Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Xbox 360 Arcade (Jasper) ostettu/otettu käyttöön 7.12.2008 ja hyvin pelittää!
Ny kävi hassusti:
1. Xbox hajosi lauantaina 6.12.2008. Ääni kuuluu, mutta kuvaa ei tule. Ei punaisia valoja.
2. Tukipalvelu oli viikonlopun kiinni.
3. Tänään 8. päivä soitin tukeen, heidän mukaan kone ostettu 7.12.2006.
4. Jouduin siis soittamaan 8. päivä koska tukipalvelu on auki vain arkisin.
5. Koska punaisia valoja ei pala, joudun maksamaan 87 euroa korjauksesta, sillä takuu on ummessa.
6. Ostokuittia vastaan "saattavat" palauttaa rahat. Minulla ei ole kuittia, ja Game Life on heinäkuusta ollut kiinni "toistaiseksi".
Että tämänlaista hauskuutta näin joulun alla...
Joo, ei kai tässä oikein muutakaan voi tehdä.
Ainoo tuli mieleen että onko minulla joku velvollisuus säilyttää kuittia koko takuuajan? Pois en ole heittänyt, mutta aivan mahdoton löytää 2 vuoden jälkeen...
Siis hetkinen, kenen mielestä kone oli ostettu 7.12.2006? Microsoftin tukipalvelunko?
Edit: Äh, ymmärsin väärin. Kone siis todellakin ON ostettu 7.12.2006.
Aika epätoivoiselta tuo tilanne näyttää, koska konkkaan menneeltä firmalta tuskin kuittia saat.
PS. Aloitusviestiin tunnistusohjeet Jasperiin? Jossain täällä näin semmosen tosi hyvän kuvan, jossa oli kaikki mallit maasta taivaisiin lueteltuna tunnistusten kanssa.
Lisätään nyt omakin tänne, eli 15.3.2007 ostettu boksi (valm. 2006-11-22) otti ja nykäs E74:sen.
Kovalla käytöllä ollut noin vuoden verran eli n. 600h takana.
Boksi huollosta takaisin 2.12.2008 ja näköjään kokonaan uusi boksi oli laatikossa, takana lukee 2008-10-10 ja kyseessä siis Premium 20Gb kovolla.