Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ongelmathread

Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Mites se menikään kun toinen rrod tulee, vuoden verran edellisestä. Broidi soitteli just ja ilmeisesti näyttis mennyt paskaksi kun alkuruutu tulee näkyviin ja sit kosahtaa, kuva leviää ja rätisee. Tv:ssä ei vikaa. Eikös tossa edelleen päde se kolmen vuoden takuu rrodeille. Pikkuveli vaan kiros että joutuu ostaan uuden...
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Mites se menikään kun toinen rrod tulee, vuoden verran edellisestä. Broidi soitteli just ja ilmeisesti näyttis mennyt paskaksi kun alkuruutu tulee näkyviin ja sit kosahtaa, kuva leviää ja rätisee. Tv:ssä ei vikaa. Eikös tossa edelleen päde se kolmen vuoden takuu rrodeille. Pikkuveli vaan kiros että joutuu ostaan uuden...

2v. on normitakuu ostopäivästä, 3v. RROD. Edelliset hajoamiset ei vaikuta asiaan, ostopäivä ainoastaan merkkaa.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

2v. on normitakuu ostopäivästä, 3v. RROD. Edelliset hajoamiset ei vaikuta asiaan, ostopäivä ainoastaan merkkaa.

Itse asiassa ostopäivä TAI tehdastakuun määrittelemä päivä. Itselläni kävi nimittäin niin, että olin ostanut konsolin 11/06. Laite hajosi 02/09 jolloin vasta rekisteröin laitteen XBoxin nettisaitille. Missään vaiheessa ei kysytty ostopäivää. Sarjanumeron syötettyäni huomasin että takuu on voimassa 03/09 asti. Myöskään rrodista ei kyselty, eli siihen kolmen vuoden tuo ei voi liittyä.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Boxi ostettu vähän ennen joulua. Kaikki pelit FC2, GTA IV ja NHL 09 jumiutuneet. Koitin asentaa pelit kovolle ja sieltä pelaavat moitteetta. Lienee DVD asemassa jotain häikkää.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

En haulla osannut etsiä mutta nyt on Ongelma: Eli sillon tällöin xboxin grafiikat ovat todella surkea! Eli siis textuurit ovat kuin vanhasta nintendosta. Reso on oikea mutta esim. avatar ukon naama raidallinen eri sävyin. HDMI:llä kiinni ja falcon elite kyseessä.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

En haulla osannut etsiä mutta nyt on Ongelma: Eli sillon tällöin xboxin grafiikat ovat todella surkea! Eli siis textuurit ovat kuin vanhasta nintendosta. Reso on oikea mutta esim. avatar ukon naama raidallinen eri sävyin. HDMI:llä kiinni ja falcon elite kyseessä.

Taitaa olla näytönohjain menossa paskaks...
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Voi voi, tänään se tapahtu, menihän siinä vuos. Eli oikeaan alakulmaan tulee vilkkumaan punainen valo ja ruutuun tulee System Error E 74.

Tässä tapauksessa vienkö xboxin osto paikkaan joka on tässä tapauksessa vpd ja saa sieltä uuden vai miten tää tapahtuu, apuja kiitos.

EDIT: mitä sinne pitää laittaa mukaan
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Voi voi, tänään se tapahtu, menihän siinä vuos. Eli oikeaan alakulmaan tulee vilkkumaan punainen valo ja ruutuun tulee System Error E 74.

Tässä tapauksessa vienkö xboxin osto paikkaan joka on tässä tapauksessa vpd ja saa sieltä uuden vai miten tää tapahtuu, apuja kiitos.

EDIT: mitä sinne pitää laittaa mukaan

Microsoftin palvelunumeroon vaan yhteyttä, liikkeen kautta ei ilmeisesti huoltoasiat hoidu.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Yli 3 vuotta vanha xbox360 meni ja hajosi,
microsoft haluaisi kolmen punaisen valon vikakorjauksesta lähemmäs 100 rahaa.

Tekeekös kukaan näitä korjauksia pk-seudulla harrastepuuhina? tai löytyykö korjaamoa joka tekee näitä rrod-korjauksia. Tampereen & jyväskylän suunnalta löytyis, mutta ei sinne asti viitsisi lähetellä kun voisin itse viedä ja noutaa niin tulisi vieläkin halvemmaksi.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Joo, itellä lähtee kohtapuoliin poksi saksa reissulle.

