Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360:n huolto

admirian

New Member
ite oon ostanu pelikoneen ajat sitte ja takuu on menny kiinni jo:mad: .. paska meni rikki ihan itellää ja mietin et voiko sen viedä vaikka teknisille tai johonki semmoseen korjaukseen. Kukaan tuskin ostaa rikkinäistä pelikonetta??:eek: vika ei tunnu olevan kovin iso vika kone menee päälle mut kuvaan ei tuu mtn.. virtanapin ympärillä alkaa vilkkumaan punanen valo.. onko kellään muulla käyny näin??
 
Vastaus: xbox 360:sen huolto?????

Eiköhän sullakin ole vielä tuota kahden vuoden takuuta jäljellä. Soita Microsoftin Xbox -tukeen.

Tällä foorumilla löytyy aiheesta paljon lisää tietoa.

admirian sanoi:
onko kellään muulla käyny näin??
Ei, tällaista ei ole tätä ennen todistettu.
 
Vastaus: xbox 360:sen huolto?????

Joskus kun se näyttöpiuha oli huonosti kiinni eli ei pohjaan saakka työnnetty, niin tuli toi punainen valo ja tietenkään kuvaa ei näkynyt. Ettei kyse olisi tästä?
 
Vastaus: xbox 360:sen huolto?????

Riippuu siitä vilkkuuko laitteessa 3 vai 4 valoa. Jos 3, laite kaipaa huoltoa. Jos 4 piuhat on huonosti kiinni/kontaktihäriöitä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360:n huolto

jollet saa wörkkimään ni ota virhekoodi syncillä ja ostan koneen pois.
 
Vastaus: Xbox 360:n huolto

tietääkös kukaan,pystyykö tuon Xbox360 virtapistokkeen vaihtamaan uuteen? siis sen johon tulee se johto seinästä.. itselläni ei mee enää takuun piiriin koska itse sen hajotin.. liian kovakourainen... irrottaessa tuota tuuletinta :D

EDIT: ei enää mitää ongelmaa
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360:n huolto

Nyt olen oikeasti hämilläni. Minä laitoin boxini toista kertaa huoltoon, lähti 13. matkaan. Tänään tuli takas. Oli se nopeeta.
 
Vastaus: Xbox 360:n huolto

admirian sanoi:
ite oon ostanu pelikoneen ajat sitte ja takuu on menny kiinni jo:mad: .. paska meni rikki ihan itellää ja mietin et voiko sen viedä vaikka teknisille tai johonki semmoseen korjaukseen. Kukaan tuskin ostaa rikkinäistä pelikonetta??:eek: vika ei tunnu olevan kovin iso vika kone menee päälle mut kuvaan ei tuu mtn.. virtanapin ympärillä alkaa vilkkumaan punanen valo.. onko kellään muulla käyny näin??

Error E74? Valo oikeassa alakulmassa? Itsellä tulee tuo joskus, kun käynnistän koneen Harmony 525 kaukosäätimellä. Ohjaimella käynnistettäessä ongelmaa ei tule. Taisi olla johonkin AV-liitäntään tai vastaavaan liittyvä.
 
Vastaus: Xbox 360:n huolto

Noniin, sain viimeinkin omankin 360:ni rikki. Mitäs kaikkia lappusia tonne pitää ettiä, kun laitan konetta huoltoon?
 
Vastaus: Xbox 360:n huolto

jeejeepete sanoi:
Noniin, sain viimeinkin omankin 360:ni rikki. Mitäs kaikkia lappusia tonne pitää ettiä, kun laitan konetta huoltoon?

Osanottoni. Eipä tarvitse ostokuitteja tms. etsiskellä mukaan vaan soitto tukeen riittää. Tuen kanssa asiointia saattaa nopeuttaa kun käy etukäteen rekisteröimässä konsolinsa xbox.comissa. Tuesta saakin sitten tarkemmat ohjeet kuinka boksi laitetaan UPS:n matkaan.

Oheisen linkin takaa löytyy koottuna hyvät ohjeet, jotka ainakin minua auttoivat:
X360 huolto-ohje - livegamers.info
 
Vastaus: Xbox 360:n huolto

Soitat vaan tukeen, no problem. Ne ottaa sun tiedot ja regaa sen koneen sielläkin. Voit tosin käydä myös Xbox.comissa.

Heh, juuri kävi naapurissa UPS:n auto. Olikohan xboxia menossa / tulossa :D
 
Vastaus: Xbox 360:n huolto

Heh heh, microsoftin tuki oli kyl juur semmonen kun ois voinu kuvitellakkin.. [Tämä puhelu nauhoitetaan, ihan omaksi parhaaksesi tietenkin]. Sit siä vastas joku intialainen mimmi joka lueskeli paperilta ohjeita. Enpä saanut viä mitään tuloksia, kun penäsivät sarjanumeroo koneesta. Mitä mulla ei nyt tietty sattunu oleen mukana. Äh, mistäs sen pystyykään tarkistaan?
 
