Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360:n langattoman ohjaimen ongelmat

Jboy

New Member
Elikkäs boksin langaton ohjain sammuilee välillä ja ruutuun tulee "please reconnect controller"
No,laitan ohjaimen uuestaa päälle ja taas sama tapahtuu eli missä vika?
Niin ja paristoja tällä hetkellä käytän ohjaimessa .
Meneekö ohjain takuuseen vai onks toi vaa joku yksinkertainen vika?
 
Vastaus: Xbox 360 langaton ohjain ongelma

- Onko ohjain kaukana boxista?
- Onko paristot tyhjentyneet?
 
Vastaus: Xbox 360 langaton ohjain ongelma

Ja jos vika ei korjaannu noilla ylemmillä vinkeillä, niin takuuseen soittamalla saa uuen ohjaimen (max 1/konsoli).
 
Vastaus: Xbox 360 langaton ohjain ongelma

Nikoza sanoi:
- Onko ohjain kaukana boxista?
- Onko paristot tyhjentyneet?
About 1,5m boksiin,paristot luulis olevan täynnä mut kokeilen vaihtaa
 
Vastaus: Xbox 360 langaton ohjain ongelma

Mulla oli joskus sama ongelma. Koitappa venyttää vähän pidemmiksi niitä patterien päihin osuvia "jousen tapaisia metalliosia". jos ne ovat liian litissä sielä niin tärähtäessä kosketus pattereihin katkeaa. itellä se ainakin auttoi kun sammuili kokoajan.

Tietty kannattee soittaa ms tukeen ja pyytää uutta ohjainta.

ps. osta akku ;)
 
Vastaus: Xbox 360 langaton ohjain ongelma

Itselläni pätki kun paristot oli loppumaisillaan. Onkos patterien loppumisen merkki se, kun ohjaimessa valot "pyörivät", kaksi valoa kerrallaan, vastakkaisissa kulmissa? ymmärsittekö :D
 
Vastaus: Xbox 360 langaton ohjain ongelma

akkrut sanoi:
Itselläni pätki kun paristot oli loppumaisillaan. Onkos patterien loppumisen merkki se, kun ohjaimessa valot "pyörivät", kaksi valoa kerrallaan, vastakkaisissa kulmissa? ymmärsittekö :D

Ne vilkkumiset varoittavat juurikin pattereiden loppumisesta.
 
Vastaus: Xbox 360 langaton ohjain ongelma

Ongelma korjattu,paristot ei ottanu kunnol kii,ens viikonloppuna akkua ostamaan ;)
 
Vastaus: Xbox 360 langaton ohjain ongelma

Mullaki oli toi ongelma. Sitten rupes vilkkumaan 1 ja 4 valo ja perään 2 ja 3 vuorotellen. Sitten vaihoin ladatut akut ja sama homma jatku. Mutta ne kyseiset akut ei toimi kamerassa, mistä lie johtuu. Varmaan jotenkin oikosulkuun menee yms. kun siitä on kylestä lähteny vähän sitä tarraa pois ja se metalli näkyy sieltä. Vaihoin toiset akut tuossa eilen. Pitää kokeilla venyttää niitä jousia, veikkaan että se auttaisi. Aina kun pistin headsetin ohjaimeen kiinni niin se sammu.
 
Vastaus: Xbox 360 langaton ohjain ongelma

Voisin lainata tätä ketjua kun en viitsi uutta tehdä.

Ostin vähän aikaa sitten Microsoft Xbox 360 Elite Value Bundle paketin 11014 - Microsoft Xbox 360 E - Verkkokauppa.com en kylläkään verkkokaupasta. Tuossa vähän aikaa sitten rupesin ihmettelemään kun tuntuu että oma EASHL ukkoni luistelee huomattavasti hitaampaa kuin muiden vaikka arvot ovat samanlaiset NHL 10:ssä. Tuossa yksi aamu sitten rupesin asiaa tutkimaan ja lainasin veljeltäni toisen ohjaimen ja testasin niitä vuoronperään NHL 10:n harjoittelu moodissa jossa pystyy ottamaan aikaa luistelusta. Tästä selvisi että uusi eliten ohjain on kyseisessä "spurtti" osuudessa melkein sekunnin hitaampi kuin toinen ohjain. Valittuna siis tietenkin sama pelaaja molemmilla ohjaimilla.

