Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 hajoamisprosentti v.2

Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

rikkihän tuo meni. dvd asema temppuillu kuukaudenpäivät ja tänään sitten tuli yhtäkkiä kolmepunaista valoa koodilla 0020. tiistaina sitten huoltoon jeejee
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

Laitetaampas nyt kerralla noi mun boxit tänne eli

Zephry otettu käyttöön 10.2.06 toimii vielä. Tulettimiin whisper max fan

Falcon otettu käyttöön 15.12.07 toimii
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

btw mahtaako sieltä tulla jo falconi takaisin jos tuollaisen vanhan sinne pistää?
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

mulla on muutaman kerran boksi jumittunut ja ei sitä saa ku virtanapista kiinni.
Pitäiskö laittaa takuuseen?
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

nyt laukes sitten viimeinenkin xo, vanhan emon kone oiskohan tuo ollut sitten neljäs jo, niin toivoin että gow 2 asti olisi toiminut mutta näimpä taas kävi, enpä enään rahojani moiseen tuhlaa odotan gowin sitten cp:lle.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

nyt laukes sitten viimeinenkin xo, vanhan emon kone oiskohan tuo ollut sitten neljäs jo, niin toivoin että gow 2 asti olisi toiminut mutta näimpä taas kävi, enpä enään rahojani moiseen tuhlaa odotan gowin sitten cp:lle.

Onko mennyt joka kerta takuuseen?
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

Eilen sain boxin takas huollosta, en oo ehtinyt/jaksanut vielä testata. Emon olivat vaihtaneet. Mistäs sen näkee onko uus uudempaa ja parempaa mallia kun vanha?

edit: hyvin toimii ja melutaso ehkä hieman laskenut, dashboardilla humina jo ihan siedettävä mutta pelatessa huutaa edelleen
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

Kävin eilen 26.3.2008 ostamassa HDMI-arcaden prismasta 199e hintaan.
On Falcon ja vaikuttaisi olevan hiljaisempi kuin vanha konsolini.
Vanhan annoin lainaan kaverille.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

Mulla on ollu kaks premium konetta ja kumpaankin iski "kolmen punaisen valon vika". Lisäksi kyseinen malli pitää meteliä melkoisesti. Ois varmaan kannattavaa ostaa Falcon malli tai sitten Elite?
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

Mulla on ollu kaks premium konetta ja kumpaankin iski "kolmen punaisen valon vika". Lisäksi kyseinen malli pitää meteliä melkoisesti. Ois varmaan kannattavaa ostaa Falcon malli tai sitten Elite?

Miks elite, eihän siinä ole falconia?
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

Oma boxini taitaa olla nyt hajonnut. Näyttöön on kokeiltu laittaa VGA-kaapelilla ja kahdella komponentti AV-kaapelilla on TV:seen yritetty kytkeä, mutta kuva ei tule näkyviin. Luukku on myös reistaillut pidemmän aikaa, eikä tahdo enää aueta millään, jollei sisällä ei ole levyä.
 
Ylös Bottom