Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360:n hintaseuranta

Vastaus: Xbox 360:n hintaseuranta

XO Falcon HDMI vaimikäsetoiseksparasmallinytolikaan. Löytyykö netistä mistään tuohon 299 hintaan? Niin.. Ja tuo Megaswaping Elite (399,-) taitaa olla halvin markkinoilla? Tervetuloa valintojen maailmaan.

Jostain syystä alkoi kuumottaa hankkia tuollainen rutku takaisin, vaikkei leikkarillakaan tunnu olevan oikein aikaa pelata :cool:
Mutta toisaalta mullon ikävä Boxin symppistä olemusta kaikkine hurinoineen ja pärinöineen :)
 
Vastaus: Xbox 360:n hintaseuranta

XO Falcon HDMI vaimikäsetoiseksparasmallinytolikaan. Löytyykö netistä mistään tuohon 299 hintaan? Niin.. Ja tuo Megaswaping Elite (399,-) taitaa olla halvin markkinoilla? Tervetuloa valintojen maailmaan.

Jostain syystä alkoi kuumottaa hankkia tuollainen rutku takaisin, vaikkei leikkarillakaan tunnu olevan oikein aikaa pelata :cool:
Mutta toisaalta mullon ikävä Boxin symppistä olemusta kaikkine hurinoineen ja pärinöineen :)

XO Falconia tuskin mistään saa tuohon 299. Kaikki 299 boxit mitä tuohon hintaan on myynnissä näkynyt ovat olleet vanhoja Zephyr-malleja ilman HDMI-liitäntää.

Megaswapin Eliteä halvempaa ei liene Suomesta löydy.
 
Vastaus: Xbox 360:n hintaseuranta

Tänään Verkkokauppa.com mainoslehtisessä HDMI-boxi Gears of Warin kanssa 348.90.
 
Vastaus: Xbox 360:n hintaseuranta

Onkos tuota playerone.fi:n tarjousta parempaa tällä hetkellä? Playeronehan siis tarjoaa Xbox 360 Premiumin HDMI-liitännällä hintaan 329.99. Olen tietoinen tuosta Verkkokaupan tarjouksesta, mutta (valitettavasti) olen ehtinyt pelaamaan GeOW:in jo PC:llä läpi. Ja tosiaan, Elite ei kiinnosta, pärjään tuolla 20 GB:n kovalevyllä.
 
Vastaus: Xbox 360:n hintaseuranta

Onkos tuota playerone.fi:n tarjousta parempaa tällä hetkellä? Playeronehan siis tarjoaa Xbox 360 Premiumin HDMI-liitännällä hintaan 329.99. Olen tietoinen tuosta Verkkokaupan tarjouksesta, mutta (valitettavasti) olen ehtinyt pelaamaan GeOW:in jo PC:llä läpi. Ja tosiaan, Elite ei kiinnosta, pärjään tuolla 20 GB:n kovalevyllä.

Tilt.fi lähtee Premium HDMI-liitännällä 329.99 postikuluineen ja ainakin itselleni tuli uuden vuoden aikaan Falcon-versio. Tuolta siis ainakin säästää postikulut vaikka muuten hinta sama onkin.
 
Vastaus: Xbox 360:n hintaseuranta

Nykyisiä tarjouksia en niinkään ole seurannut, mutta n. puoli vuotta sitten ostin itse Anttilasta 299 hinnalla itselleni Xbox 360 pelikonsolin. Ei ole HDMI liitäntää. Sattuiko joku muu bongata samanlaisen tarjouksen?
 
Vastaus: Xbox 360:n hintaseuranta

Tämän päivän helsingin sanomissa oli etusivulla citymarketin tarjous;

Xbox 360 Pro HDMI-liitännällä 299, plussakortilla luonnollisesti.
 
Vastaus: Xbox 360:n hintaseuranta

Tämän päivän helsingin sanomissa oli etusivulla citymarketin tarjous;

Xbox 360 Pro HDMI-liitännällä 299, plussakortilla luonnollisesti.

Ja ainakin Turussa Kupittaan Citymarketissa kyseiset 299e mallit olivat Falconia, ainakin paketin perusteella, ulkopuolella olevassa tarrassa luki 175W ja Lot nro oli 0747

Niitä oli siellä hyllyssä ainakin 5 kpl, itse taidan kyllä hakea GameStopista lisäohjaimen ja pelin sisältävän paketin.
 
Vastaus: Xbox 360:n hintaseuranta

HD-DVD asema boxiin anttilassa alle 50egee.

Ja samaisessa puljussa Xbox 360 Pro + Forza 2 + Viva pinata = 299euroa. Mutta eivät taida olla HDMI- tai liiemmin falcon-mallejakaan...
 
