Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360:n eri mallit (Falcon, Jasper...)

Vastaus: Xbox 360:n eri mallit (Falcon, Jasper...)

Ok, kiitoksia tiedosta.. Tosin eipä tuo niin suuri haitta ole vaikkei Elite olisikaan Jasper.
 
Vastaus: Xbox 360:n eri mallit (Falcon, Jasper...)

Oma Elite hajosi tänään (Falcon), tilalle tuli Pro 60GB (12.1A -> Jasper). Jasper on selvästi hiljaisempi kuin Falcon, virtalähde painaa ehkä 50% vähemmän ja siinä on myös tuuletusreiät. Konsolin perästä tulee selvästi vähemmän kuumaa ilmaa..
 
Vastaus: Xbox 360:n eri mallit (Falcon, Jasper...)

Oma Elite hajosi tänään (Falcon), tilalle tuli Pro 60GB (12.1A -> Jasper). Jasper on selvästi hiljaisempi kuin Falcon, virtalähde painaa ehkä 50% vähemmän ja siinä on myös tuuletusreiät. Konsolin perästä tulee selvästi vähemmän kuumaa ilmaa..


Oma Elite (falcon) lähti huuto.netiin ja tilalle tuli myöskin toi 60GB jasper :)

Mukana siis toi burnout ja trivial pursuit. luulisin että kaikki noi burnout paketissa olevat on jaspereita. Yksikään ei ole ainakaan tänne sanonut ettei olis ollut, eli rohkeasti vain kauppaan.
 
Vastaus: Xbox 360:n eri mallit (Falcon, Jasper...)

Nonnih! Nyt levis sit jo toisen kerran toi oma 2005 vuonna ostettu Xbox 360 Pro. Eli punaset rinkulat ilmesty taas ja nyt ei taida enää takuu kattaa huoltoa, joten taidanpa marssia suoraan kauppaan ostamaan uuden. Onko mitään ehdotuksia mikä noista kaikista kannattaa hankkia? Ite oon aatellu tota Eliteä, mutta onkohan ne kaikki noita Jaspereita?
 
Vastaus: Xbox 360:n eri mallit (Falcon, Jasper...)

Luulisin, että suurin osa Suomessa myytävistä eliteistä on vielä falconeita eli tarkkana pitää olla.
 
Vastaus: Xbox 360:n eri mallit (Falcon, Jasper...)

Nonnih! Nyt levis sit jo toisen kerran toi oma 2005 vuonna ostettu Xbox 360 Pro. Eli punaset rinkulat ilmesty taas ja nyt ei taida enää takuu kattaa huoltoa, joten taidanpa marssia suoraan kauppaan ostamaan uuden. Onko mitään ehdotuksia mikä noista kaikista kannattaa hankkia? Ite oon aatellu tota Eliteä, mutta onkohan ne kaikki noita Jaspereita?

Saanko kysyy, että mitä järkee on ostaa kokonaan uus boxi jos saat sen korjattuu 90e?? Uus maksaa kuiteski 199 (arcade). Säälittävää jos ei kahta viikkoo jaksa oottaa...
 
Vastaus: Xbox 360:n eri mallit (Falcon, Jasper...)

Saanko kysyy, että mitä järkee on ostaa kokonaan uus boxi jos saat sen korjattuu 90e?? Uus maksaa kuiteski 199 (arcade). Säälittävää jos ei kahta viikkoo jaksa oottaa...

No nopeesti tulee mieleen

a) Uusi takuu
b) Uudempi malli: Isompi kovalevy, pienempi virrankäyttö, hiljaisempi yms.
 
Vastaus: Xbox 360:n eri mallit (Falcon, Jasper...)

Saanko kysyy, että mitä järkee on ostaa kokonaan uus boxi jos saat sen korjattuu 90e?? Uus maksaa kuiteski 199 (arcade). Säälittävää jos ei kahta viikkoo jaksa oottaa...

Maksat 90€ ja jännität monta viikkoa korjattu boksi kestää kunnes taas leviää? Itse korjailin omaa RROD boksia muutaman kuukauden välein kunnes kesän alussa sanoi sopimuksensa lopullisesti irti.

Uus maksaa kuiteski 199 (arcade). Säälittävää jos ei kahta viikkoo jaksa oottaa...

Gigantista saat 199 eurolla 60Gb boksin kolmella pelillä.
 
Vastaus: Xbox 360:n eri mallit (Falcon, Jasper...)

Oma ensimmäistä (2005 vuoden) mallia oleva 360 heitti shakkiruutua silmille joten olisi aika hankkia uusi. Ajattelin ensin Arcadea mutta olisihan tuo 60 gigan kovalevy mukava. Tämmönen paketti näyttäisi olevan ihan sopivan hintainen: Linkki Mites onko tuo Super Perhepaketti Jasper?

Entä miten tuo tietojen siirtäminen kovalevyltä toiselle onnistuu? Ei taida olla mukana sitä transfer kaapelia.
 
