Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ohjaimen avaaminen

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elliv
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox 360 -ohjaimen avaaminen

Tosiaan siellä on jousi sisällä kun purkaa sen teknisenosan.kolvaukset auki niin saa osan käteen ja sit neljä pientä metalli nipukkaa taittaa auki niin purkeentuu koko hässäkkä.itse olen nyt 5 ohjaimeen vaihtanut kuulakärki kynästä olevan jousen poikkassu sopivan mittaiseksi,tosin olen tehnyt niin sanottuja codi ohjaimia mihin olen vaihtanut oikeen puoleiseen tattiin löysemmän jousen niin hävii se ikävä pykälä pois ja tulee jouheemmin liikuteltava mutta silti nappakka. Hommaan menee noin 30min jos sattuu laakista poikkaseen sen jousen henkilön haluttuun mittaan miten löysän haluu mut saa siitä tehtyä erittäin jäykänkin,mieltymyksiä kun on monia. Ei muutakun kolvi käteen ja kolvaileen.
 
Vastaus: Xbox 360 -ohjaimen avaaminen

Pari kertaa tullut ohjain puhdistettua, ihan normaalilla ristipäällä se aukeaa.
 
Vastaus: Xbox 360 -ohjaimen avaaminen

Pari kertaa tullut ohjain puhdistettua, ihan normaalilla ristipäällä se aukeaa.

No en tiedä mitä ohjaimia olet itse availlut, mutta XO:n alkuperäinen ohjain on torx-ruuveilla kiinni. Että eipä taida millään normaalilla ristipäällä lähteä auki.:rolleyes:
 
Vastaus: Xbox 360 -ohjaimen avaaminen

No en tiedä mitä ohjaimia olet itse availlut, mutta XO:n alkuperäinen ohjain on torx-ruuveilla kiinni. Että eipä taida millään normaalilla ristipäällä lähteä auki.:rolleyes:
Langallinen ohjain aukeaa normiruuvarilla ja langaton torxilla.
 
Vastaus: Xbox 360 -ohjaimen avaaminen

Meikäläinen sai ainakin avattua Wireless Controllerin pienellä talttapäämeisselillä. Siinä on tosiaan tappitorxit mutta aukeaa kyllä sopivalla talttapäälläkin. Ja saa laitettua kireelle kun sulkee.
 
Vastaus: Xbox 360 -ohjaimen avaaminen

Saisikohan netistä mistään halvalla noita oikeankokoisia torx-avaimia? Pitäisi aukaista frendin ohjain, kun bumber ei toimi kunnolla. Ilmeisesti palautin paskana (jousi?) tai vastaavaa. Pääseekö edes tuohon käsiksi millään ilveellä? Eli olkanäppäimestä puhun mikäli joku ei ymmärtänyt.
 
Vastaus: Xbox 360 -ohjaimen avaaminen

Tietääkö kukaan korvaako Microsoft vielä yhden ohjaimen rikki menneen tilalle? Mulla meni nimittäin ohjaimesta RB-nappi rikki (ei rekisteröi painallusta) ja vika on itseaiheutettu, kun pudotin sen lattialle, joten takuu ei korjaa. Toisaalta ohjain toimii muuten joten uuden ohjaimen ostaminen ei oikein miellytä. Ärsyttää vaan kun ei pysty räiskinnöissä kranua heittämään :p
 
Vastaus: Xbox 360 -ohjaimen avaaminen

eiköhän microsoftin kuulu korvata takuu aikana rikki menneet ohjaimet. tiedä miten tippuneet mutta en ainaskaan normi käytöllä rikkoutuneita uskoisi määrällisesti korvattavan. itsellä meni puolentoista kuukauden jälkeen mw3 limited edition konsolin ohjaimen tatti hervottomaksi. supportiin soittoa ja ups nouti ohjaimen ja uus tulossa tilalle. eliten ohjain kesti kolme vuotta ja toinen kaks vuotta ilman mitään ongelmia. laatu heikentyny? :O jos tuo toinenki ohjain hajoaa niin käyn hakeen kyl vanhanmallisen ohjaimen
 
Ylös Bottom