Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360:n eri mallit (Falcon, Jasper...)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tojoko
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox 360 Falconia löytyy suomestakin

Itselläni on 360 Arcade, valmistuspäivä on 26.10.2007, muuntajassa ja laatikossa on 175W ja on 2 piikkinen muuntaja. Koitin kuikuilla boxin sisälle mutta en nähnyt oikeastaan mitään :rolleyes: Oma kappaleeni taitaa sitten olla onnekseni Falcon?

Jabadabaduu

Itse ostin just Arcade mallin, se on kanssa Falcon, valmistettu Maaliskuussa 2008,

ei sitä kyllä voi hiljaiseksi kehua mitenkään, mutta muuten ihan toimiva laite.

ostin täältä ranskan maalta xo coren kun nuo arcade mallit oli loppu, mukana tuli langaton ja langallinen ohjain, halo 3, pgr 4, muistikortti ja tilpehöörit 199 euron hintaan. Katselin valmistuspäivää joka oli 5.3.2008 mutta poweri oli 203 wattia joten ei ilmeisesti ole falcon kone kyseessä? vieläkö näitä vanhoja romuja siis tehdään mitä multakin on jo 4 lauennut? asemana oli benq silti mikä ei mielestäni mikään erityisen hiljainen ole vaikka pari postausta ylempänä jotkut niin sanovat, ehkä asteen verran vähemmän rutinaa pitää kuin samppa mutta sama puhuri käy kun pelaa.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Moi vaan kaikille (eka viesti.. ;) ).

Tuli tossa vastikään hommattua "Xbox 360 Elite" PS3:n ja Wii:n viereen Verkkokaupasta (Helsinki, Ruoholahden myymälä) ja näyttäisi olevan "Falcon" (jos infoon uskominen tässä ketjussa).

Valm. pvä: 2008 - 03 - 14
Virtalähteessä lukee 175W MAX., siinä on "2 piikkiä".

En ole tosin kuikuillut sisään, koska en oikein hahmota mihin pitäisi kuikkia.. ;)

Sellainen pieni yksityiskohta, että Ruoholahden myymälässä (Verkkokauppa) hyllyssä olevien Xbox 360 Elite (muita malleja en katsonut)-pakettien kyljessä oli "valkoinen" tarra, jossa luki mm. tuo "175W". Mutta...

...kun sitten sain tuon oman "Xbox 360 Elite + GTA4"-bundlen noutovarastosta, niin boksin kyljessä oleva tarra ei ollut aivan samanlainen (kuin hyllyssä olevissa bokseissa), eikä siinä oikein lue virtalähteestä mitään.. Siinä kuitenkin lukee: LOT NO: 0811, TEAM: FDOU. Paketin takana "mainostetaan" seuraavia pelejä: Project Gotham Racing 4, Halo 3, Guitar Hero 3.
Edit: Boksin tarra näyttää tyyliin tältä:
http://i204.photobucket.com/albums/bb80/xnifex/sticker.jpg
(kuva lainattu täältä: http://forums.xbox.com/193/15804553/ShowPost.aspx#15804553 )

Eli näyttää, että paketin kyljessä oleva tarra ei välttämättä paljasta kaikkea (tai ainakin niin, että "175W"-merkinnän puuttuminen ei tarkoita etteikö laite olisi "uusinta erää").

Eli sellaista, ihan vain jos jotakuta auttaa.

ps. En ole vielä edes ehtinyt kytkeä Xbox 360:sta, joten mielenkiintoista "kuulla" onko laite äänekäs tms. Oma PS3 (Jenkki-malli) ainakin selkeästi "puhisee" jonkin verran, ei se vars. täysin hiljainen ole (toisaalta se on 60gb-laite, eli varmaan "ekaa erää" PS3-konsoleista).

Pitää tehdä. Helvetti jos se on normaali boksi niin mä tapan ne myyjät! :mad:

Pitää tehdä. Helvetti jos se on normaali boksi niin mä tapan ne myyjät! :mad:

Äläs ny sentään! Mukavampi pelata vanhalla lentokoneenmoottoriboksilla ja 2-3 vuoden takuu turvana, kuin istua linnassa loppuikä ;)
Mutta joo, eiköhän sieltä Falcon tule. On nääs aika hyvämaineinen lafka.

Voi perkule. Vpd ei ole vieläkään saanu xboxeja heidän kauppoihin :(

No tuossa kuvauksessa sanotaan sen olevan HDMI-versio... Eli onse. Ja ei tullut minullakaan HDMI-johtoa, piti itse ostaa.

No tuossa kuvauksessa sanotaan sen olevan HDMI-versio... Eli onse. Ja ei tullut minullakaan HDMI-johtoa, piti itse ostaa.

Eivät kaikki HDMI-versiot ole Falconia, uudemmat ovat mutta jos on vanhaa erää niin ne eivät välttämättä ole...

Iteltä löytyi kans Falcon.

Xbox360 HDMI 30.8.2007 ja virtamötikässä 2 piikkiä ja 175W. Ostettu pari päivää ennen joulua Oulun jostaki Anttilasta. Mitään lot(to) numeroita mulla ei ole teille antaa, mutta falconiksi tuon tunnistin kuitenkin :)

Hyvä tuuri loppupeleissä kun puoliso osti tuon mulle joululahjaksi :)

Eks kaikki Xbox 360 elitet ovat Falconeita??? ku oon tommosen tilannut

Eks kaikki Xbox 360 elitet ovat Falconeita??? ku oon tommosen tilannut

Ei ne kaikki ole. :( Mutta Hdmi-mallit on ylipäätään kestävämpiä. Luulisin että jos nyt olet tilannut niin on se falcon. :)

Pitää nyt itsekin kysästä että saa varmuuden asiaan, elikkä, kun olen nyt vihdoin ja viimein ottanut aloitteen että pääsisin tähän uuteen sukupolveen kiinni, niin olen ajatellut tuota arcaden ostamista (kovalevyn varmaan hankin myöhemmin, nyt tahtoo koneen jo HETI), niin kysymys kuuluu että onko kenelläkään tietoa onko noi Hobby Hallin koneet Falconia? Vai onko ne jo nykyään kaikki? Kun tuolla ei mitään siitä lue.

täältä siis:
http://www.hobbyhall.fi/rs_product_...938&sk_2=&un=61625974&uc=07&orderid=&orderst=

Ylös Bottom