Vastaus: Xbox 360:n hintaseuranta

http://www.vpd.fi/product_details.php?p=1141&subid=319&c=319

Elikkäs VPD.fi:stä Pro-malli HDMI-liitännällä ja Falcon-piirillä 339e. Onkos kokemuksia ko. lafkasta? Mainostavat itseään Vuoden 2007 pelikauppana ja itse en ole koskaan ennen kuullutkaan :)

Tosin tässä vaiheessahan kannattaa odotella ainakin ensiviikkoon hintojen laskujen merkeissä ja katsella asiaa sitten uudestaan. :cool:
 
Vastaus: Xbox 360:n hintaseuranta

http://www.vpd.fi/product_details.php?p=1141&subid=319&c=319

Elikkäs VPD.fi:stä Pro-malli HDMI-liitännällä ja Falcon-piirillä 339e. Onkos kokemuksia ko. lafkasta? Mainostavat itseään Vuoden 2007 pelikauppana ja itse en ole koskaan ennen kuullutkaan :)

Tosin tässä vaiheessahan kannattaa odotella ainakin ensiviikkoon hintojen laskujen merkeissä ja katsella asiaa sitten uudestaan. :cool:

Hyvä kauppahan tuo on, mutta nyt tosiaan kannattanee hieman katsella, miten nuo hinnat asettuvat :)
 
Vastaus: Xbox 360:n hintaseuranta

http://www.vpd.fi/product_details.php?p=1141&subid=319&c=319

Elikkäs VPD.fi:stä Pro-malli HDMI-liitännällä ja Falcon-piirillä 339e. Onkos kokemuksia ko. lafkasta? Mainostavat itseään Vuoden 2007 pelikauppana ja itse en ole koskaan ennen kuullutkaan :)

Tosin tässä vaiheessahan kannattaa odotella ainakin ensiviikkoon hintojen laskujen merkeissä ja katsella asiaa sitten uudestaan. :cool:

Tiltin hinta 329e
Itse ostin Cittarista viikko sitten hintaan 299e.
 
Vastaus: Xbox 360:n hintaseuranta

Itse asiassa minusta tuossa Citymarketin tarjouksessa on vähän "kusetuksen maku".

Myydään Pro-HDMI mallia supertarjouksena hintaan 299, eli noin 30e halvemmalla kuin missään muualla Suomessa, vain pari viikkoa ennen kuin konsolin hinta sitten tippuukin valmistajan toimesta.

Eli ne jotka jo ehtivät ostaa tuolta Cittarin tarjouksesta boxin, maksoivat siitä siis periaatteessa 20-40e ylihintaa...
 
Vastaus: Xbox 360:n hintaseuranta

Itse asiassa minusta tuossa Citymarketin tarjouksessa on vähän "kusetuksen maku".

Myydään Pro-HDMI mallia supertarjouksena hintaan 299, eli noin 30e halvemmalla kuin missään muualla Suomessa, vain pari viikkoa ennen kuin konsolin hinta sitten tippuukin valmistajan toimesta.

Eli ne jotka jo ehtivät ostaa tuolta Cittarin tarjouksesta boxin, maksoivat siitä siis periaatteessa 20-40e ylihintaa...
Pikkaisen kyllä viikonloppuna tullut hymy hävisi huulilta maanantaina kun luin maailmanlaajuisen hinnanpudotus-uutisen... :rolleyes:
Ostin lootan meinaan juuri perjantaina. ..no onneksi en sentään mennyt ostamaan anttilan tarjouksen wanha pro+forza2&vivapinataa... sitten ois voinut ketuttaa vielä enemmän.
 
Vastaus: Xbox 360:n hintaseuranta

Kuten gamestop-ketjuun jo kerroinkin, huomisesta lähtien Xbox 360 Pro + Lisäohjain + yksi peli (Blue Dragon, Halo 3, Scene it!, PGR4, Gears Of War) 309e. Sama setti Elitellä ja mustalla lisäohjaimella 419e.
 
Vastaus: Xbox 360:n hintaseuranta

Kuten gamestop-ketjuun jo kerroinkin, huomisesta lähtien Xbox 360 Pro + Lisäohjain + yksi peli (Blue Dragon, Halo 3, Scene it!, PGR4, Gears Of War) 309e. Sama setti Elitellä ja mustalla lisäohjaimella 419e.

Pari viikkoa sit ostin gigantista tollasen setin halo kolmosella.. Hävisin 150 ekee :(
Onkohan toi sitä hdmi/falcon versiota?
 
Ylös Bottom