capitalsia vastaan kovalla pelipäällä. Kovat on odotukset myös maalivahti Milleriä kohtaan, se jää nähtäväksi kestääkö miehen pää pelata vanhaa seuraansa vastaan...:)

Millos taotao alotetaan finaalit?? Mulle sopis muutamat vaikka jo tänään..
 
Vastaus: X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

Finaalissa olisi siis vastassa Buffalon tähtisikermä, joka on kaatanut matkalla muutaman todella kovan nipun. Meikäläisellä taas on onni ollut aika hyvin mukana muutamassa ottelussa molemmissa sarjoissa, pitänee toivoa ettei kaikki onni ole kulunut jo..:D Edmontonissa on erittäin kovat odotukset joukkueen 2-ketjua (Gogliano-Horcoff-Raymond) kohtaan, joka oli Kingsiä ja Capitalsia vastaan kovalla pelipäällä. Kovat on odotukset myös maalivahti Milleriä kohtaan, se jää nähtäväksi kestääkö miehen pää pelata vanhaa seuraansa vastaan...:)

Millos taotao alotetaan finaalit?? Mulle sopis muutamat vaikka jo tänään..

Laitoin aiemmin illalla viestiä liven kautta kun en tänne päässyt, mutta sitä et tainnut vielä lukea? Tässä yöllä ei nyt oikein ole finaalin vaatimia voimia, mutta jos huomenna aloiteltaisiin. Eli mulle sopis tuossa 13-17 välisenä aikana mainiosti pelata (voi olla, että jonkun tunnin olen poissa kun on huominen vähän auki vielä) ja sitten illalla 21 eteenpäin. Että valitse noista joku sopiva.

Täällä taas toivotaan, että olet jo kuluttanut onnesi loppuun. Altavastaajan asemasta taas liikeelle, sieltä niitä voittoja on ennenkin kaivettu. Vaikuttaa aika nopealta tuo 2-ketjusi, kun sen nyt tuossa kerroit niin pitääkin olla varuillaan sen kanssa. Ei kyllä ole yhtään varaa tässäkään sarjassa virheisiin, niin kovalla prosentilla niistä pystyvät todennäköisesti Edmontonin pelaajat rankaisemaan. Toisaalta eivät omat hyökkäysketjuni ainakaan kalpene tuossa rinnalla. Kipperi on vienyt vastustajan veskareita edellisissä sarjoissa hyvin, toivotaan saman menon jatkuvan Buffalolais lehdistön kovasti piinaaman Millerin kanssa. Hemsky palaa myös ensimmäistä kertaa kotihalliinsa siirron jälkeen, kovat odotukset harteillaan. Myös Vanekin nousua varjoista odotellaan, josko maalit on säästelty tätä sarjaa varten. Finaaliin asti kun on päästy, niin häviämään on turha lähteä. Joten ainakaan 4-0 tämä sarja ei saa tulla päättymään!
 
Vastaus: X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

Tuun boxille joskus puol neljän aikaan, ni pelataan se mitä keretään/jaksetaan.
 
Vastaus: X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

Kolme peliä kerettiin pelaamaan ja sarja Edmontonille 2-1, varmaankin aika odotetusti. Seuraavaan otteluun täytyykin taas lähteä hyvällä fiiliksellä, jos niin saataisiin puristettua sarja tasoihin. Seuraavassa vähän asiaa peleistä.

Ensimmäisessä ottelussa alku oli varovaista tunnustelua molemmin puolin. Parin minuutin jälkeen Gagne pääsee läpiajoon, mutta hänet vedetään tylysti kumoon. Odotin jo rankkaria, mutta tuomari tulkitsi minulle vain ylivoiman. Ylivoima oli avutonta, mutta yksi paikka saatiin rakennettua. Iginla Ennisin syötöstä läpi ja kiekko reppuun. Tästä sitten jatkui Edmontonin painostus, jonka aikana Kipperi otti hyviä koppeja, tolpatkin olivat hyvin kiekon tiellä. Ja erän lopulla Hemsky sitten laittaa puolittaisesta läpiajosta kiekon maaliin, Edmonton pakin taklauksesta huolimatta. Toinen erä oli Edmontonin jatkuvaa hallintaa, numerot sain pidettyä 2-0. Kolmannen erän alkuun Horcoff kaventaa pelin ja pieni epäilys hiipii puseroon. Kiprusoff maalilla on kuitenkin mies paikallaan ja ensimmäisen pelin voitto kirjataan Buffalolle 2-1.

