Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

Vastaus: X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

Joo-o. No, paremmin olisi voinut mennä Floridaa vastaan, mutta ei sitten. 3 pistettä sain väännöistä. Ensimmäinen peli oli ns. "mä arvasin ***** tän"-peli. Viimeisessä erässä johdin 3-1, ja viimeisellä minuutilla peli tuodaan tasoihin, ja jatkoajalla häviän. Niittymäki imi minkä ehti, enkä sano että vastustaja oli huono, vaan sanon että Niittymäelle meni lapsellisia liruja. Kirosin ääneen kyllä, olisin mielestäni kaksi pinnaa tuosta ansainnut. Mutta eihän näistä mitään ansaita.

Toisen pelin sitten ihme kyllä voitin tiukasti, ja kolmannen hävisin aivan pystyyn. Ehkä olin liian tyytyväinen kolmeen pinnaan, mutta toisaalta: Niittymäki ei tehnyt gamesavereita, taaskaan. Muutaman hyvän matsin jälkeen kaveri alkanut olemaan joukkueen kusiainen, eli imee minkä ehtii. Yleensä längistä.

Sitä maalivahtia kaivataan vielä. Tanguay tai Stlouis tulee mukana, riippuen mitä tarjotaan.
 
Vastaus: X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

Hah Ottawaa vietiin ku metrimittaa. 7-3 taisi päättyä ja Iginlaa lennätettiin oikein huolella muutamaan otteeseen. Parit maalit sai vihu tehtyä kun lähin Bäkkärillä heittäytymään.. Sheldon näytti taitoja vieden päädystä päätyyn ja tehden maalin. Oli pakko ottaa ihan videolle
Toka ottelu oli sitten miehelle liikaa, 1. erän puolivälissä 3-0 tilanteessa yhteys vastustajaan katkennut :p Ymmärrän kyllä.
 
Vastaus: X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

Ja selvennän tähänkin nyt vielä. aGiH saa moderoida liigaa miten parhaaksi näkee kysymättä lupia, ja saa laittaa myös muita hyväksi näkemiään GM:ksi.

Liiga lyödään lukkoon, kun lähden sairaalaan, jonka ajankohtaa en tiedä vielä. Se on joko pian, tai vähän myöhemmin. Siihen asti katsotaan, paljonko halukkaita on niiden tilalle, jotka eivät joko pelaa tai kiukuttelevat kuin etanat. Voi olla, että lähtöpäivänäni tulee aika monellekin monoa, jolloin yhtä monelle halukkaalle vapautuu joukkue. Sen jälkeen homma on lukossa, ja muutoksia ei tehdä. Jos jossain kohtaa on niin, että runkosarja on kaikilta muilta pelattu paitsi pelaajilta X, niin pelaajat X saavat lähteä että liiga saa jatkua pudotuspelien merkeissä.

Jos esim. huomenna 2 pelaajaa on saanut kenkää, ei se ole epätoivon merkki. Uudet 2 pelaajaa voivat pelata tuplasti senverran päivässä mitä potkitut 2 pelaajaa pelasivat yhteensä.

Itsellä hirveä homma säilyttää pudotuspeleihin kotietu. Olen pelannut enemmän kuin muut ja olen nyt neljäntenä. Kahdeksas sija on pakko pitää ainakin, ja ottaa niitä tärkeitä voittoja.
 
Vastaus: X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

Hah Ottawaa vietiin ku metrimittaa. 7-3 taisi päättyä ja Iginlaa lennätettiin oikein huolella muutamaan otteeseen. Parit maalit sai vihu tehtyä kun lähin Bäkkärillä heittäytymään.. Sheldon näytti taitoja vieden päädystä päätyyn ja tehden maalin. Oli pakko ottaa ihan videolle
Toka ottelu oli sitten miehelle liikaa, 1. erän puolivälissä 3-0 tilanteessa yhteys vastustajaan katkennut :p Ymmärrän kyllä.

Hoho, vähän niinkuin olisin katsellut omaa peliäni vastustajan puolelta.
 
