Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 levyasemanne

Vastaus: Xbox 360 levyasemanne

Itselläni on käynyt hyvä tuuri, sillä "suosikkiasemani" Toshiba-Samsung on ollut molemmissa boxeissani. Eli hajonneessa ja huollosta tulleessa uudessa boxissa.

Mitään ongelmia ei itse aseman kanssa ole toistaiseksi ollut.
 
Vastaus: Xbox 360 levyasemanne

Ei tuo nyt ainakaan Dead Risingin kanssa tuota disc erroria ole pukannut. Niinkuin joku sanoikin, raskaampien pelien kanssa tuota ilmenee enemmän?
 
Vastaus: Xbox 360 levyasemanne

Kävin noukkimassa tuon Eliten postista ja BenQ asemallahan se on. Ja aivan helvetin kovaääninen, mutta se nyt oli tiedossakin. Itse en vain jaksa stressata tuollaisilla :p
 
Vastaus: Xbox 360 levyasemanne

Hitachi-LG täällä ja tyytyväinen olen ollut vaikkei olekkaan ollut oikein mitään mihin verrata.
 
Vastaus: Xbox 360 levyasemanne

Juu näyttäisi tuo Toshiba-Samsung olevan. Ja mitäs eroa noilla asemilla on?
 
Vastaus: Xbox 360 levyasemanne

Juu näyttäisi tuo Toshiba-Samsung olevan. Ja mitäs eroa noilla asemilla on?

Toiset lukee hieman paremmin levyjä, sekä ovat hieman hiljasempia. En tiedä mitkä on mitäkin, vaikka kaikki asemat on jo ollut käytössä.
 
Vastaus: Xbox 360 levyasemanne

Jaahas takaisin tulleessa boxissa löytyy Benq asema. Eroa aikaisempaan Toshibaan huomattavasti. Käynti ääni hiljaisempi ja äänen taajuus matalampi, joka antaa vaikutelman vieläkin isommasta äänierosta.
 
Vastaus: Xbox 360 levyasemanne

Meikäläiseltä löytyy Samsungin asema, kaikennäköisiä mielenkiintoisia ääniä päästelee, mutta toimii muuten ihan moitteettomasti.
 
Vastaus: Xbox 360 levyasemanne

samsung löytyy ja äänekäs on mutta toiminut moitteettomasti.....se kova ääni vain ärsyttää....
 
Vastaus: Xbox 360 levyasemanne

Toshiba-Samsung löytyy mekäläiseltä. Hyvin on toiminut, eikä ongelmia ole ilmaantunut.
 
Vastaus: Xbox 360 levyasemanne

Hitachi-LG löytyy tänään ostetusta hdmi konsolistani. Aivan kauhea ääni... Vertailua en voi kyllä edes tehdä koska eka XO meikäläisellä.
 
Vastaus: Xbox 360 levyasemanne

Kyllä tää munkin Toshiba - Samsung pitää sellasta meteliä, että öisin hirvittää, herääkö naapurit :D
Pikkuhiljaa alkaa vituttaa toi surina, mutta oppii sen kanssa jotenkin elämäänkin.
On kyllä niin nautintoa hengailla Dashboardilla tai pelailla demoja/arcadeita yms. kun kone ei pidä minkäänlaista ääntä. :)
 
Vastaus: Xbox 360 levyasemanne

En oo kattonna mikä on, mut helvetinmoista suhinaa ja kohinaa pitää :D
 
Vastaus: Xbox 360 levyasemanne

Kyllä tää munkin Toshiba - Samsung pitää sellasta meteliä, että öisin hirvittää, herääkö naapurit :D
Pikkuhiljaa alkaa vituttaa toi surina, mutta oppii sen kanssa jotenkin elämäänkin.
On kyllä niin nautintoa hengailla Dashboardilla tai pelailla demoja/arcadeita yms. kun kone ei pidä minkäänlaista ääntä. :)

No onkohan toi mun kone sitten rikki koska kyllä se dashboardillakin huutaa aika saatanasti.
 
Vastaus: Xbox 360 levyasemanne

No onkohan toi mun kone sitten rikki koska kyllä se dashboardillakin huutaa aika saatanasti.

Kyllä se minullakin myös DB:ssä ääntä pitää, mutta jotain 4-5 kertaa pienempää kuin peli sisässä! Kun pistää pelin, niin kierrokset nousee kuin jossain F-ryhmän Starletissa konsanaan :rolleyes:
 
Vastaus: Xbox 360 levyasemanne

Hitachi-LG asema löytyy ja onhan se äänekäs pelatessa. DVD-leffoja pyörittäessä ääni ei ole ollenkaan paha. Ei voi kun toivoa, että jatkossa tulisi mahdollisuus asentaa pelit kovolle.
 
Vastaus: Xbox 360 levyasemanne

Kyllä se minullakin myös DB:ssä ääntä pitää, mutta jotain 4-5 kertaa pienempää kuin peli sisässä! Kun pistää pelin, niin kierrokset nousee kuin jossain F-ryhmän Starletissa konsanaan :rolleyes:

Juuri mitä tarkotin. Kun Dashboardilla on niin sen voi luokitella hiljaiseksi ainakin mun koneen surinan vierellä. :) On se kuitenkin kai kovempi ääni kuin PS3, mutta huomattavasti parempi olis, jos jonain päivänä XO saatas ihan hiljaiseksi. :cool:
 
Ylös Bottom