Toinen peli olikin sitten 2 erää tasaista menoa, maalintekijöitä en muista, mutta tasatahtiin taidettiin molemmat tehdä maaleja, olin 2-1 johdossa toisen erän viimeisellä minuutilla mutta koppiin mentiin 2-3 tappio asemassa. Kolmannessa erässä sitten entinen Buffalon pelaaja Pominville nakuttaa 3 tehopistettä ja johdattaa joukkueensa ansaittuun 7-2 voittoon. Ei tuossa pelissä Buffalon pojilla ollut mitään saumaa, Kipprusoff oli huonossa vireessä ja 7 maalin jälkeen Lalime ottikin paikan maalilta loppu ajaksi. Joukkue istui myös aivan liikaa jäähyllä, mikä ei ole suotavaa tuollaista tiimiä vastaan. Sarja siis tässä vaiheessa tasan 1-1.

Kolmanteen olikin sitten ikävä alku. Muutama minuutti pelattu, minulla hyvä tilanne hyökkäyspäätyyn, mutta vastahyökkäyksen jälkeen soi omissa. Ensimmäinen erä oli täysin Edmontonin, tauolle 2-0 tappiolla. Toinen erä oli jo vähän tasaisempi, mutta maaleja en saanut. Kolmannen erän alkuun saan sitten kavennuksen, ja hetken kuluttua tasoitan Getzlaf lataa tolpan kautta 2-2. Mutta turhaan, sillä heti seuraavan kerran Edmontonin ylittäessä siniviivan Booth lataa 2-3 maalin. Seuraavaksi sitten koneen ohjastama Coburn huitoo itselleen 5min jäähyn ja kiri jää oikeastaan siihen. Alivoima kestetään, mutta sen jälkeen Edmonton latoo taululle selkeät 2-5 numerot. Parempi voitti, harmi vain ettei Coburnin pää kestänyt tärkeimmässä paikassa.

Huomenna voisi taas pelejä jatkaa jos aGiHille sopii?
 
Vastaus: X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

Joo jatketaan vaan tänään pelejä. Mulle kävis vaikka joskus viiden aikaan. Ilmottele jos haluut alottaa myöhemmin..
 
Vastaus: X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

Joo jatketaan vaan tänään pelejä. Mulle kävis vaikka joskus viiden aikaan. Ilmottele jos haluut alottaa myöhemmin..

Hmm... vois melkein itse tulla seuraaman matsia radion (lue: partyn) välityksellä. Täytyy koittaa päästä finaalitunnelmaan mukaan. Luultavasti tuun vaan häiritsemään ja taotao vie mestaruuden kotio:p.
 
Vastaus: X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

aGih muuten "hieman" huonommalla kokoonpanolla mukana, ite oon aGihin puolella, eiköhän sarja pääty 4-2 :).
 
Vastaus: X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

Joo jatketaan vaan tänään pelejä. Mulle kävis vaikka joskus viiden aikaan. Ilmottele jos haluut alottaa myöhemmin..

Viideltä en enää kerkee alottamaan, muuten tulee liian kiire treeneihin. Että jos et viittä ennen pääse pelaamaan niin menee kyllä sitten tuonne illemmalla pelit (21 jälkeen).
 
Vastaus: X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

Viideltä en enää kerkee alottamaan, muuten tulee liian kiire treeneihin. Että jos et viittä ennen pääse pelaamaan niin menee kyllä sitten tuonne illemmalla pelit (21 jälkeen).

No alotetaanko neljän maissa ja pelataan mitä keretään. Mun puolesta vois ottaa loput pelit sitten 21 jälkeen, kun en viikonlopun aikana kerkee pelata...
 
Vastaus: X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

Huhhahheijaa ja rommia pulloon mestaruushan sieltä tuli voitoin 4-1. Oiskohan viimeset pelit menny 3-2 ja 2-1 mulle, ja viimene vasta jatkoajalla. Molemmissa peleissä sain yhden helpohkon häkin, mut huippulahan on aina hyvää tuuriakin mukana...:D Kiitos taotao11 tiukoista peleistä!!

En kyllä siinä vaiheessa kun Edmontonilla 30 pelaajan liigaan liityin ihan voittoon uskonut, kun ei tuo kuitenkaan joukkueena parhaimmasta päästä ole. Loppupelissä pienen vaihtoruletin jälkeen joukkue rupesi tuntumaan jo siltä, että sillähän on ihan mukava pelata.

Loppuun vielä suuri kiitos kuuluu tempuralle, että jaksoit alunperin koko liigan perustaa. Kiitokset myös kaikille vastustajille ja erityisesti niille jotka jaksoivat pelata loppuun asti. Täältä tulee ainakin erityismaininta GT:iLimboBimbolle joka jaksoi vääntää pelit loppuun, vaikka voittosarake oli aika surullisen näköinen!! Palataanhan asiaan NHL 11 parissa...
 
