Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360:n hintaseuranta

Vastaus: Xbox 360:n hintaseuranta

peppokani sanoi:
Gigantissa tuo näytti olevan ihan normihinta. Siihen päälle kun osti GOW:in 49,95 euroon, ei tarvinnut lähteä bundlepakettia metsästämään sen kauempaa.

No Megaswapilla on myös GoW-bundle 399e, eli samat on molempien hinnat Gigantissa ja Megaswapissa, joten kandee hakea siitä kumpi itseä on lähempänä :)

Itsellä Megaswappiin 75m ja Giganttiin 20 kilometriä.... :)

-PV-
 
Vastaus: Xbox 360:n hintaseuranta

Mistä päin Saksan nettikauppoja kannattaisi lähteä metsästämään?
Vai onko edes halvempaa?
 
Vastaus: Xbox 360:n hintaseuranta

tommy55 sanoi:
Mistä päin Saksan nettikauppoja kannattaisi lähteä metsästämään?
Vai onko edes halvempaa?

Eroja hinnassa ei tietääkseni pitäisi pahemmin olla, koska Microsoft määrää konsolin hinnan markkinoilla. Kyllä se ihan Suomesta kannattaa ostaa, alvien erot Saksassa ja Suomessa ei niin isot ole..
 
Vastaus: Xbox 360:n hintaseuranta

_Kopi_ sanoi:
Jos tilaan esim. Play.comista boxin tuleeko siihen tulleja päälle?

http://www.play.com/Games/Xbox360/4...ears_of_War_+_Entertainment_Pack/Product.html
Tollasta olen katellut ja ei olisi pahan hintanen, jos tulleja ei tule.

Siihen tulee vielä ALV:t päälle, koska Jerseyn saaret eivät kuulu EU:n veroalueeseen (EU:n veroalueen ulkopuolelta tilatessa lisätään siis hintaan Suomen 22% ALV). Kuitenkaan alle 10 euron tullilappua ei kirjoiteta, joten yksinkertaisella matematiikalla saamme tulokseksi, että alle 45,45 euron tuotteet tulevat ilman ALV-lisää.

Itse olen kyllä huomattavasti tuotakin (45,45 e) kalliimpia tuotteitakin play.comista tilannut ja mitään ongelmia ei ole esiintynyt.

Kannattaa käydä ihan http://www.tulli.fi/ -osoitteesta lukasemassa asioista tarkemmin.
 
Vastaus: Xbox 360:n hintaseuranta

Eli tuo tilaaminen ulkomailta ei tulisi "halvaksi"..

Mistä XO Premium paketin saa halvimmalla?
 
Vastaus: Xbox 360:n hintaseuranta

Itse maksoin 340 360 premi + nhl 07. Eikä ollut suhteilla mutta eipa tota tarjousta enää olekaan.
 
Vastaus: Xbox 360:n hintaseuranta

Ro0Ki3 sanoi:
Eli tuo tilaaminen ulkomailta ei tulisi "halvaksi"..

Mistä XO Premium paketin saa halvimmalla?

Samaa asiaa yritän selvittää ja tällä hetkellä paras paketti on Anttilan premium+ Gears Of War 399.

Hintakaan ei varmaan tule tippumaan ennen PS3:sen ilmestymistä?

Edit. Tilt pelikaupasta saa Premium + 3 peliä 462, peleistä kaksi on käytettyjä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360:n hintaseuranta

Sniper3002 sanoi:
Mistähän saisi Wlan-pulikan halvimmalla?

Itse ostin Verkkokaupasta 69,90 euron hintaan.
Joku myi viikonloppuna huuto.netissä käytettynä, meni vähän yli 50 euroon.

Kallis on mutta on kiva kun ei johdot mene pitkin kämppää, ja hyvä signaali niin olo- kuin makuuhuoneessa.
 
Vastaus: Xbox 360:n hintaseuranta

En ole vielä ostanut 360:stä, mutta tiedän hankkivani sen - ainoastaan ajankohta on auki. Nyt kun julkaisusta on aikaa jo yli vuosi, olen alkanut miettimään milloinkahan hintaa tiputtettaisiin? Toisaalta esim. GoW bundle olisi jo nyt ihan kohtuullisen hintainen, sillä pelihän on siinä paketissa käytännössä ilmainen.

Wlan adapteri pitäisi lisäksi ostaa, koska johdot on perseestä. Jos muilta löytyy vinkkejä mistä saisi ko. tuotetta edullisesti olisin kiitollinen...verkkokauppa oli jo hyvä vinkki, en ole halvemmalla nähnyt missään.
 
Vastaus: Xbox 360:n hintaseuranta

jehu sanoi:
Nyt kun julkaisusta on aikaa jo yli vuosi, olen alkanut miettimään milloinkahan hintaa tiputtettaisiin?

Puolisen vuotta sitten, joku Microsoftin johtohenkilöistä totesi, että XO:n hinnanlaskemista on turha odottaa, ja paras ajankohta on ostaa kone nyt. Tuossa nyt puhuttiin varmaan tuosta joulun ajasta, muuta ilmeisesti ei suurempia hinnanpudotuksia on turha odotella.
 
Vastaus: Xbox 360:n hintaseuranta

Tragedy sanoi:
Puolisen vuotta sitten, joku Microsoftin johtohenkilöistä totesi, että XO:n hinnanlaskemista on turha odottaa, ja paras ajankohta on ostaa kone nyt. Tuossa nyt puhuttiin varmaan tuosta joulun ajasta, muuta ilmeisesti ei suurempia hinnanpudotuksia on turha odotella.
Tuota nyt tietysti sanotaan aina, sillä hinnanalennuksista etukäteen kertomalla kustaisiin myynnit hetkeksi. Hinta ei kyllä tosiaan silti tipahda ihan heti, koska PS3 on sika kallis ja ei Wii myöskään ole mitenkään hirveän edullinen.

Joku bundle paketti on ihan hyvä vaihtoehto ehdottomasti jo nyt, sillä onhan sillä pelillä aina arvoa jos sen erikseen ostaa.
 
Vastaus: Xbox 360:n hintaseuranta

Verkkokaupan (Ruoholahti) huoltotiskin vieressä näytti olevan ~ kolme kappaletta Xbox premiumia + peli -paketteja hintaan 370 euroa. 24 kk takuulla. Asiakaspalautuksia tms.
 
Ylös Bottom