Vastaus: X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

Tein perusvirheen, eli olin liian jeesjees-mies. Saksanpentu Kris23, joka kyllä on otteluitaan ihme kyllä pelannut, pyysi että kaverinsa saisi liittyä liigaan. Annoin luvan, ja Bluesin sai kun ei muuta ollut. Johdin ottelua häntä vastaan 2-0, kun lopettaa. Itkee viestillä perään että "ei reilua kun joukkueeni sai jäähyjä liikaa" ja inisi perään että saako vaihtaa del-joukkueen itsellensä, mihin en suostunut. Kaippa se pitää potkia ulos, onneksi ei isompaa vahinkoa ehtinyt tehdä. Ärsyttää. Aikuinen mies vielä perhana.

Janikan Anaheimilta tuli sitten pataan paljon. Niittymäen imaisu (taas) katkaisi (taas) selkärangan ja laittoi meikäläisen sellaiseen mielentilaan ettei mikään ole enää mahdollista. Perhana. Maalivahtia tarvitaan nyt. Tanguay tai Stlouis tulee mukana, jos on antaa hyvää kaveria tilalle.

Heh, minua vastaan kaveri kesti huikeat 4 minuuttia. Edes minä en ole noin hätänen lopettamaan kesken :D
 
Vastaus: X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

Heh, minua vastaan kaveri kesti huikeat 4 minuuttia. Edes minä en ole noin hätänen lopettamaan kesken :D

Smoketermiitti juuri sanoi että kesti 5 minuuttia häntä vastaan. huoh. perse. Otanhan mäkin usein pataan ihan vitusti, mutta otaan pataan niinkuin mies loppuun asti. Sitten vielä miehekkäämmin vingun internetissä miten elämä ei ole reilua, mutta peliä en kesken lopeta, häätänä!
 
Vastaus: X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

Smoketermiitti juuri sanoi että kesti 5 minuuttia häntä vastaan. huoh. perse. Otanhan mäkin usein pataan ihan vitusti, mutta otaan pataan niinkuin mies loppuun asti. Sitten vielä miehekkäämmin vingun internetissä miten elämä ei ole reilua, mutta peliä en kesken lopeta, häätänä!

Mitenhän järkevää tuollaista kaveria on pitää liigassa? Porukka saa varmasti alkuun ainakin helpot voitot ja pisteet kyseisestä jannusta, mutta ne häviävät kuitenkin sitten sen sileän tien kun kyseinen sankari saa tarpeekseen ja lähtee lätkimään. Kaikki merkit ainakin tässä vaiheessa viittaavat siihen, että ei tule kovin kauaa viihtymään keskuudessamme. Eli parempi varmaan vaan ihan suosiolla potkia pellolle jo ennen sitä. Varsinkaan tuo matsien kesken lopettaminen ei ole hyväksyttävää.
 
Vastaus: X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

Mitenhän järkevää tuollaista kaveria on pitää liigassa? Porukka saa varmasti alkuun ainakin helpot voitot ja pisteet kyseisestä jannusta, mutta ne häviävät kuitenkin sitten sen sileän tien kun kyseinen sankari saa tarpeekseen ja lähtee lätkimään. Kaikki merkit ainakin tässä vaiheessa viittaavat siihen, että ei tule kovin kauaa viihtymään keskuudessamme. Eli parempi varmaan vaan ihan suosiolla potkia pellolle jo ennen sitä. Varsinkaan tuo matsien kesken lopettaminen ei ole hyväksyttävää.

Tiedän. on 1% mahdollisuus, että on ottanut opikseen. Juuri nyt on toisessa erässä 6-0 tappiolla nashvillelle. Yksi keskenlopetus vielä, niin potkin. Mulla taisi yksityisviesteissäkin olla joku kaveri joka halusi pelaamaan. Eli sitä sitten tilalle.

edit: hoho, kirjoittaessani 16-0. ahhaha. pistepörssiä kivutaan urakalla!

edit2: 19-0. moikka11 ei tunne sanaa "armo".
 
