Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360:n hajoamisprosentti

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

niminerkki: hontti04
Montako konsolia hajonnut: 1
Löytyykö Ko henkilö listasta: ei

Konsoli oli jo valmiiksi rikki eli se naarmutti levyjä aika pahasti. Onneksi anttila antoi uuden eikä tarvinut saksaan lähettää. Asema ei myöskään lukenut levyä aina. Eli esim perfect darkia ei suostunut käynnistämään vaikka useaan otteeseen yritin. Tämä uusi(hitachi) käynnisti sen ihan normaalisti heti ilman ongelmia.
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Noniin hajoshan mulla vihdoinki yks boksi. Kyseinen raakile Hitachin asemalla. Herjaa levystä riippumatta Unplayable disciä ja dvd-asema pitää kauheeta surinaa. Huoltoon vaan :( Tulispa tilalle HDMI-malli, mutta varmaanki aika turha toivo.

Siitä tuliki mieleen. Onko kukaan saanu huollosta hajonneen Premiumin tilalle Pro:ta, eli siis HDMI-mallia?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Nordis07 sanoi:
Noniin hajoshan mulla vihdoinki yks boksi. Kyseinen raakile Hitachin asemalla. Herjaa levystä riippumatta Unplayable disciä ja dvd-asema pitää kauheeta surinaa. Huoltoon vaan :( Tulispa tilalle HDMI-malli, mutta varmaanki aika turha toivo.

Siitä tuliki mieleen. Onko kukaan saanu huollosta hajonneen Premiumin tilalle Pro:ta, eli siis HDMI-mallia?
Pro ja Premium on sama asia, eikä sieltä huollosta saa HDMI boksia vaan korjaavat vanhan boksisi tai laittavat samanlaisen tilalle
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Pirate fin sanoi:
Pro ja Premium on sama asia, eikä sieltä huollosta saa HDMI boksia vaan korjaavat vanhan boksisi tai laittavat samanlaisen tilalle

Kauankohan niitä samanlaisia enää mahtaa riittää? Jos levität koneen vuoden kuluttua ja takuu on voimassa, vaikea uskoa että tunkisivat enää samaa konetta takaisin kuluttajalle. Siitähän ne kulut juuri tulee kun samoja vanhoja epävakaita myllyjä lähetellään edestakaisin.
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

samuel6 sanoi:
Kauankohan niitä samanlaisia enää mahtaa riittää? Jos levität koneen vuoden kuluttua ja takuu on voimassa, vaikea uskoa että tunkisivat enää samaa konetta takaisin kuluttajalle. Siitähän ne kulut juuri tulee kun samoja vanhoja epävakaita myllyjä lähetellään edestakaisin.
Itse toivon, että alkaisivat lähettelemään HDMI bokseja huollosta, mutta joku microsoftilta sanoi jossakin haastattelussa, että korjaavat vanhan koneen
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Jooo........Tänään tuli boxi huollosta ja kun pistin sen päälle toimi vähän aikaa normaalisti kun olin pistämässä peliä sisään niin peli tilttasi.....Käynistin koneen uudelleen niin eikös sielä 3 punaista valoa ole vittuilemassa Kone on 2007 vuosimallia....
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Hantto sanoi:
Jooo........Tänään tuli boxi huollosta ja kun pistin sen päälle toimi vähän aikaa normaalisti kun olin pistämässä peliä sisään niin peli tilttasi.....Käynistin koneen uudelleen niin eikös sielä 3 punaista valoa ole vittuilemassa Kone on 2007 vuosimallia....Joten : Microsoft HAISTA PASKA
Hei. Kannattaa kyllä vaan kokeilla ja ottaa johdot irti ja kokeilla uudestaan. Minulla teki saman pari viikkoa sitten kun kone tuli huollosta. Eli se kuoli ja heräsi henkiin. Nimesinkin koneen Jeesukseksi. Siitä lähtien toiminut hyvin. :D

Koska ei se edes ehtinyt lämpiimään, niin ajattelin, että jotain staattista sähköä tjsp.
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Multa on tämän ketjun hallinta karannut totaalisesti käsistä, koska en ole ehtinyt päivittelemään riittävän tiheästi.

Ehdotan, että tämä ketju lukitaan ja tilalle pistetään uusi ketju Wii ja PS3 -threadien tapaan. Sellainen joka ottaa huomioon myös Eliten (vaikka samaa paskaahan se on).

Lisäksi mulla ei ole aikaa päivittää vastaavaa ketjua jatkossa, joten se jää jonkun muun harteille (jos uusi ketju tehdään).
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

djj07 sanoi:
Multa on tämän ketjun hallinta karannut totaalisesti käsistä, koska en ole ehtinyt päivittelemään riittävän tiheästi.

Ehdotan, että tämä ketju lukitaan ja tilalle pistetään uusi ketju Wii ja PS3 -threadien tapaan. Sellainen joka ottaa huomioon myös Eliten (vaikka samaa paskaahan se on).

Lisäksi mulla ei ole aikaa päivittää vastaavaa ketjua jatkossa, joten se jää jonkun muun harteille (jos uusi ketju tehdään).
Kannatetaan. Olisi mukava jos näin tehtäisiin. :)
 
Vastaus: Xbox 360:n hajoamisprosentti

Ketjun aloittajan pyynnöstä suljetaan tämä ja tiputetaan saman tien muiden kuolevaisten ketjujen joukkoon. Uuden hajoamisprosenttiketjun ylläpitäjää haetaan, sikäli kuin sellainen katsotaan tarpeelliseksi.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom