Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

xbox 360 live?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja scorn
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: xbox 360 live?

Äsken katsoin msn hotmailin asetukseni, niin sielläkin on ikäni oikein, eli 16 vuotta :confused:

Täältä voit vaihtaa hotmail/mese/msn passport/livemail sähköpostin ikää ja tietoja. Kannattaa laittaa iäks ihan 23 tai joku sinnepäin niin ei ainakaan voi valittaa iästä. :)

Tuolla xboxin sivuilla kyselin foorumilla tästä samasta ongelmasta, niin yksi henkilö sanoi, että syynä voisi olla se, että olen tehnyt tuon tilin alle 13-vuotiaana, ja se olisi syy. Ja että xbox live tunnetaan vähän kehnosta integroinnista live id:n kanssa. Mitäs mieltä olette, tiädättekö mitään vastaavaa tapausta tai jotain?

Noniin, tänään koitin uudelleen tuota liveä, tein eilen uuden s-postin osoitteen ja ajattelin että koitan sitä, mutta ennen sitä painoin sitä recover account (tai joku semmoinen) ja pistin siihen sen nimen minkä olin itselleni joskus muutama päivä sitten laittanut tuolla xboxin sivulla, kun koitin siellä tehdä. Sielläkin kyllä valitettiin että olen alle 13-vuotias ja että tarvitsen vanhempien suostumuksen, no, pistin sitten siihen jonku s-posti osoitteen joka olisi muka vanhempani. Ja nyt kun koitin, niin pääsin liveen! :D Sitten siinä livessä tuli jotai niitä sääntöjä, niin siellä luki, että pitäisi olla 18-vuotias,että saisi tehdä liven ilman vanhempia. No mutta hyvä näin. Ja nhl 08 lataukseen :P

Kysynpäs yhden tyhmän kysymyksen. Eli eikai tuo liven käyttö tuo nettilaskuun mitään lisähintaa. Siis jos on laajakaista ja aina saman verran laskua tulee, niin tuo liven käyttö ei nosta laskun hintaa? Ja sitten, kun pistin sen johdon tuohon modeemiin, niin ennen siinä oli valo vain wlanin kohdalla, niin nyt tuli myös adsl:n kohdalle, kun pisti tuon xboxin. Niin eihän se mitään haittaa? Jos joku viitsii valaista hieman minua, niin kiitos, koska olen aivan pihalla näistä hommista.

scorn sanoi:
Kysynpäs yhden tyhmän kysymyksen. Eli eikai tuo liven käyttö tuo nettilaskuun mitään lisähintaa. Siis jos on laajakaista ja aina saman verran laskua tulee, niin tuo liven käyttö ei nosta laskun hintaa? Ja sitten, kun pistin sen johdon tuohon modeemiin, niin ennen siinä oli valo vain wlanin kohdalla, niin nyt tuli myös adsl:n kohdalle, kun pisti tuon xboxin. Niin eihän se mitään haittaa? Jos joku viitsii valaista hieman minua, niin kiitos, koska olen aivan pihalla näistä hommista.
Ei tuo mitään lisäkuluja netin käytön suhteen, saman suuruisen laskun saat edelleen ADSL:n käytöstä. (Tietenkin se Gold maksullinen) Sinulla ei ole aikaisemmin ollut mitään tietokonetta kiinni modeemissa johdon kanssa? Tuo uusi valo vain tarkoittaa sitä, että johto on kytketty ja luultavasti vilkkuu kun dataa liikkuu.

scorn sanoi:

Siis, jos sinulla on liittymä, jossa on aina sama hinta, niin ei Liven käyttö sitä nostata. Mutta jos liittymäsi maksu kohoaa aina kun käytät nettiä, niin silloin Livestä tulee maksu. Kai.

Edit. Myöhässä...

Joo ei ole tietokoneet mitenkään modeemissa kiinni, langaton netti siis. No kiitos vastauksista :)

Eilen pelasin motoGP 07 online tournamenttia ja voitin kisan, mutta saavutukset sai vastapeluri joka hävisi. illemmalla pelasin toisen kaverin kanssa ja taas sama juttu voitin ja hän sai saavutukset. Oli kuulemma tullut kisan jälkeen kaverille ilmoitus, että olin poistunut pelistä ja omassa ruudussa luki, että voitin ja hän oli toinen. Missä vika, ssiirtelin eilen tietoja premiumin kovalevyltä eliten kovalevylle, olisi sillä jotain tekemistä sen kanssa, että noita saavutuksia ei tullut

Kaverin kautta kyselen sellasta että, saako boxin liitettyä liveen tietokoneen kautta, joka on langattomasti netissä. Eli siis hänellä on kannettava, joka on langattomasti netissä. Itse nettiloota on kauempana taloa eikä hän tahtoisi pitkää johtoa vedellä ympäri taloa. Kiitos jos vastauksia tulee...

Mikähän tässä olisi nyt järkevin vaihtoehto, kun minulla on adsl-boksi jossa on vain yksi paikka nettipiuhalle ja se menee läppäriin. Läppärin kautta saan jaettua langattomasti netin, mutta XO:ssa ei wlania vakiona ole. XO:n wlan-adapteri vai reititin? Kuinka tuo reititin käytännössä toimii?

pasane sanoi:
Mikähän tässä olisi nyt järkevin vaihtoehto, kun minulla on adsl-boksi jossa on vain yksi paikka nettipiuhalle ja se menee läppäriin. Läppärin kautta saan jaettua langattomasti netin, mutta XO:ssa ei wlania vakiona ole. XO:n wlan-adapteri vai reititin? Kuinka tuo reititin käytännössä toimii?

Kyllä reititin olisi ainakin edullisempi vaihtoehto ja myös toimintavarmempi. Jos piuhan veto ei siis ole ongelma. Itse hankkisin jonkun WLAN reitittimen (esim. Buffalolla hyviä ja edullisia).

http://www.dacco.fi/productinfo.cgi?id=2542

Tuota voin ainakin omasta kokemuksesta suositella.
Eli ADSL motukasta piuha tuohon kiinni ja siinä on sitten 4 porttia, joihin saa liitettyä toisia laitteita, kuten boksia, läppäriä, pöytäkonetta samaan aikaan.

bruno73 sanoi:
Eilen pelasin motoGP 07 online tournamenttia ja voitin kisan, mutta saavutukset sai vastapeluri joka hävisi. illemmalla pelasin toisen kaverin kanssa ja taas sama juttu voitin ja hän sai saavutukset. Oli kuulemma tullut kisan jälkeen kaverille ilmoitus, että olin poistunut pelistä ja omassa ruudussa luki, että voitin ja hän oli toinen. Missä vika, ssiirtelin eilen tietoja premiumin kovalevyltä eliten kovalevylle, olisi sillä jotain tekemistä sen kanssa, että noita saavutuksia ei tullut

Katsoppa Xboxin system valikosta verkkoasetuksista, että onko NAT-asetuksesi tila OPEN, MODERATE vai STRICT. Jos on jompi kumpi jälkimmäisistä, syy on erittäin todennäköisesti siinä. Netissä on runsaasti ohjeita eri valmistajasta riippuen, kuinka saat NAT:in OPEN tilaan (pitää avata tietyt portit UDP:lle ja TCP:lle reitittimestä).

Edit: tuolta löytyy ihan reititinkohtaisesti ohjeet kuinka toimia

Scatterbrain XO sanoi:
Katsoppa Xboxin system valikosta verkkoasetuksista, että onko NAT-asetuksesi tila OPEN, MODERATE vai STRICT. Jos on jompi kumpi jälkimmäisistä, syy on erittäin todennäköisesti siinä. Netissä on runsaasti ohjeita eri valmistajasta riippuen, kuinka saat NAT:in OPEN tilaan (pitää avata tietyt portit UDP:lle ja TCP:lle reitittimestä).

Edit: tuolta löytyy ihan reititinkohtaisesti ohjeet kuinka toimia

Tuli nuo saavutukset sitten tänä aamuna kaikki mitkä oli jäänyt tulematta. Juttelin yhden saksalaisen kanssa eilen illalla kun pelattiin, niin sielläkin oli tullut noita saavutuksia päivän/parin viiveellä. Taitaa olla pelin vika.

Tietääköhän joku täällä, että saanko ostettua 1kk liveä kaupasta, vai pitääkö ottaa se 3kk:n paketti?

ofBLACKlight sanoi:
Tietääköhän joku täällä, että saanko ostettua 1kk liveä kaupasta, vai pitääkö ottaa se 3kk:n paketti?

Oletko käyttänyt konsolin ilmaisen 1kk:n goldin?
Sehän on jokaisessa uudessa XO:ssa.

Hartsa sanoi:
Oletko käyttänyt konsolin ilmaisen 1kk:n goldin?
Sehän on jokaisessa uudessa XO:ssa.

Ei kai se jokaisessa uudessa koneessa ollut? Luulin ainakin, että se kuuluu jokaiseen uuteen pelitiliin.

onhan se tullu käytettyä aikoja sitten! ei täällä sattumoisin kellään ois myynnissä 1kk aikaa? 10 tarjottu!

Ylös Bottom