Vastaus: X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

Tiedän. on 1% mahdollisuus, että on ottanut opikseen. Juuri nyt on toisessa erässä 6-0 tappiolla nashvillelle. Yksi keskenlopetus vielä, niin potkin. Mulla taisi yksityisviesteissäkin olla joku kaveri joka halusi pelaamaan. Eli sitä sitten tilalle.

edit: hoho, kirjoittaessani 16-0. ahhaha. pistepörssiä kivutaan urakalla!

edit2: 19-0. moikka11 ei tunne sanaa "armo".

Joo ihme pelle, alussa uppos toi 10 maalia aika helposti ja sit tää rupes vääntää omia maaleja.... Ei helvetti nyt oikeesti toi pelle pihalle!
 
Vastaus: X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

Joo ihme pelle, alussa uppos toi 10 maalia aika helposti ja sit tää rupes vääntää omia maaleja.... Ei helvetti nyt oikeesti toi pelle pihalle!

selvä. juuri nyt en ole linjoilla livessä, kun on vaan yksi paikka modeemissa piuhalle, joko pc tai boksi. mun luvalla saa heittää ulos. jos on vielä paikalla kun itse menen boksille, potkin pihalle.
 
Vastaus: X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

Huh huh, aika rankaa selkäsaunaa oli näköjään kaverille tarjolla. Itse en ole noin kovia lukemia nähnyt koskaan taottavan tauluun tämän pelin merkeissä. Noh, aina sitä näköjään tulee vastaan uusia ja ihmeellisiä asioita. Täytyy kuitenkin antaa propsit siitä, että pelasi tuon matsin loppuun. Voin vain arvailla, että minkälaiset fiilikset tuolla St. Lousin leirissä on tällä hetkellä:D.

E: Ahaa, en huomannutkaan tuota moikan viestiä. Eli ei mitään propseja todellakaan tuollaiselle jannulle. Tuo jos mikä on varsinkin tuomittavaa toimintaa. Noh, vahingot tosiaan saadaan minimoitua, kun jannu potkitaan nyt pihalle.
 
Vastaus: X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

Joo, laitoin viestin että pelien lopettamisten johdosta kaveri poistetaan liigasta. Kumpi siihen ehtikään ensiksi, minä tai aGiH, niin poistakoon kaverin heti. Hyvä asia sikäli, että ainakin moikka11 sai tehoja pistepörssiin. sika!

Stlouis siis varattavissa. mulla taitaa olla privaviesti pelaajalta joka haluaa pelata, joten ilmoitan hänelle.

e: ei ollutkaan. Se oli Pecon, jolla on jo se perhanan anaheim.

Joku halukas? Assassin Count aikaisemmin ilmaisi halunsa liittyä. ehkä heitän privaa.
 
Vastaus: X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

Joo, laitoin viestin että pelien lopettamisten johdosta kaveri poistetaan liigasta. Kumpi siihen ehtikään ensiksi, minä tai aGiH, niin poistakoon kaverin heti. Hyvä asia sikäli, että ainakin moikka11 sai tehoja pistepörssiin. sika!
Heh, peluutin oikeastaan pelkästään 3 ja 4 kenttiä, joten eipä sielä nyt tarvii huolissaan olla ;) Ja parhaat tehot tais olla 2+2 :D
 
Vastaus: X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

e: ei ollutkaan. Se oli Pecon, jolla on jo se perhanan anaheim

Että mitä tapahtu? Kyllä mulla noi kissa pedot on eli Floridalla tulee turpiiin otettua vasemmalta ja oikealta. Taisit sekottaa mut johonkin toiseen?
 
Vastaus: X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

Että mitä tapahtu? Kyllä mulla noi kissa pedot on eli Floridalla tulee turpiiin otettua vasemmalta ja oikealta. Taisit sekottaa mut johonkin toiseen?

Helposti, koska olen humalassa enkä ole syönyt hetkeen pekonia.

siitä huolimatta, stlouis blues on vapaa ja sopii liittyä.
 
