Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360:n virallinen FF Steering Wheel

Vastaus: Xbox 360:n virallinen FF Steering Wheel

Myllyn Prismassa oli pari kappaletta kuukausi takaisin. Porin Itäkeskuksen Cittarissa viikko takaisin oli ainakin yksi. Hinto oli tosin huikea 49€(!)
Eli löytyy noista marketeista varmaan helpoimmin. Brittikaupoista löytyy kanssa, mutta pistoke on toki väärä.

Naapuripitäjän Cittarin, Prisman, Anttilan, Gigantin yms. kävin katsastamassa muutama viikkoa sitten kun etsin M$:n rattia, mutta en kyllä muista nähneeni tuotakaan missään. Täytyy kai vielä huomenna käydä katsomassa.

Brittikaupoista en ole yhdestäkään löytänyt, vaikka olen kymmeniä kolunnut läpi. Sen sijaan uutena löytyisi M$:n oma tekele, melko edukkaaseen hintaan. ~80€ kuluineen.

Käytettynäkään en tätä malttaisi ostaa, kun se ei ole uutenakaan maksanut maltaita. On nimittäin kohtuuttomia hintapyyntöjä vanhahkosta ratista.
 
Vastaus: Xbox 360:n virallinen FF Steering Wheel

Naapuripitäjän Cittarin, Prisman, Anttilan, Gigantin yms. kävin katsastamassa muutama viikkoa sitten kun etsin M$:n rattia, mutta en kyllä muista nähneeni tuotakaan missään. Täytyy kai vielä huomenna käydä katsomassa.

Brittikaupoista en ole yhdestäkään löytänyt, vaikka olen kymmeniä kolunnut läpi. Sen sijaan uutena löytyisi M$:n oma tekele, melko edukkaaseen hintaan. ~80€ kuluineen.

Käytettynäkään en tätä malttaisi ostaa, kun se ei ole uutenakaan maksanut maltaita. On nimittäin kohtuuttomia hintapyyntöjä vanhahkosta ratista.

mistä olet M$:n ratin tuohon hintaan löytänyt? Alkoi nimittäin kiinnostamaan, itse koettanut hakea myös.
 
Vastaus: Xbox 360:n virallinen FF Steering Wheel

mistä olet M$:n ratin tuohon hintaan löytänyt? Alkoi nimittäin kiinnostamaan, itse koettanut hakea myös.

Gamestation.co.uk:sta näyttää löytyvän vielä. En tiedä nouseeko toimituskulujen hinnat sitten lopullisessa tilauksessa, mutta ainakin kun koitin lisätä koriin nähdäkseni kulut, niin hinnaksi jäi muistaakseni tuo ~80€ sen hetkisellä kurssilla.
 
Vastaus: Xbox 360:n virallinen FF Steering Wheel

Gamestation.co.uk:sta näyttää löytyvän vielä. En tiedä nouseeko toimituskulujen hinnat sitten lopullisessa tilauksessa, mutta ainakin kun koitin lisätä koriin nähdäkseni kulut, niin hinnaksi jäi muistaakseni tuo ~80€ sen hetkisellä kurssilla.

Kiitokset tiedosta :cool: Tämä rattihomma on kyllä ihmeellinen. Mikäköhän siinä lienee takana että mikkisofta on jättänyt näin lapsipuolen asemaan rattiosaston vaikka löytyy paljon hyviä autopelejä boksille :confused:
 
Vastaus: Xbox 360:n virallinen FF Steering Wheel

Kiitokset tiedosta :cool: Tämä rattihomma on kyllä ihmeellinen. Mikäköhän siinä lienee takana että mikkisofta on jättänyt näin lapsipuolen asemaan rattiosaston vaikka löytyy paljon hyviä autopelejä boksille :confused:

Eivät näköjään toimita yli kilon paketteja UK:n ulkopuolelle :(
 
Vastaus: Xbox 360:n virallinen FF Steering Wheel

Eli voi sanoa, että hinta-laatu suhteeltaan ylivoimaisesti paras XO-ratti.
PS:Useimmat foorumeilla rattia flamettaneet eivät ilmeiseti ole edes omistaneet rattia, kun eivät ole tienneet säätönapista, tai eivät sitten ole lukeneet edes ohjeita. Idiootteja joka tapauksessa.

Säätönappi? Väännätkö mulle rautalangasta pähkinänkuoressa? :D Että kuinka radikaalisti vaikuttaa jne. Kuullostaa vähän tyhmältä, sori.
Täytyy lueskella kauempaakin sivuja läpi, sen verta hyvää settiä jätkältä tullut, kiitosta vaan! Täytyy lähteä maanantaina Myllystä metsästämään rattia, kun siellä päin sillon muutenkin ollaan. :)

Kiitokset tiedosta :cool: Tämä rattihomma on kyllä ihmeellinen. Mikäköhän siinä lienee takana että mikkisofta on jättänyt näin lapsipuolen asemaan rattiosaston vaikka löytyy paljon hyviä autopelejä boksille :confused:

Nooh, jos olisi (enemmän) kunnon autopelejä, ni ehkä löytyisi kunnon mikkirattia. :rolleyes:
 
Vastaus: Xbox 360:n virallinen FF Steering Wheel

tänään näin ekaa kertaa mad catin ohjainta citymarketissa. hintaa oli 49 vai oliko 59. ratteja kyllä kaivattaisiin kipeästi boksille. Voisi microsofti julkaista sen ff rajapinnan kaikille jos ei kerta itse viitsi ratteja valmistaa.
 