Sitä mulla on asiaa kun on se rahtikirja, niin pitääkö ne viitenumerot ja osotteet iskee siihen lappuun eli rahtikirjaan vai siihen laatikkoon missä se boksi on? Ja vielä kun siinä palautusrahtikirjassa on ylhäällä se nimi ja päivämäärä, niin pitääkö mun kirjottaa se päivämäärä ja nimi ennenkun mä lähetän sen boksin sinne saksan reissulle vai sitten kun se sieltä tulee, apuja nopiasti kiitos, jätkät on huomenna/ylihuomenna ovella. Ja sitten vielä, että miksi se pitää taittaa siitä kohtaa alaspäin että valtuutan jnejne.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Onko se mahdollista että laitan xbox360 nettipiuhan kiinni läppäriini ja läppärin langattomaan nettiin? Mitä minun pitää tehdä jotta saan liven toimimaan? Minulla on d-linkin langaton reitin (modeemista menee piuha langattomaan reittimeen).
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Onko se mahdollista että laitan xbox360 nettipiuhan kiinni läppäriini ja läppärin langattomaan nettiin? Mitä minun pitää tehdä jotta saan liven toimimaan? Minulla on d-linkin langaton reitin (modeemista menee piuha langattomaan reittimeen).

jakaa yhteys verkkoasetuksista. itsellä toimii kun toimii, useimmiten ei
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Eli mitä tarkalleen tuo jakaa verkkoyhteys meinaa. Riittääkö se että laitan xbox 360 kaapelin läppäriin kiinni ja läpäärin nettiin?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Osaakos kukaan auttaa seuraavanlaisessa ongelmassani?
Varmaankin monille tullut vastaan, mutta miten asia laittaa kuntoon?

Olen kytkenyt xbox 360sen LCD litteään näyttöön kiinni HDMI piuhalla (Citymarket 9,90e).
Yritän katsoa DVD:tä ja. kun klikkaan "Play DVD" ilmaan tuu seuraava vikailmoitus, "SECURE HDCP LINK NOT FOUND!".

Miten asian saisi kuntoon? :(
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Yritän katsoa DVD:tä ja. kun klikkaan "Play DVD" ilmaan tuu seuraava vikailmoitus, "SECURE HDCP LINK NOT FOUND!".
Vaikuttaisi siltä, että näyttölaitteesi ei tue HDCP-kopiosuojausta. Jos siinä on useampi HDMI-liitäntä, kokeile vaihtaa toiseen. Joissain vanhemmissa HD-telkuissa HDCP-tuki löytyi yleensä vain ensimmäisestä HDMI-portista - jos siitäkään.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Vaikuttaisi siltä, että näyttölaitteesi ei tue HDCP-kopiosuojausta. Jos siinä on useampi HDMI-liitäntä, kokeile vaihtaa toiseen. Joissain vanhemmissa HD-telkuissa HDCP-tuki löytyi yleensä vain ensimmäisestä HDMI-portista - jos siitäkään.

Ei näytön takana suoraan ole HDMI paikkaa, vaan joudun DVI adapterilla kytkemään.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Ei näytön takana suoraan ole HDMI paikkaa, vaan joudun DVI adapterilla kytkemään.
Okei, sitten asia on vielä selvempi. Eli läheskään kaikki DVI-sisääntulot eivät tue tuota HDCP:tä, ja tässä on kyse juuri sellaisesta tapauksesta.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Okei, sitten asia on vielä selvempi. Eli läheskään kaikki DVI-sisääntulot eivät tue tuota HDCP:tä, ja tässä on kyse juuri sellaisesta tapauksesta.

Voinko lainkaan katsoa MITÄÄN elokuvaa nyt tuolla sitten? :/
VGA IN löytyy kyllä näytöstä vielä, mutta kuvan laatu huonenee varmaankin paljon?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Voinko lainkaan katsoa MITÄÄN elokuvaa nyt tuolla sitten? :/
VGA IN löytyy kyllä näytöstä vielä, mutta kuvan laatu huonenee varmaankin paljon?
En nyt lonkalta muista, voiko X360:llä DVD-skaalauksen jotenkin asetuksista ottaa pois päältä. Jos voi, sitten voit katsoa DVD-levyjäkin. Toinen vaihtoehto on vaihtaa siihen VGA:han. Kuvanlaatu toki jonkin verran heikkenee, mutta tuskin kovinkaan merkittävästi.
 
Ylös Bottom