Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ongelmathread

Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Huhhuh, nyt se sitte tapahtui. Red Screen of Death. Olin Fallouttia pelailemassa ja yhtäkkiä ruudun täyttää "filtterimäinen efekti", punaisia ruutuja joka puolella. Pelikuvan vielä erottaa, mutta vähä hankala se on tommosta pelata. Eriskummalista on että efekti ei näy esim pelin päävalikossa. Boksin ostin 2008 keväällä ja siinä taitaapi olla se semmottis falcon-prossu. Mite on, meneekö takuuseen?
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Omaan koneeseen on hommattu varsin paljon rock bandin kappaleita ja nyt olisin veljelle lainaamassa rock bandin ja soittimet, niin onko olemassa mitään keinoa miten veli saisi soitettua noita ostettuja kappaleita ilman, että annan oman kiintolevyn mukaan.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

rupes kone jäätymään. ei mitään muutakun noin 10 minuutin pelaamisen jälkeen aina jämähtää ja samalla pitää lyhyen "piip" äänen. ainoastaan koneen virtanapista painamalla saa pois päältä.
onko ylikuumenemista? vai kenties aseman laaseri?

edit: ja tänään sitten saapui RROD :(

edit 2: otin kaikki johdot irti ja laitoin takasin ja nyt käynnistyi taas normisti.. ?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

rupes kone jäätymään. ei mitään muutakun noin 10 minuutin pelaamisen jälkeen aina jämähtää ja samalla pitää lyhyen "piip" äänen. ainoastaan koneen virtanapista painamalla saa pois päältä.
onko ylikuumenemista? vai kenties aseman laaseri?

Jooh, kannattaa varmaa soittaa tukeen tosta...ei toi nyt kovin pitkää ikää boxilles lupaa....
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Ohjaimen akku ei suostu toimimaan. Ohjain toimii pattereilla, mutta jos on akku kiinni niin ei suostu edes käynnistymään. Akussa on virtaa. Kosketushäiriö?
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Ohjaimen akku ei suostu toimimaan. Ohjain toimii pattereilla, mutta jos on akku kiinni niin ei suostu edes käynnistymään. Akussa on virtaa. Kosketushäiriö?

Siltä kuulostaa. Eikös virta mene ohjaimeen eri koskettimien kautta akkua käytettäessä?
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Morjensta! Mites saan profiilini kirjautumaan heti käynnistyksen yhteydessä? En löytänyt sitä tuolta asetuksista.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Morjensta! Mites saan profiilini kirjautumaan heti käynnistyksen yhteydessä? En löytänyt sitä tuolta asetuksista.

löytyy kun meet my xbox valikkoon, otat sen kohdan mis seisoo avatar ja on gamerscore ym. kikkaat siitä, sen jälkeen klikkaat profile valikkoa ja sieltä löytyy auto sign-in
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Terveppä terve, tein vahingossa ylimääräisen profiilin, miten saan poistettua sen?
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Ongelma tämänlainen:
Minulla on muistitikulla avi. muodossa olevia leffoja. Leffat toimivat loistavasti jos boksi on netissä. Mutta mitä pitää tehdä että ne toimivat, jos boksi ei ole netissä? Nyt boksi kertoo lataamaan jonkun media päivityksen, mutta en löydä sellaista mistään.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Toinen ohjain ei mene yhtä lujaa ku toinen, osaako joku auttaa mua tässä ongelmassa. Elikkäs nhl 10 tein sen radan samalla tyypilla ja eri ohjaimilla 7kertaa aina noin 1-2sek nopeempaa, ja pelatessa etenkin 2.erässä huomaa selvästi, että se toinen ohjain on paljon hitaampi, muissa peleissä ei mitään ongelmia oo, että onko joku asetus pielessä, vai pitäskö käydä kyseleen takuuseen tota ohjainta?
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Kertokaahan paremmin tietävät että millaiselta levyltä tuota musiikkia saa siirrettyä 360:sen kovolle? (mp3-musiikkia). Olen kokeillut muistitikkua, iPodia, ja poltettua levyä, ei toimi! Levy jolta yritin siirtoa on Sony CD-R 700 MB. Katsoin YouTubesta videon kun kaveri siirsi ihan kätevästi poltetulta levyltä musiikkia kovolle, joten onko levyni vääränlainen? Olisin kiitollinen jos joku kertoisi millaiselle levylle minun pitäisi polttaa musiikkini jotta siirto sujuisi ongelmitta? Kiitos.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Kysyisin mielipidettänne ohjelmista xport 360 ja xplorer, joilla siis siirretään tallennustiedostot ja mahdolliset muut kovalevyn tiedot konsolista toiselle.

Ongelmani kyteekin siinä, että minulla on virallinen microsoftin kaapeli, mutta ei dvd softaa, mikä tulee transfer kit:in mukana, joten ajattelin käyttää ilmaisia yllä mainittuja ohjelmia tiedonsiirtoon.

Eli, microsoftin kanta on, että jos käytän kyseisiä ohjelmia, menetän mahdollisesti xbox live tilini ja konsolin takuun. Mielestäni asiassa ei ole mitään laitonta, mutta näin uhkailivat.

Kysymys kuuluukin, onko nämä "kolmannen osapuolen" ohjelmat laillisia?

Ps: En viittaa tässä mihinkään piratismiin, vaan rehellisillä linjoilla haluan mennä, siksi kysynkin teiltä vinkkiä ja apua asiaan!

Kiitos jo etukäteen kaikista luotettavista vinkeistä!
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

HTML:
Mulla on ollu nyt boxsi ehk kolme vuot. ja se on jo kerra käyny tuol saksas korjaukses ja nyt hajos uudestaa, eli kannataako enää lähettää saksaa ku tulee nii kalliiks. ja onks jotai vippas konstei mil se sais ees vähäks aikaa toimii. pyyhkeit oon kokeillu mut ei oo auttanu ja välkyttää kolmee punast valoo ja virhekoodi oli 0101 APUA:eek:
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

--------------------------------------------------------------------------------

Toinen ohjain ei mene yhtä lujaa ku toinen, osaako joku auttaa mua tässä ongelmassa. Elikkäs nhl 10 tein sen radan samalla tyypilla ja eri ohjaimilla 7kertaa aina noin 1-2sek nopeempaa, ja pelatessa etenkin 2.erässä huomaa selvästi, että se toinen ohjain on paljon hitaampi, muissa peleissä ei mitään ongelmia oo, että onko joku asetus pielessä, vai pitäskö käydä kyseleen takuuseen tota ohjainta?

joo eli takuukuitti ei oo tallessa eli mitä nyt tekis?
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Aattelinpa kysyä onko kukaan huomannut vastaavaa, eli hajoaako xbox 360 helpommin, kun käyttää Hdmi referenssi tiloissa muuta, kuin standard asetusta. Meinaan eihän sen pitäisi, mutta mulla oli ollu sama konsoli about 3 vuotta ja toiminu loistavasti ja vasta sitte, ku rupesin vaihtelee hdmi referenssi tiloja, laite hajos viikon käytön jälkeen! Onko tämä mahdollista?
 
Ylös Bottom