Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Oma Elite hajosi tänään (Falcon), tilalle tuli Pro 60GB (12.1A -> Jasper). Jasper on selvästi hiljaisempi kuin Falcon, virtalähde painaa ehkä 50% vähemmän ja siinä on myös tuuletusreiät. Konsolin perästä tulee selvästi vähemmän kuumaa ilmaa..
Nonnih! Nyt levis sit jo toisen kerran toi oma 2005 vuonna ostettu Xbox 360 Pro. Eli punaset rinkulat ilmesty taas ja nyt ei taida enää takuu kattaa huoltoa, joten taidanpa marssia suoraan kauppaan ostamaan uuden. Onko mitään ehdotuksia mikä noista kaikista kannattaa hankkia? Ite oon aatellu tota Eliteä, mutta onkohan ne kaikki noita Jaspereita?
Saanko kysyy, että mitä järkee on ostaa kokonaan uus boxi jos saat sen korjattuu 90e?? Uus maksaa kuiteski 199 (arcade). Säälittävää jos ei kahta viikkoo jaksa oottaa...
Saanko kysyy, että mitä järkee on ostaa kokonaan uus boxi jos saat sen korjattuu 90e?? Uus maksaa kuiteski 199 (arcade). Säälittävää jos ei kahta viikkoo jaksa oottaa...
Uus maksaa kuiteski 199 (arcade). Säälittävää jos ei kahta viikkoo jaksa oottaa...
Eli en nimenomaan jaksa enää painia ton saman Xboxin kanssa. Ensimmäinen kerta vielä meni, mutta nyt ei jaksa enää lähetellä sitä mihinkään, koska todennäköisesti se hajoaa taas. Oon kuullu , että noi Elitet ei hajoa läheskään niin helposti kun nää muut Xboxit. Jos en oo väärin ymmärtäny, niin se on Jasperin ansioita. Valaiskaa joku jos oon väärässä.
Kävin prismassa tonkimassa Elitejä niin olivat kaikki Jaspereita. Gigantitssa näyttäisi olevan piiiitkä liuka Elite Falconeja, mutta Arcade ja Prot olivat kaikki Jaspereita. Verkkokaupasta saa tilattua Elite Jasperin jos pyytää heitä sen tarkistamaan, ainakin minulle olisivat suostuneet sen tekemään...Väärässä oot. Elitet ovat pitkälti Falconeja, kun taas Arcadet ja Pro-mallit ovat tällä hetkellä Jaspereita. Elitejä varmasti on jo markkinoilla Jasperina. Ainakin oma Pro-malli on 22.1.2009 valmistettu ja Jasper.
Onkos tietoa, että tietääkö noi myyjät esim. Prismassa että onko noi Elitet Jaspereita??? En viittis ite ruveta ronkkimaan niitä pakkauksia, niin olis helpompi kysyä
Sama homma... Kysyin myyjältä luvan rönkkiä sitä. Sanoin, että paketin saa ulkoapäin ihan normaalin näköiseksi, eikä siittä hirveitä jälkiä jää.Paha sanoa tietääkö, mutta yleensä kun olen itse jotakin kysynyt niin ei ne mitään tiedä....
Jos Jasperit tunnistaa 150W virtalähteestä, ni eikös siinä pakkauksen kyljessä pitäis lukea siitä jotain? Eikös se oo helpompi tunnistaa noin, ku sörkkiä sitä pakettia...
Verkkokaupasta saa tilattua Elite Jasperin jos pyytää heitä sen tarkistamaan, ainakin minulle olisivat suostuneet sen tekemään...