Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ongelmathread

Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Mites kun boxilla käyttää messengeriä, niin pystyykö nickiä jotenkin muuttamaan, vai näkeekö se henkilö kenen kanssa keskustelen aina vain pelkän sähköpostiosoitteen?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Eli ostin Xbox 360 Eliten tuossa reilu kuukausi sitten ja tässä pari päivää sitten peli jumittui, kun pelasin NHL 2008. Tämä kävi aina samassa kohdassa pelin alkulatauksissa. Olin valinnut kieleksi suomen ja kävi näin. Sitten valitsin englannin ja vika oli poissa, mutta suomen kielellä siis jumittaa vieläkin. Puhdistin levyn ja siirsin konsolin parempaan paikkaan. Ei auttanut, mistä on kyse?

Itsellä Eliten kanssa samankaltaisia ongelmia. Ei auttanut välimuistin tyhjennyskään. Eli GTA IV jää aina samaan kohtaan aloitus videossa jumiin. C&C Tiberium Wars puolestaan jumahtaa aina Boot Campin briefingiin. Mistäköhän moinen voisi johtua? Konsoli ei anna mitään virhesanomaa/punaisia valoja, vaan kuva jämähtää paikalleen, äänet häviää ja ohjain ei enää reagoi. Kaikki muut pelit ovat toimineet moitteettomasti edelleen, eikä temppuilevien pelien levyissä näy isompia naarmuja tms. Jos joku pystyy auttamaan, olen suunnattoman kiitollinen.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Toissapäivänä ilmeentyi varsin mielenkiintoinen ongelma.

Netti on jaettu reittimellä boxin lisäksi pöytäkoneeseen sekä kannettavaan, joissa netti toimii normaalisti. XO ei kuitenkaan pääse Liveen vaan valittaa yhteyttä testasessa network adapter -kohdassa, ettei boxia olisi edes yhdistetty mihinkään. Kaikki piuhat ovat kuitenkin kiinni.
Kaiken lisäksi Live sitten toimiikin kun yhdistän sen suoraan modeemiin.

Saako tätä mitenkään korjattua vai pitääkö mennä ostamaan uusi reitin?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Huoh... Nyt on boksi ruvennut sekoilemaan.

Tänään Mass Effectiä pelatessa heitti Disc Read Errorin ja sitä se tekeekin nyt jatkuvasti. Eli alkuvalikosta ei enää pidemmälle pääse.
GTA4 näytti pikasesti testattuna toimivan normaalisti... Ongelmana tässä on nyt se että Oblivion teki täysin saman jutun, eli aluksi pelasi moitteettomasti, sitten tuli DRE kerran, jonka jälkeen se lykkää sitä jatkuvasti. Voisikohan olla mahdollista että toi laatikko nyt hajottaa noita pelejä? Suostuuko ne microsoftin janarit ottamaan ton boksin huoltoon/vaihdettavaksi vaikka siinä ei nyt niitä kolmea valoa vilkukkaan?
Ei nimittäin uskalla enää pelailla noita pelejä, jos boksi tosiaan niitä jotenkin rikkoo.

Sniif... mass effect jäi vielä niin jännään kohtaankin :(

edit: boksi about vuoden vanha

Mulla makoilee tossa vieressä boksi, joka on samaa vuosikertaa, mutta se on yhtä kokemusta rikkaampi. Se kun on käynyt Saksanmaalla hoidossa. Olen vakuuttunut, että sun DVD asema on jokseenkin rikki, jos se nyt on koskaan oikein kunnossa ollutkaan. Ton ajan boxien kutsumanimi "räkspoks" on ansaittu. Mun boxista meni vaihtoon virallisesti emolevy, mutta kyllä myös DVD asema kiilteli uutuuttaan. Ilmeisesti viallinen erä, mikä vaihdetaan varmuuden vuoksi, vaikka vikaa ei vielä olisi ilmennytkään. No, sulla näyttää ilmenneen. Nyt vain luuri käteen ja soitto MS:n Xbox asiakastukeen, ja ne hoitaa sen kyllä erittäin mallikkaasti.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Eikös Xboxin takuu pitänyt olla kolme vuotta? Aika jännä, kun katsoo tuota Xbox.com sivustoa ja kirjautuu sisään ja katsoo 'Rekisteröinti ja korjaus' osiota, niin väitetään, että takuu ei ole voimassa enää.

Ei ole ilmeisesti päivitetty tuota sivustoa?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Eikös Xboxin takuu pitänyt olla kolme vuotta? Aika jännä, kun katsoo tuota Xbox.com sivustoa ja kirjautuu sisään ja katsoo 'Rekisteröinti ja korjaus' osiota, niin väitetään, että takuu ei ole voimassa enää.

Ei ole ilmeisesti päivitetty tuota sivustoa?

3 vuotta on takuu ainakin noissa RRoD-tapauksissa.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Joona_89 sanoi:
Eikös Xboxin takuu pitänyt olla kolme vuotta? Aika jännä, kun katsoo tuota Xbox.com sivustoa ja kirjautuu sisään ja katsoo 'Rekisteröinti ja korjaus' osiota, niin väitetään, että takuu ei ole voimassa enää.