Vastaus: Xbox 360:n virallinen FF Steering Wheel

Säätönappi? Väännätkö mulle rautalangasta pähkinänkuoressa? :D Että kuinka radikaalisti vaikuttaa jne.

Eli ratin keskustan vasemmalla puolella on merkitsemätön musta pieni nappi, jota ei muuten moni ole huomannut. Sillä säädetään ratin omaa herkkyyttä/tarkkuutta. Yleisesti itse pidän(ilmeisesti?) tarkimmalla säädöllä tuota. Oliko siinä nyt neljä, vai kolme valintaa, mutta esim, Forza on täysin pelikelvoton muilla kuin tuolla yhdellä asetukselle. Kannattaa siis "kalibroida" ratti esim. NFS:Shiftillä tai Forzalla tuolle oikealle asetukselle, koska mitään valoa, tms ei napissa ole kertomassa säädöstä.

En siis oikeasti tiedä mitä tuo varsinaisesti muuttaa, mutta Forzassa rattia saa väännellä puolelta toiselle ja auto tulee perässä, kun sattuu, mikäli moodi on väärä.

Pienenä vinkkinä Logitechin hankkijoille. Wheel stand Pro pelittää oikein hyvin ko. ratin kera. Tuo ohjainala taitaa olla sama kuin PC-/PS3-puolen halpisrateilla. Itse olen ainakin hyvinkin tyytyväinen yhdistelmään, varsinkin kun Forcet eivät ole liian kovat, jolloin teline on hyvin vakaa ajettaessa.
 
Vastaus: Xbox 360:n virallinen FF Steering Wheel

Eli ratin keskustan vasemmalla puolella on merkitsemätön musta pieni nappi, jota ei muuten moni ole huomannut. Sillä säädetään ratin omaa herkkyyttä/tarkkuutta. Yleisesti itse pidän(ilmeisesti?) tarkimmalla säädöllä tuota. Oliko siinä nyt neljä, vai kolme valintaa, mutta esim, Forza on täysin pelikelvoton muilla kuin tuolla yhdellä asetukselle. Kannattaa siis "kalibroida" ratti esim. NFS:Shiftillä tai Forzalla tuolle oikealle asetukselle, koska mitään valoa, tms ei napissa ole kertomassa säädöstä.

Aaa okei, kiitti selvennyksestä. Täytyy alkaa kattelemaan tarkemmin kaupungin kauppojen hyllyjä. Huomenna myllyyn päin, jos löytyis. :) Saatavuus netistä kun tuntuu tosiaan olevan nolla.

Onko tosta Mad catzin ratista mitään kokemuksia kellään? Suht halpa, muusta ei tietoa. :eek: Mad Catz MC2 MicroCON Racing Wheel (Xbox 360) alk. 55€ - Hintaseuranta.fi
 
Vastaus: Xbox 360:n virallinen FF Steering Wheel

Eli ratin keskustan vasemmalla puolella on merkitsemätön musta pieni nappi, jota ei muuten moni ole huomannut. Sillä säädetään ratin omaa herkkyyttä/tarkkuutta.

Mistä ratista tässä nyt puhutaan? En ainakaa ms wireless wheelistä löydä mitään tämmöstä "nappia"?

Semmonen kysymys tämän ratin polkimien löysästä "tatsista".. eli onko moni laittanu jotain pesusieni modausta että sais enemmän fiilinkiä polkimiin? Siitä puhutaan joillain muilla foorumeilla. Siis pesusienestä vaan leikkaa palasen polkimien alle.
 
Mistä ratista tässä nyt puhutaan? En ainakaa ms wireless wheelistä löydä mitään tämmöstä "nappia"?

Ei siinä mitään semmoista nappia olekaan, kyse on Logitechin FX ratista.

Semmonen kysymys tämän ratin polkimien löysästä "tatsista".. eli onko moni laittanu jotain pesusieni modausta että sais enemmän fiilinkiä polkimiin? Siitä puhutaan joillain muilla foorumeilla. Siis pesusienestä vaan leikkaa palasen polkimien alle.

No meikäläinenkin on tänne foorumeille kirjoitellut aikanaan johonkin Forza ketjuun tuosta pesusieni virityksestä. :D
Pakkohan sinne jarrupolkimen alle on jotakin keksiä, vakiona kun siinä ei ole mitään tuntumaa.

Muistan kun joskus n. 10 vuotta sitten joku keksi laittaa squashpallon puolikkaan jarrupolkimen jousen tilalle, kun Logitechin punaisessa MOMO:ssa oli sama vika.

Itse kokeilin tätä squashpallo viritystä myös tämän MS:n ratin kanssa. Tosin polkimia ei viitsinyt lähteä aukomaan, ettei takuu mene, niin piti sitten muulla tavalla viritellä se pallo sinne polkimen alle.

Paremminhan tuo toimii kun pesusieni viritys, jos sen saa vaan viriteltyä sinne kunnolla ettei esim. rajoita polkimen liikerataa. Sieni kun meinaa vaan ajanmyötä painua kasaan, niin se jarrupolkimen tuntumakin katoaa.
 
Ylös Bottom