Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ongelmathread

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -TM-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Itselläni on ongelma että en voi kirjautua Xbox Liveen. Profiiliin kyllä menee mutta kun pistan Connect to Xbox Live se vain lataa ja sitten tulee Että, Ei voi yhdistää Xbox liveen.
Test connectiossa kyllä näkyy että on kaikki kunnossa. Jos sama jatkuu huomenna ei pääse yrittää pelaa Bungie:ta vastaan:P

Itselläni on ongelma että en voi kirjautua Xbox Liveen. Profiiliin kyllä menee mutta kun pistan Connect to Xbox Live se vain lataa ja sitten tulee Että, Ei voi yhdistää Xbox liveen.
Test connectiossa kyllä näkyy että on kaikki kunnossa. Jos sama jatkuu huomenna ei pääse yrittää pelaa Bungie:ta vastaan:P

Palvelussa ollut hetken aikaa kayttokatko, tilannetta voi aina seurata taalta:

Xbox LIVE Status

Mikä on onkelma, kun aina kun käynnistän uuden pelin, eli siis kun olen vaikka pelannut NHL 11, niin sen jälkeen jos vaihdan vaikka black opsiin tai mihin muuhun tahansa peliin, niin boksi lataa päivityksen, vaikka olisin sen jo ladannut??? Tämä tapahtuu siis AINA kun vaihdan pelistä toiseen...

Apuja? Kiitos.

Edit. Apu löytyi. Piti vain tyhjentää boksin välimuisti.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Seuraavanlaista ongelmaa pukkaa. Boksi ei toista mitään dvd levyä. Ei itse poltettua tai ostettua leffaa. Ruudulla näkyy vain boksin logo. Elokuvissa joissa alkuvalikoissa on ääntä,nini se kyllä kuuluu. Ja pelit toimii normaalisti.

Nyt on sitten semmoinen ongelma että ohjain sammuu jos painan RT:tä. Huomasin ongelman Halo reachi:ssa kun pelattiin kaverin kans netis niin kun yritin ampua ja painoin RT ohjain sammuu no sitte kokeilin laittaa uudelleen päälle se meni ja kun taas painoin RT ohjain sammu. Olen kokeillut miljoonia eri pattereita tällä hetkellä näyttää että olisi 3 pykälää mutta, sitten taas Dashboardis vakka rämpyttäisin RT tunnin ei se ohjain siella sammu ainoastaan Halo 3 ja reach on mukana ja niissä olen testannut ja sammui. Eilen alko tuo ongelma tulemaan ja sitä ennen toimi aivan moitteettomasti. Ei ole tippunut lattialla yms... Ei oikeen viittis käydä ostamas uutta ohjainta kun ei ole yhtään rahaa:((
Ja ohjainta en voi aukasta ainakaan en tiedä et onks meil mitään mil ton sais auki. Viddu et vi*uttaa:mad::mad:

EDIT: Anteeksi sekava ja pitkä viesti.
EDIT2: Voisikohan tuota ohjainta käydä näyttämässä Gamestopissa jos ette osaa vastata??

Ei oikeen viittis käydä ostamas uutta ohjainta kun ei ole yhtään rahaa:((
Ja ohjainta en voi aukasta ainakaan en tiedä et onks meil mitään mil ton sais auki.

Ohjaimen avaamiseen tarvitset torx-ruuvimeisselin.

Mutta ei tarvitse lähteä ostamaan uutta ohjainta. Soitat Xboxin asiakaspalveluun ja kerrot että ohjain on rikki. Saat sieltä uuden ohjaimen tilalle siinä tapauksessa ettei kyseiselle laitteelle ole aiemmin lähetetty uutta ohjainta rikkinäisen tilalle. Ainakin tällainen käytäntö oli vielä pari vuotta sitten.

Mutta ei tarvitse lähteä ostamaan uutta ohjainta. Soitat Xboxin asiakaspalveluun ja kerrot että ohjain on rikki. Saat sieltä uuden ohjaimen tilalle siinä tapauksessa ettei kyseiselle laitteelle ole aiemmin lähetetty uutta ohjainta rikkinäisen tilalle. Ainakin tällainen käytäntö oli vielä pari vuotta sitten.

