Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 Amazonista?

Vastaus: Xbox 360 Amazonista?

Pystyykö kukaan ottamaan kuvaa amazonista ostetun boxin liittimistä? Kohta lähtee ostos ja en halua ostaa väärää johtoa \o/
 
Vastaus: Xbox 360 Amazonista?

Mutta valtaosa peleistä on tätä nykyä aluekoodittomia, joten onko USA konsolin ostamisessa muita esteitä? Itse olen tällä hetkellä työmatkalla täällä jenkkilässä ja kone olisi niin halpa hankinta, että voisin vanhan myydä suomesta pois ja hankkia viimein sen eliten täältä.

Nopea vertailu Amazon com/uk välillä XO Elite Pure+Batman bundlesta näytti 100£ säästöä comin eduksi. Enemmänkin toki Suomen hintoihin.

Elementit joita huomioida, näin nopeasti sutaistuna

- aluekoodaus: joudut aina erikseen selvittämään toimiikohan peli vai ei + kotomaassa voi olla haasteita esim GS vaihtokampanjojen kanssa jos kotelossa ei lue PAL (mutua)
- takuut tuskin voimassa euroopassa, eli vähän niinkuin käytetyn ostaisit, perävalotakuu (ei kannattane lähetellä jenkkeihin korjattavaksi)
- virtalähde tai konvertteri hommattava 110V <=> 230V, tästä lisäkulua
- onko Xbox liven suhteen jotain vaikutuksia (jenkkistore/eurostore? mites MS pisteet? jne)
- tulli+alv kotomaahan tuotaessa (voi olla häjy selitellä että juu, mulla oli tämä iskemätön XO mukana jo matkalle mentäessä)

Ite hommasin juuri uuden konsolin briteistä, säästin 50-70e, ja vältin käytännössä kaikki em ongelmat (okei, takuuta on 1v eikä 2v, mutta muuten ainoa on pistokeadapteri joka maksaa pari euroa ja joita oli valmiina itellä useampiakin)

Ne on kuitenkin ne pelit jotka ajan oloon rahaa vie eikä konsoli... onko säästämistä väärässä paikassa?
 
Vastaus: Xbox 360 Amazonista?

Nopea vertailu Amazon com/uk välillä XO Elite Pure+Batman bundlesta näytti 100£ säästöä comin eduksi. Enemmänkin toki Suomen hintoihin.

Elementit joita huomioida, näin nopeasti sutaistuna

- aluekoodaus: joudut aina erikseen selvittämään toimiikohan peli vai ei + kotomaassa voi olla haasteita esim GS vaihtokampanjojen kanssa jos kotelossa ei lue PAL (mutua)
- takuut tuskin voimassa euroopassa, eli vähän niinkuin käytetyn ostaisit, perävalotakuu (ei kannattane lähetellä jenkkeihin korjattavaksi)
- virtalähde tai konvertteri hommattava 110V <=> 230V, tästä lisäkulua
- onko Xbox liven suhteen jotain vaikutuksia (jenkkistore/eurostore? mites MS pisteet? jne)
- tulli+alv kotomaahan tuotaessa (voi olla häjy selitellä että juu, mulla oli tämä iskemätön XO mukana jo matkalle mentäessä)

Ite hommasin juuri uuden konsolin briteistä, säästin 50-70e, ja vältin käytännössä kaikki em ongelmat (okei, takuuta on 1v eikä 2v, mutta muuten ainoa on pistokeadapteri joka maksaa pari euroa ja joita oli valmiina itellä useampiakin)

Ne on kuitenkin ne pelit jotka ajan oloon rahaa vie eikä konsoli... onko säästämistä väärässä paikassa?

Tuon konvertterin hankinta ei hirveitä vaadi, sen löytää melkein mistä tahansa nettikaupsta tai huuto.netistä parinkympin hintaan. Tällä hetkellä jenkeistä saisi tuon Modern Warfare limited edition paketin halvimmillaan 200e hintaan, joten taidan itse sitä hyödyntää.

Livehän määrittyy oman tilin mukaan, joten siinä ei pitäisi tulla ongelmia. Ainakin ausseissa oma suomitili toimi aussikoneella ilman ongelmia.

Tuo tulli voi olla ongelma, mutta enpä ole keltään vielä kuullut että se olisi ollut mikään suuri este, varsinkin jos pakkaa laitteen ruumaan ja sitä on käytetty jo matkalla. En ainakaan näkisi syytä miksi se pysäytettäisiin suomenpäässä? Tietääkö joku paremmin asiaan perehtynyt enempää?

aluekoodaus ei itseäni haittaa, en pahemmin noita gamestopin tarjouksia hyödynnä vaan muutenkin tilaan nettikaupoista omat pelini.

Tuo takuu on kyllä ikävä paukku. Sille ei tosiaan mahda mitään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 Amazonista?

Mites te jätkät amazon.comista niitä tilaatte, kun itsellä se ainakin valittaa että 'Can't ship to that address' ?
 
Vastaus: Xbox 360 Amazonista?

Mites te jätkät amazon.comista niitä tilaatte, kun itsellä se ainakin valittaa että 'Can't ship to that address' ?
Montakohan kertaa sekin on sanottu, että Amazon.co.uk on se paikka, josta tilaukset pitää tehdä. :) Tuo jenkki-Amazon ei konsoleita Suomeen toimita.
 
