Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

Mulla on tietokoneellakin pätkinyt netti. En tiedä onko ihan sattumaa sitten. Salon seudun puhelin toimittaa yhteyteni.
 
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

Ihan normaalisti täällä toiminut netti, Xbox.com ja Live. Joku operaattorikohtainen juttu vissiin?
 
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

Puolenyön jälkeen pääsi taas kirjautumaan. Ja mullakin pätki eilen netti muutenkin kyllä ihan sietämättömästi ja oli hidas kuin etana, joten tuolla SSP:llä saattoi olla tosiaan jotain vaikutusta, kun kerran Kabanossillakin räpiköi.
 
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

Olisin tullut kertomaan siinä puolenyön jälkeen tänne, että kirjautuminen XBL:een on mahdoliista, mutta unohdin:p Noh, toivottavasti olitte sitten vielä pikkutunneillakin pelaamassa, sillä live aukesi aika nopeasti minun viimeisen viestini jälkeen. Tosiaan, mikä kumma eilen oli, kun monilla minun kavereillakin oli ongelmia Liveen kirjautumisessa.

:confused:
 
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

Hmm... mikähän mahtaa olla kun ei mene Liveen sitten millään? Jotain MTU-asetuksia se mulle ehdottaa, mut en joko osannut niitä laittaa oikein tai sit vika on muualla.

Voiko olla mahdollista että tällä olis tekemistä kun vaihdoin nettiliittymän toiselle firmalle ja modeemikin on uus? Aikasemmin toimi ihan normaalisti. Boxi oli kaapelilla kiinni Applen Time Machine laitteeseen ja sitä kauttaa sit yhteydessä nettiin. Nyt ei toimi vaikka olis suoraan modeemissa kiinni.
 
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

Itse en pääse liveen, hotmailiin tai messangeriin eli mihinkään mikkisoftan tuotteeseen. Oliskohan siellä vika, koska kaikki muu netissä toimii? Yhteys pelaa normaalisti.
 
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

Itse en pääse liveen, hotmailiin tai messangeriin eli mihinkään mikkisoftan tuotteeseen. Oliskohan siellä vika, koska kaikki muu netissä toimii? Yhteys pelaa normaalisti.

Hmm... mulla tässä välillä mese kyllä käynyt alhaalla pikasesti.

Eli mä just pistin boxin ekaa kertaa päälle sen jälkeen kun sain uuden yhteyden ja modeemin. Toivottavasti kyseessä on joku MS:n huolto juttu. En kaipais enään yhtään lisää ongelmia tämän vdsl-jutun kans :mad:
 
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

Joo ei mene Liveen sit millään. :( Yhteystesti tyssää just tähän Live kohtaan. Vinkkejä mikä mahtaa olla vialla?

Edit:

Jep, eli ongelma lähti ratkaisuun modeemin asetuksista. Siltaavaksi kun pisti niin sujahti Liveenkin. Toivottavasti yhteys pysyy. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

Joo eli ongelma on tämä.
Ostin ADSL/ Reititin combo boxin ja nyt xbox360 ei yhdistä itseään Liveen. Testijumahtaa siihen "Network" kohtaan siinä testissä, jonka tuo tekee tuossa.
Boxi on Buffalo Airstation WBMR-HP-GN ja tosiaan siinä on kiinni 2 pc:tä (toinen langattomasti ja toinen normaalisti LAN portista) ja ne molemmat toimivat normaalisti. Ja vanhalla yhdistelmällä (Telewell TW EA201 adsl boxi + D-Link router) toimi kuin junan vessa tuo Live.

Apu olisi nyt siis erittäin tärkeä ja olisin kiitollinen avustajalle. Apua voi tulla huutelemaan myös IRCissä nimimerkilleni VilleK00 jos haluaa heti auttaa :D
 
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

boxini ei hyväksy luukku.com sähköpostia. mutta fi loppuinen toimii oikein hyvin. voisiko tuolla com päätteellä olla jotain tekemistä asian kanssa.
 
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

boxini ei hyväksy luukku.com sähköpostia. mutta fi loppuinen toimii oikein hyvin. voisiko tuolla com päätteellä olla jotain tekemistä asian kanssa.