Mutta mitä tämä on kun tuolla dahsboardissa vaikka kuinka rämpyttäisin RT iin se ohjain ei sammu vain ja ainoastaan halo reachissa ja Halo 3 kun ammun kaikilla kertatulta ja tankeilla se sammuu mutta ei sammunu jos ammuin silla konarilla:D Sekavaa tekstiä mutta oon itekki ihan sekasi täst kaikest. Eli Ohjai ei sammu Dashboardis eikä jos ammun Sillä halojen konaril mutta sammuu jos ammun esim halossa Pistoolilla tai DMR.:confused::confused:

Mutta mitä tämä on kun tuolla dahsboardissa vaikka kuinka rämpyttäisin RT iin se ohjain ei sammu vain ja ainoastaan halo reachissa ja Halo 3 kun ammun kaikilla kertatulta ja tankeilla se sammuu mutta ei sammunu jos ammuin silla konarilla:D Sekavaa tekstiä mutta oon itekki ihan sekasi täst kaikest. Eli Ohjai ei sammu Dashboardis eikä jos ammun Sillä halojen konaril mutta sammuu jos ammun esim halossa Pistoolilla tai DMR.:confused::confused:

No eipä tuolla varmastikaan ole mitään merkitystä. Olisko sulla ohjaimen akkukotelo löysällä ja se sitten katkaisee virrat ohjamesta satunnaisesti.

No eipä tuolla varmastikaan ole mitään merkitystä. Olisko sulla ohjaimen akkukotelo löysällä ja se sitten katkaisee virrat ohjamesta satunnaisesti.

Empä usko mutta voisin testata vaikka painaa kädella akkukotelosta kiinni:p
Suku on pahin serkku palautti sopivasti ensimmäisen Xbox:in minulle juuri ku näin Itäkeskusken Gamestopissa (VaiMikäOlikaan) Semmoisen tarjouksen että, jos sinne tuo vanhan Xboxin ohjaimen saa 360 ohjaimen tilalle. Mutta ei se tietenkään ole ohjainta palauttanut se on vieläki siellä ja en saanutkaan uutta ohjainta:o

Empä usko mutta voisin testata vaikka painaa kädella akkukotelosta kiinni:p
Suku on pahin serkku palautti sopivasti ensimmäisen Xbox:in minulle juuri ku näin Itäkeskusken Gamestopissa (VaiMikäOlikaan) Semmoisen tarjouksen että, jos sinne tuo vanhan Xboxin ohjaimen saa 360 ohjaimen tilalle. Mutta ei se tietenkään ole ohjainta palauttanut se on vieläki siellä ja en saanutkaan uutta ohjainta:o

No kannattaa varmaan soitella sinne asiakaspalveluun, saatat saada sieltä ohjaimen ilmaiseksi tilalle.

No kannattaa varmaan soitella sinne asiakaspalveluun, saatat saada sieltä ohjaimen ilmaiseksi tilalle.

Tuo kieliasia vaan häiritsee että puhutaanko siellä ihan Suomea? Koska en osaa juurikaan englantia tai mitään muutakaan vaikka olen jo peräti 15v:DD Aika pieni olen siis teidän mielestä:DD

EDIT: Ja kauan tuo ohjaimen lähetys kestäisi jos uuden saisin kun olen nyt isän luona helsingissä ja lähden takaisin kotia oulun seudulle ensimmäinen elokuuuta.

EDIT2:Enpäs tiedä johtuuko ohjaimesta vai mistä maybe tärinästä, No kerron menin forgeen Ammuin assault riflella ohjain sammui. Menin palloks ja painoin RT, Rämpytin RT ohjain ei sammunut. Voisikohan tuo ohjaimen sammuminen johtua tuosta tärinästä??

EDIT3: nyt se sammuilee entistä enemmän. No siihen loppui mun Xboxin pelailut tältä kesältä aika varmasti jos en uutta ohjainta saa sieltä asiakaspalvelusta;((

EDIT4: Ratkaisin ongelman. Yksinkertaisesti ohjain ei halua että pelaan ampumapelejä. Noniin haloissa ampuma näppäin on RT jos ammuin ohjain sammu joten vaihdoin ampumanäppäimeksi LT nyt jos ammun LT se sammuu mutta ei sammu enää RT:stä
What the fuck is my controller problem??

