Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360:n paikka

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DUO
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox 360:n paikka

Aluksi pidin pystyssä lattialle asetetulla puutasolla, mutta kahden rikkinäisen konsolin jälkeen oon siirtyny vaaka-asentoon. Kone on TV-tasolla joka on takaa suljettu, mutta ympärillä on tilaa suht mukavasti (ehkä)

Kuva:

http://www.volatile07.com/olkkari.jpg
 
Vastaus: Xbox 360:n paikka

XO makaa lasioven takana, puolisuljetussa HiFI-räckissä. Kuumahan se on, mutta ainakin tähän asti on ihan hyvin kestänyt.
 
Vastaus: Xbox 360:n paikka

TV-tason alahyllyllä vaakatasossa.
Aiheesta hieman sivuun: Kuinka olette selviytyneet johtoviidakoista joita auttamatta tulee,melko monella on kuitenki ns. viihdekeskus,missä on 5-6 laitetta ja pelikoneet tietty päälle:) ?
 
Vastaus: Xbox 360:n paikka

Hydro sanoi:
Kuinka olette selviytyneet johtoviidakoista joita auttamatta tulee,melko monella on kuitenki ns. viihdekeskus,missä on 5-6 laitetta ja pelikoneet tietty päälle:) ?

Minä letitän piuhaviidakon siisteiksi nipuiksi.
 
Vastaus: Xbox 360:n paikka

Itellä on hyllyssä olevassa kaapissa, jossa ei ole ovea, sivuilla iha oksti tilaa ja takanakin. Mutta ylhäällä on niukasti tilaa, mahtuu just ja just olee pystyasennossa. Eli kovalevyn ja yläpuolella olevan hyllyn väli on ehkä 2 - 3cm. Pidän konetta kumminkin sen verran ulkona, että kovalevyn edessä olevat tuuletusaukot saavat happea. Onko ongelma, tarviiko yläpuoellakin(pystyasennossa) olla paljon tilaa? Ite aattelin et ei ole, ku siinä on vaan se kovalevy. Vielä ei oo ainakaan tilettäny kuumuuden takia.
 
Vastaus: Xbox 360:n paikka

Paolo sanoi:
Minä letitän piuhaviidakon siisteiksi nipuiksi.

Sama juttu,olen vieläpä hommanut töistä siihen täydellisesti sopivaa muovispiraalia, jolla saa suuretkin johto määrät siistiin nippuun, mutta silti tuntuu että johtoja on joka paikassa ja isot ulkoiset muuntajat (esim. juuri boksin) vievät hirveän tilan,vai liekö vaan sijoittelu kysymys... :)
 
Vastaus: Xbox 360:n paikka

Kaapissa lasioven takana.
Lasioven ollessa kiinni on melutaso siedettävä,
mutta 30 min pelin jälkeen 360 ylikuumenee (2 punaista valoa).
Oven ollessa auki ei ylikuumenemista tapahdu, mutta ääni on hiukan
sietämätön.
 
Vastaus: Xbox 360:n paikka

P3rK3le sanoi:
television vieressä pystyssä avoimessa tilassa...
Vaan ei ole enää, rupes kettuilemaan pystyssä.. ei avannu luukkuu eikä mitään... nyt turvallisesti kyljellään videoiden päällä riittävästi tilaa ympärillä :)
 
Vastaus: Xbox 360:n paikka

Nykyään on kirjahyllyssä HDTV:n kaverina, kun semmoinen tuli hankittua. Sijoitin boxin kirjahyllyssä sellaiseen pystylokeroon joka on itseasiassa tarkoitettu CD-levyille alunperin, mutta tuo on kuin tehty sille, joten pakkohan se oli siihen laittaa :D

Ilma pääsee vaihtumaan hyvin takakautta kun lokerossa ei ole mitään takalevyä. Ja itse lokerokaan ei ole niin ahdas etteiko konsoli pääsisi ottamaan ilmaa ympäriltään..

KUVA:
http://i101.photobucket.com/albums/m77/ilu3000/XO/XO_black.jpg
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360:n paikka

Kaksikerroksisella TV-tasolla lasivitriinissä suoraan digiboxin yläpuolelle.
 
Vastaus: Xbox 360:n paikka

Nyt se tuli siirrettyä pystyyn television vieressä olevalle stereotasolle, jossa se ei varmasti kaadu, mutta saa myös todella hyvin ilmaa.
 
Ylös Bottom