Ei ainakaan tietääkseni ku mulla on .com päätteinen meili ainakin liitetty gamertagiin
 
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

no höh. Täytyy sitten tutkia lisää. kone höpöttää että "not valid"
 
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

Johan nyt on ongelma. Osaisikohan joku sanoa tähän jotain.

Nettiyhteys: Elisa 24/1
WLAN-purkki: A-Link RR24AP(i+)
Nat: open
Yhteys Xboxiin: langallinen

Ongelmat koskevat Halo Reachia. Pääsen aina Live-matseihin, mutta yhteys menee poikki ennen pitkään. Ei pelkästään pelistä, vaan lennän kokonaan Livestä. "Disconnected to Live" pamahtaa ruutuun ja siihen loppui se peli-ilo.

Tätä tapahtuu jatkuvasti. Joskus kesken pelin, joskus heti pelin päätyttyä. Harvoja (Halo Reach) pelejä olen onnistunut pelaamaan alusta loppuun.

Samaista ongelmaa koin joskus aikoinaan Call of Dutyissä, tosin hyvin vähäisesti. Muut pelit toimivat ihan kiltisti.

Jos on joitain muita laitteita päällä samaan aikaan (esim. läppäri tai PS3, molemmat WLANilla), eivät ne putoa verkosta. Eli itse verkko ei pätkäise, lennän vain jostain syystä Livestä.

Mitä ihmettä tässä tapahtuu?! :(
 
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

Itsekin olen viime aikoina tipahdellut livestä useasti. Eilen kun tuo tapahtui niin kesti useampia minuutteja ennenkuin pääsi takaisin. Konsolille tuntuu myös lataukset valuvan todella hitaasti. Yhteys on kuitenkin kiinteä 100-megainen. Muilla käytetyillä laitteilla ei samaan aikaan mitään ongelmia ole ollut.
Jotain ilmeisesti jossain MS:n päässä tökkii, tuo livestä tipahtelu tapahtuu ihan paikallisissa yksinpeleissä (Puzzle Bobble, Mass Effect 2).
 
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

Voi olla, että Reach on aiheuttanut sellaisen yleisöryntäyksen Liveen, että palvelimet natisevat muutaman päivän liitoksistaan, ja sen takia yhteyksiä katkeilee satunnaisesti. Jos kaikki on toiminut aiemmin, ei omia laitteitaan todennäköisesti tarvitsee syyttää.
 
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

Voi olla, että Reach on aiheuttanut sellaisen yleisöryntäyksen Liveen, että palvelimet natisevat muutaman päivän liitoksistaan, ja sen takia yhteyksiä katkeilee satunnaisesti.

Tämä on yksi vaihtoehto joka on mielessä käynyt. Tuon latailun hitauden huomasin viimeisintä ME2-dlc:tä ladatessa heti ilmestyessään, todennäköisesti liven käyttö on vain kasvanut enemmän kuin kapasiteetinhallinnassa on ennakoitu (rautaa rajalle).
 
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

Liven Silver-tilit muuttavat nimensä muotoon Xbox Live Free.

Just been told that ‘Xbox LIVE Silver Membership’ will now officially be called ‘Xbox LIVE Free Membership’. The times they are a-changin…

Lähde: VG247
 
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

Mitäköhän seuraavaksi? Gold-tili muuttuu Live Playksi ja kaupan päälliäisiksi "uusi" kalliimpi muoto, johon ympätään kaikki ylimääräinen tauhka?
 
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

Mitäköhän seuraavaksi? Gold-tili muuttuu Live Playksi ja kaupan päälliäisiksi "uusi" kalliimpi muoto, johon ympätään kaikki ylimääräinen tauhka?
Kyllähän Live Platinum -tilimuodosta on huhuttu jo pitkään. Se olisi kaikista kallein muoto, mutta siihen voisi kuulua esim. rajaton määrä videolatauksia Video Marketplacelta jne. Tai se voisi yhdistää Live Goldin ja PlayStation Plussan ominaisuuksia, eli vaikkapa joka kuukausi N kappaletta ilmaisia pelejä/DLC:tä/mitälie.
 
Ylös Bottom