Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

Yllättäen tänä aamuna oli jo tullut maileja, että tutkinta on saatu päätökseen ja tilille on luotu väliaikainen Windows Live ID. 30 päivän päästä voin palauttaa tilini haluamalleni Live ID:lle mutta siihen asti voin käyttää tuota väliaikaista. 3200 MS Pointsia ja kuukauden Live-aikaa pistivät hyvitykseksi. Homma meni paremmin kuin osasin odottaa. :)
 
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

Ei harmainta aavistusta osuinko oikeaan ketjuun...

Mites, pystyykö tuon GT:n vaihtamaan ja jos pystyy, miten? Etsiskelin vartin Boksilta ja koneelta, mutta ei löytynyt. Ainakin jos oikein muistan, Live-liittymisen yhteydessä(?) sanoi että voi vaihtaa, mutta maksaa pisteitä:confused:? Ja niitähän löytyy (tällä hetkellä vähän).
 
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

Ei harmainta aavistusta osuinko oikeaan ketjuun...

Mites, pystyykö tuon GT:n vaihtamaan ja jos pystyy, miten? Etsiskelin vartin Boksilta ja koneelta, mutta ei löytynyt. Ainakin jos oikein muistan, Live-liittymisen yhteydessä(?) sanoi että voi vaihtaa, mutta maksaa pisteitä:confused:? Ja niitähän löytyy (tällä hetkellä vähän).

Xbox-pelaajatunnuksen vaihtaminen | Xbox LIVE -pelaajatunnus | Zune-tunnus - Xbox.com
 
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

Olisin avannut tälle uuden ketjun mutta en pystynyt vielä. Muuutta siis asiaan. Pystyisikö joku täällä auttamaan minua ongelmani kanssa kun en enää itse löydä keinoja.
ongelmana xbox live ja fifa13 peli. Pystyn yhdistämään liveen ongelmitta mutta kun haen peliseuraa fifan h2h moodissa sanoo kone melkein heti opponent found jonka jälkeen menettää yhteyden vastustajaan ja tarvitsee etsiä uudestaan pelaajia , noin kolme hakukertaa menee ja pääsee pelaamaan ongelmitta mutta pelin jälkeen pitää aina bootata kone jos ei halua että ean servut kaatuvat ja xbox live potkii pihalle, välillä joutuu buuttamaan boxin kaksi kertaa että pääsee pelaamaan, tod harmittavainen ongelma, olen juuri muuttanut ja edellisessä osoitteessa ei ollut samaa ongelmaa fifa12 aikoihin . olen avannut zyxelin adsl modeemista xboxin tarvitsevat portit ja ottanut palomuurin pois, yhdistin myös boxin purkkiin kaapelilla enkä wlanilla. mitä vielä voisi olla tehtävissä? muuten joutuu taas tekemään soneralle vikailmoitusta jotta tulevat tarkistamaan talon kaapelit , soneraltakin sanoivat aikaisemmin että heistä vika ei johdu ja heiltä on kaikki portit auki pelaajia varten. kiitos jo etukäteen jos joku ratkaisee tämän...
 
Online pass ei aktivoidu.

Tere.

En ole pelaillut xboxilla pitkiin aikoihin, mutta nyt tuli hommattua Dead or Alive 5. Pelin mukana toimitettiin online pass -koodi, jolla pitäisi aueta verkkopeli sekä pistelistat. Mulla ei ole xbox Live Gold tilausta joten en pääse pelaamaan. Jostain syystä en pysty syöttämään tuota koodia sisään vaan peli valittaa perheasetuksista. En ole koskaan säätänyt perheasetuksia vaan kaikki on oletusmoodissa. Mikähän mahtaa olla vikana? Enkö saa pistelistoja käyttöön jos Gold tilaus ei ole tulilla?

Ajattelin tilata Goldin jossain vaiheessa.

Kiitos etukäteen.

Ratkaisu oli syöttää koodi dashboardin kautta. Pelistä ei onnistunut.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

Osaisko kukaan kertoa mikä on vialla kun laittaa levyn sisään ja laittaa pelin päälle niin kirjautuu automaattisesti ulos livestä?
 
Osaisko kukaan kertoa mikä on vialla kun laittaa levyn sisään ja laittaa pelin päälle niin kirjautuu automaattisesti ulos livestä?
Peli todennäköisesti vaatii päivityksen, joka pitää ensin ladata. Tosin sen pitäisi kyllä tarjota sitä päivitystä automaattisesti peliä käynnistettäessä.

Tapahtuuko tuota kaikilla peleillä vai vain joillain tietyillä?
 
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

Peli todennäköisesti vaatii päivityksen, joka pitää ensin ladata. Tosin sen pitäisi kyllä tarjota sitä päivitystä automaattisesti peliä käynnistettäessä.

Tapahtuuko tuota kaikilla peleillä vai vain joillain tietyillä?

Kaikilla peleillä tekee sen. Eikä kyllä ole mitään päivityksiäkään tarjoillu.
 
Kaikilla peleillä tekee sen. Eikä kyllä ole mitään päivityksiäkään tarjoillu.
Toimiiko Live pelien ulkopuolella ihan normaalisti? Pystytkö esim. Marketplacelta lataamaan jotain? Onko Live toiminut peleissä koskaan? Onko konsolissa koskaan ollut mitään epävirallista käyttöjärjestelmäversiota?
 
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

Toimiiko Live pelien ulkopuolella ihan normaalisti? Pystytkö esim. Marketplacelta lataamaan jotain? Onko Live toiminut peleissä koskaan? Onko konsolissa koskaan ollut mitään epävirallista käyttöjärjestelmäversiota?

Toimii Marketplacet ja kaikki ja online pelejä pystyn sitte pelaamaan ku kirjaudun vaan uudestaan sisään. Ei ole ollut eri versiota.
 
Xbox Live Connection ongelma.

Noniin, iltaa, en täällä tämmöistä topiccia nähnyt joten päätin sellaisen pystyttää.

Elikkä semmonen ongelma tässä nyt on, että ku avaan xboxin, ja kirjaudun xbox liveen, niin 5-10 minuutin pelailun jälkeen heittää ulos. Eikä anna kirjautua uudelleen sisälle, vasta kun uudelleen käynnistämisen jälkeen. Sama nettipiuha toimii tietokoneesee, joten vika ei ole siinä, modeemin olen koittanut bootata, ei vain toimi. Hetken aikaa näytti hyvältä ku otin tietokoneesta nettijohdon pois, että se toimisi, mutta sitten alkoi taas ongelmat. Tätä nyt jatkunut pari kolme päivää, ja on todella turhauttavaa ku ei voi edes yhtä änäripeliä pelata kokonaan..

Voisiko vikana siis olla xboxin oma nettijohdon plugi, joku jotenki kärähtänyt etc..? Joku vähän laitteiden kanssa viisaampi voisi osata auttaa, olen kaikesta avusta todella kiitollinen, koska tällä hetkellä ei olisi ylimääräisiä saturaisia uuden xboxin ostoon.

- Stuffyfinceehoo
 
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

tämmönen sähköposti tuli tänään:

"Olemme yrittäneet laskuttaa Xbox Live: Kuukausittainen kultajäsenyys-palvelun käyttösi tilisi luottokortilla. Luottokorttisi voimassaoloaika päättyy pian, joten se tulee päivittää. Seuraava luottokortti on laskutustilisi nykyinen maksutapa:

Luottokortin tyyppi: VISA

Voit estää tilauspalveluiden keskeytymisen päivittämällä luottokorttitietosi. "

onko todellakin noin helppoa että jollen tee mitään niin tili muuttuu hopeiseksi.

sinänsä hassua että kortti ei kelpaa ja pian muka menee umpeen.
se kortti on mennyt jo vanhaksi yli vuosi sitten ja silti olen ostellut MS pointseja monta kertaa:rolleyes:

mutta liven tilausta eivät saa veloitettua.
koitin kyllä sitä muuttaa useamman kerran, mutta loota tunki aina erroria joten päätin että olkoon sitten.

Minulla tuli samanlainen viesti, no aloin siinä selvittelemään asiaa. Soitin xboxin tukeen ja kysyin miksi en pääse liveen. Ne sanoivat "emme ole saanet veloitettua teidän kortilta" (iskän kortti) No, sit ne sanoivat voit maksaa 3kk jäsenyyden teidän äitin visalta, no sekään ei onnistunut. Sitten ne sanoivat "Voit käydä ostamassa 3kk live ajan kaupasta, ja sillä saamme kuitattua sen maksun tätä kautta" ??? Näinköhä onnistuu toikaan? Jos jollain kokemusta niin voisi vähän valasta kiitos!
 
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

Mulle kävi joskus 360 urani alkuvaiheissa vuonna 2007 seuraavanlaisesti. Olin aiemmin ostellu normaalisti Live aikaa niillä korteilla ja sitten päätinkin ostaa Visa Electronilla. No toimi jonkun aikaa ihan normaalisti mutta sitte tuli sähköpostia että eivät olleet saaneet veloitettua jostain syystä, että Elektroni ei muka toimisi.
No palvelu alkoi kuitenkin toimimaan sen aikaa kun toimi ja sitten katkes edellä mainituista syistä. No ei muuta kun soittoa sinne johonkin tukeen jossa yritin jollekin viroa puhuvalle neitokaiselle ongelmani selvittää. Sain soitella muistaakseni muutamia kertoja, tuloksetta. Sanoivat vaan siellä että olen Microsoftille velkaa siitä ajasta jonka käytin ilman onnistunutta veloitusta. Olin että täh? Kysyin että mitens tästä sitte selvitään? Sanoivat että jollain toisella kortilla pitäis maksaa. No tätä mahdollisuutta mulla ei kuitenkaan ollut.
Yritin sitten että jos ostan kaupasta sen koodin ja jotenkin sillä kuittautuisi, että vähentäis siitä sen erotuksen tai jotain. No ei. Kysyin että olisko mitään tilinumeroa antaa jonne voisin maksaa sitten ton, oisko nyt ollu joku 15 euroa vai mitä olikaa. Kolmen kuukauden Live maksu muistaakseni. No eihän sekään tietenkään ollu mahdollista. No mikään ei sitte auttanut kun luoda uusi profiili uusine gamer tageineen ja alottaa kaikki alusta. Luonnollisesti kaikki tallennukset ja atsimentit meni sen vanhan tilin myötä. Sillon vähä jurppi, mutta ei muutakaan mahdollisuutta ollut kun tili oli tavallaan "lukittu".
Sen jälkeen en ole Electronilla Live aikaa ostellu, pisteitä kylläkin. Saattaa toki olla, ja varmaan onkin ajat muuttuneet tuosta. Mutta oli kyllä hankalaa mikkisoftan kanssa jälleen kerran.
 
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

Kiitos vastauksestasi!! Minä kun soitin sinne, ni oli ihan suomalainen naikkonen onneks luurin toisessa päässä! :=) Pitää nyt katella jos se toimis että ostaa kaupasta sitä live aikaa ja sit se muija räpläilee siel jotai :) Jos ei ni, myyn xboxin kokonaa pois ja odotan että 720 julkaistaan sit joskus. E: En jaksa aloittaa enään uudelleen, koska NHL 13 sitä on tullut kummiki jonku verran hakattuu jo, ni ei huvita oikee aloittaa alusta :/
 
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

Ois tuon Nhl 13 kanssa semmosia ongelmia että: Minä (A) pystyn ongelmitta pelaamaan verkossa kaverin (B) sekä kaverin (C) kanssa! mutta kun nämä B ja C yrittävät ottaa peliä keskenään niin ei onnistu?? poikkasee aina kaveria haastaessa ja herjaa jostain verkko-ongelmasta!
missähän on vika?
 
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

Kuten on tiedossa, Microsoft siirtyy MS-pisteistä pois syksyn aikana, ja jatkossa kaikki ostokset tehdään ihan oikealla valuutalla. Xbox 360:n uusimman betapäivivityksen saaneita odotti kuitenkin ikävähkö yllätys; Microsoftin valuuttakurssimuutos nostaa hintoja.

1600MSP games are now £14.99; previously this was the equivalent of £13.60
1200 MSP games are now £11.99, previously £10.20
800 MSP games are now £8.99, an even bigger increase - previously this was £6.80
400 MSP games are now £4.49, previously £3.20

Euromääräiset muutokset eivät ole tiedossa, mutta kyllä varsinkin 400 ja 800 pisteen hintaisten tuotteiden hintapompsahdus tuntuu aika merkittävältä.

Toisaalta Xbox Live Marketplacen hintataso on muutoksen jälkeen varsin hyvin linjassa PlayStation Storen kanssa.

Lähde: Eurogamer
 
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

Xbox 360:n uusimman betapäivivityksen saaneita odotti kuitenkin ikävähkö yllätys; Microsoftin valuuttakurssimuutos nostaa hintoja.
Huh, pelko pois! Microsoftin mukaan kyseessä oli virhe. Oikeita hintoja ei kerrottu, mutta hinnat korjataan piakkoin.

“We are aware that select regions experienced some incorrect game title pricing in the Xbox Live beta. This was an unintended error that we are in the process of fixing,” a Microsoft representative told VG247 in a statement.

“We’ll be reimbursing impacted beta participants for the difference in what was paid and what the price will be after the update is available to all members.”

Kannattaa myös lukaista Microsoft account transition to local currency FAQ, jossa vastataan yleismpiin kysymyksiin.

Lähde: VG247
 
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

Kannattaa myös lukaista Microsoft account transition to local currency FAQ, jossa vastataan yleismpiin kysymyksiin.
Tärkein kohta tuossa FAQ:ssa lienee huomata, että tilillä olevat pisteet muunnetaan valuutaksi, mutta tällä muunnetulla valuutalla on ilmeisesti viimeinen käyttöpäivä kesäkuun 1. päivä 2015. Jos taas ostaa halpoja pistekortteja varastoon ja aktivoi niitä vasta muutoksen jälkeen, niin tuolla tavalla saatu valuutta on voimassa ilmeisesti vuoden aktivoinnista. Tuo siis tiedoksi kaikille, jotka aikovat hamstrata halpoja pisteitä nyt, kun niitä vielä saa.
 
Vastaus: Xbox 360 Live - uuden Liven hehkutukset ja ongelmat

Onkohan PayPal tulossa Suomen Liveen jossain vaiheessa(esim. tulevan Live-uudistuksen tapahtuessa)? Helpottaisi meikäläisen, opiskelijan, digiostamista kummasti. Xbox-tukisivustolla on lista maista, joissa PayPal on käytössä mm.Tanska, Norja, Ruotsi.... Suomen PSN:ssäkin on käytössä, miksei siis Suomen Live:ssä. Luulisi että PayPal-maksuvaihtoehtoa suosivien raha kelpaisi Microsoft:lle.
 
Ylös Bottom