Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

XBOX 360 ja MP3 streemaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nabu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Nabu

New Member
Löytyiskö keltään tähän ratkasua?

Tuo kyseinen streemaus kyllä toimii mutta kun konsoli arpoo itse nuo biisien/levyjen lajittelut.

Sitä on aina ihan helisemässä kun yrittää selailla noita sekaisia hakemistoja.

Onko keinoa saada streemattua kansiota niin että sen alla olevat alihakemistot ja tiedostot
näkyisivät juuri niin kuin PC:lläkin?

Vastaus: XBOX 360 ja MP3 streemaus

Viizei sanoi:
Mitä MP3:sta muuten käytät? Miten siirrät musiikit?

Tietääkseni ainoa tapa on ripata suoraan CD-levyltä kovalevylle. Itse en koskaan onnistunut siirtämään esimerkiksi mp3-soittimesta kovalevylle. En oikein ymmärtänyt kysymystä mutta eiksö 360:llä näy artistien nimet siinä valikossa? Nojoo, aika typerä vastaus. Kysynpä tähän samaan aiheeseen liittyvät kysymyksen. Onko niitä biisejä mitenkään mahdollista siirtää toisiin kansioihin? Rippasin yhdestä levystä muutaman kipaleen kovalevylle ja huomasin, että olisin halunut samaan syssyyn myös pari muuta biisiä mutta en onnistunut saamaan näitä unohdettuja biisejä samaan kansioon.

Juri sanoi:
Tietääkseni ainoa tapa on ripata suoraan CD-levyltä kovalevylle. Itse en koskaan onnistunut siirtämään esimerkiksi mp3-soittimesta kovalevylle. En oikein ymmärtänyt kysymystä mutta eiksö 360:llä näy artistien nimet siinä valikossa? Nojoo, aika typerä vastaus. Kysynpä tähän samaan aiheeseen liittyvät kysymyksen. Onko niitä biisejä mitenkään mahdollista siirtää toisiin kansioihin? Rippasin yhdestä levystä muutaman kipaleen kovalevylle ja huomasin, että olisin halunut samaan syssyyn myös pari muuta biisiä mutta en onnistunut saamaan näitä unohdettuja biisejä samaan kansioon.

Minulla ainakin on kaikki ripatut cd:t vaan cd:n nimillä siellä. Eli cd:t vain erikseen. XO ei osannut ottaa kappaleiden nimiä vaan liitin näppiksen XO:hon ja kirjoitin ne. :D

Ittellä löysi ostetuista levyistä myös.

Mutta mp3:siin käytän 2GB muistitikkua ja sitäkautta XO näkee normaalin kansiorakenteen typerän media connect rakenteen sijasta.

Ylös Bottom