Mistä tämä voi johtua vai eikö ohjain vain toimi kunnolla? Varmaan takuuta kyseltävä Microsoftilta.
 
Vastaus: Xbox 360 langaton ohjain ongelma

Tietääkö kukaan mistä johtuu kun ohjain eka pätki koko ajan ja nyt se ei sitten mene edes päälle?
 
Vastaus: Xbox 360 langaton ohjain ongelma

Tietääkö kukaan mistä johtuu kun ohjain eka pätki koko ajan ja nyt se ei sitten mene edes päälle?
Ehdottomasti yleisin ja todennäköisin syy on, että virta on loppu. Vaihda paristot tai lataa akku.
 
Vastaus: Xbox 360:n langattoman ohjaimen ongelmat

Syynä voi olla löysä paristokotelo. Itse kotelo voi olla löysä tai sitten sen paristot paikallaanpitävät jouset on "löysät". Itse kiristin (venytin) hieman noita jousia ja sain katkeilevan ohjaimen pelittämään. Voi toki olla muukin vikana...
 
Vastaus: Xbox 360:n langattoman ohjaimen ongelmat

sama vika mulla. jousia oon venyttäny eikä oo auttanu
 
Vastaus: Xbox 360:n langattoman ohjaimen ongelmat

Ite välillä kun ragequittailen peleistä niin ohjain on kovilla kun välillä lentää sohvalle,ja välillä hakkaan jopa pöydän kulmaan.

Nyt ohjain valittaa pienestäkin kolhaisusta että "please reconnect controller"

Syynä siis akkukotelon löystyminen..Myös jousien venytys auttaa asiaan ..
 
Vastaus: Xbox 360:n langattoman ohjaimen ongelmat

Venyttäkää niitä jousia tosiaa, ja toinen apu on kakspuoleinen teippi tai sinitarra. Voi hiukan auttaa kun oikeisiin paikkoihin laittaa. Itse ostin nyt ihan oikeat akut (ei siis noita paristomallisia, vaikka niitäkin on varalla) ja wanhatkin ohjaimet pelittää ihan hyvin.
 
Vastaus: Xbox 360:n langattoman ohjaimen ongelmat

Nyt on omasta langattomasta ohjaimesta mennyt oikea tatti rikki. Tatti on siis tavallaan "löystynyt". Tässä on juuri samanlainen tapaus.

Onko tuota mahdollista korjata itse, eli kannattaako ohjaimen avaaminen vai onko tuo menetetty tapaus. Tänään kyllä kävin hakemassa uuden ohjaimen, mutta olisihan se mukava kun olisi kaksi toimivaa ohjainta niin voisi kaverinkin kanssa pelailla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360:n langattoman ohjaimen ongelmat

Todennäköisesti sen vaihtamaan pystyy, mutta vaikeaksi menee jos jotain sisältä on rikki. Eli jos tuo tatin alla oleva piirilevyyn juotettu hässäkkä on rikki, tarvitset t8 torx-avaimen, jossa on "reikä" päässä ja pitää vielä osata juottaa kaiken lisäksi. Sitä ennen luonnollisesti pitää osata poistaa juotokset piirilevystä, jotta saat uuden osan paikalleen.. Itse en ryhtyisi vapaaehtoisesti tuohon hommaan, mikäli juottaminen ei ole tuttua. Pelkän tatin vaihtaminen on taas äärimmäisen helppoa, voisit huviksi avata ohjaimen ja katsella mitä siellä on tapahtunut. Omalla vastuulla, luonnollisesti.
 
Ylös Bottom