Vastaus: Xbox 360:n huolto

jeejeepete sanoi:
Heh heh, microsoftin tuki oli kyl juur semmonen kun ois voinu kuvitellakkin.. [Tämä puhelu nauhoitetaan, ihan omaksi parhaaksesi tietenkin]. Sit siä vastas joku intialainen mimmi joka lueskeli paperilta ohjeita. Enpä saanut viä mitään tuloksia, kun penäsivät sarjanumeroo koneesta. Mitä mulla ei nyt tietty sattunu oleen mukana. Äh, mistäs sen pystyykään tarkistaan?

Numero lukee koneen takana olevassa kilvessä,et voi olla löytämättä.
Itse soitin maanantaina ja sillon vastas kyl ihan suomalainen mies,tosin olin jonossa reilu 25min,mut ymmärtäähän sen,maanantai aamu klo 10.02 on aina kiireellisin aika:)
 
Vastaus: Xbox 360:n huolto

Itse ostin boxin 2 viikkoa sitten käytettynä, takuukuitteja ym. en saanut mukaan. Kone on kuulemma n.4-5 kk vanha. Eilen kun sain ensimmäisen pelini dvd-levyllä, huomasin ja että dvd-asema pitää erittäin kovan äänen kun levyn laittaa koneeseen tai boxin käynnistää levy sisällään. En nyt siis tarkoita dvd-aseman käyntiääntä, vaan käynnistyksen yhteydessä kuuluu erittäin raapaiseva ääni, aivan kuin levy naarmuntuisi. Pelottaa, että dvd-asema pimenee kohta. Eikö tosiaan tarvitse takuukuittia jos koneen laittaa huoltoon? MIstä tiedän mihin asti koneessa on takuu, koska en voi olla varma että kone on vain 4-5kk vanha...
 
Vastaus: Xbox 360:n huolto

kari1980 sanoi:
Itse ostin boxin 2 viikkoa sitten käytettynä, takuukuitteja ym. en saanut mukaan. Eikö tosiaan tarvitse takuukuittia jos koneen laittaa huoltoon? MIstä tiedän mihin asti koneessa on takuu, koska en voi olla varma että kone on vain 4-5kk vanha...

Et tarvitse välttämättä takuukuittia, mutta pitää tietää muistaakseni:

ostopäivä ja omistajan tiedot.
Nimi, osoite, puh.nro, sähköposti.

Sarjanumero pitää myös ilmoittaa, mutta sehän lukee koneessa.:p
 
Vastaus: Xbox 360:n huolto

Nyt pääsi kyllä MS yllättämään... UPS haki boksin tasan 3 viikkoa sitten ja toi jo tänään uuden tilalle. Olin varautunut vähintäänkin sellaiseen parin kuukauden odotukseen. Hieman hiljaisemman kuuloinen ja jämäkämmän oloinen dvd-asema tässä uudessa mutta muuten ihan samanlainen puhisija kuin edeltäjänsäkin. Ihmettelin kun boksi latasi ekalla kerralla livestä päivityksiä, eikös noiden olisi pitänyt olla vanhalla kovolla jo valmiiksi?

Lähetyksestä löytyi 1 kk live aikaakin, joten ei kai tässä voi olla muuta kuin suht. tyytyväinen. :)
 
Vastaus: Xbox 360:n huolto

ZigZag sanoi:
Ihmettelin kun boksi latasi ekalla kerralla livestä päivityksiä, eikös noiden olisi pitänyt olla vanhalla kovolla jo valmiiksi?

Boksin päivitykset eivät mene kovolle. Vain pelien päivitykset majailevat siellä.
 
Vastaus: Xbox 360:n huolto

Perhanan boksi on alkanut välillä pistämään disc read erroria.
Levyt ei ole naarmuisia, joten syy on siis dvd asemassa.
En oikein viitsisi huoltoon lähettää, kun siinä menee kumminkin ikuisuus ja Halo 3:kin on tulossa ja Bioshock myös pitäs ostaa.
Kuin kauan teillä on pisimmillään mennyt, kun boksi on ollut siellä huollossa? Ja kuinka nopeasti on parhaimmillaan tullut?

Tämä boksi on ostettu pari kuukautta sitten netanttilasta, ostin käytettynä, mutta vanha omistaja ei ole rekisteröinyt tätä mihinkään. Voisiko tuolta netanttilan kautta saada uuden boksin, kun sinne lähettäisi tämän vanhan? Vai lähettääkö ne se sieltä xboxin huoltoon vaan?
 
Vastaus: Xbox 360:n huolto

Mulla sama homma, ainakin prg kolmosen kanssa. Levy ei ole naarmuinen, yhtäkkiä peli vain tilttaa kesken ajon. Harmittaa, kun puuttuu vain kahdesta radasta kultaaa. Ostin myös koneen käytettynä, ja alkuperäinen ostopaikka oli tietääkseni netanttila n. puoli vuotta sitten.
 
Vastaus: Xbox 360:n huolto

Otin boksista kaikki johdot irti, myös virtalähteestä ja pistorasiasta, annoin olla hetken, ja nyt toimii taas. Koetapa diddy samaa.
 
Ylös Bottom