Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
jii75 sanoi:Tässä boksin hankintaa ajatelessa, heräsi muutama kysymys: tuleekohan tuo Elite versio vaikuttamaan Premium-version hinnoitteluun millään tavalla ja onko tulossa/tullut forza 2 premium bundlea markkinoille ?![]()
Kiitti, sitten se on vaan käveltävä kauppaan.... ei varmaan kuulu ALE tuotteiisiinhide sanoi:Järjestyksessä: Ei. Ei ainakaan toistaiseksi ole tiedossa.
jii75 sanoi:Kiitti, sitten se on vaan käveltävä kauppaan.... ei varmaan kuulu ALE tuotteiisiin![]()
hide sanoi:Villit huhut kertovat että Gigantilla olisi Suomen halvin hinta, eli mikäli sellainen löytyy lähistöltä, kannattaa käydä visiitillä.
Jakez sanoi:Gigantissa tuli tänään käytyä ja hinta oli premiumilla 349
GOW oli pikkasen alle 40
Patovaht sanoi:Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa, eli ei kannata ainakaan Gigantista hakea![]()
Tero80 sanoi:Mainitaan nyt, että Pirkkalan Verkkokaupan myymälällä näyttää taas olevan 1 kpl Premium + Crackdown -pakettia myynnissä hintaan 369,90 . Tuommoisen paketin itse ostin reilu kuukausi sitten, vaikka kyseisestä pelistä en mitään etukäteen tiennytkään. Tulipahan yllätyttyä todella positiivisesti...
hide sanoi:Nyt en käsitä, onko tuo mielestäsi kallis? Jos kerta näin ajattelet, voisit sitten kertoa mistä se irtoaisi halvemmalla.
Unreal-Hawk taitaa itse olla Gigantissa töissähide sanoi:Villit huhut kertovat että Gigantilla olisi Suomen halvin hinta, eli mikäli sellainen löytyy lähistöltä, kannattaa käydä visiitillä.
feldon sanoi:Unreal-Hawk taitaa itse olla Gigantissa töissä![]()
Patovaht sanoi:X360 Premium hinta tuntuisi olevan nousussa, mbnet.fi hintaseurantaa kun katsoo, niin sieltä on halvimmat tarjoukset aika lailla hävinnyt. Discshopilla halvin linkki 349e mut kun sen klikkaa auki niin niiden sivulla lukeekin jotain 419e. Myös Gigantti nostanut ainakin 20e hintaa.
Mitähän lienee tekeillä???
Kumis sanoi:Mikähän tässä tosiaan mättää. Monikin liike on nostanut hintojaan viime viikkoina![]()
Painless sanoi:No nii-in. Justiin itsekkin katsoin, niin Gigantti nostanut Boksin hinnan 360on 340:sta. :<