Vastaus: X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

Palataanhan asiaan NHL 11 parissa...

Tai sitten pelataan täällä kympin puolella vielä tuo toinen liiga loppuun;). Lämpimät onnittelut kuitenkin voitosta. Sen verran kova pelimies olet, että pidin teikäläistä aika suurena suosikkina jo ihan liigan alussa, vaikka Edmontonilla lähditkin leikkiin mukaan.

ps. Onko joukkueen miehistöllä jo kova juhlahumu päällä?:p
 
Vastaus: X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

Onnea mestarille, olitkin yksi niitä harvoja jolta en saanut pistettäkään. Itsenihän olisi kuulunut olla mestari, mutta en sitten jaksanut.

Ihme kun koko homma saatiin loppuun edes pienellä miehistöllä loppupeleissä. Hyvän aikaa oli tosiaan se 30 tiimiä kasassa ja liikaa vaihtumisia.

Edmonton vei sitten Buffalon treidausrulettitähtivammailuporukkaa!
 
Vastaus: X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

Onnittelut aGiHille voitosta, liian kova vastustaja olit tällä kertaa. Ja se tuuri ei tosiaankaan ollut loppunut, molemmissa peleissä Kipperin taakse upposi kaksi aivan turhaa häkkiä. Toinen siniviivalta maatapitkin ( 4. pelin voittomaali) ja toinen ihme hässäkkä pomppu maalin edestä, olisiko omat vielä sohineet sisään ( 5. pelin 1-0 maali, tämän jälkeisellä ylivoimalla lauoin 2 kertaa tolppaan). Parempi pelaaja, joka hallitsi kaikkia otteluita kuitenkin voitti, en tässä sen enempää ala erittelemään syitä. Mutta turnauksen toiseksi nouseminen runkosarjan 7. sijalta on kuitenkin suoritus johon voin olla tyytyväinen. Mikäs on muuten porukoilla mun joukkuetta vastaan? Rehdeillä treideillä kasattu ja oli siellä niitä 75 kokonaisuudellakin olevia mukana. Erityis kiitos kaikille loppuun asti mukana olleille hyvistä peleistä, en tämän loppuun saamiseen uskonut minäkään. Ja iLimboBimbo, hienosti jaksoit pelata, vaikka tappioitta tulikin.

Oma arvioni turnauksen tähdistökentällisestä:

Pominville (Edmonton) - Kesler (Vancouver) - Iginla (Buffalo)

Bouwmeester (Buffalo) - Souray (Vancouver)

Miller (Edmonton)

Tilastoja voi jokainen käydä itse tarkastelemassa liigan omista tilastoista.
 
Vastaus: X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

Onnittelut aGiHille voitosta, liian kova vastustaja olit tällä kertaa. Ja se tuuri ei tosiaankaan ollut loppunut, molemmissa peleissä Kipperin taakse upposi kaksi aivan turhaa häkkiä. Toinen siniviivalta maatapitkin ( 4. pelin voittomaali) ja toinen ihme hässäkkä pomppu maalin edestä, olisiko omat vielä sohineet sisään ( 5. pelin 1-0 maali, tämän jälkeisellä ylivoimalla lauoin 2 kertaa tolppaan). Parempi pelaaja, joka hallitsi kaikkia otteluita kuitenkin voitti, en tässä sen enempää ala erittelemään syitä. Mutta turnauksen toiseksi nouseminen runkosarjan 7. sijalta on kuitenkin suoritus johon voin olla tyytyväinen. Mikäs on muuten porukoilla mun joukkuetta vastaan? Rehdeillä treideillä kasattu ja oli siellä niitä 75 kokonaisuudellakin olevia mukana. Erityis kiitos kaikille loppuun asti mukana olleille hyvistä peleistä, en tämän loppuun saamiseen uskonut minäkään. Ja iLimboBimbo, hienosti jaksoit pelata, vaikka tappioitta tulikin.

Oma arvioni turnauksen tähdistökentällisestä:

Pominville (Edmonton) - Kesler (Vancouver) - Iginla (Buffalo)

Bouwmeester (Buffalo) - Souray (Vancouver)

Miller (Edmonton)

Tilastoja voi jokainen käydä itse tarkastelemassa liigan omista tilastoista.

Jep onnittelut agihille, hyvä tähdistö muuten. Kesler oli ehkäpä runkosarjan paras hyökkääjä, ja Souray taas laittoi porukkaa seinälle ja siinä samalla tahkosi pisteitä. Iginla taas tahkosi pisteitä useammassakin jengissä. Bouw oli tuossa omassa sarjassa paras kenttäpelaaja. Kiitos kaikille hyvästä liigasta.
 
Ylös Bottom