Vastaus: Xbox 360:n eri mallit (Falcon, Jasper...)

Eli en nimenomaan jaksa enää painia ton saman Xboxin kanssa. Ensimmäinen kerta vielä meni, mutta nyt ei jaksa enää lähetellä sitä mihinkään, koska todennäköisesti se hajoaa taas. Oon kuullu , että noi Elitet ei hajoa läheskään niin helposti kun nää muut Xboxit. Jos en oo väärin ymmärtäny, niin se on Jasperin ansioita. Valaiskaa joku jos oon väärässä.
 
Vastaus: Xbox 360:n eri mallit (Falcon, Jasper...)

Eli en nimenomaan jaksa enää painia ton saman Xboxin kanssa. Ensimmäinen kerta vielä meni, mutta nyt ei jaksa enää lähetellä sitä mihinkään, koska todennäköisesti se hajoaa taas. Oon kuullu , että noi Elitet ei hajoa läheskään niin helposti kun nää muut Xboxit. Jos en oo väärin ymmärtäny, niin se on Jasperin ansioita. Valaiskaa joku jos oon väärässä.

Väärässä oot. Elitet ovat pitkälti Falconeja, kun taas Arcadet ja Pro-mallit ovat tällä hetkellä Jaspereita. Elitejä varmasti on jo markkinoilla Jasperina. Ainakin oma Pro-malli on 22.1.2009 valmistettu ja Jasper.
 
Vastaus: Xbox 360:n eri mallit (Falcon, Jasper...)

Eli kannattaa siis hankkia mieluummin Pro-versio jos haluaa luotettavuutta???
 
Vastaus: Xbox 360:n eri mallit (Falcon, Jasper...)

Väärässä oot. Elitet ovat pitkälti Falconeja, kun taas Arcadet ja Pro-mallit ovat tällä hetkellä Jaspereita. Elitejä varmasti on jo markkinoilla Jasperina. Ainakin oma Pro-malli on 22.1.2009 valmistettu ja Jasper.
Kävin prismassa tonkimassa Elitejä niin olivat kaikki Jaspereita. Gigantitssa näyttäisi olevan piiiitkä liuka Elite Falconeja, mutta Arcade ja Prot olivat kaikki Jaspereita. Verkkokaupasta saa tilattua Elite Jasperin jos pyytää heitä sen tarkistamaan, ainakin minulle olisivat suostuneet sen tekemään...
 
Vastaus: Xbox 360:n eri mallit (Falcon, Jasper...)

Milläs nimellä tuo oma hdmi:tön mallini kulkee? 2008 valmistettu :eek: Opus? vai?
 
Vastaus: Xbox 360:n eri mallit (Falcon, Jasper...)

Onkos tietoa, että tietääkö noi myyjät esim. Prismassa että onko noi Elitet Jaspereita??? En viittis ite ruveta ronkkimaan niitä pakkauksia, niin olis helpompi kysyä :D
 
Vastaus: Xbox 360:n eri mallit (Falcon, Jasper...)

Onkos tietoa, että tietääkö noi myyjät esim. Prismassa että onko noi Elitet Jaspereita??? En viittis ite ruveta ronkkimaan niitä pakkauksia, niin olis helpompi kysyä :D

Paha sanoa tietääkö, mutta yleensä kun olen itse jotakin kysynyt niin ei ne mitään tiedä....
 
Vastaus: Xbox 360:n eri mallit (Falcon, Jasper...)

Paha sanoa tietääkö, mutta yleensä kun olen itse jotakin kysynyt niin ei ne mitään tiedä....
Sama homma... Kysyin myyjältä luvan rönkkiä sitä. Sanoin, että paketin saa ulkoapäin ihan normaalin näköiseksi, eikä siittä hirveitä jälkiä jää.
 
Vastaus: Xbox 360:n eri mallit (Falcon, Jasper...)

Jos Jasperit tunnistaa 150W virtalähteestä, ni eikös siinä pakkauksen kyljessä pitäis lukea siitä jotain? Eikös se oo helpompi tunnistaa noin, ku sörkkiä sitä pakettia...
 
Vastaus: Xbox 360:n eri mallit (Falcon, Jasper...)

Jos Jasperit tunnistaa 150W virtalähteestä, ni eikös siinä pakkauksen kyljessä pitäis lukea siitä jotain? Eikös se oo helpompi tunnistaa noin, ku sörkkiä sitä pakettia...

Samat paketit ja varmin keino on katsoa luukusta takapanelin ampeerit
 
Vastaus: Xbox 360:n eri mallit (Falcon, Jasper...)

Verkkokaupasta saa tilattua Elite Jasperin jos pyytää heitä sen tarkistamaan, ainakin minulle olisivat suostuneet sen tekemään...

Ai jaa, itse kun aikanaan kysyin samaa asiaa niin sieltä tuli vastaus että eivät voi avata paketteja. Eikä auttanut vaikka sanoin että pakettia ei tarvitsisi avata..
 
Ylös Bottom