Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

XBOX 360 Arcade versio

Vastaus: XBOX 360 Arcade versio

OxyG sanoi:
^20Gt kovalevy. Erikseen ostettuna hinta jotain 120e (kait se on tippunu yms.). Arcadessahan on 256mt muistikortti.
Konsoleilla ei ole muuta eroa, kaikki pelit yms. toimii molemmilla koneilla samalla tavalla.

kiits :p
 
Vastaus: XBOX 360 Arcade versio

Tuleeko tässä mukana kaapelia millä saisi äänen tai kuvan telkkuun ? HDMI kaapeli löytyy kyllä jo mutta, onko mukana mitään millä saa äänen vahvistimeen tms. ?
 
Vastaus: XBOX 360 Arcade versio

Siis jos haluan nyt pelata vaikka tyyliin CoD4:sta netissä niin onnistuuko Arcadella? Pitääkö mun joku kovo alkaa ostamaan? Miten ton liven kanssa sitten? Kestääkö sen hankkimisessa kauan? Ja paljon tuo nyt niiku maksaa toi Live?
 
Vastaus: XBOX 360 Arcade versio

Livessä pelaaminen onnistuu Arcade-xboxilla, sillä sen profiilin voi tallentaa sille muistikortille (kait). Ja live maksaa jotain 60e vuodessa eikä sen hommaamisessa mene kauaa.
 
Vastaus: XBOX 360 Arcade versio

OxyG sanoi:
Livessä pelaaminen onnistuu Arcade-xboxilla, sillä sen profiilin voi tallentaa sille muistikortille (kait). Ja live maksaa jotain 60e vuodessa eikä sen hommaamisessa mene kauaa.
Kiitoksia tiedosta, ostoon lähtee varmaan huomenna.
 
Vastaus: XBOX 360 Arcade versio

DesoX sanoi:
Miten ton liven kanssa sitten? Kestääkö sen hankkimisessa kauan? Ja paljon tuo nyt niiku maksaa toi Live?

Liveen pääsy kestää ilman ongelmia n.10min max.
Saat ekan kuukauden ilmaiseksi liveen, kun teet SILVER käyttäjätilin boxiin.Sen jälkeen, tai ennenkuin se loppuu, marssit kauppaan ja ostat 3kk tai 12kk Live kortin, josta löytyvän numeron näpyttelet sille varattuun* paikkaan.

*= marketplace välilehdeltä löytyvään "redeem code" kohtaan.
 
Vastaus: XBOX 360 Arcade versio

Hartsa sanoi:
Liveen pääsy kestää ilman ongelmia n.10min max.
Saat ekan kuukauden ilmaiseksi liveen, kun teet SILVER käyttäjätilin boxiin.Sen jälkeen, tai ennenkuin se loppuu, marssit kauppaan ja ostat 3kk tai 12kk Live kortin, josta löytyvän numeron näpyttelet sille varattuun* paikkaan.

*= marketplace välilehdeltä löytyvään "redeem code" kohtaan.
Voihan sen maksaa myös Visa Electronilla. Näin ainakin itse tein.
 
Vastaus: XBOX 360 Arcade versio

Toimiiko Boxi muuten ihan normisti tällasessa normiTV:ssä niin kuin mulla on? Eli mulla ei ole teräväpiirtotelkkua.
 
Vastaus: XBOX 360 Arcade versio

DesoX sanoi:
Toimiiko Boxi muuten ihan normisti tällasessa normiTV:ssä niin kuin mulla on? Eli mulla ei ole teräväpiirtotelkkua.
Toimiihan se. Mutta ite en ostais poksia jos ei ole 60Hz töllö tai ei sitä tue.
 
Vastaus: XBOX 360 Arcade versio

No nyt on Premium-versio tuossa noin. Toi ohjain ilmeisesti lataa itsensä tai jotain sellaista. Laitoin meinaan tonne patterit ni se välkkyy tossa. Ja toimii 60Hz-modi tossa sitten.
 
Vastaus: XBOX 360 Arcade versio

Ei kyllä mulla lataa, taisit vaan laittaa ohjaimen päälle. :D


ps. SYÖ PIRUSTI PATTEREITA, sammuta se ohjain ellet pelaa. ;)
 
Ylös Bottom