Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 hajoamisprosentti v.2

Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

Xbox 360 Arcade (Jasper) ostettu/otettu käyttöön 7.12.2008 ja hyvin pelittää!
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

Tampereen (Lielahti) Gigantista löyty. Olen aikaisemmin käynyt läpi Espoon Gigantit, Citymarketit ja Prismat (en kaikkia tietenkään) ja Helsingin Verkkokauppa.com. Boxi tuli ilman muistikorttia, mutta sisäisellä muistilla (256mb, käytettävissä 214mb jos oikein muistan). Tämä tuli vanhan mallin muuntajalla 175w, Lot numero 841 (elikkä ihmeen alhainen). Kone löyty amppeeri määrää tutkimalla. Oheessa linkki kuvaan jonka otin aamulla (suurentamalla näkee amppeeri määrän 12.1 A, alhaisempi kuin Falconin 14.2 A):

http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2b2fm+juzu-esimerkkikansio.html]

Sori en osaa linkittää hyvin..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

Nytpä tuli tilalle uusi konsoli. 2008 valmistettu malli, tänään UPS toi vanhan tilalle tuollaisen. :)
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

Ny kävi hassusti:

1. Xbox hajosi lauantaina 6.12.2008. Ääni kuuluu, mutta kuvaa ei tule. Ei punaisia valoja.

2. Tukipalvelu oli viikonlopun kiinni.

3. Tänään 8. päivä soitin tukeen, heidän mukaan kone ostettu 7.12.2006.

4. Jouduin siis soittamaan 8. päivä koska tukipalvelu on auki vain arkisin.

5. Koska punaisia valoja ei pala, joudun maksamaan 87 euroa korjauksesta, sillä takuu on ummessa.

6. Ostokuittia vastaan "saattavat" palauttaa rahat. Minulla ei ole kuittia, ja Game Life on heinäkuusta ollut kiinni "toistaiseksi".

Että tämänlaista hauskuutta näin joulun alla... :mad:
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

Ny kävi hassusti:

1. Xbox hajosi lauantaina 6.12.2008. Ääni kuuluu, mutta kuvaa ei tule. Ei punaisia valoja.

2. Tukipalvelu oli viikonlopun kiinni.

3. Tänään 8. päivä soitin tukeen, heidän mukaan kone ostettu 7.12.2006.

4. Jouduin siis soittamaan 8. päivä koska tukipalvelu on auki vain arkisin.

5. Koska punaisia valoja ei pala, joudun maksamaan 87 euroa korjauksesta, sillä takuu on ummessa.

6. Ostokuittia vastaan "saattavat" palauttaa rahat. Minulla ei ole kuittia, ja Game Life on heinäkuusta ollut kiinni "toistaiseksi".

Että tämänlaista hauskuutta näin joulun alla... :mad:

Suosittelisin sinua ottamaan yhteyttä kuluttajasuojaan asian tiimoilta. Sieltä osaavat varmaan kertoa, mikä on Suomen lain kanta tällaisiin asioihin.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

Joo, ei kai tässä oikein muutakaan voi tehdä.

Ainoo tuli mieleen että onko minulla joku velvollisuus säilyttää kuittia koko takuuajan? Pois en ole heittänyt, mutta aivan mahdoton löytää 2 vuoden jälkeen...
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

Joo, ei kai tässä oikein muutakaan voi tehdä.

Ainoo tuli mieleen että onko minulla joku velvollisuus säilyttää kuittia koko takuuajan? Pois en ole heittänyt, mutta aivan mahdoton löytää 2 vuoden jälkeen...

Kyllähän se hyvä olisi olla tallessa, mutta ainakin Musta Pörssi ja Expert saavat tarvittaessa päivämäärän selville tietokannastaan. Tuosta käyttämästäsi liikkeestä en osaa sanoa sitten mitään...
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

Siis hetkinen, kenen mielestä kone oli ostettu 7.12.2006? Microsoftin tukipalvelunko?

Edit: Äh, ymmärsin väärin. Kone siis todellakin ON ostettu 7.12.2006.

Aika epätoivoiselta tuo tilanne näyttää, koska konkkaan menneeltä firmalta tuskin kuittia saat. :(
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

Siis hetkinen, kenen mielestä kone oli ostettu 7.12.2006? Microsoftin tukipalvelunko?

Edit: Äh, ymmärsin väärin. Kone siis todellakin ON ostettu 7.12.2006.

Aika epätoivoiselta tuo tilanne näyttää, koska konkkaan menneeltä firmalta tuskin kuittia saat. :(

Eli siis itse en todella muista tarkkaa ajankohtaa koska ostin koneen.

Tukihenkilö sanoi että heillä näkyy että konsoli on ostettu 7.12.2008. Itse muistaisin että ostin sen juuri ennen joulua...aivan 100 varma en ole.

Mietityttää että miten MS saa juuri minun tarkan konsolini ostoajankohdan?
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

Xbox 360 Pro, ostettu 1.12.2007, hajosi tänään 8.12.2008. Kesti vuoden ilman mitään erikoista.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

19.11.08 ostettu Xbox 360 Arcade (Falcon + HDMI näköjään), toimii hyvin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

PS. Aloitusviestiin tunnistusohjeet Jasperiin? Jossain täällä näin semmosen tosi hyvän kuvan, jossa oli kaikki mallit maasta taivaisiin lueteltuna tunnistusten kanssa.

Nyt on tuo virtaliittimen avulla tunnistaminen lisätty. Jos on vielä parempi jossain niin laitetaan sekin.
Ja excelit on taas päivitetty.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

Lisätään nyt omakin tänne, eli 15.3.2007 ostettu boksi (valm. 2006-11-22) otti ja nykäs E74:sen.
Kovalla käytöllä ollut noin vuoden verran eli n. 600h takana.

Boksi huollosta takaisin 2.12.2008 ja näköjään kokonaan uusi boksi oli laatikossa, takana lukee 2008-10-10 ja kyseessä siis Premium 20Gb kovolla.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

Kone hajosi myös täällä 6.12, mulla vika tosin liittyy asemaan eli ei enää lue mitään levyjä. Konsoli lähtee tänään UPS:lla. Saas nähdä tuleeko jouluksi takaisin...

Aika sekundaa tuppaa nämä nykypäivän konsolit olemaan kun omaakin on tullut vain muutaman kerran kuussa pelattua.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

Mikäköhän järki tuossa on, -08 vuonna tehty Premium Boxi, eikä HDMI:tä 8 | Eikös ne tulleet jo vakioksi joskus -07 marraskuussa...
 
Ylös Bottom