Vastaus: X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

Noniin, nyt taas kuvioissa mukana. Kolme peliä tuossa sudin ja kyllä siinä ensimmäisessä huomasi että ei melkein viikkoon ollut pelannut. Ensimmäinen peli SwineFlu37:lle (enpäs nyt muista millä joukkueella kaveri pelaa) 4-0, mutta toisessa todella tiukkaa vääntöä. Harmi vaan että tuli tappio kuitenkin, 1-0 oli loppulukemat omasta viimeisten parin minuutin pyörityksestä ja maalipaikoista huolimatta.
Pelasin myös yhden matsin moikkan Nashvilleä vastaan, ja tulihan sieltä yksi pistekkin. Menin säkällä 1-0 ensimmäisessä erässä ylivoimalla kun yritin maalin takanurkalta syöttää toiseen laitaan. Eikös sinne sitten Rinne tunkenut väliin, kiekko patjasta tolppaan ja siitä maaliin.
Tasoitus tuli toisessa erässä ja loppuun asti paikkoja oli molemmin puolin mutta maalia ei vaan tullut. Jatkoajan alussa selvitin alivoiman ja lopulta päädyttiin rankkareihin, joka venähti kai seitsemänsiin laukojiin. Niissä tuli lopulta 3-2 takkiin, koska kolme viimeistä omaa laukausta ylärimaan/tolppaan. Yksi jäi jopa maaliviivalle. Vähän vitutti.
 
Vastaus: X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

Noniin tota, kaupat tehtiin. imurimäki meni dallasiin, ja Khabibulin tialle. Ei ihmeitä esittänyt yhdessä pelissä, mutta piti lukemat siedettävinä. Tanguay lähti, mutta Lehtisen Jere tuli tilalle, mikä lienee juuri hyvä roolipelaaja jompaankumpaan kahteen hyökkäyskenttään, yilvoimaan ja alivoimaan. Pitää vielä sumplia, ettei mies ole aina puhki, kun Downiekin on olemassa.

Maalivahtiosasto siis parantui vähän, saa nähdä mitä tulevaisuuden pelit tekee. Nyt on roolit kohdallaan. Ylivoimainen heikkous on pakit, joka oli selvä alusta asti. Stlouis voi vielä vaihtua kahteen hyvään hyökijälaituriin.

Uudella kokoonpanolla Anaheim laittoi pataan 3-0, eikä siinä sanottavaa ollut. Mutta tulevaisuus näyttää miten asiat on.
 
Vastaus: X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

nyt on semmonen humalatila, että on paikallaan lausua liigaa sivuava runo.

mailannosto
sen teit pyytämättä
maila nousee kuten tarkoitus
peliväline on sinun

levitätkö rakkautta sillä?
onko peliväline ymmärryksen väline?
voisihan se olla
jos ei omissa soisi

ei paljoa harmita
mutta vähän vaan
anteeksi, olen huono, armahda
armo on sitä että längistä omiin

aina längistä
aina
***** niittymäki
miksi minut petit?

aina längistä
haistakaa *****
saatan tuomita mielessäni asioita
olkaa hiljaa
minä olen vittana GM
minä olen se
hiljaa
 
Vastaus: X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

Helposti, koska olen humalassa enkä ole syönyt hetkeen pekonia.

siitä huolimatta, stlouis blues on vapaa ja sopii liittyä.

Onko tuo st.louis blues vielä vapaana? Jos on niin sopiiko sillä liittyä mukaan? :)
 
Vastaus: X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

Onko tuo st.louis blues vielä vapaana? Jos on niin sopiiko sillä liittyä mukaan? :)

Nyt pitää sanoa että en perhana muista, koska olin eilen vähän soosissa (anteeksi moikka11, hävettää, ties mitä paskaa jauhoin). Mutta koita toki, eli yritä liittyä liigaan suoraan. liigan nimi on edelleen nhl201000. Jos on stlouis vapaana, nappaa toki pois.
 
Ylös Bottom