Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 nettiin DNA-mokkulalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JezGar
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

JezGar

New Member
Nonniin, elikkä tuli tuossa ostettua Xbox360 ja se pitäisi saada se mokkulalla liveen, tiedän että tällaisia keskusteluja on montakin mutta mikään niistä ei auttanut minua. Mokkulana on DNA, ja se on kytkettynä minun läppäriini.. ja läppäristä menee nettijohto boxiin. Nettijohto on boxin mukana tullut. Tietokoneen käyttöjärjestelmänä on Windows 7. Kun netti on yhdistetty koneesta menen xboxilla... System Settings -> Network Settings -> Test Xbox LIVE connection... mutta siihen se jo tyssääkin. Mitä minun nyt pitäisi tehdä? :confused: Pitäsikö minun muutta jakamisen asetuksia? Help! :(

Vastaus: Xbox 360 nettiin DNA-mokkulalla?

boxihan pitäisi olla lähiverkos pc:n kans, eli muuta nettiasetuksia pc puolelta

Kun lisään boxin nettikaapelin koneeseen niin aktiivisiin verkkoihin tulee: "Tuntematon verkko, Käyttöoikeustyyppi: Ei, Yhteydet: Lähiverkkoyhteys" eli mun mielestä sen pitäisi olla lähiverkossa :/ mutta ei siltikään boxi löydä sitä.

Kiitoksia!! :D:D siitä todellakin oli apua... ja eiku pelailemaan :D:D:D

Itellä ollut jo pari vuotta dna mokkulan kautta tuo xbox360 nettiyhteys. Ei tarvii sen kummempia kuin rj45 pc:n ja X0:n välille ja sitten manuaalisesti syöttää nuo IP:t , gatewayt, aliverkon peite ja dns. Ja sitten pitää sallia lähiverkkoyhteyksistä jakaminen välilehdeltä muiden käyttäjien muodostaa yhteys internettiin tämän laitteen kautta.

Mutta nyt ongelmaan --> Ostin joku aika sitten pöytäkoneen tilalle kannettavan HP635 ja tässä koneessa joku wlan. Ethernet kaapelilla kyllä toimii, mutta olisi mukava saada tuo kaapeli pois käytöstä. Olen yrittänyt saada langattomasti yhdistettyä läppäriä X0:n kanssa huonolla menestyksellä. Ainakin tollasen ad hoc verkon voi tehdä koneella, ja X0 myös löytää sen, mutten ole saanut niitä kuitenkaan yhdistettyä. Tarviiko vielä jonkinlaisen reitittimen vai miten saan langattoman lähiverkon näiden laitteiden välillä toimimaan? Kokeilin myös jotain virtual routeria, muttei silläkään onnistunut.

3G reitittimellä onnistuu. Halvimmillaan about 30e lähtee jostain. Tarvitsee vaan koneelta käydä naputtelemassa asetukset kohdilleen ja pitäisi toimia.

Ylös Bottom