Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Eli ostin Xbox 360 Eliten tuossa reilu kuukausi sitten ja tässä pari päivää sitten peli jumittui, kun pelasin NHL 2008. Tämä kävi aina samassa kohdassa pelin alkulatauksissa. Olin valinnut kieleksi suomen ja kävi näin. Sitten valitsin englannin ja vika oli poissa, mutta suomen kielellä siis jumittaa vieläkin. Puhdistin levyn ja siirsin konsolin parempaan paikkaan. Ei auttanut, mistä on kyse?
Huoh... Nyt on boksi ruvennut sekoilemaan.
Tänään Mass Effectiä pelatessa heitti Disc Read Errorin ja sitä se tekeekin nyt jatkuvasti. Eli alkuvalikosta ei enää pidemmälle pääse.
GTA4 näytti pikasesti testattuna toimivan normaalisti... Ongelmana tässä on nyt se että Oblivion teki täysin saman jutun, eli aluksi pelasi moitteettomasti, sitten tuli DRE kerran, jonka jälkeen se lykkää sitä jatkuvasti. Voisikohan olla mahdollista että toi laatikko nyt hajottaa noita pelejä? Suostuuko ne microsoftin janarit ottamaan ton boksin huoltoon/vaihdettavaksi vaikka siinä ei nyt niitä kolmea valoa vilkukkaan?
Ei nimittäin uskalla enää pelailla noita pelejä, jos boksi tosiaan niitä jotenkin rikkoo.
Sniif... mass effect jäi vielä niin jännään kohtaankin
edit: boksi about vuoden vanha
Eikös Xboxin takuu pitänyt olla kolme vuotta? Aika jännä, kun katsoo tuota Xbox.com sivustoa ja kirjautuu sisään ja katsoo 'Rekisteröinti ja korjaus' osiota, niin väitetään, että takuu ei ole voimassa enää.
Ei ole ilmeisesti päivitetty tuota sivustoa?
Joona_89 sanoi:Eikös Xboxin takuu pitänyt olla kolme vuotta? Aika jännä, kun katsoo tuota Xbox.com sivustoa ja kirjautuu sisään ja katsoo 'Rekisteröinti ja korjaus' osiota, niin väitetään, että takuu ei ole voimassa enää.
Se kun on käynyt Saksanmaalla hoidossa. Olen vakuuttunut, että sun DVD asema on jokseenkin rikki, jos se nyt on koskaan oikein kunnossa ollutkaan. Ton ajan boxien kutsumanimi "räkspoks" on ansaittu. Mun boxista meni vaihtoon virallisesti emolevy, mutta kyllä myös DVD asema kiilteli uutuuttaan.
Saako tätä mitenkään korjattua vai pitääkö mennä ostamaan uusi reitin?
Siltä se vaikuttaisi.Onko boksi jo matkalla Suomeen ?
Kauas siinä paluussa on porukoilla yleenä kestäny?
Alkaa jo olla ikävä
Olisi se ihan kiva jos tähän vastattaisiin..Tälläinen ongelma on mulla:
1.Kun käynnistän Boksin aamulla tai laite on "kylmänä" Laite vaan hurisee. Ei käynnistä peliä eikä ota yhteyttä ohjaimeen.
2.Sammutan ja käynnistän uudelleen. Joskus palaa 1 punainen valo oikeassa nurkassa, joskus käynnistää pelin ja ottaa yhteyden ohjaimeen.
3.Sammutan taas ja käynnistän uudelleen. Sillon peli lähtee käyntiin ja ottaa yhteyden ohjaimeen.
Tekeekö tuota teillä? Eli monta kertaa pitää käynnistellä ja sammutella? MITÄ TEHDÄ??
Olisi se ihan kiva jos tähän vastattaisiin..
Eli kertokaas nopeeta mikä johto nyt pitää tilata että kuvanlaatu paranee.
Paras jota näyttösi tukee.
HDMI > komponentti | VGA > RGB | S-video > komposiitti > RF-modulaattori
Tuli joku vanha xo hommattua ja mukana tulleella johdolla kuvanlaatu huono. Eli kertokaas nopeeta mikä johto nyt pitää tilata että kuvanlaatu paranee. Eli ei ole hdmi xo. Ja nyt on se normi xo:n mukana tuleva johto. Olis asialla kiire.. Kiitos jo etukäteen.