Takuu on 2 vuotta paitsi RRoD:ssä jossa on vuodella pidennetty takuu.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Se kun on käynyt Saksanmaalla hoidossa. Olen vakuuttunut, että sun DVD asema on jokseenkin rikki, jos se nyt on koskaan oikein kunnossa ollutkaan. Ton ajan boxien kutsumanimi "räkspoks" on ansaittu. Mun boxista meni vaihtoon virallisesti emolevy, mutta kyllä myös DVD asema kiilteli uutuuttaan.

Vuoden vaihteen tienoilla tuon oman boksin emo/näytönohjain hajosi ja näytti vain mustaa ruutua, ihmettelin kyllä kun korjasraportin mukaan emon lisäksi myös DVD-asema oli vaihdettu vaikka siinä en koskaan mitään vikaa huomannut .
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Saako tätä mitenkään korjattua vai pitääkö mennä ostamaan uusi reitin?

Tuskin tarvitsee ostaa uutta reititintä, riittää että konffaat vanhan kuntoon. Aseta omassa kotiverkossasi Xboxille kiinteä IP-osoite (sekä reitittimen että Xboxin asetuksista) ja salli reitittimen asetuksista kaikki liikenne Boksille. Helpoimmin tämä käy jos liität Xboxin ns. DMZ-vyöhykkeelle. Tämä voi hoitua jopa niinkin helposti kuin liittämällä Boksi oikeaan reitittimen liittimeen. Reitittimen ohjekirja opastanee.

Varmista myös, että Xbox osaa kysyä DNS-palveluja oikeasta osoitteesta (yleensä reitittimen IP-osoitteesta).

Vaikka onhan se tietysti mahdollista, että jokin reitittimen porteista on hajonnutkin. Testaa kuitenkin asetukset ennen ostoksille lähtemistä.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Oukkei. Elikkäs oma boksi sanoi itsensä irti heinäkuun lopulla:(. Ja pari päivää myöhemmin sitten lähti Saksanseikkailulle. Siitä asti oon seuraillu tiiviisti Jeesboxin kulkua.
Eilen tarkastin UPS-seurantatiedot ja huomasin tämmösen.

LANGENHAGEN,
DE
05.08.2008 7:17 TULLISELVITTÄJÄN REKISTERÖIMÄ / LÄHETYS JÄTETTY HUOLINTAAN
05.08.2008 7:17 TULLISELVITTÄJÄN REKISTERÖIMÄ / SELV. LUOV. LÄHETYKSEN.
TOIMITETAAN

Onko kellään minkäänlaista haisua mitä tuo mahtaa tarkottaa ?
Onko boksi jo matkalla Suomeen ?

Kiitokset etukäteen.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Kauas siinä paluussa on porukoilla yleenä kestäny?
Alkaa jo olla ikävä:p
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Tälläinen ongelma on mulla:

1.Kun käynnistän Boksin aamulla tai laite on "kylmänä" Laite vaan hurisee. Ei käynnistä peliä eikä ota yhteyttä ohjaimeen.

2.Sammutan ja käynnistän uudelleen. Joskus palaa 1 punainen valo oikeassa nurkassa, joskus käynnistää pelin ja ottaa yhteyden ohjaimeen.

3.Sammutan taas ja käynnistän uudelleen. Sillon peli lähtee käyntiin ja ottaa yhteyden ohjaimeen.

Tekeekö tuota teillä? Eli monta kertaa pitää käynnistellä ja sammutella? MITÄ TEHDÄ??
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Tälläinen ongelma on mulla:

1.Kun käynnistän Boksin aamulla tai laite on "kylmänä" Laite vaan hurisee. Ei käynnistä peliä eikä ota yhteyttä ohjaimeen.

2.Sammutan ja käynnistän uudelleen. Joskus palaa 1 punainen valo oikeassa nurkassa, joskus käynnistää pelin ja ottaa yhteyden ohjaimeen.

3.Sammutan taas ja käynnistän uudelleen. Sillon peli lähtee käyntiin ja ottaa yhteyden ohjaimeen.

Tekeekö tuota teillä? Eli monta kertaa pitää käynnistellä ja sammutella? MITÄ TEHDÄ??
Olisi se ihan kiva jos tähän vastattaisiin..
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Tuli joku vanha xo hommattua ja mukana tulleella johdolla kuvanlaatu huono. Eli kertokaas nopeeta mikä johto nyt pitää tilata että kuvanlaatu paranee. Eli ei ole hdmi xo. Ja nyt on se normi xo:n mukana tuleva johto. Olis asialla kiire.. Kiitos jo etukäteen.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Tuli joku vanha xo hommattua ja mukana tulleella johdolla kuvanlaatu huono. Eli kertokaas nopeeta mikä johto nyt pitää tilata että kuvanlaatu paranee. Eli ei ole hdmi xo. Ja nyt on se normi xo:n mukana tuleva johto. Olis asialla kiire.. Kiitos jo etukäteen.

Millaseen töllöön oot kytkemässä boxia, Normi putki vai taulu?
 
Ylös Bottom