EDIT5: Vahidoin Daily patterit duracell pattereihin ja ongelma hävisi. voisiko olla että ohjaimeni on kiintynyt/riippuvainen Duracell pattereista kun aina olen niitä käyttäny. Ei ja en ole troll vaikka viesti saattaakin silta näyttää:D pahoittelut.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Veikkaan että ne patterit pääsee tärinän takia elämään, joten suosittelen venyttämään jousia varovaisesti ja laittamaan pienet määrät sinitarraa (esim) sinne väliin eli varmistele, että ohjaimen kotelo ei pääse heilumaan liikoja. :)

miten toi slim 4gb riittää? itellä on ulkonen kovalevy.. aattein ainaki ostaa nhl 12 ja mw 3 ku ne tulee. prismassa sim 4gb tarjouksessa 169e . saahan siihen 250gb kovon n50e ja sikkon se tulis halvemmaks.. nii riittääkö toi 4gb plus 16gb mihinkää? kannattaako pelejä asentaa kovalevylle?

miten toi slim 4gb riittää? itellä on ulkonen kovalevy.. aattein ainaki ostaa nhl 12 ja mw 3 ku ne tulee. prismassa sim 4gb tarjouksessa 169e . saahan siihen 250gb kovon n50e ja sikkon se tulis halvemmaks.. nii riittääkö toi 4gb plus 16gb mihinkää? kannattaako pelejä asentaa kovalevylle?

No jos vaan kahta peliä aiot pelata niin pärjäät tuolla halvemmalla slimillä ja ulkoisella kovolla. Ja kyllä ne pelit kannattaa asentaa. Konsoli on hiljaisempi ja DVD-aseman pitäisi ainakin teoriassa kestää kauemmin, koska pelit pyörivät kovalevyltä. Osta se 4Gb konsoli nyt jos noin halvalla saat ja kovalevy kaveriksi myöhemmin jos tarve iskee.

Seuraavanlaista ongelmaa pukkaa. Boksi ei toista mitään dvd levyä. Ei itse poltettua tai ostettua leffaa. Ruudulla näkyy vain boksin logo. Elokuvissa joissa alkuvalikoissa on ääntä,nini se kyllä kuuluu. Ja pelit toimii normaalisti.

Löytyykö neuvoja,vai laitanko vaan boksin suoraan saksan matkalle?

Mulle on joskus tullut tuo (ehkä pari kertaa parissa vuodessa), eli se on jonkinlainen lukuvirhe otaksun. Mulla se on kuitenkin korjaantunut aina ottamalla levyn pois ja laittamalla uudestaan.

Eli sulla tilanne on periaatteessa, että boksi heittää jatkuvasti lukuvirhettä-->rikkihän se on.

Edellinen ongelma ratkesi vaihtamalla patterit:D

Mutta nyt asiaan. olis nyt vanha ongelma joskus täällä kertoin mutta vastausta ei tullu:(
Dodiihh. Minulla on tuo Xbox 360 S. nyt alkuvuonna oliko helmikuussa WLAN lakkasi toimimasta. Herjaa ettei boxissa ole kiinni WLAN adapteria ja nuissahan Slim malleissa se on vakiona. Boki ei ole kovin vanha ostettu Lokakuussa 2010. Mikähän tuossa olis vikana. Korjaako takuu vai mitä:confused: Eli Boksini WLAN on rikki.

Tottakai takuukorjaus on oikeutettu jos kone on rikki.
Siksihän se takuu on.

Joo. No minne se lähetetään ja kauan kestää. Tilasin Boksin Hobbyhallista niin että soitanko suoraan hobbyhalliin ja sanon että boksin WLAN on rikki vai:confused:

Ehkä mä ootan tän kesän ja sitte kun koulut alkaa alan hommiin:D Ettei vaan tulis kovin tylsää:o

EDIT: tämä ei varsinaisesti liity aiheeseen mutta mikä tuo REP on jossa minulla on 5 Tähteä ja se GT viressä oleva numero 2 joka oli ennen 1??

Joo. No minne se lähetetään ja kauan kestää. Tilasin Boksin Hobbyhallista niin että soitanko suoraan hobbyhalliin ja sanon että boksin WLAN on rikki vai:confused:

Ei vaan soitat Microsoftin asiakaspalveluun. Nykyään huollon saa kai tilattua netinkin kautta. https://myservice.xbox.com/fi-fi/Pages/Welcome.aspx

Jos kuitenkin haluat soittaa, niin täältä löytyy numero ja aukioloajat.

tämä ei varsinaisesti liity aiheeseen mutta mikä tuo REP on jossa minulla on 5 Tähteä ja se GT viressä oleva numero 2 joka oli ennen 1??

Rep on reputation eli maine. Se numero kertoo kuinka monta vuotta olet ollut Livessä.

Ylös Bottom