Vastaus: Xbox 360 Amazonista?

Aijaaa hahah, joo tiedän että se co.uk on se pääpaikka, mutta nuo puheet comista hankkimisesta sekoitti.
 
Vastaus: Xbox 360 Amazonista?

Tuo tulli voi olla ongelma, mutta enpä ole keltään vielä kuullut että se olisi ollut mikään ongelma. varsinkin jos pakkaa laitteen ruumaan ja sitä on käytetty jo matkalla. En ainakaan näkisi syytä miksi se pysäytettäisiin suomenpäässä? Tietääkö joku paremmin asiaan perehtynyt enempää?

Itse asiassa Tullin sivujen perusteella näyttäisi minusta siltä, että 430e arvoon asti saa tuoda tavaraa tullitta ja veroitta. Kannattaa lukea ohjeita matkustajille itse ja tarvittaessa kysyä etukäteen, mutta näyttäisi siltä että ongelmaa tullin osalta ei ehkä ole.

Muutenhan sulla oli kuviot hyvin mietittynä että siitä vaan menoksi, ainoa mitä tulee enää mieleen on haluatko tosiana MW2 editionin kun se on oikeasti ihan helvetin ruma :)
 
Vastaus: Xbox 360 Amazonista?

Itse laitoin just tilaukseen tuon 250G super elite mallin, mukana tulee 2 ohjainta ja Forza 3, sekä 20 punnalla Dragon Age: Origins, tolle setille hintaa jäi vähän reilu 300e, ja forzan myynnin jälkeen (omistan jo) hinnaksi tulee se 270e (Dragon Age: Originsin kanssa) mikä on mun mielestä halpa hinta tosta super elitestä.
 
Vastaus: Xbox 360 Amazonista?

Kun pistän boksin tilaukseen Amazonista, saanko sen toimimaan vaihtamalle siihen tietokoneen virtapiuhan? Ei jaksaisi turhaan mitää adaptereita hommailla. Ja aion siis tilata Elite mallin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 Amazonista?

Itse ostin kanssa Amazonista eliten sekä the saboteur ja dragon age pelit, yhteensä hintaa oli 220e posteineen (Irlantiin ilmaiset postit), eli aika hyvä diili.

Piti vaan 2 viikkoa oottaa sitä konsolia,mutta paikalliseen hintoihin verrattuna säästin varmaankin noin 100e, tais olla halvin tarjous täällä Forza3sen kanssa 246e.

Lisäksi oli hyvä että sain valita mieleiset pelit, eli molemmat noista peleistä oli jo ostoslistalla.

Ennenkuin tilaa niin kannattaa tarkasti tsekata mitä erikoistarjouksia (special offer) on tarjolla, että ei osta vahingossa pelkkää boxia ilman pelejä kuten minä melkein tein, ja hinta olis ollut sama.
 
Vastaus: Xbox 360 Amazonista?

Itse ostin kanssa Amazonista eliten sekä the saboteur ja dragon age pelit, yhteensä hintaa oli 220e posteineen (Irlantiin ilmaiset postit), eli aika hyvä diili.

Kas kun et Ranskaan. ;) ... Ostitko 250gb:n?

Sellasta kysyisin näin yleisesti, et mikähän tää homma on kun olen tilaamassa boksia UK.COMISTA, niin "Dispatch / Choose your delivery options" kohdassa (ennen "Pay:ta" & "Confirmia") hintalappu on muuttunut isommaksi? Idiootti-lisää?
 
Vastaus: Xbox 360 Amazonista?

Eikös siihen lisätä isompi ALV kun tilaa suomeen, siitä johtuu tuo hintaero.
 
Vastaus: Xbox 360 Amazonista?

Eikös siihen lisätä isompi ALV kun tilaa suomeen, siitä johtuu tuo hintaero.

Jaa didnt know, thanks.

Tilasin noin 3-4vk sitten amazon.co.uksta boksini ja vielä pelittää kivasti. Left 4 dead 2 siihen vielä lisättynä kolme hunttia (pelin sai 20£), eli itse boksi noin 130e halvempi.

Tuon virtajohdon sai vaihtaa suomalaiseen malliin, mut kertokaa joku hiukan viisaampi et mistä näitä saa ostettua lisää? Tulostinta en käytä oikeastaan yhtään ni siitä olen lainannut virtajohdon mut sitäkin tarvis tässä pikkuisen välillä.

Luulis näitä nyt olevan riesaksi asti jossain, vähän samaan tyyliin kuin usb-kaapeleita. :D

E: Kävin jokaikisen googlehaulla löytyneen kaupan läpi, nyströmeitä ja muuta kauppaa, toimituskulut vaan 5x kaapelin hinta jne. Kai noita jostain tavallisistakin kaupoista löytyy?
 
Vastaus: Xbox 360 Amazonista?

<Mistä UK-X360:lle virtajohto>
E: Kävin jokaikisen googlehaulla löytyneen kaupan läpi, nyströmeitä ja muuta kauppaa, toimituskulut vaan 5x kaapelin hinta jne. Kai noita jostain tavallisistakin kaupoista löytyy?

Itse kävin paikallisesta mustasta pörssistä, maksoi 2e. Luulisi ihan jokaikisestä vähänkään elektroniikkaa myyvästä kaupasta löytyvän. Ja en usko että on niin kalliita että kannattaa ajella hintoja vertailemassa
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom