Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

xbox 360 live?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja scorn
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: xbox 360 live?

CaptHanDjob sanoi:
Jos otan liven itselleni, niin voiko esim. Halo3:sta pelata kaverin kanssa jaetulla ruudulla (muita vastaan siis) mun koneella? Vai pitääkö kaverinkin profiililla olla jotenkin omat livet maksettu?

Useimmiten kyllä riittää, että on yhdellä profiililla Gold voimassa. Niin tietääkseni myös Halossa (en ole itse moista vielä koittanut).

Uppista.

Mietin tässä että mitä minun tulisi tehdä jos haluaisin XOn langattomasti nettiin vaikka minulla onkin langallinen? Ja sitäkin että olisiko se pakollista. Tarvitsisin suht. pitkän johdon sen nettiin saamiseksi ja mietin että aiheuttaako se jotain lageja tms. Kun ps2sella olen ollut netissä niin se on pätkinyt aika paljon. Mietin että johtuukohan se tuosta pitkästä johdosta...

Joppela sanoi:
Uppista.

Mietin tässä että mitä minun tulisi tehdä jos haluaisin XOn langattomasti nettiin vaikka minulla onkin langallinen? Ja sitäkin että olisiko se pakollista. Tarvitsisin suht. pitkän johdon sen nettiin saamiseksi ja mietin että aiheuttaako se jotain lageja tms. Kun ps2sella olen ollut netissä niin se on pätkinyt aika paljon. Mietin että johtuukohan se tuosta pitkästä johdosta...

Itselläni on toiselle XO:lle 10m:n johto ja ei mitään vaikutusta.

Jos haluat langattoman, niin WLAN reititin+XO:hon WLAN palikka joka maksaa 70-90e.

Melko pitkän johdon saa vetää verkkokaapelia ennen kuin signaali heikkenee sillä tavalla että sillä oikeasti olisi joku näkyvä vaikutus. Ihan huoletta voi vedellä pitkiäkin piuhoja. Langaton verkkosovitin maksaa käytännössä joka paikassa tuon 69.90 .

Tosin halvemmalla pääsee, jos ostaa muun WLAN-sovittimen kuin Microsoftin virallisen mokkulan. Yhteensopivuus kannattaa tietysti tarkistaa etukäteen.

Pystyykö gold-jäsenyyttä siirtämään boksista toiseen? Elikkä mulla on tällä hetkellä premium-konsoli, ja gold-jäsenyyttä 9 kk jäljellä. Jos ostan esim. uuden elite-mallin, niin voinko siirtää jäljellä olevat 9 kk siihen?

Kuunaama sanoi:
Pystyykö gold-jäsenyyttä siirtämään boksista toiseen? Elikkä mulla on tällä hetkellä premium-konsoli, ja gold-jäsenyyttä 9 kk jäljellä. Jos ostan esim. uuden elite-mallin, niin voinko siirtää jäljellä olevat 9 kk siihen?

Live-jäsenyys on sidottu siihen tunnukseen millä se on tehty, smaoin kuin messengerit on sidottu omiinsa, eli voit pelata koneelta kuin koneelta omalla live-tunnuksella kun käytät "Recover Gamertag"-toimintoa (syöttää tunnarin ja passun), niin johan toimii. Myös kaikki ladattu materiaali on mahdollista ladata ilmaiseksi (?) uudelle koneelle.

Se jäsenyys on sidottu profiiliisi, ei konsoliin. Kun siirrät vaan profiilisi uuden koneen kovolle, niin homma toimii.

Straawberry sanoi:
Live-jäsenyys on sidottu siihen tunnukseen millä se on tehty, smaoin kuin messengerit on sidottu omiinsa, eli voit pelata koneelta kuin koneelta omalla live-tunnuksella kun käytät "Recover Gamertag"-toimintoa (syöttää tunnarin ja passun), niin johan toimii. Myös kaikki ladattu materiaali on mahdollista ladata ilmaiseksi (?) uudelle koneelle.

Nyt on uusi kone hommattu, mutta recover gamertag toimito ei onnistu, vaan boksi herjaa kesken toiminnon 80150003:0. Olisko jollain tietoa, että miten ongelman saisi ratkaistua?

Kuunaama sanoi:
Nyt on uusi kone hommattu, mutta recover gamertag toimito ei onnistu, vaan boksi herjaa kesken toiminnon 80150003:0. Olisko jollain tietoa, että miten ongelman saisi ratkaistua?
Koitin guuglettaa virhenumeroa, mutta ei oikein vastausta löytynyt. Joillain oli ongelma lähtenyt ihan itsestään, mutta jos ei lähde, niin kannattaa varmaan soittaa asiakapalveluun.

Xbox Livessä käyttökatko??

Onko kellään muulla moista? Test connectionissa tulee failed Xbox Liven kohdalla, kaikki muut onnistuvat :eek:

Vastaus: Xbox Livessä käyttökatko??

Joblo sanoi:
Onko kellään muulla moista? Test connectionissa tulee failed Xbox Liven kohdalla, kaikki muut onnistuvat :eek:

Itselläni tulee juuri sama vaikka eilen toimi. Olis kiva saada ratkasu tähänkin ongelmaan.

Vastaus: Xbox Livessä käyttökatko??

tudek sanoi:
Itselläni tulee juuri sama vaikka eilen toimi. Olis kiva saada ratkasu tähänkin ongelmaan.

Juu. Välillä antaa jopa kirjautua liveen mutta sitten Disconnected.

Vieläkö on muita joilla sama ongelma?? :mad:

Itelläni bugittaa Live kans, yritin tänään ekaa kertaa kokeilla pelaamista niin eipä tuo anna yhdistää. Olettaisin että niillä on jotakin huoltotöitä meneillään tms kun valtakunnallisesti ja kansainvälisesti kaikki on nurissa.

Onpa kiva. Live ei toimi.

Kokeilin test connectionia ja kaikki näyttäisi olevan kunnossa, mutta ei vain suostu kirjautumaan Liveen. Se vain aina kirjaa sen Live-acountin pois ja kertoo että "3 profiles found"

Kokeilin kirjautua vasta Halon sisältä, se sanoi että tili on jäädytetty, koska maksua ei ole maksettu. Account Managementiin ei pääse, koska se sanoo että pitää olla yhdistetty Liveen ennen kuin voi muuttaa tietojaan. Kokeilin myös netin kautta ja xbox.com sanoi jäsenyyden muokkauslinkin jälkeen vain "Web-palvelin saattaa olla ylikuormitettu eikä pysty käsittelemään pyyntöäsi. Yritä myöhemmin uudelleen."

Kiitti. Haistakaa "#¤@£ @£##&((% "#¤¤&¤, senkin "#¤&@££t! Jos huomenna päivällä ei kotikonstit auta, täytyy taas soittaa veljeskansan edustajalle MS:n tukeen ja kysyä mikä mättää. :mad:

Edit:
Soitin tukeen ja siellä kerrottiin, että Visa Electron ei enää käy maksuvälineenä. Kävin sitten neuvojen perusteella billing.microsoft.comissa vaihtamassa maksuvälineeksi avovaimon Masterin ja samalla sekunnilla alkoi Live toimimaan. Kumma etteivät jaksaneet kertoa aikaisemmin, että lastenvisa ei enää käy. No, tärkeintä että kaikki toimii taas, ja että pääsee Halottamaan taas pitkästä aikaa.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom