Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 - näppis ja hiiri ja muuta ihmettelyä

mu1ku1la1

New Member
Elikkäs olisin ostamassa XBox-60GB-mallin gamestopista hintaan 179e. (Mahtaakohan olla jasper? <) Normaalit sälät tulee mukana, mielestäni hinta ihan kohtuullinen? Lisäksi ostan verkkokaupasta VGA HD AV- kaapelin, ja liitän konsolin tietokoneeni näyttöön. Tämän hetkinen näyttö on melko vanha(vasteaika 8ms... ;S), ja uusi on ostoslistalla (BenQ E2200HD).

Nyt kysymyksiä; Mistähän mahtaisi saada tuon keyboard+mouse-adaptorin, kun olen kuvia netissä nähnyt? Onkohan kovinkin kallis? Omasta mielestä en opi tähtäämään FPS-peleissä kovinkaan hyvin tatin voimalla, ja haluaisin vähän teidän kokemuksianne. Tottuuko siihen, olenko vain ennakkoluuloinen?

Verkkokaupassa maksaa tuo VGA HD AV- kaapeli 20e. Kyseinen kaapeli tukee resoluutioita 1080p:hen asti. Jossain verkkokaupassa (Ei ollut kuitenkaan suomalainen.) näin kaapelin jopa kahdella eurolla? Tämä kaapeli ei tukenut 1080p-resoja, vaan 1080i. Onko noilla eroja kovinkaan paljoa?

Ja vielä näyttöön liittyen, mahtaakohan pelien pelaaminen olla hieman hankalaa 8ms-vasteajan omaavalla näytöllä? Kannattaako edes hankkia xboxia ennen kuin saan uuden näytön?

Kiitos vastanneille!
 
Vastaus: Xbox 360- keyboard and mouse&muuta ihmettelyä

Joops. Kiitos vastauksesta! : D

Ostan sen lootan vaikka ohjattais kaukosäätimellä. ;S On kyllä sen verran kauan säästetty siihen...

Btw, näyttöni on ViewSonic VA1912w Series, onnekseni tukee jopa 85hZ.
 
Vastaus: Xbox 360- keyboard and mouse&muuta ihmettelyä

Lainataanpa vähän vanhaa ketjua... Eli kiinnostais kuulla teidän kokemuksia noista näppis/hiiri adaptereista. Kertokaas kuinka huonosti mikäkin merkki toimii jos on omakohtaisia kokemuksia. Netistä selailin jonkin verran ja hintaeroja löytyy nopeasti katsottuna parhaimman version (jos XIM360 nyt on edes paras) ja halvempien välillä melko paljon.

Tällaiset ainakin nyt löysin;
-XIM360 ~140€
-XCM XFPS 4.0 Speed ~90
-Xfrag 360 ~70€
-Mayflash Max Shooter 360 ~50€

Hinnat ebaysta eli tullit+postit ym. maksuja voi tulla vielä noihin päälle.

Eli kokemuksia tänne, kiitos. :eek:
 
Vastaus: Xbox 360 - näppis ja hiiri ja muuta ihmettelyä

Kyseisellä näytöllä en näkisi niin haittaa pelaamisen suhteen jos et aijo pelata vaativasti esim klaani matseja etc.. Siliti suosittelen uuden näytön hankkimista. Itselläni on kanssa BenQ E2200HD jota voin suositella lämpimästi. Kun saat kyseisen näytön suosittelen myös xboxin liittämistä HDMI kaapelilla.

Adoptereita saa suht halvalla täältä(kauppa sijaitsee brittien saarilla). Itse tilasin vähän aika sitten uuden kuoret xboxiin kyseisestä kaupasta, ja toimitus oli kohdallaan ja postitus hinnat. Kannattaa myös katsella arvosteluita adoptereista.. olen kuullut että joissain on pieni vasteaika ;).

Itse kanssa ostettuani boxia mietin että ostaisinko kanssa adopterin, päätin kuitenkin kokeilla tottumista boxin omaan ohjaimeen. Nykyään FPS pelit sujuu hyvin ja saan tateilla tähdättyä paremmin kuin hiirellä! :)
 
Ylös Bottom